Keihard gaan op geplukte paddo'squote:
quote:
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Met eerst een stop in de stad, ik moet nog evne keeltabletten hebben en een goed extra slot voor de leenfiets die ik nu heb.
En ik wil eigenlijk even kijken voor wat korte en dunne broeken.
* Sally springt nu onder de douche
Ik neem iig wijn (wit en rose) en wat rosebier mee, inclusief eigengemaakte kruidenboter en stokbrood. Oh ja, ook wat borrelnootjes. En natuurlijk mijn kleedje
Jij ook nog wat?
Lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik neem wat cola mee, ik heb nog wat citroen witbier, kan brie meenemen?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:55 schreef Sally het volgende:
Ik ga meestal zitten in de buurt van de Lazy King (dat witte liggende standbeeld) voor (of beter achter) de witte villa. Of als het winderig is, verhuis naar tussen de rododendronstruiken die als je met de rug naar de witte villa staat rechts staan. Daar is een klein veldje tussen.
Blauw geruit picknickkleed, paarse koeltas, lila correctie: groen/witte koeltas.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
In plaats van een kleedje zou ik eerder een bootje meenemen
Tis toch erg he!quote:
Ik heb niets anders aangehad vandaagquote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Tis toch erg he!
Ik EIS regen. Anders ben ik voor niets zo vroeg naar huis gegaanAl is het nu wel wat frisjes geworden voor een korte broek en hemdje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |