Het is wat met zo'n boobjob heahquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Ja, dat spul heb ik (nog) niet in huis.
Ik lees nu trouwens dit:
"Ga bij veel zon en hoge temperatuur de eerste drie dagen na de behandeling niet teveel in de zon zitten. De kans op extra zwelling is dan groot."
Wat doet Anne?Oeps. Ach ja, nu is het toch al te laat!
Heb ik die nodig jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is wat met zo'n boobjob heah
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig: de advertentie is nog aan het uploaden en de eerste stinkmocro hangt al aan de telefoon met een grote smoel
Bouw m om tot racebakquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
Geweldig: de advertentie is nog aan het uploaden en de eerste stinkmocro hangt al aan de telefoon met een grote smoel
Weet ik het ?? post eens feauteau's dan ??quote:
quote:
Sukkeltjesquote:N.a.v de eerste 3 telefoontjes: drugsrunnertjes die een nieuwe low budget snelwegraket zoeken : bel maar iemand anders, en zonder nummerherkenning wordt er niet meer opgenomen.. get serious![]()
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet ik het ?? post eens feauteau's dan ??
Het staat er serieusquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt ook nog echt " : ')" gebruikt ook in je advertentie.
Jah.. MP onderstent geen smiliesquote:
Ik heb wel een andere diesel in de aanbiedingquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere diesel in de aanbieding
http://auto.marktplaats.n(...)-200-d-1973-wit.html
jajaja, dat komt omdat ik die foto ook al ergens op een forum heb geplant, en dan soep ik het er meestal vanafquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat ik trouwens faal vind op marktplaatsadvertenties. Hebben ze op de ene foto hun kenteken afgeplakt maar op de andere niet.. Als je het dan zonodig moet afplakken doe het dan goed
Oh had het bij jou niet eens gezienquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajaja, dat komt omdat ik die foto ook al ergens op een forum heb geplant, en dan soep ik het er meestal vanaf
Leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:28 schreef PimOstermann het volgende:
Had een Golf TSI met 160 pk te leen..
1390cc.. en ging als raket vandoor. Impressive.
Werk jij nog wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Anne het volgende:
Ja, dat spul heb ik (nog) niet in huis.
Ik lees nu trouwens dit:
"Ga bij veel zon en hoge temperatuur de eerste drie dagen na de behandeling niet teveel in de zon zitten. De kans op extra zwelling is dan groot."
Wat doet Anne?Oeps. Ach ja, nu is het toch al te laat!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Werk jij nog wel?![]()
Of lijkt het maar zo dat je veel thuis bent?
Okey, ja ik had er gewoon zo'n werkloos gevoel bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]. Morgen weer.
Maar ik ben wel veel thuis geweest ja, veel vrij gehad. Feestdagen enzo toch?
Ah OKquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef PimOstermann het volgende:
Om TT te beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |