Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het gaat om de manier hoe Mourinho dat doet. Alleen door een gebaar laat hij al merken dat hij de meerdere is
.
Mourinho
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik was sowieso voor Internazionale gisteren.
Ik ben niet zo'n overloper zoals de meerderheid in Nederland.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik was voor Bayern vanwege Louis en vanwege mijn hekel aan Inter.
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Eerst was iedereen anti-Bayern München, dit, dat, alles.
En nu Louis trainer is en Robben en Van Bommel er spelen zijn ze ineens geweldig.
Omdat de toko om 4 uur dicht zit.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Allure_ het volgende:
WTF doe je dan al om 4 uur thuis als je gescord hebt. Net of zoenen bij hosselen hoort. Die lelijke boerentrienen zullen vast geen nee zeggen.
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nooit anti-Bayern geweest hoor. Waar haal je dat vandaan? Wel anti-Inter. En ik ben ook geen enorme Bayern-fan ofzo nu hoor, maar ik gunde het Louis van harte. Is dat zo raar? Wat is je probleem man.
Leg uit, schatje.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat je een typische Nederlander bent.
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Scoren = neuken.
Dat doe je toch niet in de Lucky?
Zo kan je het ook zien, maar ik vind het lekker om op deze moment lekker alles in zwart wit te zetten.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scoren is beet hebben, hoeft niet per se neuken te zijn.
Wat praat jijquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Het is gewoon een complot van alle proleten bij elkaar.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik dacht dat ik Jose Mourinho wel charmant vond. Maar nee, toch niet.
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze bedoelde denk ik waarom je niet naar haar thuis bent meegegaan.
Ik buit het een beetje uit, maar dat versterkt het beeld van mijn voorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat praat jij. Serieus.
Je doet alsof ik eerst Bayernshirts verbrandde en nu ineens vooraan sta te juichen voor ze.
Waarom niet gewoon met je eigen bus danG?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |