Wat een motherfucking vette knikkerbaan!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Mozy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ikkerverslaving.html
Die blik op het gezicht van die vrouw, kort nadat ze zegt: "Hij komt alleen naar beneden als ik roep voor het eten"
Vanaf 2:10
NEEquote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooi, bij dezen heb je je wens verteld.Ik moet iets arrangen.
quote:Ruzie over opstelling Inter in CL-finale kost Italiaan het leven
De overwinning van Internazionale op Bayern München in de finale van de Champions League is niet overal op de juiste wijze gevierd. Een fan van de ploeg van trainer José Mourinho en Wesley Sneijder heeft zaterdagavond in Turijn het leven gelaten na een steekpartij. De ruzie ontstond na een meningsverschil over de opstelling van de Milanezen.
De 63-jarige Inter-aanhanger kreeg het met een andere bezoeker van de kroeg waar de finale getoond werd aan de stok over de formatie van de Italianen. Juist het feit dat er geen enkele Italiaanse voetballer aan de aftrap verscheen bij Inter was onderwerp van gesprek. De twee konden het hierover niet met elkaar eens worden en ging op de vuist.
De eigenaar van de Turijnse uitgaansgelegenheid zette het tweetal daarop uit zijn zaak, waarna de ruzie buiten verderging en compleet uit de hand liep. De belager trok een mes en stak het slachtoffer neer. Die overleed vervolgens aan zijn verwondingen. Van feestelijkheden omtrent de overwinning van Inter zal daarna geen sprake meer geweest zijn.
Ben je fo real?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
Haha, de linker is de sma die WF gehosseld heeft
[ afbeelding ]
Die met die bril?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Die met de bril?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een vent manquote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen de linker van de meest rechtse twee?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:39 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik troll ook niet. Ik dacht serieus dat hij die blonde bedoelde omdat dat het linkse meisje is. Aangezien die helemaal links een gast is.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:41 schreef Bragi het volgende:
Gast, je kan trollen wat je wil, maar die linker is gewoon écht een dude.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |