Ow?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hitsig Hitte in de slaapkamer van Greys![]()
Ik werd wakker omdat er bloed uit mij gutste
Nou, welk excuus had je dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:35 schreef Greys het volgende:
Oh en Cat, mocht je dit teruglezen... ik heb geen slok alcohol op
Ik moest nog rijden
Nou hitsig was het niet hoor, ik was alleen met 2 blèrende beestenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Hitsig Hitte in de slaapkamer van Greys![]()
Ik werd wakker omdat er bloed uit mij gutste
Had je mot met Die Van jou?quote:
Heb ik een excuus nodig dan? Ik ben driekwart van mijn leven al songfestivalfan, dat kan nu toch écht geen verrassing meer voor jullie zijnquote:
Jawel heur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hitsig was het niet hoor, ik was alleen met 2 blèrende beesten![]()
And what about tha blood?
Cat, gaat het een beetje?
Nou, gezellig dan.quote:
Sjeesus. Ik kom net uit mn bed dus. Had ook al een sms ' We komen je om 15u ophalen', maar teruggesmst dat dat later moetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, gezellig dan.![]()
Ik zit in de zon, met de laptop (aan megalang verlengsnoer dus unlimited computime) met ene lekker broodje.![]()
Vanmorgen al naar de markt geweest en twee wassen gedaan en door de tuin geraasd. Goed bezig ben ik!
Lekkere plannen voor vandaag dus! (behalve stofzuigenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeesus. Ik kom net uit mn bed dus. Had ook al een sms ' We komen je om 15u ophalen', maar teruggesmst dat dat later moet![]()
Nu was er in, zo even wat eten en misschien stofzuigen, warm weer + 2 katten die elkaar achterna zitten = overal vlokken kattenhaar![]()
En dan vanmiddag terrasje, daarna even in de stad wat eten en naar de Irish Pub om de Champions League finale te kijken
Nee, vanavond pas! Hij is vanochtend om negen uur vertrokken, dus hopelijk niet teveel problemen onderweg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
Goodbyeeeeeeeee
Mistah Gee-Bee alweer thuis?
quote:
Ja, want Ll is mannelijk. Met geklop op de borst en veel bier. Daar hoort ook geen SATC 2 bijquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, want Ll is mannelijk. Met geklop op de borst en veel bier. Daar hoort ook geen SATC 2 bij
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, het is natuurlijk puur compensatiegedrag idd GB, dat ik dat niet inzag
Dan zoeken we wel een andere Marketier hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballen
Hey ik was wel kampioen Penalty schieten op kamp in de 2e klas van de middelbare school jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat hij zelf nog voetballen
ASAP, het wordt wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
Ok, wanneer gaan we de sollicitatieronde inzetten?
*proest*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Die is ook ESF fanEn veel wijzer en volwassener
Een bad romance is het zéker ja!quote:
Omdat pannenkoekquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
En nu ga ik maar eens kijken waarom de remmen van mijn auto piepen
Ja straks pas. En voetbal KIJKEN, van zelf doen word ik moequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ging toch de stad in? Bieren en voetballen?
Met je moeder toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Ik mag morgen lekker bowlen en uit eten, met 30 graden. Jottem!
Jij bent echt té blij vandaag.quote:
Ik moet op verjaardag...5 uren in de autoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:37 schreef Greys het volgende:
Ik mag morgen lekker bowlen en uit eten, met 30 graden. Jottem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |