quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die trots zijn als ze een 14/15-jarige hebben gezoend.
Ik noem die categorie altijd 'de toekomst'.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die trots zijn als ze een 14/15-jarige hebben gezoend.
Hou jij dat niet voor me bij? =$ Maar ik denk wel in 90 procent van de SC's waar ik in gepost heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki hoe vaak heb jij al een 'a'-lapo gemaakt danG?
non stopquote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
ik show nieuws op de boulevard bij mooi weer ja man jensen dr door heen en was te laat bij raymannnn
Beetje turven om het bij te houden, this, that, sister, soon, everything.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou jij dat niet voor me bij? =$ Maar ik denk wel in 90 procent van de SC's waar ik in gepost heb.
wat een kankergeile selectie.quote:Doel: Iker Casillas (Real Madrid), José Manuel Reina (Liverpool), Víctor Valdés (Barcelona)
Verdediging: Joan Capdevila (Villarreal), Carles Puyol, Gerard Piqué (beide Barcelona), Raúl Albiol, Sergio Ramos, Alvaro Arbeloa (allen Real Madrid), Carlos Marchena (Valencia)
Middenveld: Xabi Alonso (Real Madrid), Sergio Busquets, Xavi Hernández, Andrés Iniesta (allen Barcelona), Cesc Fábregas (Arsenal), Javi Martínez (Athletic de Bilbao)
Aanval: Jesús Navas (Sevilla), David Silva, Juan Manuel Mata (beide Valencia), Fernando Torres (Liverpool), David Villa, Pedro Rodríguez (beide Barcelona) en Fernando Llorente (Athletic de Bilbao).
neequote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
Ze hadden trouwens wel Bojan mee moeten nemen.
Hij is kansloos tegen Llorente.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Javi Martinez is ook een mooiboy hoor.
[ afbeelding ]
Je bent een hater of een troll.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh. Dan nog liever Negredo dan Bojan hoowr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |