Ahaaaaa, oke.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Langdurig geblesseerd geweest en nog niet fit genoeg volgens Bertje Bertje.
REPOSTquote:
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaidequote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat zijn vriendin knapper is.
Bron?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Mourinho afwezig bij de huldiging in Milaan omdat hij in Madrid is achtergebleven![]()
![]()
.
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die haten omdat hij een kankernaaier is, van Barça naar Real overstapte en Boulahrouz rood aannaaide.
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelonaquote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat laatste hoort bij het spelletje, kijk hoeveel theater er tegenwoordig is.
En de rivaliteit tussen clubs moet een keuze niet hoeven beïnvloeden.
Nooit gedacht dat voetballers zo tactisch konden zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die kankernerd heeft een voorcontract bij Real getekend om salarisverhoging te proberen af te dwingen bij Barcelona![]()
![]()
![]()
.
Ik had die Italiaanse bron al gelezen, maar alsnog bedankt.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/cha(...)iging-in-milaan.html
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar gek aan is als je elkaar kent.
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet niet in dat die foto grappig is? Of wil je gewoon stoer doen door te laten weten dat jij ook weet dat Mourinho onder van Gaal bij Barça heeft gewerkt?
Ik moest wel lachen om die foto gezien de air van Mourinho.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doetquote:Op zondag 23 mei 2010 12:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het enkel sportief, niet grappig.
Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doet. Alleen door een gebaar laat hij al merken dat hij de meerdere is
.
Mourinho
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.
Ik ben niet zo'n overloper zoals de meerderheid in Nederland.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Eerst was iedereen anti-Bayern München, dit, dat, alles.
En nu Louis trainer is en Robben en Van Bommel er spelen zijn ze ineens geweldig.
Omdat de toko om 4 uur dicht zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Allure_ het volgende:
WTF doe je dan al om 4 uur thuis als je gescord hebt. Net of zoenen bij hosselen hoort. Die lelijke boerentrienen zullen vast geen nee zeggen.
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem man.
Leg uit, schatje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Scoren = neuken.
Dat doe je toch niet in de Lucky?
Zo kan je het ook zien, maar ik vind het lekker om op deze moment lekker alles in zwart wit te zetten.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.
Wat praat jijquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Het is gewoon een complot van alle proleten bij elkaar.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat ik Jose Mourinho wel charmant vond. Maar nee, toch niet.
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze bedoelde denk ik waarom je niet naar haar thuis bent meegegaan.
Ik buit het een beetje uit, maar dat versterkt het beeld van mijn voorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat praat jij. Serieus.
Je doet alsof ik eerst Bayernshirts verbrandde en nu ineens vooraan sta te juichen voor ze.
Waarom niet gewoon met je eigen bus danG?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |