Waarom reed je zelf niet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
Met een partybus naar de plaatselijke soosquote:Op zondag 23 mei 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh dat. Nee, dat niet gedaan. Het was behoorlijke chaos omdat de bussen niet reden.
Mooi Weer De Leeuw.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan geen leuke foto van 'm vinden![]()
.
En ik kan die mini Otisjes ook niet vinden. Hoe heet dat kankerprogramma van Paul nu?
OH DANG MANG!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met je eigen bus danG?
Ja, ik ga zeker fietsen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met een partybus naar de plaatselijke soos..
quote:
Ik heb niks met Bayern. Ook niet nu Louis, Robben en van Bommel er zitten. Ik heb echter nog minder met Inter. En dan kies ik ervoor om het van Gaal te gunnen ja. Sorry man als je daar last van hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik buit het een beetje uit, maar dat versterkt het beeld van mijn voorbeeld.
Zo heet dat nu toch niet meerquote:
X de Leeuw.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan geen leuke foto van 'm vinden![]()
.
En ik kan die mini Otisjes ook niet vinden. Hoe heet dat kankerprogramma van Paul nu?
X de leeuw heet het nuquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo heet dat nu toch niet meer? Ik heb ook al gekeken bij Paul op Zondag, Lieve Paul, Paul is lelijk. Ik kan nergens de uitzending van gisteren vinden.
X De Leeuwquote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo heet dat nu toch niet meer? Ik heb ook al gekeken bij Paul op Zondag, Lieve Paul, Paul is lelijk. Ik kan nergens de uitzending van gisteren vinden.
Ik heb hem voor je.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor deze keer.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Bayern. Ook niet nu Louis, Robben en van Bommel er zitten. Ik heb echter nog minder met Inter. En dan kies ik ervoor om het van Gaal te gunnen ja. Sorry man als je daar last van hebt.
Ik zet Bayern boven Inter.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vergeef je voor deze keer.
Als je maar niet meer ervoor uit komt dat je Bayern boven Inter zet.
Otis, kijk vanaf 5:40.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem voor je.
http://player.omroep.nl/?aflID=11010255
Dat zegt overigens niet zoveel over Bayern, aangezien ik maar drie clubs kan opnoemen die ónder Inter komen. Feyenoord, Real Madrid en Juventus.quote:
Ieder zijn eigen, ik heb maar 1 club waarvan ik zogezegd vanaf mijn geboorte fan van ben.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zegt overigens niet zoveel over Bayern, aangezien ik maar drie clubs kan opnoemen die ónder Inter komen. Feyenoord, Real Madrid en Juventus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |