Kassa+vullen in de supermarktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef invine het volgende:
[..]
Geen praatje mee maken? (wat doe je voor werk?)
Fijn juist! Had zelf in bali none stop 32 graden eind februari echt heerlijk!quote:
Waaruit maak je het op dat ze te oud zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kassa+vullen in de supermarkt.. En ze zijn te oud voor me
.. Dus gewoon kijken
Omdat ik 19 ben en zij 30+.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef invine het volgende:
[..]
Fijn juist! Had zelf in bali none stop 32 graden eind februari echt heerlijk!
[..]
Waaruit maak je het op dat ze te oud zijn?
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.quote:
Klopt lekker warm dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.
Wat een lelijk kuticoon heb je daar
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee heerlijk, het is niet zo vochtig als in NL met 36 graden. Goed uit te houden.
Wat een lelijk kuticoon heb je daar
Zoek je wel op de juiste hoogte ??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
Bah, ik had ergens nog een nieuwe hoogtereglaar liggen, maar ik kan hem niet meer vinden.
Gewoon tot 21:30 op de zaak blijven met drank freten en collega'squote:
Waarom heb je Anne d'r ava, nu ben ik steeds in de warquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek je wel op de juiste hoogte ??
Ik neem aan alcoholvrije drank, gezien je autoritje daarna?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon tot 21:30 op de zaak blijven met drank freten en collega's![]()
Net lekker met cruisecontrol op 110 naar huis getuft
Ja om 16:00 een biertje en rest van avond cola uiteraardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem aan alcoholvrije drank, gezien je autoritje daarna?Maar dat is wel beter ja, ik hoorde dat alles goed vast stond vandaag...
Nieuwe hype op FOK!; je internet kloffie ruilen, leuk voor lolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom heb je Anne d'r ava, nu ben ik steeds in de war
Nee, dan wil ik die geile van Invinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nieuwe hype op FOK!; je internet kloffie ruilen, leuk voor lol![]()
Ruil FF met Alex!
Ik weet niet invine dat 'wentelteefje ftw!' wel zo geweldig vindtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik die geile van Invine
Echt wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet niet invine dat 'wentelteefje ftw!' wel zo geweldig vindt
Wat je daarmee moet vraagt iequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:18 schreef invine het volgende:
Een Tux ava? Wat moet ik daarmee, je moet met een beter aanbod komen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
We kunnen ook allebei dezelfde nemen, dan is de verwarring hier des te groterquote:
Dat werkt niet, omdat iedereen stiekum in eerste instantie alleen maar naar het plaatje kijkt, dat is je primaire herkenningquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen ook allebei dezelfde nemen, dan is de verwarring hier des te groter
7:40 Anne....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:41 schreef Anne het volgende:
In een lauw/warm bad gaan wanneer je verbrand bent is niet grappig.
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik kon niet meer slapen. Waarom ben jij net opgestaan?
Kun je beter op zondag gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol is
maandag is de makro open!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.quote:
Dat is op de zaterdag zelfs al zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Oh, geen ideequote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Nou en. Kun je mooi eens je fiets gebruiken, lambalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, geen idee![]()
Nouja die supermarkt is dan in elk geval niet 100 meter verwijderd van m'n voordeur
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Het is wel heel erg achteruit gegaan met de marko hoorquote:
Sterktequote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, ik ga de grote reis naar de supermarkt wagen...
Als ik niet meer terug kom, vaarwel.
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Maar ja, dan zit je in Leiden, dat is ook weer zo watquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtIn Leiden daarentegen hebben ze iedere zondag bijna alles open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |