quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
1/3quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):quote:
Koopje van de weekquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):
- Blanke lak was van de rechter C-stijl.
- Lelijke roestplek op de dorpel bij de rechter achterdeur.
- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Flauwe deuk in linker achterdeur.
- Dakraampje werkt niet, zit vast met een stukje hout.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Aandrijfas rechts krom.
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.
Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik
Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Dingest het volgende:
Toen ik hem in september kocht heb ik zelfs nog minder voor moeten betalen dan dat hij nu wordt aangeboden
Waarom niet ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Anne het volgende:
Waarom doe je hem weg dan?
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend
Straks als ik weer thuis ben zal ik de Benz ook eens op MP zetten; eens kijken of we daar een liefhebber voor kunnen strikken
Die prijs vond ik sowieso al aan de hoge kant, maar met dit verhaal erbij is het echt een prachtprijsjequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):
- Blanke lak was van de rechter C-stijl.
- Lelijke roestplek op de dorpel bij de rechter achterdeur.
- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Flauwe deuk in linker achterdeur.
- Dakraampje werkt niet, zit vast met een stukje hout.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Aandrijfas rechts krom.
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.
Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik
Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
Ja, maar hij is duur en de pest voor het behoud van mijn RBWquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat je het een leuk speeltje vind, zei je.
Het is geen taxiquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:27 schreef Anne het volgende:
Leuke speeltjes zijn altijd duur. Maar dat van je RBW doe je zelf.
*mental note : deurscharnieren van de Chevy smerenquote:
Teflon spray werkte perfectquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*mental note : deurscharnieren van de Chevy smeren
Daar heb je hulpmiddelen voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekker![]()
Is ongeveer hetzelfde als een relatie met een heel lekkere chick hebben en d'r niet kunnen neuken omdat ze dan zwanger wordt; zonde en uitermate frustrerend
Got that, maar een yank heeft oldskool smeernippels op de scharnierenquote:
Daar heb je óók hulpmiddelen voor (of tegen actuallyquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je hulpmiddelen voor.
Mijn neus is verbrand!
Het is wat met zo'n boobjob heahquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Ja, dat spul heb ik (nog) niet in huis.
Ik lees nu trouwens dit:
"Ga bij veel zon en hoge temperatuur de eerste drie dagen na de behandeling niet teveel in de zon zitten. De kans op extra zwelling is dan groot."
Wat doet Anne?Oeps. Ach ja, nu is het toch al te laat!
Heb ik die nodig jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is wat met zo'n boobjob heah
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig: de advertentie is nog aan het uploaden en de eerste stinkmocro hangt al aan de telefoon met een grote smoel
Bouw m om tot racebakquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig: de advertentie is nog aan het uploaden en de eerste stinkmocro hangt al aan de telefoon met een grote smoel
Weet ik het ?? post eens feauteau's dan ??quote:
quote:
Sukkeltjesquote:N.a.v de eerste 3 telefoontjes: drugsrunnertjes die een nieuwe low budget snelwegraket zoeken : bel maar iemand anders, en zonder nummerherkenning wordt er niet meer opgenomen.. get serious![]()
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet ik het ?? post eens feauteau's dan ??
Het staat er serieusquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt ook nog echt " : ')" gebruikt ook in je advertentie.
Jah.. MP onderstent geen smiliesquote:
Ik heb wel een andere diesel in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere diesel in de aanbieding
http://auto.marktplaats.n(...)-200-d-1973-wit.html
jajaja, dat komt omdat ik die foto ook al ergens op een forum heb geplant, en dan soep ik het er meestal vanafquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ik trouwens faal vind op marktplaatsadvertenties. Hebben ze op de ene foto hun kenteken afgeplakt maar op de andere niet.. Als je het dan zonodig moet afplakken doe het dan goed
Oh had het bij jou niet eens gezienquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajaja, dat komt omdat ik die foto ook al ergens op een forum heb geplant, en dan soep ik het er meestal vanaf
Leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef PimOstermann het volgende:
Had een Golf TSI met 160 pk te leen..
1390cc.. en ging als raket vandoor. Impressive.
Werk jij nog wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Ja, dat spul heb ik (nog) niet in huis.
Ik lees nu trouwens dit:
"Ga bij veel zon en hoge temperatuur de eerste drie dagen na de behandeling niet teveel in de zon zitten. De kans op extra zwelling is dan groot."
Wat doet Anne?Oeps. Ach ja, nu is het toch al te laat!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werk jij nog wel?![]()
Of lijkt het maar zo dat je veel thuis bent?
Okey, ja ik had er gewoon zo'n werkloos gevoel bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]. Morgen weer.
Maar ik ben wel veel thuis geweest ja, veel vrij gehad. Feestdagen enzo toch?
Ah OKquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef PimOstermann het volgende:
Om TT te beantwoorden.
Nee nog niet! Ik ga morgen eens met de baas praten als ie er is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Okey, ja ik had er gewoon zo'n werkloos gevoel bij![]()
Zou graag met je ruilen, wat een partij schijtweken op het werk zeg![]()
Elk bedrijf valt in de zomer helemaal stil en bij ons willen 358 universiteiten 3000 zalen ingericht hebben (lichtelijk overdreven)
'avondquote:
Kan ik wel tegen hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
*hijgt*
Zo, iedereen flauwgevallen door de knoflook.
quote:
die staat op een homepage die opgezegd is. En ik ben te lui om een nieuwe te zoekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'avond![]()
waarom doet jouw UI het niet ??
gedachtenlezeres...quote:
niks voor mij, te mooi.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere diesel in de aanbieding
http://auto.marktplaats.n(...)-200-d-1973-wit.html
Baardloze Alex heeft zich dus wel vermaakt?quote:
Ja. En zonder baard zie ik er ook goed uit, zag ik zojuist in de spiegel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Baardloze Alex heeft zich dus wel vermaakt?
En in pak?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En zonder baard zie ik er ook goed uit, zag ik zojuist in de spiegel!
Ziet er netjes uit en goede prijsquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Bruiloft was wel tof. En ik heb een toffe tent.
Ik heb ook geen pak, ik weigerquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik was wel heel net voor mijn doen
2cv gaat met 3 dames kamperen?quote:
Anders ik wel.. Al weer zowat 2 jaar terug dat ik ben wezen kamperenquote:
kamperen is suf. en ik ben al 2 of 3 weken weer thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders ik wel.. Al weer zowat 2 jaar terug dat ik ben wezen kamperen
Je zit in het verkeerde topic: [Fok MC] deel 929: Circuitfeestjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Yreal het volgende:
op deze pagina moet ook een brommer
[ afbeelding ]
In pta word er te weinig over brommers gepraat
brommers hebben hu eigen topic, en Paladijn en ondertekende doen maandagmee met de brommer elfstedentocht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Yreal het volgende:
op deze pagina moet ook een brommer
[ afbeelding ]
In pta word er te weinig over brommers gepraat
Kamperen is tof naar mijn ideequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kamperen is suf. en ik ben al 2 of 3 weken weer thuis
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Bruiloft was wel tof. En ik heb een toffe tent.
Whehe we hebben al eens aan de luifel van de caravan gehangen omdat we m nog niet hadden vastgezet.. En dat in Zeelandquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenMaar zie ik het goed dat deze geen scheerlijnen heeft? Dan moet je maar niet in NL of een ander land met vrij veel kans op slecht weer kamperen
![]()
Dat mochten die dames willen !quote:
Scheerlijnen kan je er apart aan knopen. Is niet direct noodzakelijk, alleen bij heel slecht weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenMaar zie ik het goed dat deze geen scheerlijnen heeft? Dan moet je maar niet in NL of een ander land met vrij veel kans op slecht weer kamperen
![]()
Ik zou het wel doen, je weet maar nooit en als je te laat bent heb je of geen tent meer staan of alles nat (als ie een binnen en buiten tent heeft tenminste).quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat mochten die dames willen !![]()
[..]
Scheerlijnen kan je er apart aan knopen. Is niet direct noodzakelijk, alleen bij heel slecht weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het meemaken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, je weet maar nooit en als je te laat bent heb je of geen tent meer staan of alles nat (als ie een binnen en buiten tent heeft tenminste).Ik ben in elk geval altijd erg blij geweest met de scheerlijnen aan onze tent
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we het ff niet over scheren hebben?Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
En niet klagen als alles is weggewaaid he?quote:
Ouch..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?
heb ikhet eens niet over sex... Maar mijn kloten zijn kaal zonder uitgeschoten te zijn, als je het echt wilt wetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we het ff niet over scheren hebben?Jij hebt echt nog nooit gekampeerd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheerlijnen hebben niets met scheren te maken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik heb toen ik 8 was een dag gekampeerd, bij een vriendje aan de andere kant van de straat in de tuinquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt echt nog nooit gekampeerd he?Scheerlijnen hebben niets met scheren te maken
---> KPDquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb zin om te zoenen, maar dat heb ik dan ook net zojuist gedaan.
Hopelijk heeft Tim ervan genotenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb zin om te zoenen, maar dat heb ik dan ook net zojuist gedaan.
quote:
En ik maar denken dat ik met mijn grapje al bijna te ver ging ...quote:
<knip, reaktie op quote>quote:
Die zijn er niet.quote:
Jawelquote:
Nee, ze ging weg, dat is niet lief. Hoewel er minder lieve manieren zijn om weg te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:41 schreef PNG het volgende:
Groeten all, dank aan allen, it is back:
[ afbeelding ]
Oh wereldwonder.
Knuffels allemaal.
Een GSiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:42 schreef 2cv het volgende:
Prachtige ... Wat is het eigenlijk ? Een bunker ?
Ik maakte ook een grap joh, zie de PIquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb toen ik 8 was een dag gekampeerd, bij een vriendje aan de andere kant van de straat in de tuin![]()
En ik weet wat scheerlijnen zijn, ik maakte een flauwe woordgrap
quote:
Maar dat maakt mij niet minder lief als je om de juiste redenen weggaat en die ander het ook begrijptquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ze ging weg, dat is niet lief. Hoewel er minder lieve manieren zijn om weg te gaan.
quote:
Stel drakenquote:
Ja, je moet Hooch zo uitlatenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grap joh, zie de PI![]()
Maar wat schattig van je kampeerervaring
![]()
[..]![]()
[..]
Maar dat maakt mij niet minder lief als je om de juiste redenen weggaat en die ander het ook begrijpt
En door al die knipjes in Alex z'n opmerking naar Anne ben ik helemaal nieuwsgierig geworden naar wat daar stond
Lijkt me een relaxed baantje, lekker beetje knutselen, niet te heavy, en ook niet bepaald ernstig ingewikkeld volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Dingest het volgende:
Alleen omdat ik zo nu en dan op de fiets zit en een fietstocht organiseer denkt mijn jobcoach dat ik wel geschikt ben als fietsenmakerNou ja, ik heb maar gezegd dat ik er best een gesprek wil hebben. Zo veel verstand van fietsen heb ik niet maar bijster complex kan het nou ook weer niet zijn.
En als het inderdaad in Meppel is maakt de potentiële km-vergoeding ook wel veel goed
Dát zou ik nou nog wel eens willen lerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een spuitbus WD40, een klauwhamer, en een paar inbus- en steeksleutels, meer heb jeniet nodig om een fiets compleet klein te krijgen
Spaken spannen is btw ook leuk!
Ik dnek dat ik het nog wel kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dát zou ik nou nog wel eens willen leren
Dan heb je Anne nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik het nog wel kan
Zie nu pas dat je opeldraak bent
Geen praatje mee maken? (wat doe je voor werk?)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Voordeel van mijn werk... Naar mooie vrouwen kijken
Kassa+vullen in de supermarktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef invine het volgende:
[..]
Geen praatje mee maken? (wat doe je voor werk?)
Fijn juist! Had zelf in bali none stop 32 graden eind februari echt heerlijk!quote:
Waaruit maak je het op dat ze te oud zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kassa+vullen in de supermarkt.. En ze zijn te oud voor me
.. Dus gewoon kijken
Omdat ik 19 ben en zij 30+.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef invine het volgende:
[..]
Fijn juist! Had zelf in bali none stop 32 graden eind februari echt heerlijk!
[..]
Waaruit maak je het op dat ze te oud zijn?
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.quote:
Klopt lekker warm dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.
Wat een lelijk kuticoon heb je daar
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.
Wat een lelijk kuticoon heb je daar
Zoek je wel op de juiste hoogte ??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
Bah, ik had ergens nog een nieuwe hoogtereglaar liggen, maar ik kan hem niet meer vinden.
Gewoon tot 21:30 op de zaak blijven met drank freten en collega'squote:
Waarom heb je Anne d'r ava, nu ben ik steeds in de warquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek je wel op de juiste hoogte ??
Ik neem aan alcoholvrije drank, gezien je autoritje daarna?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon tot 21:30 op de zaak blijven met drank freten en collega's![]()
Net lekker met cruisecontrol op 110 naar huis getuft
Ja om 16:00 een biertje en rest van avond cola uiteraardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem aan alcoholvrije drank, gezien je autoritje daarna?Maar dat is wel beter ja, ik hoorde dat alles goed vast stond vandaag...
Nieuwe hype op FOK!; je internet kloffie ruilen, leuk voor lolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom heb je Anne d'r ava, nu ben ik steeds in de war
Nee, dan wil ik die geile van Invinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nieuwe hype op FOK!; je internet kloffie ruilen, leuk voor lol![]()
Ruil FF met Alex!
Ik weet niet invine dat 'wentelteefje ftw!' wel zo geweldig vindtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik die geile van Invine
Echt wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet invine dat 'wentelteefje ftw!' wel zo geweldig vindt
Wat je daarmee moet vraagt iequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef invine het volgende:
Een Tux ava? Wat moet ik daarmee, je moet met een beter aanbod komen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
We kunnen ook allebei dezelfde nemen, dan is de verwarring hier des te groterquote:
Dat werkt niet, omdat iedereen stiekum in eerste instantie alleen maar naar het plaatje kijkt, dat is je primaire herkenningquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen ook allebei dezelfde nemen, dan is de verwarring hier des te groter
7:40 Anne....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:41 schreef Anne het volgende:
In een lauw/warm bad gaan wanneer je verbrand bent is niet grappig.
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik kon niet meer slapen. Waarom ben jij net opgestaan?
Kun je beter op zondag gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol is
maandag is de makro open!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.quote:
Dat is op de zaterdag zelfs al zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Oh, geen ideequote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Nou en. Kun je mooi eens je fiets gebruiken, lambalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, geen idee![]()
Nouja die supermarkt is dan in elk geval niet 100 meter verwijderd van m'n voordeur
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Het is wel heel erg achteruit gegaan met de marko hoorquote:
Sterktequote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, ik ga de grote reis naar de supermarkt wagen...
Als ik niet meer terug kom, vaarwel.
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Maar ja, dan zit je in Leiden, dat is ook weer zo watquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtIn Leiden daarentegen hebben ze iedere zondag bijna alles open
Ik denk het wel, want ik heb het nog nooit gehoordquote:
Leiden is een prachtige stad anders, daar zou ik best willen wonenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ja, dan zit je in Leiden, dat is ook weer zo wat
Kattuk is fijn ja... Daar heb ik leukere herinneringen danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leiden is een prachtige stad anders, daar zou ik best willen wonenLekker dichtbij het strand, kun je lekker fietsen door de duinen
Leuke winkels en kroegjes en leuke grachten
Ik vind Leiden denk ik leuker dan Zwolle qua stad
Kattuk = Katwijk Friesche heikneutertquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kattuk is fijn ja... Daar heb ik leukere herinneringen danhet centrum ken ik niet
![]()
Ach, ik ben gewoon met de verkeerde mensen omgegaan daar...
Als je nog zin hebt heb ik ook nog wel een klusjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef Anne het volgende:
Bewijs dat ik heb schoongemaakt en opgeruimd:
[ afbeelding ]
Want over ik schat zo'n 10 minuten, is mede dankzij onderstaand boefje (zie, hij zit al klaar), alles weer in dezelfde staat als waarmee ik begon.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat ik geen voor-foto heb.
Anders hadden jullie écht waardering gehad voor mijn schoonmaakkunsten.
Als ik zin heb, heb ik ook nog een bovenverdiepingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je nog zin hebt heb ik ook nog wel een klusje
vertel mij wat, ben er best vaak geweestquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kattuk = Katwijk Friesche heikneutert![]()
Mogguh allen
Valt dat even tegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik zin heb, heb ik ook nog een bovenverdieping![]()
.
Maar guess what! Ik heb geen zin.
Staat dat ook in dat kattengedragsboekkie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef Sounddragon het volgende:
Bij een kat zit onder zijn staart een gaatje met schroefdraad, daar kun je een steel indraaien en dan kun je hem weer gebruiken om de zooi op te moppen die hij net heeft gemaakt![]()
Handige funktie![]()
Check al die PTA'ersquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Alexxxxx
hermandeperman
Hugster
BoJo
Sjoewe
BaraCuda
PeuRac
Fugie
ook_gek
Xtreem
Paladijn
lipje
vlad
Youp
Renesite
Heintje
Tommy_Kuklinski
M5
tonks
Tjabbo
Klonk
Fwnk
Mukie
ThaFreak
Dark_Angelus
BazzoS
Nolius
yvonne
Googolplexian
Alfisti
Jaguarized
Tiemie
t0n
2cv
Teardrop-nl
Sounddragon
AQuila360
snellejelle
the_legend_killer
Messenga
Zosk
senesta
Dangel
Biogarde
Boy_Snakeye
Houniet
Dagonet
Duderinnetje
RaymanNL
Gizmore
Ik sta er wél tussenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
SD, je staat er niet tussen
[..]
Check al die PTA'ers![]()
. Ze staan ook nog op volgorde lees ik net
.
jaguarizedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
SD, je staat er niet tussen
[..]
Check al die PTA'ers![]()
. Ze staan ook nog op volgorde lees ik net
.
Ja, maar dat was alleen van dit jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik sta er wél tussen![]()
Is dat jouw lijstje ??? van de week stond ik nummer 2 ondr Alexxxxx als ik me niet vergis![]()
Ik zal eens FF kijken voor een boekie, zit je bij Bol ??
Niet, die staat er ook in!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaguarized![]()
Fwnk mist ook in je lijstje!
whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet, die staat er ook in!![]()
! Tussen Klonk en Muuk.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2006:
hermandeperman
Sjoewe
BoJo
Anne
Hugster
lipje
BaraCuda
M5
ook_gek
PeuRac
Klonk
Paladijn
vlad
Googolplexian
Fugie
Sjoem
Tommy_Kuklinski
Alfisti
ThaFreak
Mukie
Fwnk
BazzoS
Renesite
BazzieK
Dr_Flash
PrintScreen
Ou-Tannu
Xtreem
Nolius
Dribbel_
jozef444
Ballebek
Arcee
Snakey
Duderinnetje
Opa_vertelt
Jaguarized
Tjabbo
Zug-Chef
Youp
Bupatih
Martijn_77
JosvG
remlof
NJ
Vikingsmeisje
Biogarde
The_Terminator
Jimmie
Duvel
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar dat was alleen van dit jaar.
Bovenstaand lijstje is van heel mijn FOK!historie. Kijk maar, geupdated: http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Ja, zoek maar op Bol.com
Ik heb geen aboquote:Voor niet-abohouders is een berekening op basis van de volledige geschiedenis alleen op te vragen in de laatste tien minuten van elk uur (eerstvolgende mogelijkheid: 11:50).
Laat die Opa ook corrado's springen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Seksverslaafde opa moet thuis blijven
Oke, ik heb de bovenste gedaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen abo![]()
deze lijkt me wel aardig
Of deze
Belachelijk, laat die vent toch genieten het is zijn geldquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een kutfamilie heb je dan.quote:Zijn familie, bang dat er na opa's dood geen cent meer voor hen over is, stapte naar de rechter om zijn gedrag aan banden te leggen, en werd in het gelijk gesteld.
Nogal jaquote:
Dan kan hij beter zo'n russische importbruid nemen, die kan de familie dan weer te werk stellen achterafquote:
en ook hier: laat die mensen... Als zijn auto interessante is dan zijn vrouw, is zijn vrouwmisshcien wle te stomquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
Volgende week trouwens een man die teveel aandacht aan zijn auto besteed volgens vriendin:
http://www.rtl.nl/programma/helpmijnmanheefteenhobby/. Volgens mij zag ik in het voorstukje dat ie zijn auto in mekaar (moest) meppen, maar je kon niet zien of het nou inderdaad zijn auto was. Maar die miep moet niet zo miepen.
Hoezo? Dan gaat zij juist alsnog met het geld vandoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kan hij beter zo'n russische importbruid nemen, die kan de familie dan weer te werk stellen achteraf
of de hele erfenis naar het bruidjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kan hij beter zo'n russische importbruid nemen, die kan de familie dan weer te werk stellen achteraf
Huwelijkse voorwaarden jonguh !!quote:
Russische vrouwen zijn te pittig, ik denk dat een Poolse een betere optie isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Poolse vrouwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Russische vrouwen zijn te pittig, ik denk dat een Poolse een betere optie is
Ik verzeilde vannacht toevallig in de SC bij XFA, ik kom daar nooit, en nu staat ie in m'n ATquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren kwam ik voorbij X-factor en bleef hangen omdat er iemand geweldig stond te zingen.
Ik dacht, goh die gaat vast winnen![]()
Was het Macy Gray met beauty in the world een nieuw liedje van haar
En op dat moment besef je dat al die prutsers bij X-factor of elk ander programma gewoon bagger zijn![]()
Ik ben namelijk nog nooit bij X-factor blijven hangen
En jij herkent Macy Gray niet meteenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
Gisteren kwam ik voorbij X-factor en bleef hangen omdat er iemand geweldig stond te zingen.
Ik dacht, goh die gaat vast winnen![]()
Was het Macy Gray met beauty in the world een nieuw liedje van haar
En op dat moment besef je dat al die prutsers bij X-factor of elk ander programma gewoon bagger zijn![]()
Ik ben namelijk nog nooit bij X-factor blijven hangen
Russiche vrouwen zijn lekkerder, meer keuze en zulksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Russische vrouwen zijn te pittig, ik denk dat een Poolse een betere optie is
je bent officieel fok verslaafd, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik verzeilde vannacht toevallig in de SC bij XFA, ik kom daar nooit, en nu staat ie in m'n AT
neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Russiche vrouwen zijn lekkerder, meer keuze en zulks
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent officieel fok verslaafd, gefeliciteerd![]()
bij een matig tv programma meteen aan een subforum denken
Nou, de stem kwam me heel bekend voor, maar misschien was het een of ander coversletje die dacht dat na te kunnen doenquote:
Oke, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou, de stem kwam me heel bekend voor, maar misschien was het een of ander coversletje die dacht dat na te kunnen doen![]()
Ik ken Macy Grey namelijk niet qua uiterlijk uit clipsDe laatste keer dat ik clips heb gezien is volgens mij in 1999, toen muziekzenders nog muziek uit deed zenden
Uhuquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, het is je vergeven.
Heb je nou al boodschappen gedaan?
Nou.. hier bij de C1000 nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu![]()
Leuk kassameisje trouwens ook elke zaterdag
Nifty 50'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou.. hier bij de C1000 niet![]()
Ze zijn piepjong, of eind 50
Toch behoorlijk wat mensen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Vanacht is hier trouwens onder m'n balkon een of andere markt![]()
Van 17:00 smiddags tot zondag ergens in de ochtendEen of andere traditie.
Welke aap gaat er nou midden in de nacht naar een markt
quote:Met een bezoekersaantal van 120.00 is de MeiMarkt één van de grootste evenementen in het centrum van Tilburg.
Cultuurbarbaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Russiche vrouwen zijn lekkerder, meer keuze en zulks
Kun je een poolse voor me regelen die nu mijn huis gaat boenen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigGeloof me, Poolse vrouwen zijn lekker slaafs mits goed getraind door de ouders
Slaafse vrouwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigGeloof me, Poolse vrouwen zijn lekker slaafs mits goed getraind door de ouders
Ze hoeft alleen maar te boenenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slaafse vrouwen![]()
Vrouwen moeten karakter hebben
Dan heb ik er meer nodigquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Alexxxxx
Anne
lipje
BoJo
BaraCuda
hermandeperman
Fugie
Sjoewe
PeuRac
ook_gek
Alfisti
M5
Tommy_Kuklinski
Hugster
vlad
justmattie
ThaFreak
Tjabbo
Dingest
Opa_vertelt
Xtreem
Dangel
DevilsWhore
BazzoS
2cv
Peterselieman
Googolplexian
Sjoegerd
Sjoem
Hugsterr
neen
Ensaf
roflcopter
Mukie
DevilsAndDust
Deansensitized
D-Devil
Edwinuss
Sounddragon
Ballebek
LaCie
PNG
Jofunu-kun
Barcaconia
Youp
_laytsskylighter_
mordradead
Jimmie
OxygeneFRL
bietelboer
Veel kloontjes staan er bij jou ook inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij valt het wat op dat ik alleen maar in PTA SC en Leeuwarden post
[..]
Ik heb mijn auto van een Pool gekochtquote:
U biedt zich aan ??quote:
Weet je zeker dat hij geen reservesleutel heeft nog?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel kloontjes staan er bij jou ook in.
[..]
Ik heb mijn auto van een Pool gekocht!
Mooie lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Sjoewe
Anne
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
vlad
Alfisti
Tommy_Kuklinski
Mukie
2cv
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
DevilsWhore
Tjabbo
Sebasser
Xtreem
Bob.
remlof
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
Jaguarized
teigan
nietzman
justmattie
Youp
Ou-Tannu
BazzieK
skiczukie
Opa_vertelt
Snakey
Werkzaamheden in overleg, na keuringquote:
En wat krijg ik daarvoor terug?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkzaamheden in overleg, na keuring
Een behoorlijk wijdbeense manier van lopenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een behoorlijk wijdbeense manier van lopen!
Ligt iig niet aan mij dit keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
*SD gaat FF de tuin in; het niveau daalt alweer aardig
Bij ons lopen er nu vrij veel rond, en ook allemaal van die jonge hondenquote:
Nieuwe puppy'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij ons lopen er nu vrij veel rond, en ook allemaal van die jonge honden
Die zijn echt zo gek als een deur!
Bel de krant !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
er reed een politieauto door de straatvoor het eerst in de 5 jaar dat ik hier woon
Een week of 2 terug waren er nog 6 bruine puppy's van een aantal weken. Geen idee of die al opgehaald zijn.quote:
Hoe houd je moeder dat eigenlijk volquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een week of 2 terug waren er nog 6 bruine puppy's van een aantal weken. Geen idee of die al opgehaald zijn.
Heel eerlijk gezegd hoop ik van wel![]()
Zo niet, dan heb ik niet zo'n hele rustige middag
ik meld het wel op mijn facebook, ik ben facebookvriendjes met de Leeuwarder Courant en Omrop Fryslân, dan pikken ze het zelf wel op!quote:
Doubt it, er zit momenteel niemand op de redactiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik meld het wel op mijn facebook, ik ben facebookvriendjes met de Leeuwarder Courant en Omrop Fryslân, dan pikken ze het zelf wel op!
Geen idee, het is helemaal haar ding. Jij en ik gaan werken. Dit is haar "werk"quote:
Ze maken de krant voor dinsdag met twitter?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doubt it, er zit momenteel niemand op de redactie
Arme hijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG BREKEND NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjoewe rijdt in een Citroën ZX
Nope, dat is goed voor je een beetje zelfredzaamheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je een poolse voor me regelen die nu mijn huis gaat boenen?
Ja he, jij wilde d'r aan het werk zetten na het overlijden van die oude knakkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slaafse vrouwen![]()
Vrouwen moeten karakter hebben
Ik heb de enige Poolse die ik persoonlijk ken zojuist per ongeluk beledigdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, dat is goed voor je een beetje zelfredzaamheid
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de enige Poolse die ik persoonlijk ken zojuist per ongeluk beledigd![]()
![]()
Maar goed, ik wil in september/oktober die kant op, wie weet neem ik er een mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |