Ahaaaaa, oke.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Langdurig geblesseerd geweest en nog niet fit genoeg volgens Bertje Bertje.
REPOSTquote:
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaidequote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat zijn vriendin knapper is.
Bron?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Mourinho afwezig bij de huldiging in Milaan omdat hij in Madrid is achtergebleven![]()
![]()
.
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaide.
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelonaquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.
En de rivaliteit tussen clubs moet een keuze niet hoeven beïnvloeden.
Nooit gedacht dat voetballers zo tactisch konden zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelona![]()
![]()
![]()
.
Ik had die Italiaanse bron al gelezen, maar alsnog bedankt.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/cha(...)iging-in-milaan.html
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar gek aan is als je elkaar kent.
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?
Ik moest wel lachen om die foto gezien de air van Mourinho.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doetquote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |