Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:25 schreef clockcable het volgende:
Gaat er iemand? het is van 9 tot 4
[ afbeelding ]
Waarom ik niet in Portugal?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugal
Ook bepaald mijn ding niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
Eh nee, niet mijn ding. Bovendien zit ik dan in Portugal
Jepquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat komt er ook al weer voor festival aan de Rijnover bij de JF brug? Free your mind of zo?
Pleasurequote:Op woensdag 2 juni 2010 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook bepaald mijn ding niet.![]()
Ik ga wel volgende week naar Front 242, die hebben ook een beat.![]()
Portugal nog wel.![]()
Business or pleasure?
Neenquote:
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.quote:Een 52-jarige man uit Arnhem is maandagavond 31 mei rond 19.50 uur op de Hommelseweg ter hoogte van de C1000 supermarkt beroofd van zijn identiteitsbewijs en een geldbedrag.
bron
Ah vandaar al die politie en dat volk voor de C1000 maandagavondquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.
Had jij er niet ook met een biertje in de hand bij moeten gaan staan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef remlof het volgende:
Ah vandaar al die politie en dat volk voor de C1000 maandagavond
Ik liep er met een heel krat bier langsquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had jij er niet ook met een biertje in de hand bij moeten gaan staan?
Mss juist daarom? Dader rukt tasje weg en rent de menigte in? Of duikt in de jaszak/broekzak van slachtoffer en verdwijnt dan in de menigte?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Op klaarlichte dag en een druk punt, vreemde plek om iemand te beroven.
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef _Loki het volgende:
Na een goede tip uit een ander topic meld ik me hier ook maar even
Ik ben dus op zoek naar een appartementje voor 2 personen in Arnhem, per 1 juli ongeveer, en ik heb niet echt connecties in Arnhem dus, als jullie nog wat weten of misschien jullie ogen open willen houden, dan zou dat fijn zijn
Nee die reerink bij het kerkplein waren al helemaal lamzakken. Ik kwam daar aan en ze zeiden dat ze geen Puch's meer repareren omdat het duurder zou zijn dan de waarde van de brommer zelf. En toen ik vroeg of ze band alleen wilden vervangen zeiden ze: "alleen als je het wiel los komt brengen" Ja dan kan ik het net zo goed zelf doenquote:
Zelfs iets in de aanbieding, mits daar weer een woning tegenover staatquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
appartement huren in arnhem?
Heeft iemand tips?
Wees blij dat je 'm nog hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:36 schreef clockcable het volgende:
Kut fietsenmakers/garages in Arnhem![]()
De binnenband van mn Puch Maxi moet vervangen worden en de ene zegt dat ie geen Puchjes meer repareert en de ander zegt ie pas over 2 weken tijd heeftEn ik moet ondertussen in de bus rondkomen
En die Reerink op de Huissensestraat? Bel die eens? Want die doen volgens mij heel veel scooters, dan moet een brommert toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:12 schreef clockcable het volgende:
[..]
Nee die reerink bij het kerkplein waren al helemaal lamzakken. Ik kwam daar aan en ze zeiden dat ze geen Puch's meer repareren omdat het duurder zou zijn dan de waarde van de brommer zelf. En toen ik vroeg of ze band alleen wilden vervangen zeiden ze: "alleen als je het wiel los komt brengen" Ja dan kan ik het net zo goed zelf doen
Ja er zit zelfs een aparte zaak voor scooters en brommers dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En die Reerink op de Huissensestraat? Bel die eens? Want die doen volgens mij heel veel scooters, dan moet een brommert toch ook wel lukken?
Blind date?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:28 schreef leonie-89 het volgende:
Wat een heerlijk weerMaar ik heb een date met mijn studieboeken
Oh danquote:
Waarom ga je dan ook op zondagquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Pimski het volgende:
Arnhemmer meldt zich. Ik woon inmiddels 5 maanden in Arnhem. Ik heb op zich niet zoveel te melden, behalve dat ik iedere zondag in een gigantisch lange rij sta bij de AH
Doordeweeks heb ik bijna geen tijd om boodschappen te doen ivm stage, die bijna is afgelopen. En op zaterdag ben ik meestal bij mijn ouders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |