door Wilma Nanninga !!!!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef lezzer het volgende:
Geen idee wat er in het artikel staat, ik klik niet meer op Telegraaf links
Ah daar vind ik nou écht niets mis mee. Ook als het je smaak niet is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:46 schreef MadMaster het volgende:
Reed gisterenavond langs de Arena en het leek Sensation White wel.
Een zilveren/witte invasie bewoog zich vanuit alle windstreken richting Arena en op omliggende parkeerplaatsen schalde Jan Smit en Frans Bauer uit de speakers.
Heel even was ik blij dat ik de Arena niet als eindbestemming had...
Pas maar op dat je zijn geaaaaardheid niet bespot!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef lezzer het volgende:
Ach gut, Gordon schopt op vakkundige wijze een rel
Nou, ik heb dezelfde, dus ik mag datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je zijn geaaaaardheid niet bespot!
OK, ik geef toe dat ik bij de tweede reeks concerten van De Toppers ben geweest, omdat mijn schoonzus gratis kaarten had. Maar daarna was ik er ook wel klaar mee, het is mij allemaal net even te 'over de top'.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah daar vind ik nou écht niets mis mee. Ook als het je smaak niet is.
Dat soort dingen verlopen over het algemeen gewoon gezellig en zonder gesloop en gedoe, daar kunnen de voetbalgasten nog een voorbeeld aan nemen
Heb je dat ook met Gordon besproken?quote:
Dan hoop ik maar dat dit voor Jan Smit ook geldt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Toppers is eiks een beetje als Guus M. ; het hoeft je muzieksmaak niet te zijn, maar gezellig is het zeker
Daar stel ik meer gillende pubermeisjes bij voor....en dan nog een beetje ala Fransie B. publiek erbijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je dat ook met Gordon besproken?![]()
[..]
Dan hoop ik maar dat dit voor Jan Smit ook geldt.
Dolletjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar stel ik meer gillende pubermeisjes bij voor....en dan nog een beetje ala Fransie B. publiek erbij
Ach joh, lekker over je heen laten komen en mee gillenquote:
Dat zal het wel worden ja. Gelukkig zijn dinnetje en ik heel goed in gillen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach joh, lekker over je heen laten komen en mee gillen
Dinnetje gaat het allemaal regelen. Het is ergens in Eindhoven, in zo'n semi theater geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen.quote:
Ah, dat is dus niet het VoTown concert met Jan Smit, Nick & Simon en 3 J's in het Volendam stadion.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dinnetje gaat het allemaal regelen. Het is ergens in Eindhoven, in zo'n semi theater geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen.
Hell no!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is dus niet het VoTown concert met Jan Smit, Nick & Simon en 3 J's in het Volendam stadion.
Iets minder hysterisch dus waarschijnlijk...
Tegenwoordig is het vaak 3 halen, 1 betalen bij die palingrokers...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik zou dan weer eerder naar Nick & Simon en de 3J's gaan dan naar Jan Smit
Sekseh!quote:
Je bent niet wijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede
In het begin alleen, later hoor je hem wel beterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Ligt het aan de kwaliteit van het filmpje dat je hem zo slecht hoort?
Greys!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Oke oke, dat Sieneke 2e wordt is misschien wat onzeker
Nou echt, ik hoop en duim me een ongeluk, want het kijkt honderd keer leuker als Nederland in de finale zit.quote:
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat Sien de finale gaat halen![]()
Volgens mij heb jij gewoon een fetish voor door mensen gespeelde poppetjes...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede![]()
<center><object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object></center>
Ja maar... neeeeee.... we hebben nu een draaiorgel! En poppen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:
Ik denk dat Sieneke laatste wordt. En ik heb niks van de rest gehoord. Toen ik Sien voor het eerst (en laatst) hoorde dacht ik dat het een (slechte) grap betrof. Srsly!!!![]()
Voor de rest laf ik je natuurlijk nog steeds toe ded.
quote:Word on the street is watch out for Spain, comes across very well on stage, won't win but should be in the top 5. We'll see if Germany lives up to the hype at 4pm today
Doe je ze maandag aan?quote:
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Frankrijk kunnen we in elk geval afschrijven, dat is a whole lotta nothing:
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.
En Paddo heeft de sleutel?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.
Die zag ik net voor het eerst.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Vind het vooral tof wanneer die extra zangert er bij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |