Ik heb ook geen pak, ik weigerquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar ik was wel heel net voor mijn doen
2cv gaat met 3 dames kamperen?quote:
Anders ik wel.. Al weer zowat 2 jaar terug dat ik ben wezen kamperenquote:
kamperen is suf. en ik ben al 2 of 3 weken weer thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders ik wel.. Al weer zowat 2 jaar terug dat ik ben wezen kamperen
Je zit in het verkeerde topic: [Fok MC] deel 929: Circuitfeestjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Yreal het volgende:
op deze pagina moet ook een brommer
[ afbeelding ]
In pta word er te weinig over brommers gepraat
brommers hebben hu eigen topic, en Paladijn en ondertekende doen maandagmee met de brommer elfstedentocht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef Yreal het volgende:
op deze pagina moet ook een brommer
[ afbeelding ]
In pta word er te weinig over brommers gepraat
Kamperen is tof naar mijn ideequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kamperen is suf. en ik ben al 2 of 3 weken weer thuis
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
Bruiloft was wel tof. En ik heb een toffe tent.
Whehe we hebben al eens aan de luifel van de caravan gehangen omdat we m nog niet hadden vastgezet.. En dat in Zeelandquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenMaar zie ik het goed dat deze geen scheerlijnen heeft? Dan moet je maar niet in NL of een ander land met vrij veel kans op slecht weer kamperen
![]()
Dat mochten die dames willen !quote:
Scheerlijnen kan je er apart aan knopen. Is niet direct noodzakelijk, alleen bij heel slecht weer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's zo'n uit-plop tent toch? Ik heb ze veel gezien op de campings de laatste 2 jaar, ze zijn handig met opzettenMaar zie ik het goed dat deze geen scheerlijnen heeft? Dan moet je maar niet in NL of een ander land met vrij veel kans op slecht weer kamperen
![]()
Ik zou het wel doen, je weet maar nooit en als je te laat bent heb je of geen tent meer staan of alles nat (als ie een binnen en buiten tent heeft tenminste).quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat mochten die dames willen !![]()
[..]
Scheerlijnen kan je er apart aan knopen. Is niet direct noodzakelijk, alleen bij heel slecht weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het meemaken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, je weet maar nooit en als je te laat bent heb je of geen tent meer staan of alles nat (als ie een binnen en buiten tent heeft tenminste).Ik ben in elk geval altijd erg blij geweest met de scheerlijnen aan onze tent
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we het ff niet over scheren hebben?Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
En niet klagen als alles is weggewaaid he?quote:
Ouch..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?
heb ikhet eens niet over sex... Maar mijn kloten zijn kaal zonder uitgeschoten te zijn, als je het echt wilt wetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan scheren omdat je uitschoot bij het scheren van je kloten ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen we het ff niet over scheren hebben?Jij hebt echt nog nooit gekampeerd he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheerlijnen hebben niets met scheren te maken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |