Dan komt er dus niks van tv kijken.quote:
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.quote:
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die zag ik net voor het eerst.
Heeft Dinges toch helemaal niet nodig?
Oh put a sock in itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.
En bij het ESF moet alle zang live zijn, dus ook die tweede stem. Ik vind het tof
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?quote:
Nee, nog niet.quote:
Ze heten allebei 'Europigeon'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*
[..]
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?
En open je een apart F&F topic? Dan kunnen we die lelijke duivenbabies volgen straks
Tip 1. Ga naar de benedenverdiepingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Het is echt bloody hot op mijn bovenverdieping
mms?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Van ons aller Ll dus. Van een flesje Corona in de zon.
Ik gok dat ie al dronken is![]()
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Ja, daar ben ik ook. Dat maakt het boven niet koeler, though.quote:
Hoeveel genieters zouden er eigenlijk overleden zijn doordat dat stukje citroen in hun luchtpijp bleef steken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.
Dat wist ik zelfs! *trots is*quote:
Arme Buffy en Mips.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs! *trots is*
Ik ben blij dat je blij bent GB. Hij is er bijijijijna weer!![]()
PS: cute kitten pics in mijn topic. De treurige mogen jullie overslaan als jullie willen.
Zwedenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Gb, waar moet ie vandaan komen dan? Hij is vanochtend toch al vroeg vertrokken?
Of istie op fietsvakantie?
Oke, met de auto?quote:
Ja, ze gaan over de brug volgens mij.quote:
Bel je nu ook ieder half uur waar ze zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze gaan over de brug volgens mij.
Nee johquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bel je nu ook ieder half uur waar ze zijn?![]()
Maar of het nou half tien of 10 uur wordt, vanaaf lig je iig niet alleen in bed
whehehe, ik heb nooit begrepen waarom ze die citroen er bij in doen, zonde.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel genieters zouden er eigenlijk overleden zijn doordat dat stukje citroen in hun luchtpijp bleef steken?
Sterkte....ik bij m'n vaderquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, ik heb nooit begrepen waarom ze die citroen er bij in doen, zonde.
Ik ben trouwens afk, ik ga feestje bouwen bij mijn moeder.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik vanaaf wel de IJsland info ga doorkijken die ik van de organisatie heb ontvangen. Was ook toevallig, dinnetje dat meegaat was op bezoek toen de envelop binnen viel. Er zit een soort Lonely Planet over IJsland bij, goed leesvoer.
Waaromquote:
Dan ben ik heeeeelemaal alleenquote:
Maar ik kan multitasken hoor.quote:
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vond het vorige week zaterdag toch gezelliger...
Dit weekend hadden we de hele avond de buurt lastig kunnen vallen buiten kunnen blijven zitten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselen![]()
Wat een verschil in weer trouwens, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hee jij!quote:
Vorig weekend vond ik het ook reuze meevallen met het weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik verveel me al een paar dagen lang, afkickverschijnselen![]()
Wat een verschil in weer trouwens, hè?
Me too, maar die stomme Ll kwam ons maar niet ophalenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig weekend vond ik het ook reuze meevallen met het weer
En ik had er dit weekend best wéér willen zitten
Heequote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
En er is weer een 25-jarige militair om het leven gekomen in Uruzgan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |