GREYS! Leer die rem nou eens gebruiken!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Heb je J'aime La Vie al in het Nederlands gehoord?
OMG.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou berg je maar, want dat wordt alleen nog maar erger
Hop Hop Hop heeft besloten dat ie er in Oslo niet iets klederdrachterigs van gaat maken.quote:
quote:
Effe lyrics zoeken, gaat waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 02:20 schreef APK het volgende:
En hier kan Belgie dus helemaal niet aan tippen!![]()
Mooi, hoe laat zijn we welkom? Zet ik de sms-ladder even in werkingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb heeft een 'leuke dingen doen en mensen uitnodigen'- aanval
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef ElisaB het volgende:
Mijn beeb heeft een 'leuke dingen doen en mensen uitnodigen'- aanval
Oh god ja, ik hoop het wel. Maar je weet het nooit met deze burgemeester. Misschien viert tante Bep op 3 hoog achter wel haar verjaardag en heeft Ome Frits ooit in een dronken bui een plantenbak van het balkon gestoten en is dat een veiligheidsrisico en leggen we heel de stad van 12:00 - 00:00 droogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag je vandaag wél drinken in de stad van Aboutaleb?
Ow?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hitsig Hitte in de slaapkamer van Greys![]()
Ik werd wakker omdat er bloed uit mij gutste
Nou, welk excuus had je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:35 schreef Greys het volgende:
Oh en Cat, mocht je dit teruglezen... ik heb geen slok alcohol op
Ik moest nog rijden
Nou hitsig was het niet hoor, ik was alleen met 2 blèrende beestenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hitsig Hitte in de slaapkamer van Greys![]()
Ik werd wakker omdat er bloed uit mij gutste
Had je mot met Die Van jou?quote:
Heb ik een excuus nodig dan? Ik ben driekwart van mijn leven al songfestivalfan, dat kan nu toch écht geen verrassing meer voor jullie zijnquote:
Jawel heur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hitsig was het niet hoor, ik was alleen met 2 blèrende beesten![]()
And what about tha blood?
Cat, gaat het een beetje?
Nou, gezellig dan.quote:
Sjeesus. Ik kom net uit mn bed dus. Had ook al een sms ' We komen je om 15u ophalen', maar teruggesmst dat dat later moetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, gezellig dan.![]()
Ik zit in de zon, met de laptop (aan megalang verlengsnoer dus unlimited computime) met ene lekker broodje.![]()
Vanmorgen al naar de markt geweest en twee wassen gedaan en door de tuin geraasd. Goed bezig ben ik!
Lekkere plannen voor vandaag dus! (behalve stofzuigenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeesus. Ik kom net uit mn bed dus. Had ook al een sms ' We komen je om 15u ophalen', maar teruggesmst dat dat later moet![]()
Nu was er in, zo even wat eten en misschien stofzuigen, warm weer + 2 katten die elkaar achterna zitten = overal vlokken kattenhaar![]()
En dan vanmiddag terrasje, daarna even in de stad wat eten en naar de Irish Pub om de Champions League finale te kijken
Nee, vanavond pas! Hij is vanochtend om negen uur vertrokken, dus hopelijk niet teveel problemen onderweg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbyeeeeeeeee
Mistah Gee-Bee alweer thuis?
quote:
Ja, want Ll is mannelijk. Met geklop op de borst en veel bier. Daar hoort ook geen SATC 2 bijquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, want Ll is mannelijk. Met geklop op de borst en veel bier. Daar hoort ook geen SATC 2 bij
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, het is natuurlijk puur compensatiegedrag idd GB, dat ik dat niet inzag
Dan zoeken we wel een andere Marketier hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballen
Hey ik was wel kampioen Penalty schieten op kamp in de 2e klas van de middelbare school jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballen
ASAP, het wordt wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Ok, wanneer gaan we de sollicitatieronde inzetten?
*proest*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Die is ook ESF fanEn veel wijzer en volwassener
Een bad romance is het zéker ja!quote:
Omdat pannenkoekquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
En nu ga ik maar eens kijken waarom de remmen van mijn auto piepen
Ja straks pas. En voetbal KIJKEN, van zelf doen word ik moequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ging toch de stad in? Bieren en voetballen?
Met je moeder toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Ik mag morgen lekker bowlen en uit eten, met 30 graden. Jottem!
Jij bent echt té blij vandaag.quote:
Ik moet op verjaardag...5 uren in de autoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Ik mag morgen lekker bowlen en uit eten, met 30 graden. Jottem!
Wel, je moet doen alsof je voetbal leuk vindtquote:
quote:
Ik ga voor de snelle ronde; voor het oog netjes, maar kijk aub nergens onder of achterquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel, je moet doen alsof je voetbal leuk vindt
Zet Heer G aan het werkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog van allesMaar ik heb geen zin. Mijn remmen moeten gefixed, het onkruid in de achtertuin is ineens een oerwoud geworden, de post moet nog worden uitgezocht, ik moet nog een moederdagkado kopen voor morgen, boodschappen doen voor vanavond. Mjah, misschien moet ik eens iets gaan doen. Heb in elk geval de vaatwasser vast uitgeruimd. Hoezee!
Nee, Heer G ligt te sleutelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet Heer G aan het werk![]()
En remmen fixen is neem ik aan gewoon auto naar garage brengen, of ga je zelf liggen sleutelen?
Oh ja, sorryquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Je liet me schrikken!![]()
Moederdag hebben wij een week of twee geleden al gedaan.
Dat had ik gelezen ja, maar alsnog.quote:Oh ja, sorry Maar er viel hier weinig te vieren op Moederdag, omdat mijn moeder de halve moederdag weer nuchter moest zijn voor het ziekenhuis de volgende dag. Dus we hebben het uitgesteld
Twee flesjes 'en ik voel al iets'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef Dirkh het volgende:
Mijn moeder is vandaag jarig, vanmorgen cadeau gekocht...een digitale fotolijst
![]()
Nu moet ik er dus foto's op frotten, maar heb er maar een waar wij zelf op staan waarvan ik vind dat ie er op kan de rest is mijn zus , zwager, neefjes...
Morgenavond bij de buren op visite.
Nu zit ik aan het bier, echt bier Ll, en ik kan niet meer tegen alcohol. Twee flesjes en ik voel al iets.
Trots is.
Vloeistoffen en filters vervangen en verversen, even de remmerij e.d. nalopen en nog meer van de dat kleine grut.quote:'Een beurtje over de auto heengooien'
Hoe moet dat?
Wees blij dat ik vorige week niet dronk, anders voelde jij iets na twee flesjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee flesjes 'en ik voel al iets'![]()
*giechel*
En gefeliciteerd met je moeder!
Wait whutquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wees blij dat ik vorige week niet dronk, anders voelde jij iets na twee flesjes.
Dat haar is tuttig, ik vind haar kleding ook tuttig, maar Paddo riep meteen dat ze het wel leuk vond wat ze aan had. Dus daar zijn de meningen schijnbaar over verdeeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we hebben weer gereperteerd... die poppen zijn
Maar dat haar
quote:
Ja, maar die meiden zijn in het zwárt, dat klopt zó niet met het plaatje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
Dat schuifelen, ik denk dan dat ze dat doen omdat je "dat altijd kunt doen".
Is echt zo'n "schlagerschuifje"![]()
Ik wil het!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het Spanje gaat worden... alles klopt
Ik ben de draad ff kwijt geloof ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij minder blij zou zijn en dat dat vanzelfsprekend was, maar daar zit ik dus volledig naast.
Die tekst in dat draaiorgel tijdens het refrein...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we hebben weer gereperteerd... die poppen zijn
Maar dat haar
Soms heb ik het idee dat 90% van de bevolking truttig is. Dus het heeft echt een kans!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tekst in dat draaiorgel tijdens het refrein...![]()
Zou er ook maar iemand zijn die die tekst moet lezen, alvorens mee te kunnen zingen?
Haar is truttig, kleding is truttig, huppeltje van Sieneke is truttig, achtergrondzangeressen zijn truttig, liedje is...
Ben wel opgelucht dat er geen SS-officier voor dat draaiorgel meer staat...
Een Beetje Geld van Angelique deed het dan ook beter...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Ach, Nicole met haar Beetje Vrede was óók tuttig.
Dat vergeet die overige 10% nog al eens hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat 90% van de bevolking truttig is. Dus het heeft echt een kans!
Gordon is ook boos.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik keek zo de uitslag van X-Factor nog eens. Maar Stacey stemt volgens mij wel erg tactisch al roept ze meteen van niet. Ze was vorige week zwaar pissig op Gordon dat hij niet voor Sumera stemde maar voor Kelvin, en ze was altijd erg pro-BadBoys.
En nu had ze de mogelijkheid Gordon zn laatste groepje er uit te stoten, nog wel in zn afwezigheid ook, en kiest ze uiteraard voor Kelvin. Sowieso denk ik dat hij minder gevaarlijk is dan de BadBoys nog hadden kunnen zijn. Die hadden wel ineens soms zo'n opleving een knallende show, en Kelvin doet wel heel gevarieerd, maar het is nog nooit ECHT heel goed geweest en dat hij zonder twijfel de beste was
Gordon weet het spel wel mooi te spelen, want Stacey was afgelopen week in ongeveer alle programma's te horen, want ze wilde niemand meer zien jadiejadieja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat artikel in de Telegraaf is wel weer totaal over de Top(pers) en Gordon is ook weer zo hypocriet als, als, als.... zoals 'ie normaal ook altijd is...
Kaarten op laten halen door z'n chauffeur... *proest*
door Wilma Nanninga !!!!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef lezzer het volgende:
Geen idee wat er in het artikel staat, ik klik niet meer op Telegraaf links
Ah daar vind ik nou écht niets mis mee. Ook als het je smaak niet is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Reed gisterenavond langs de Arena en het leek Sensation White wel.
Een zilveren/witte invasie bewoog zich vanuit alle windstreken richting Arena en op omliggende parkeerplaatsen schalde Jan Smit en Frans Bauer uit de speakers.
Heel even was ik blij dat ik de Arena niet als eindbestemming had...
Pas maar op dat je zijn geaaaaardheid niet bespot!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef lezzer het volgende:
Ach gut, Gordon schopt op vakkundige wijze een rel
Nou, ik heb dezelfde, dus ik mag datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je zijn geaaaaardheid niet bespot!
OK, ik geef toe dat ik bij de tweede reeks concerten van De Toppers ben geweest, omdat mijn schoonzus gratis kaarten had. Maar daarna was ik er ook wel klaar mee, het is mij allemaal net even te 'over de top'.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah daar vind ik nou écht niets mis mee. Ook als het je smaak niet is.
Dat soort dingen verlopen over het algemeen gewoon gezellig en zonder gesloop en gedoe, daar kunnen de voetbalgasten nog een voorbeeld aan nemen
Heb je dat ook met Gordon besproken?quote:
Dan hoop ik maar dat dit voor Jan Smit ook geldt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Toppers is eiks een beetje als Guus M. ; het hoeft je muzieksmaak niet te zijn, maar gezellig is het zeker
Daar stel ik meer gillende pubermeisjes bij voor....en dan nog een beetje ala Fransie B. publiek erbijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je dat ook met Gordon besproken?![]()
[..]
Dan hoop ik maar dat dit voor Jan Smit ook geldt.
Dolletjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar stel ik meer gillende pubermeisjes bij voor....en dan nog een beetje ala Fransie B. publiek erbij
Ach joh, lekker over je heen laten komen en mee gillenquote:
Dat zal het wel worden ja. Gelukkig zijn dinnetje en ik heel goed in gillen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach joh, lekker over je heen laten komen en mee gillen
Dinnetje gaat het allemaal regelen. Het is ergens in Eindhoven, in zo'n semi theater geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen.quote:
Ah, dat is dus niet het VoTown concert met Jan Smit, Nick & Simon en 3 J's in het Volendam stadion.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinnetje gaat het allemaal regelen. Het is ergens in Eindhoven, in zo'n semi theater geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen.
Hell no!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is dus niet het VoTown concert met Jan Smit, Nick & Simon en 3 J's in het Volendam stadion.
Iets minder hysterisch dus waarschijnlijk...
Tegenwoordig is het vaak 3 halen, 1 betalen bij die palingrokers...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan weer eerder naar Nick & Simon en de 3J's gaan dan naar Jan Smit
Sekseh!quote:
Je bent niet wijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede
In het begin alleen, later hoor je hem wel beterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Ligt het aan de kwaliteit van het filmpje dat je hem zo slecht hoort?
Greys!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Oke oke, dat Sieneke 2e wordt is misschien wat onzeker
Nou echt, ik hoop en duim me een ongeluk, want het kijkt honderd keer leuker als Nederland in de finale zit.quote:
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat Sien de finale gaat halen![]()
Volgens mij heb jij gewoon een fetish voor door mensen gespeelde poppetjes...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede![]()
<center><object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object></center>
Ja maar... neeeeee.... we hebben nu een draaiorgel! En poppen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:
Ik denk dat Sieneke laatste wordt. En ik heb niks van de rest gehoord. Toen ik Sien voor het eerst (en laatst) hoorde dacht ik dat het een (slechte) grap betrof. Srsly!!!![]()
Voor de rest laf ik je natuurlijk nog steeds toe ded.
quote:Word on the street is watch out for Spain, comes across very well on stage, won't win but should be in the top 5. We'll see if Germany lives up to the hype at 4pm today
Doe je ze maandag aan?quote:
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Frankrijk kunnen we in elk geval afschrijven, dat is a whole lotta nothing:
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.
En Paddo heeft de sleutel?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.
Die zag ik net voor het eerst.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Vind het vooral tof wanneer die extra zangert er bij komt
Dan komt er dus niks van tv kijken.quote:
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.quote:
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die zag ik net voor het eerst.
Heeft Dinges toch helemaal niet nodig?
Oh put a sock in itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.
En bij het ESF moet alle zang live zijn, dus ook die tweede stem. Ik vind het tof
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?quote:
Nee, nog niet.quote:
Ze heten allebei 'Europigeon'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*
[..]
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?
En open je een apart F&F topic? Dan kunnen we die lelijke duivenbabies volgen straks
Tip 1. Ga naar de benedenverdiepingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Het is echt bloody hot op mijn bovenverdieping
mms?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Van ons aller Ll dus. Van een flesje Corona in de zon.
Ik gok dat ie al dronken is![]()
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Ja, daar ben ik ook. Dat maakt het boven niet koeler, though.quote:
Hoeveel genieters zouden er eigenlijk overleden zijn doordat dat stukje citroen in hun luchtpijp bleef steken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.
Dat wist ik zelfs! *trots is*quote:
Arme Buffy en Mips.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs! *trots is*
Ik ben blij dat je blij bent GB. Hij is er bijijijijna weer!![]()
PS: cute kitten pics in mijn topic. De treurige mogen jullie overslaan als jullie willen.
Zwedenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Gb, waar moet ie vandaan komen dan? Hij is vanochtend toch al vroeg vertrokken?
Of istie op fietsvakantie?
Oke, met de auto?quote:
Ja, ze gaan over de brug volgens mij.quote:
Bel je nu ook ieder half uur waar ze zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze gaan over de brug volgens mij.
Nee johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel je nu ook ieder half uur waar ze zijn?![]()
Maar of het nou half tien of 10 uur wordt, vanaaf lig je iig niet alleen in bed
whehehe, ik heb nooit begrepen waarom ze die citroen er bij in doen, zonde.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel genieters zouden er eigenlijk overleden zijn doordat dat stukje citroen in hun luchtpijp bleef steken?
Sterkte....ik bij m'n vaderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ik heb nooit begrepen waarom ze die citroen er bij in doen, zonde.
Ik ben trouwens afk, ik ga feestje bouwen bij mijn moeder.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik vanaaf wel de IJsland info ga doorkijken die ik van de organisatie heb ontvangen. Was ook toevallig, dinnetje dat meegaat was op bezoek toen de envelop binnen viel. Er zit een soort Lonely Planet over IJsland bij, goed leesvoer.
Waaromquote:
Dan ben ik heeeeelemaal alleenquote:
Maar ik kan multitasken hoor.quote:
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vond het vorige week zaterdag toch gezelliger...
Dit weekend hadden we de hele avond de buurt lastig kunnen vallen buiten kunnen blijven zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselen![]()
Wat een verschil in weer trouwens, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hee jij!quote:
Vorig weekend vond ik het ook reuze meevallen met het weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselen![]()
Wat een verschil in weer trouwens, hè?
Me too, maar die stomme Ll kwam ons maar niet ophalenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig weekend vond ik het ook reuze meevallen met het weer
En ik had er dit weekend best wéér willen zitten
Heequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
En er is weer een 25-jarige militair om het leven gekomen in Uruzgan
quote:
Ik wil ook zo'n vriendje in de buurt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fijn
heb nl geen zin om te gaan stappen en zit met vriendje sushi op de bank
Oh nou over een uur ben ik jaloers op jouquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vriendje in de buurt.![]()
Maar meneertje Toblerone doet het ook best aardig.
Ik heb maar een film opgezet: verfilming van de val van de Barings bank. Hij is tot nu toe best aardig.
Mee eens exact wat ik net tegen de Mr zeiquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog eens helemaal gekeken... maar die achtergrondzangeressen verzieken het voor mij echt helemaal
Die staan er zo inspiraaaaatieloos te schuifelen, allemachtigEn zijn dit de outfits van die zangeressen ook? Want dat ziet er toch niet uit, in het zwart bij de rest zo?
Sien mag ook wel wat meer energie uitstralen nog. En niet zo lullig staan schuifelen heel in het begin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje zit bijna op de bank![]()
Of nou ja, als alles goed is gegaan in Duitsland en Nederland dan
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dat wel. Het is dat ik vorig weekend Ll en Greys had, maar het was een laaaaange week, zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.
In juli 3 weken fulltime werken speciaal voor het alleen zijn
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je nog de avonden en weekenden. Plan die ook maar goed vol dan
Is je Mr. dan 3 weken weg?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.
In juli 3 weken fulltime werken speciaal voor het alleen zijn
quote:
Is AH sushi any good? Ik vind die supermarktsushi altijd wat twijfelachtig. Geen idee waarom want ik heb hem nog nooit geproefd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou over een uur ben ik jaloers op jou
Heb al in geen tijden toblerone op bedenk ik me nu![]()
Heb de sushi van de ah, al zit hier zelfs een sushibar.
Engeland.quote:
Het viel me alleszins mee, verse is lekkerder en die van de visboer staat er ook nog boven, maar vies neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is AH sushi any good? Ik vind die supermarktsushi altijd wat twijfelachtig. Geen idee waarom want ik heb hem nog nooit geproefd.
Ik ook hoor Greys overdag dan wel, ben bang in het donkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Wat schattig dat jullie dan zo 'alleen' zijn
Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.
Ml, ga je vrijdag nog eigenlijk?
Ga naar Ml-etje toe!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Heer G is ook weer drie (zullen er wel vier worden) weken weg in juli.
Maar goed dat jij niet zo 'alleen 'bent als je Mr. weg is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Wat schattig dat jullie dan zo 'alleen' zijn
Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.
Ml, ga je vrijdag nog eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Heer G is ook weer drie (zullen er wel vier worden) weken weg in juli.
Werk hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Engeland.![]()
Vakantie of werk?
De man van een collega is pas 4 weken naar Nieuw Zeeland geweest. Vrouw en twee jonge kinderen bleven thuis. Ze hadden dat uiteraard goed doorgesproken, maar ik vond het best heftig, 4 weken onbestorven weduwe. En geen idee of zij nu nu samen op vakantie kunnen of dat zijn dagen op zijn. Maja, hun leven, hun keuze zullen we maar zeggen.
*noteert*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het viel me alleszins mee, verse is lekkerder en die van de visboer staat er ook nog boven, maar vies nee
Acherrum! Gelukkig dat je de Whopster dan hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook hoor Greys overdag dan wel, ben bang in het donkeren zo extreem dat ik mijn bed niet echt uitdurf.
Dus denk dat ik Whoopie iedere avond meesleep naar boven.
Gelukkig heeft het huis wel overal lichtknoppen en kan ik dus iedere ruimte eerst het licht aan doen
Heb ook nog een dinnetje uitgenodigd en oma komt een paar daagjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Acherrum! Gelukkig dat je de Whopster dan hebt.
quote:
Dan wíl je je vent niet eens terug.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ook nog een dinnetje uitgenodigd en oma komt een paar daagjes![]()
Tegen de tijd dat het juli is zijn die drie weken een aaneenstapeling van leuke dingen
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Half tien en hij is er nog niet. SCHANDE!
Nou, hij had hier niet al om half negen moeten zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.
quote:
Hihi moet er ook vroeg uit, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We spreken je maandag wel weer.![]()
Ik bedenk me net dat ik morgen om 9.00 frips en fruitig naast mijn bed moet staan: foto's maken van de buurtjes voordat ze vertrekken voor de communie van zoonlief. Ik zou het bijna in mijn pyjama doen, maar dat staat ook weer zo stom op straat.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Woensdag komt 'PS I Love You' op tv!
En dan ben ik ook alleen thuis, dus lekker onbeschaamd janken![]()
Ach jeetjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Net een mailtje van Redcat, dit seizoen zijn al 200kittens binnen gekomen! Noodkreet voor opvang, want dit redden ze niet.
Maar ik ben niet van plan weeskinders bij Limoentje te duwen, die heeft nog stress zat en zo'n handig ervaren moedertje is die meid ook nog niet. Flessekinders lukt niet ivm werk en is sowieso niks voor mij (gezien eerdere ervaringen ga ik daar niet aan beginnen). Ik heb wel mijn woonkamer aangeboden als verblijfplaats voor kittens die zelf eten en nog een paar weekjes gastgezin nodig hebben. Dus wie weet wordt het topic nog uitgebreid. Al zijn verreweg de meeste kittens die binnen komen juist de flessekindjes.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
Stilletjes hier geweest![]()
Ik had verwacht 3 topix verder geweest te zijn
Lekker, eerst aan het witbier gezeten, toen wat Corona's en toen begon iedereen toch wat rozig te worden in het zonnetje dus hebben we even wat gegeten. Toen nog even op terras en daarna naar Ierse pub voor voetbal. Was best aardige wedstrijd. En nu dus weer lekker thuis, zie ik die poezen ook nog eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe was het bij jou?
Hier mopperende mannen
quote:
Heb er nog niet van gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet heel erg hip hoorGewoon goedkoop bier, leuk sfeertje en het is een sport bar. Dus CL finale op groot scherm
Nu lig ik dubbelquote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen kroeg voor jou eerlijk gezegd
Whyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |