quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die trots zijn als ze een 14/15-jarige hebben gezoend.
Ik noem die categorie altijd 'de toekomst'.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die trots zijn als ze een 14/15-jarige hebben gezoend.
Hou jij dat niet voor me bij? =$ Maar ik denk wel in 90 procent van de SC's waar ik in gepost heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki hoe vaak heb jij al een 'a'-lapo gemaakt danG?
non stopquote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
ik show nieuws op de boulevard bij mooi weer ja man jensen dr door heen en was te laat bij raymannnn
Beetje turven om het bij te houden, this, that, sister, soon, everything.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou jij dat niet voor me bij? =$ Maar ik denk wel in 90 procent van de SC's waar ik in gepost heb.
wat een kankergeile selectie.quote:Doel: Iker Casillas (Real Madrid), José Manuel Reina (Liverpool), Víctor Valdés (Barcelona)
Verdediging: Joan Capdevila (Villarreal), Carles Puyol, Gerard Piqué (beide Barcelona), Raúl Albiol, Sergio Ramos, Alvaro Arbeloa (allen Real Madrid), Carlos Marchena (Valencia)
Middenveld: Xabi Alonso (Real Madrid), Sergio Busquets, Xavi Hernández, Andrés Iniesta (allen Barcelona), Cesc Fábregas (Arsenal), Javi Martínez (Athletic de Bilbao)
Aanval: Jesús Navas (Sevilla), David Silva, Juan Manuel Mata (beide Valencia), Fernando Torres (Liverpool), David Villa, Pedro Rodríguez (beide Barcelona) en Fernando Llorente (Athletic de Bilbao).
neequote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
Ze hadden trouwens wel Bojan mee moeten nemen.
Hij is kansloos tegen Llorente.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Javi Martinez is ook een mooiboy hoor.
[ afbeelding ]
Je bent een hater of een troll.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh. Dan nog liever Negredo dan Bojan hoowr.
YOU SHUT THE FUCK UPquote:Op zondag 23 mei 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat het dat we echt een verdediging van niks hebben als je het vergelijkt met Spanje.
Ze moeten eerst stoppen met denken dat ze gewonnen hebben bij een 1-0 voorsprong.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat het dat we echt een verdediging van niks hebben als je het vergelijkt met Spanje.
Frankrijk is overrated.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
We hadden ook een verdediging van niks als je het vergelijkt met Italië. En Frankrijk. Whehe. Whehehehe.
Ronaldinho, Adriano, Totti, Del Piero, Nesta, van Nistelrooij, Benzema, Vieiraquote:Op zondag 23 mei 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
Er zijn trouwens veel routiniers die het WK moeten laten schieten.
Anderson, Ballack, Beckham en Owen.
Langdurig geblesseerd geweest en nog niet fit genoeg volgens Bertje Bertje.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Maar waarom zit van Nistelrooy nou eigenlijk niet in de selectie dan? Te oud of wat.
Benzema een routinier noemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ronaldinho, Adriano, Totti, Del Piero, Nesta, van Nistelrooij, Benzema, Vieira
Figoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef Lakitu het volgende:
Figo, Roberto Carlos, Ronaldo. Al die bazen van toen.
Dan is het niet slim om een post over routiniers te quoten.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over routiniers, gewoon over toppers die niet naar het WK gaan.
Ahaaaaa, oke.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Langdurig geblesseerd geweest en nog niet fit genoeg volgens Bertje Bertje.
REPOSTquote:
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaidequote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat zijn vriendin knapper is.
Bron?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Mourinho afwezig bij de huldiging in Milaan omdat hij in Madrid is achtergebleven![]()
![]()
.
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaide.
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelonaquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.
En de rivaliteit tussen clubs moet een keuze niet hoeven beïnvloeden.
Nooit gedacht dat voetballers zo tactisch konden zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelona![]()
![]()
![]()
.
Ik had die Italiaanse bron al gelezen, maar alsnog bedankt.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/cha(...)iging-in-milaan.html
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar gek aan is als je elkaar kent.
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?
Ik moest wel lachen om die foto gezien de air van Mourinho.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doetquote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doet. Alleen door een gebaar laat hij al merken dat hij de meerdere is
.
Mourinho
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.
Ik ben niet zo'n overloper zoals de meerderheid in Nederland.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Eerst was iedereen anti-Bayern München, dit, dat, alles.
En nu Louis trainer is en Robben en Van Bommel er spelen zijn ze ineens geweldig.
Omdat de toko om 4 uur dicht zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Allure_ het volgende:
WTF doe je dan al om 4 uur thuis als je gescord hebt. Net of zoenen bij hosselen hoort. Die lelijke boerentrienen zullen vast geen nee zeggen.
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem man.
Leg uit, schatje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Scoren = neuken.
Dat doe je toch niet in de Lucky?
Zo kan je het ook zien, maar ik vind het lekker om op deze moment lekker alles in zwart wit te zetten.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.
Wat praat jijquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Het is gewoon een complot van alle proleten bij elkaar.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat ik Jose Mourinho wel charmant vond. Maar nee, toch niet.
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze bedoelde denk ik waarom je niet naar haar thuis bent meegegaan.
Ik buit het een beetje uit, maar dat versterkt het beeld van mijn voorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat praat jij. Serieus.
Je doet alsof ik eerst Bayernshirts verbrandde en nu ineens vooraan sta te juichen voor ze.
Waarom niet gewoon met je eigen bus danG?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
Ik kan geen leuke foto van 'm vindenquote:
Waarom reed je zelf niet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
Met een partybus naar de plaatselijke soosquote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mooi Weer De Leeuw.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan geen leuke foto van 'm vinden![]()
.
En ik kan die mini Otisjes ook niet vinden. Hoe heet dat kankerprogramma van Paul nu?
OH DANG MANG!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met je eigen bus danG?
Ja, ik ga zeker fietsen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met een partybus naar de plaatselijke soos..
quote:
Ik heb niks met Bayern. Ook niet nu Louis, Robben en van Bommel er zitten. Ik heb echter nog minder met Inter. En dan kies ik ervoor om het van Gaal te gunnen ja. Sorry man als je daar last van hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik buit het een beetje uit, maar dat versterkt het beeld van mijn voorbeeld.
Zo heet dat nu toch niet meerquote:
X de Leeuw.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan geen leuke foto van 'm vinden![]()
.
En ik kan die mini Otisjes ook niet vinden. Hoe heet dat kankerprogramma van Paul nu?
X de leeuw heet het nuquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo heet dat nu toch niet meer? Ik heb ook al gekeken bij Paul op Zondag, Lieve Paul, Paul is lelijk. Ik kan nergens de uitzending van gisteren vinden.
X De Leeuwquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo heet dat nu toch niet meer? Ik heb ook al gekeken bij Paul op Zondag, Lieve Paul, Paul is lelijk. Ik kan nergens de uitzending van gisteren vinden.
Ik heb hem voor je.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor deze keer.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Bayern. Ook niet nu Louis, Robben en van Bommel er zitten. Ik heb echter nog minder met Inter. En dan kies ik ervoor om het van Gaal te gunnen ja. Sorry man als je daar last van hebt.
Ik zet Bayern boven Inter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor deze keer.
Als je maar niet meer ervoor uit komt dat je Bayern boven Inter zet.
Otis, kijk vanaf 5:40.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je.
http://player.omroep.nl/?aflID=11010255
Dat zegt overigens niet zoveel over Bayern, aangezien ik maar drie clubs kan opnoemen die ónder Inter komen. Feyenoord, Real Madrid en Juventus.quote:
Ieder zijn eigen, ik heb maar 1 club waarvan ik zogezegd vanaf mijn geboorte fan van ben.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt overigens niet zoveel over Bayern, aangezien ik maar drie clubs kan opnoemen die ónder Inter komen. Feyenoord, Real Madrid en Juventus.
Ajax boven alles.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen, ik heb maar 1 club waarvan ik zogezegd vanaf mijn geboorte fan van ben.
Voor de rest heb ik wel voorkeuren, maar die openbaar ik niet.
Ik vind m wel mooi.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf is dit dan, nieuwe Intershirt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Potloodvis het volgende:
Jullie praten over fags, ik ga even drinken.
Nee manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf is dit dan, nieuwe Intershirt.
[ afbeelding ]
Ja, hoe reed hij die stoep op dan? Met 50 km per uurquote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
Alleen Pirelli is kut. Ik zat in de Jaguar van mijn oom. Met Pirelli bandjes.Rijd hij een stoepje op, alle twee die dunne bandjes lek.
600 euro.
Dat ligt niet aan de bandjes, maar aan je oom.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
Alleen Pirelli is kut. Ik zat in de Jaguar van mijn oom. Met Pirelli bandjes.Rijd hij een stoepje op, alle twee die dunne bandjes lek.
600 euro.
Nee. Het was gewoon een scherp stoeprandje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, hoe reed hij die stoep op dan? Met 50 km per uur?
Mooi, bij dezen heb je je wens verteld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. En dan iets grappigs met Adje doen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
600 euro.
Wat een motherfucking vette knikkerbaan!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ikkerverslaving.html
Die blik op het gezicht van die vrouw, kort nadat ze zegt: "Hij komt alleen naar beneden als ik roep voor het eten"
Vanaf 2:10
NEEquote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, bij dezen heb je je wens verteld.Ik moet iets arrangen.
quote:Ruzie over opstelling Inter in CL-finale kost Italiaan het leven
De overwinning van Internazionale op Bayern München in de finale van de Champions League is niet overal op de juiste wijze gevierd. Een fan van de ploeg van trainer José Mourinho en Wesley Sneijder heeft zaterdagavond in Turijn het leven gelaten na een steekpartij. De ruzie ontstond na een meningsverschil over de opstelling van de Milanezen.
De 63-jarige Inter-aanhanger kreeg het met een andere bezoeker van de kroeg waar de finale getoond werd aan de stok over de formatie van de Italianen. Juist het feit dat er geen enkele Italiaanse voetballer aan de aftrap verscheen bij Inter was onderwerp van gesprek. De twee konden het hierover niet met elkaar eens worden en ging op de vuist.
De eigenaar van de Turijnse uitgaansgelegenheid zette het tweetal daarop uit zijn zaak, waarna de ruzie buiten verderging en compleet uit de hand liep. De belager trok een mes en stak het slachtoffer neer. Die overleed vervolgens aan zijn verwondingen. Van feestelijkheden omtrent de overwinning van Inter zal daarna geen sprake meer geweest zijn.
Ben je fo real?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
Haha, de linker is de sma die WF gehosseld heeft
[ afbeelding ]
Die met die bril?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Die met de bril?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een vent manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen de linker van de meest rechtse twee?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik troll ook niet. Ik dacht serieus dat hij die blonde bedoelde omdat dat het linkse meisje is. Aangezien die helemaal links een gast is.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
Gast, je kan trollen wat je wil, maar die linker is gewoon écht een dude.
Wrong.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik troll ook niet. Ik dacht serieus dat hij die blonde bedoelde omdat dat het linkse meisje is. Aangezien die helemaal links een gast is.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
You are mean.
Nou goed ik mot gaan, vriendinnetje is er.
Die blonde had je toch nooit kunnen regelen en die rechter is nog te leuk voor je.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die blonde had je toch nooit kunnen regelen en die rechter is nog te leuk voor je.
Ik ook van jou.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die blonde had je toch nooit kunnen regelen en die rechter is nog te leuk voor je.
Ik troll nooit.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, nee, KFC loopt maar te trollen.
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen TheKC.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik troll ook niet. Ik dacht serieus dat hij die blonde bedoelde omdat dat het linkse meisje is. Aangezien die helemaal links een gast is.
Ik vind die blonde trouwens ook niet echt iets speciaals hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke wenkbrauwersquote:Op zondag 23 mei 2010 13:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind die blonde trouwens ook niet echt iets speciaals hebben.
Ik vind d'r wel leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iets speciaals niet, maar knap is ze wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk toen hij wild aan het zoenen was met die lesbo.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:47 schreef Bragi het volgende:
Ik zou die blonde wel geven, hoor.
Mits WF er niet met z'n tengels is aan geweest.
Toen hij zijn hand in het broekje van die lesbo wurmde en schrok van het Perzische tapijt en zijn hand onbehouwen terugtrok.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk toen hij wild aan het zoenen was met die lesbo.
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets speciaals niet, maar knap is ze wel.
Een kakkerlak.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind WF trouwens wel lijken op die Stefan de Vrij van Feyenoord.
Je had de hele avond je ogen dicht? Dat verklaard waarom je die lesbo gehosseld hebt dusquote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die twee chimi's en die lesbo niet heb gezien gister.
Ge wit nie wa lekker is jonge, zo'n lekker slank ding hmm. 't Wordt tijd da ge een wijf krijgt, dan hoefde zelf nie te trekkenquote:
Nee mang, ik was aan het fistpumpen, munten halen, autoritair lopen doen en gevechten aanschouwen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je had de hele avond je ogen dicht? Dat verklaard waarom je die lesbo gehosseld hebt dus
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ge wit nie wa lekker is jonge, zo'n lekker slank ding hmm. 't Wordt tijd da ge een wijf krijgt, dan hoefde zelf nie te trekken
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee mang, ik was aan het fistpumpen, munten halen, autoritair lopen doen en gevechten aanschouwen.
Zie de foto op de vorige pagina.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mee doen in het gesprek maar heb geen idee waar het over gaat.
Dit, dat, alles.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
[KLB SC #2720] mensenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
True, ik hit alleen elite.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, laten we het daarop houden.
Maar je zei wel dat je iets had gehosseld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenkerlurker, ik smack je als ik je weer zie.
Zo iemand.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar je zei wel dat je iets had gehosseld.
Wie/wat dan?
Als dat zo is dan heb ik wd gehit.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb Allure gehit jongens, jullie weten toch.
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef WillFerrell het volgende:
Ik heb Allure gehit jongens, jullie weten toch.
Nee, omdat ik haar gewoon niet leuk vind.quote:
Dames die zweten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Fu, de tijd is begonnen dat ik ga zweten in bed. DAT IS ZO NIET LEKKER. en dag knuffels!
Heeft die DJ nog staan omroepen FOKKING CHRIS.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:08 schreef Potloodvis het volgende:
Mensen die niet weten dat ik gisteren met Chris heb staan bouncen in de club.
Net alsof chris in de clubb gaat fokkenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heeft die DJ nog staan omroepen FOKKING CHRIS.
Nee, Potvis ging gister verkondigen dat ie aan de DJ ging vragen of iedereen even wilde klappen voor of Chris van FOK of fokking Chris.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Net alsof chris in de clubb gaat fokken
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heeft die DJ nog staan omroepen FOKKING CHRIS.
Nee.quote:
Da's weer het andere uiterste, ja.quote:
Oké.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's weer het andere uiterste, ja.Er is ook nog een heel groot, normaal gebied daartussen weet je.
Da's immers net zo hilarisch als naar de DJ lopen en vragen of ie even wil omroepen dat één van je maten eindelijk 16 is geworden.quote:
quote:
Dat hebben wij wel eens gedaan toen iemand 18 werd.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's immers net zo hilarisch als naar de DJ lopen en vragen of ie even wil omroepen dat één van je maten eindelijk 16 is geworden.
Bohoho, da's wel ultrahaterij hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij wel eens gedaan toen iemand 18 werd.
Alleen laten omroepen dat hij 16 jaar werd en graag 50 Cent wilde horen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij wel eens gedaan toen iemand 18 werd.
Alleen laten omroepen dat hij 16 jaar werd en graag 50 Cent wilde horen.
Je had de blikken richting ons moeten zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohoho, da's wel ultrahaterij hoor.
Ik welquote:
Wat, die DJ wees jullie ook nog eens aan?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had de blikken richting ons moeten zien.![]()
Dit liedje.
Nee, maar wij gingen wel gillen toen het liedje ook nog echt gedraaid werd.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, die DJ wees jullie ook nog eens aan?
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar wij gingen wel gillen toen het liedje ook nog echt gedraaid werd.
Dat doet mij denken aan feestjes met 80's en 90's als muziek.quote:
Ik bepaal zelf wel wanneer en waar ik baggerquote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's Yvonne die voor je huis staat en zegt dat je moet opkankeren.
Bohoho, 80's zalen bij clubs.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan feestjes met 80's en 90's als muziek.
De verlichte dansvloer ontbreekt niet uiteraard.
Orly?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer en waar ik bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |