quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk hier ook even mee, mijn zoektocht naar een appartement in Arnhem gaat ook niet zoals we hoopte.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef _Loki het volgende:
maximaal 600,- inclusief, mag wat meer zijn.
We zijn inderdaad studenten, en dat was ook een probleem. Sommige willen het ook wel als de ouders garant staan voor de huur, maar dat is ook goed zoekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef error_404 het volgende:
Zijn jullie studenten? Meestel verhuurders hebben het niet zo op studenten.
Verder is "inclusief" bij een appartement niet gangbaar.
Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
Dat valt ook nog tegen, heel veel zijn 'recent verhuurd' volgens de website. En om alweer 35 euro inschrijfkosten te betalen zie ik ook niet zitten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet bij Direct Wonen wel lukken.![]()
Betaal je natuurlijk wel bemiddelingskosten.
Reken bij die 35 maar meer, je betaald ook nog bemiddelingskosten, en nog wat als ik me niets vergis, en dan heb je nog geen eens een appartement.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat valt ook nog tegen, heel veel zijn 'recent verhuurd' volgens de website. En om alweer 35 euro inschrijfkosten te betalen zie ik ook niet zitten..
Hmm, in de particuliere sector bedoel je? Ik betaal namelijk 600 euro kaal + ongeveer 60 euro g/w/l voor een 90m2 (nieuwbouw) appartement in de randstad, via een woning corporatie. Dan moet dat toch zeker te doen zijn in Arnhem?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef error_404 het volgende:
Zijn jullie studenten? Meestel verhuurders hebben het niet zo op studenten.
Verder is "inclusief" bij een appartement niet gangbaar.
Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
Ik heb heel goede ervaringen met Direct Wonen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef _Loki het volgende:
Dat valt ook nog tegen, heel veel zijn 'recent verhuurd' volgens de website. En om alweer 35 euro inschrijfkosten te betalen zie ik ook niet zitten..
Het probleem zit hem vaak niet zozeer in het risico of de huur wel betaald wordt, als meer hoe het appartement gebruikt en onderhouden worden. Simpel gezegd: ze zijn bang dat studenten de boel slopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef _Loki het volgende:
[..]
We zijn inderdaad studenten, en dat was ook een probleem. Sommige willen het ook wel als de ouders garant staan voor de huur, maar dat is ook goed zoeken
Wtf, alsof party animals van 20 met een baan alles heel houdenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem vaak niet zozeer in het risico of de huur wel betaald wordt, als meer hoe het appartement gebruikt en onderhouden worden. Simpel gezegd: ze zijn bang dat studenten de boel slopen.
Oh! Balen.quote:U kunt zich inschrijven bij Entree als u:
- 18 jaar of ouder bent en;
- in het bezit bent van de Nederlandse nationaliteit of een geldige verblijfstitel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |