Je bent niet wijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede
In het begin alleen, later hoor je hem wel beterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Ligt het aan de kwaliteit van het filmpje dat je hem zo slecht hoort?
Greys!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Oke oke, dat Sieneke 2e wordt is misschien wat onzeker
Nou echt, ik hoop en duim me een ongeluk, want het kijkt honderd keer leuker als Nederland in de finale zit.quote:
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
En toch denk ik dat Sien de finale gaat halen![]()
Volgens mij heb jij gewoon een fetish voor door mensen gespeelde poppetjes...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Oh en jongens, dit gaat hem worden hoor, de winnaar!
Met Sieneke als goede tweede![]()
<center><object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/kGOnGdEex1Y&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object></center>
Ja maar... neeeeee.... we hebben nu een draaiorgel! En poppen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehehhe, ik zag jullie bovenaan de AT staan en klikte en ik kan het niet laten:
Ik denk dat Sieneke laatste wordt. En ik heb niks van de rest gehoord. Toen ik Sien voor het eerst (en laatst) hoorde dacht ik dat het een (slechte) grap betrof. Srsly!!!![]()
Voor de rest laf ik je natuurlijk nog steeds toe ded.
quote:Word on the street is watch out for Spain, comes across very well on stage, won't win but should be in the top 5. We'll see if Germany lives up to the hype at 4pm today
Doe je ze maandag aan?quote:
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Frankrijk kunnen we in elk geval afschrijven, dat is a whole lotta nothing:
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die kunnen beter in een resort als entertainmentteam aan het werk. Zet 600 Duitsers en Fransosen er bij en voila.
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's dus het enge: daar doen ze het goed en dat publiek zit volgende week ook aan de buis gekluisterd.
En Paddo heeft de sleutel?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit volgende week ook aan de tv gekluisterd.
Die zag ik net voor het eerst.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Vind het vooral tof wanneer die extra zangert er bij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |