quote:
Dan wíl je je vent niet eens terug.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ook nog een dinnetje uitgenodigd en oma komt een paar daagjes![]()
Tegen de tijd dat het juli is zijn die drie weken een aaneenstapeling van leuke dingen
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Half tien en hij is er nog niet. SCHANDE!
Nou, hij had hier niet al om half negen moeten zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik bij zulke dingen altijd dat ik om half 11 kom. Dan valt het alleen maar mee.
quote:
Hihi moet er ook vroeg uit, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We spreken je maandag wel weer.![]()
Ik bedenk me net dat ik morgen om 9.00 frips en fruitig naast mijn bed moet staan: foto's maken van de buurtjes voordat ze vertrekken voor de communie van zoonlief. Ik zou het bijna in mijn pyjama doen, maar dat staat ook weer zo stom op straat.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Woensdag komt 'PS I Love You' op tv!
En dan ben ik ook alleen thuis, dus lekker onbeschaamd janken![]()
Ach jeetjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Net een mailtje van Redcat, dit seizoen zijn al 200kittens binnen gekomen! Noodkreet voor opvang, want dit redden ze niet.
Maar ik ben niet van plan weeskinders bij Limoentje te duwen, die heeft nog stress zat en zo'n handig ervaren moedertje is die meid ook nog niet. Flessekinders lukt niet ivm werk en is sowieso niks voor mij (gezien eerdere ervaringen ga ik daar niet aan beginnen). Ik heb wel mijn woonkamer aangeboden als verblijfplaats voor kittens die zelf eten en nog een paar weekjes gastgezin nodig hebben. Dus wie weet wordt het topic nog uitgebreid. Al zijn verreweg de meeste kittens die binnen komen juist de flessekindjes.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
Stilletjes hier geweest![]()
Ik had verwacht 3 topix verder geweest te zijn
Lekker, eerst aan het witbier gezeten, toen wat Corona's en toen begon iedereen toch wat rozig te worden in het zonnetje dus hebben we even wat gegeten. Toen nog even op terras en daarna naar Ierse pub voor voetbal. Was best aardige wedstrijd. En nu dus weer lekker thuis, zie ik die poezen ook nog eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]hoe was het bij jou?
Hier mopperende mannen
quote:
Heb er nog niet van gehoordquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh niet heel erg hip hoorGewoon goedkoop bier, leuk sfeertje en het is een sport bar. Dus CL finale op groot scherm
Nu lig ik dubbelquote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen kroeg voor jou eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |