Vakantie tel ik niet mee, dat is te makkelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef Skylark. het volgende:
Net als mensen die zeggen: "Ja vakantie tel ik niet mee dat is te makkelijk" terwijl het meestal wel meevalt hoeveel mensen op vakantie hosselen.
Ehm, nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:59 schreef Skylark. het volgende:
Net als mensen die zeggen: "Ja vakantie tel ik niet mee dat is te makkelijk" terwijl het meestal wel meevalt hoeveel mensen op vakantie hosselen.
Sukkels zijn jullie. Net of er een kunst aan is om iemand te regelen met wie je kunt zoenen.quote:
haha watquote:Op zondag 23 mei 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sukkels zijn jullie. Net of er een kunst aan is om iemand te regelen met wie je kunt zoenen.
Heul niet. Maar wat is er stoer aan hosselen als het alleen om zoenen gaatquote:Op zondag 23 mei 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie Allure_ een losgeslagen moraal hebben dan.
Oke oke, daar heb je misschien een punt. Maar misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:07 schreef Skylark. het volgende:
We moeten hier even het sekseverschil in ogenschouw nemen, samen met de doelgroep. Allure valt op boys die makkelijk niet thuis hoeven komen, wij op smatjes die tot 3.00 uit mogen.
Hahaha wat zeg jij nouquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.
Bij mij ook. Alleen die studentes dus, van 19-20 jaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
En ik weet vrij zeker dat de meeste chicks waar ik mee gegaan ben niet aan onenightstands doen
pics?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij Paul de Leeuw 2 mini-Otisjes.
Het was gisteren zaterdag schatje.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Allure_ het volgende:
Volgens mij gaan er op donderdagavond in Tillie enkel studentes uit die alles behalve om 03:00 uur thuis hoeven te zijn. Maar goed.
Studentesquote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij ook. Alleen die studentes dus, van 19-20 jaar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Studentes![]()
Ik ben 1 keer in m'n hele leven met iemand van 19 gegaan en ik ben er niet trots op.
Dan gaan ze huilen omdat ze geen 14/15-jarige naieve meisjes meer kunnen zoenenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, daar heb je misschien een punt. Maar misschien wordt het dan eens tijd om de min. leeftijd te upgraden.
Dat, en ook als ze kankerlelijk zijn. En ze zijn 'volwassen'quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Studentes hebben 9 van de 10 keer echt te veel air.
Ik ben slechts adolescent.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat, en ook als ze kankerlelijk zijn. En ze zijn 'volwassen'![]()
![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Nu ga ik even heerlijken onbijten dans le soleil.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Genoeg leuke vis in de zee.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
Jullie zijn gewoon vies.
Dankjewel.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Genoeg leuke vis in de zee.
Eet smakelijk.
Het weer. Het is net niet chill genoeg.quote:
watquote:
Die temperatuur zit er behoorlijk naast.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier chiller weer dan in het zuiden, suck on that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |