Wel, je moet doen alsof je voetbal leuk vindtquote:
quote:
Ik ga voor de snelle ronde; voor het oog netjes, maar kijk aub nergens onder of achterquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel, je moet doen alsof je voetbal leuk vindt
Zet Heer G aan het werkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog van allesMaar ik heb geen zin. Mijn remmen moeten gefixed, het onkruid in de achtertuin is ineens een oerwoud geworden, de post moet nog worden uitgezocht, ik moet nog een moederdagkado kopen voor morgen, boodschappen doen voor vanavond. Mjah, misschien moet ik eens iets gaan doen. Heb in elk geval de vaatwasser vast uitgeruimd. Hoezee!
Nee, Heer G ligt te sleutelenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet Heer G aan het werk![]()
En remmen fixen is neem ik aan gewoon auto naar garage brengen, of ga je zelf liggen sleutelen?
Oh ja, sorryquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Je liet me schrikken!![]()
Moederdag hebben wij een week of twee geleden al gedaan.
Dat had ik gelezen ja, maar alsnog.quote:Oh ja, sorry Maar er viel hier weinig te vieren op Moederdag, omdat mijn moeder de halve moederdag weer nuchter moest zijn voor het ziekenhuis de volgende dag. Dus we hebben het uitgesteld
Twee flesjes 'en ik voel al iets'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:17 schreef Dirkh het volgende:
Mijn moeder is vandaag jarig, vanmorgen cadeau gekocht...een digitale fotolijst
![]()
Nu moet ik er dus foto's op frotten, maar heb er maar een waar wij zelf op staan waarvan ik vind dat ie er op kan de rest is mijn zus , zwager, neefjes...
Morgenavond bij de buren op visite.
Nu zit ik aan het bier, echt bier Ll, en ik kan niet meer tegen alcohol. Twee flesjes en ik voel al iets.
Trots is.
Vloeistoffen en filters vervangen en verversen, even de remmerij e.d. nalopen en nog meer van de dat kleine grut.quote:'Een beurtje over de auto heengooien'
Hoe moet dat?
Wees blij dat ik vorige week niet dronk, anders voelde jij iets na twee flesjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee flesjes 'en ik voel al iets'![]()
*giechel*
En gefeliciteerd met je moeder!
Wait whutquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wees blij dat ik vorige week niet dronk, anders voelde jij iets na twee flesjes.
Dat haar is tuttig, ik vind haar kleding ook tuttig, maar Paddo riep meteen dat ze het wel leuk vond wat ze aan had. Dus daar zijn de meningen schijnbaar over verdeeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we hebben weer gereperteerd... die poppen zijn
Maar dat haar
quote:
Ja, maar die meiden zijn in het zwárt, dat klopt zó niet met het plaatje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
Dat schuifelen, ik denk dan dat ze dat doen omdat je "dat altijd kunt doen".
Is echt zo'n "schlagerschuifje"![]()
Ik wil het!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het Spanje gaat worden... alles klopt
Ik ben de draad ff kwijt geloof ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik had gehoopt dat jij minder blij zou zijn en dat dat vanzelfsprekend was, maar daar zit ik dus volledig naast.
Die tekst in dat draaiorgel tijdens het refrein...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Mensen we hebben weer gereperteerd... die poppen zijn
Maar dat haar
Soms heb ik het idee dat 90% van de bevolking truttig is. Dus het heeft echt een kans!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die tekst in dat draaiorgel tijdens het refrein...![]()
Zou er ook maar iemand zijn die die tekst moet lezen, alvorens mee te kunnen zingen?
Haar is truttig, kleding is truttig, huppeltje van Sieneke is truttig, achtergrondzangeressen zijn truttig, liedje is...
Ben wel opgelucht dat er geen SS-officier voor dat draaiorgel meer staat...
Een Beetje Geld van Angelique deed het dan ook beter...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Ach, Nicole met haar Beetje Vrede was óók tuttig.
Dat vergeet die overige 10% nog al eens hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat 90% van de bevolking truttig is. Dus het heeft echt een kans!
Gordon is ook boos.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik keek zo de uitslag van X-Factor nog eens. Maar Stacey stemt volgens mij wel erg tactisch al roept ze meteen van niet. Ze was vorige week zwaar pissig op Gordon dat hij niet voor Sumera stemde maar voor Kelvin, en ze was altijd erg pro-BadBoys.
En nu had ze de mogelijkheid Gordon zn laatste groepje er uit te stoten, nog wel in zn afwezigheid ook, en kiest ze uiteraard voor Kelvin. Sowieso denk ik dat hij minder gevaarlijk is dan de BadBoys nog hadden kunnen zijn. Die hadden wel ineens soms zo'n opleving een knallende show, en Kelvin doet wel heel gevarieerd, maar het is nog nooit ECHT heel goed geweest en dat hij zonder twijfel de beste was
Gordon weet het spel wel mooi te spelen, want Stacey was afgelopen week in ongeveer alle programma's te horen, want ze wilde niemand meer zien jadiejadieja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat artikel in de Telegraaf is wel weer totaal over de Top(pers) en Gordon is ook weer zo hypocriet als, als, als.... zoals 'ie normaal ook altijd is...
Kaarten op laten halen door z'n chauffeur... *proest*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |