Dan komt er dus niks van tv kijken.quote:
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.quote:
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die zag ik net voor het eerst.
Heeft Dinges toch helemaal niet nodig?
Oh put a sock in itquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben een vent, het kan wel ff tijdens Spanje, dat is drie minuten en dan heb ik niks gemist.
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stem stond bij die Nationale Voorronde daar al op band.
En bij het ESF moet alle zang live zijn, dus ook die tweede stem. Ik vind het tof
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij lijkt er een beetje buiten te vallen als hij opeens het podium op komt stuiven.
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?quote:
Nee, nog niet.quote:
Ze heten allebei 'Europigeon'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar stond ik ook wel even van te kijken, hij is er inderdaad *ineens*
[..]
Nee! Is dit nou Gert of Hermien?
En open je een apart F&F topic? Dan kunnen we die lelijke duivenbabies volgen straks
Tip 1. Ga naar de benedenverdiepingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Het is echt bloody hot op mijn bovenverdieping
mms?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Van ons aller Ll dus. Van een flesje Corona in de zon.
Ik gok dat ie al dronken is![]()
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg net een... een..... allemachtig, ik moet echt eens meer water gaan drinken...Ehm... een... geen sms maar een... met een foto erbij...
Ja, daar ben ik ook. Dat maakt het boven niet koeler, though.quote:
Hoeveel genieters zouden er eigenlijk overleden zijn doordat dat stukje citroen in hun luchtpijp bleef steken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat doet ie dan goed, prima bier om mee dronken te worden.
Dat wist ik zelfs! *trots is*quote:
Arme Buffy en Mips.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |