YOU SHUT THE FUCK UPquote:Op zondag 23 mei 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat het dat we echt een verdediging van niks hebben als je het vergelijkt met Spanje.
Ze moeten eerst stoppen met denken dat ze gewonnen hebben bij een 1-0 voorsprong.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:31 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat het dat we echt een verdediging van niks hebben als je het vergelijkt met Spanje.
Frankrijk is overrated.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
We hadden ook een verdediging van niks als je het vergelijkt met Italië. En Frankrijk. Whehe. Whehehehe.
Ronaldinho, Adriano, Totti, Del Piero, Nesta, van Nistelrooij, Benzema, Vieiraquote:Op zondag 23 mei 2010 12:38 schreef Potloodvis het volgende:
Er zijn trouwens veel routiniers die het WK moeten laten schieten.
Anderson, Ballack, Beckham en Owen.
Langdurig geblesseerd geweest en nog niet fit genoeg volgens Bertje Bertje.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Maar waarom zit van Nistelrooy nou eigenlijk niet in de selectie dan? Te oud of wat.
Benzema een routinier noemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ronaldinho, Adriano, Totti, Del Piero, Nesta, van Nistelrooij, Benzema, Vieira
Figoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef Lakitu het volgende:
Figo, Roberto Carlos, Ronaldo. Al die bazen van toen.
Dan is het niet slim om een post over routiniers te quoten.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over routiniers, gewoon over toppers die niet naar het WK gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |