Toen hij zijn hand in het broekje van die lesbo wurmde en schrok van het Perzische tapijt en zijn hand onbehouwen terugtrok.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk toen hij wild aan het zoenen was met die lesbo.
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets speciaals niet, maar knap is ze wel.
Een kakkerlak.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind WF trouwens wel lijken op die Stefan de Vrij van Feyenoord.
Je had de hele avond je ogen dicht? Dat verklaard waarom je die lesbo gehosseld hebt dusquote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef WillFerrell het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die twee chimi's en die lesbo niet heb gezien gister.
Ge wit nie wa lekker is jonge, zo'n lekker slank ding hmm. 't Wordt tijd da ge een wijf krijgt, dan hoefde zelf nie te trekkenquote:
Nee mang, ik was aan het fistpumpen, munten halen, autoritair lopen doen en gevechten aanschouwen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:51 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je had de hele avond je ogen dicht? Dat verklaard waarom je die lesbo gehosseld hebt dus
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ge wit nie wa lekker is jonge, zo'n lekker slank ding hmm. 't Wordt tijd da ge een wijf krijgt, dan hoefde zelf nie te trekken
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee mang, ik was aan het fistpumpen, munten halen, autoritair lopen doen en gevechten aanschouwen.
Zie de foto op de vorige pagina.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
Ik wil mee doen in het gesprek maar heb geen idee waar het over gaat.
Dit, dat, alles.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
[KLB SC #2720] mensenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Mozy het volgende:
True, ik hit alleen elite.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smaken verschillen, laten we het daarop houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |