Oke, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou, de stem kwam me heel bekend voor, maar misschien was het een of ander coversletje die dacht dat na te kunnen doen![]()
Ik ken Macy Grey namelijk niet qua uiterlijk uit clipsDe laatste keer dat ik clips heb gezien is volgens mij in 1999, toen muziekzenders nog muziek uit deed zenden
Uhuquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, het is je vergeven.
Heb je nou al boodschappen gedaan?
Nou.. hier bij de C1000 nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu![]()
Leuk kassameisje trouwens ook elke zaterdag
Nifty 50'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou.. hier bij de C1000 niet![]()
Ze zijn piepjong, of eind 50
Toch behoorlijk wat mensen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
![]()
Vanacht is hier trouwens onder m'n balkon een of andere markt![]()
Van 17:00 smiddags tot zondag ergens in de ochtendEen of andere traditie.
Welke aap gaat er nou midden in de nacht naar een markt
quote:Met een bezoekersaantal van 120.00 is de MeiMarkt één van de grootste evenementen in het centrum van Tilburg.
Cultuurbarbaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Russiche vrouwen zijn lekkerder, meer keuze en zulks
Kun je een poolse voor me regelen die nu mijn huis gaat boenen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigGeloof me, Poolse vrouwen zijn lekker slaafs mits goed getraind door de ouders
Slaafse vrouwenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die gaan niet voor je aan het werk, die zijn te opstandigGeloof me, Poolse vrouwen zijn lekker slaafs mits goed getraind door de ouders
Ze hoeft alleen maar te boenenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slaafse vrouwen![]()
Vrouwen moeten karakter hebben
Dan heb ik er meer nodigquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Alexxxxx
Anne
lipje
BoJo
BaraCuda
hermandeperman
Fugie
Sjoewe
PeuRac
ook_gek
Alfisti
M5
Tommy_Kuklinski
Hugster
vlad
justmattie
ThaFreak
Tjabbo
Dingest
Opa_vertelt
Xtreem
Dangel
DevilsWhore
BazzoS
2cv
Peterselieman
Googolplexian
Sjoegerd
Sjoem
Hugsterr
neen
Ensaf
roflcopter
Mukie
DevilsAndDust
Deansensitized
D-Devil
Edwinuss
Sounddragon
Ballebek
LaCie
PNG
Jofunu-kun
Barcaconia
Youp
_laytsskylighter_
mordradead
Jimmie
OxygeneFRL
bietelboer
Veel kloontjes staan er bij jou ook inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:53 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij valt het wat op dat ik alleen maar in PTA SC en Leeuwarden post
[..]
Ik heb mijn auto van een Pool gekochtquote:
U biedt zich aan ??quote:
Weet je zeker dat hij geen reservesleutel heeft nog?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Veel kloontjes staan er bij jou ook in.
[..]
Ik heb mijn auto van een Pool gekocht!
Mooie lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
hermandeperman
Sjoewe
Anne
BoJo
lipje
Hugster
BaraCuda
ook_gek
Paladijn
PeuRac
ChipsZak.
M5
DevilsAndDust
Peterselieman
Fugie
Klonk
ThaFreak
vlad
Alfisti
Tommy_Kuklinski
Mukie
2cv
BazzoS
Renesite
maok
Googolplexian
DevilsWhore
Tjabbo
Sebasser
Xtreem
Bob.
remlof
Fwnk
Sjoem
Dr_Flash
Grulez
Dribbel_
MaxMark
JH87
freecell
Jaguarized
teigan
nietzman
justmattie
Youp
Ou-Tannu
BazzieK
skiczukie
Opa_vertelt
Snakey
Werkzaamheden in overleg, na keuringquote:
En wat krijg ik daarvoor terug?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Werkzaamheden in overleg, na keuring
Een behoorlijk wijdbeense manier van lopenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een behoorlijk wijdbeense manier van lopen!
Ligt iig niet aan mij dit keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
*SD gaat FF de tuin in; het niveau daalt alweer aardig
Bij ons lopen er nu vrij veel rond, en ook allemaal van die jonge hondenquote:
Nieuwe puppy'squote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij ons lopen er nu vrij veel rond, en ook allemaal van die jonge honden
Die zijn echt zo gek als een deur!
Bel de krant !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
er reed een politieauto door de straatvoor het eerst in de 5 jaar dat ik hier woon
Een week of 2 terug waren er nog 6 bruine puppy's van een aantal weken. Geen idee of die al opgehaald zijn.quote:
Hoe houd je moeder dat eigenlijk volquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een week of 2 terug waren er nog 6 bruine puppy's van een aantal weken. Geen idee of die al opgehaald zijn.
Heel eerlijk gezegd hoop ik van wel![]()
Zo niet, dan heb ik niet zo'n hele rustige middag
ik meld het wel op mijn facebook, ik ben facebookvriendjes met de Leeuwarder Courant en Omrop Fryslân, dan pikken ze het zelf wel op!quote:
Doubt it, er zit momenteel niemand op de redactiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik meld het wel op mijn facebook, ik ben facebookvriendjes met de Leeuwarder Courant en Omrop Fryslân, dan pikken ze het zelf wel op!
Geen idee, het is helemaal haar ding. Jij en ik gaan werken. Dit is haar "werk"quote:
Ze maken de krant voor dinsdag met twitter?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Doubt it, er zit momenteel niemand op de redactie
Arme hijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG BREKEND NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sjoewe rijdt in een Citroën ZX
Nope, dat is goed voor je een beetje zelfredzaamheidquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je een poolse voor me regelen die nu mijn huis gaat boenen?
Ja he, jij wilde d'r aan het werk zetten na het overlijden van die oude knakkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Slaafse vrouwen![]()
Vrouwen moeten karakter hebben
Ik heb de enige Poolse die ik persoonlijk ken zojuist per ongeluk beledigdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, dat is goed voor je een beetje zelfredzaamheid
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de enige Poolse die ik persoonlijk ken zojuist per ongeluk beledigd![]()
![]()
Maar goed, ik wil in september/oktober die kant op, wie weet neem ik er een mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |