quote:
Ik wil ook zo'n vriendje in de buurt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fijn
heb nl geen zin om te gaan stappen en zit met vriendje sushi op de bank
Oh nou over een uur ben ik jaloers op jouquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n vriendje in de buurt.![]()
Maar meneertje Toblerone doet het ook best aardig.
Ik heb maar een film opgezet: verfilming van de val van de Barings bank. Hij is tot nu toe best aardig.
Mee eens exact wat ik net tegen de Mr zeiquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog eens helemaal gekeken... maar die achtergrondzangeressen verzieken het voor mij echt helemaal
Die staan er zo inspiraaaaatieloos te schuifelen, allemachtigEn zijn dit de outfits van die zangeressen ook? Want dat ziet er toch niet uit, in het zwart bij de rest zo?
Sien mag ook wel wat meer energie uitstralen nog. En niet zo lullig staan schuifelen heel in het begin.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:51 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriendje zit bijna op de bank![]()
Of nou ja, als alles goed is gegaan in Duitsland en Nederland dan
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:56 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dat wel. Het is dat ik vorig weekend Ll en Greys had, maar het was een laaaaange week, zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.
In juli 3 weken fulltime werken speciaal voor het alleen zijn
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je nog de avonden en weekenden. Plan die ook maar goed vol dan
Is je Mr. dan 3 weken weg?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm het is toch alleen tsja ik plan altijd heeeeel vol.
In juli 3 weken fulltime werken speciaal voor het alleen zijn
quote:
Is AH sushi any good? Ik vind die supermarktsushi altijd wat twijfelachtig. Geen idee waarom want ik heb hem nog nooit geproefd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou over een uur ben ik jaloers op jou
Heb al in geen tijden toblerone op bedenk ik me nu![]()
Heb de sushi van de ah, al zit hier zelfs een sushibar.
Engeland.quote:
Het viel me alleszins mee, verse is lekkerder en die van de visboer staat er ook nog boven, maar vies neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is AH sushi any good? Ik vind die supermarktsushi altijd wat twijfelachtig. Geen idee waarom want ik heb hem nog nooit geproefd.
Ik ook hoor Greys overdag dan wel, ben bang in het donkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Wat schattig dat jullie dan zo 'alleen' zijn
Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.
Ml, ga je vrijdag nog eigenlijk?
Ga naar Ml-etje toe!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Heer G is ook weer drie (zullen er wel vier worden) weken weg in juli.
Maar goed dat jij niet zo 'alleen 'bent als je Mr. weg is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Wat schattig dat jullie dan zo 'alleen' zijn
Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.
Ml, ga je vrijdag nog eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Heer G is ook weer drie (zullen er wel vier worden) weken weg in juli.
Werk hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Engeland.![]()
Vakantie of werk?
De man van een collega is pas 4 weken naar Nieuw Zeeland geweest. Vrouw en twee jonge kinderen bleven thuis. Ze hadden dat uiteraard goed doorgesproken, maar ik vond het best heftig, 4 weken onbestorven weduwe. En geen idee of zij nu nu samen op vakantie kunnen of dat zijn dagen op zijn. Maja, hun leven, hun keuze zullen we maar zeggen.
*noteert*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het viel me alleszins mee, verse is lekkerder en die van de visboer staat er ook nog boven, maar vies nee
Acherrum! Gelukkig dat je de Whopster dan hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ook hoor Greys overdag dan wel, ben bang in het donkeren zo extreem dat ik mijn bed niet echt uitdurf.
Dus denk dat ik Whoopie iedere avond meesleep naar boven.
Gelukkig heeft het huis wel overal lichtknoppen en kan ik dus iedere ruimte eerst het licht aan doen
Heb ook nog een dinnetje uitgenodigd en oma komt een paar daagjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*noteert*
[..]
Acherrum! Gelukkig dat je de Whopster dan hebt.
quote:
Dan wíl je je vent niet eens terug.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ook nog een dinnetje uitgenodigd en oma komt een paar daagjes![]()
Tegen de tijd dat het juli is zijn die drie weken een aaneenstapeling van leuke dingen
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Half tien en hij is er nog niet. SCHANDE!
Nou, hij had hier niet al om half negen moeten zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.
quote:
Hihi moet er ook vroeg uit, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We spreken je maandag wel weer.![]()
Ik bedenk me net dat ik morgen om 9.00 frips en fruitig naast mijn bed moet staan: foto's maken van de buurtjes voordat ze vertrekken voor de communie van zoonlief. Ik zou het bijna in mijn pyjama doen, maar dat staat ook weer zo stom op straat.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Woensdag komt 'PS I Love You' op tv!
En dan ben ik ook alleen thuis, dus lekker onbeschaamd janken![]()
Ach jeetjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Net een mailtje van Redcat, dit seizoen zijn al 200kittens binnen gekomen! Noodkreet voor opvang, want dit redden ze niet.
Maar ik ben niet van plan weeskinders bij Limoentje te duwen, die heeft nog stress zat en zo'n handig ervaren moedertje is die meid ook nog niet. Flessekinders lukt niet ivm werk en is sowieso niks voor mij (gezien eerdere ervaringen ga ik daar niet aan beginnen). Ik heb wel mijn woonkamer aangeboden als verblijfplaats voor kittens die zelf eten en nog een paar weekjes gastgezin nodig hebben. Dus wie weet wordt het topic nog uitgebreid. Al zijn verreweg de meeste kittens die binnen komen juist de flessekindjes.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
Stilletjes hier geweest![]()
Ik had verwacht 3 topix verder geweest te zijn
Lekker, eerst aan het witbier gezeten, toen wat Corona's en toen begon iedereen toch wat rozig te worden in het zonnetje dus hebben we even wat gegeten. Toen nog even op terras en daarna naar Ierse pub voor voetbal. Was best aardige wedstrijd. En nu dus weer lekker thuis, zie ik die poezen ook nog eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe was het bij jou?
Hier mopperende mannen
quote:
Heb er nog niet van gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet heel erg hip hoorGewoon goedkoop bier, leuk sfeertje en het is een sport bar. Dus CL finale op groot scherm
Nu lig ik dubbelquote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen kroeg voor jou eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |