7:40 Anne....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:41 schreef Anne het volgende:
In een lauw/warm bad gaan wanneer je verbrand bent is niet grappig.
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik kon niet meer slapen. Waarom ben jij net opgestaan?
Kun je beter op zondag gaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik boodschappen wil doen voor de hele stad vol is
maandag is de makro open!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm? Maar dan is de supermarkt dicht
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.quote:
Dat is op de zaterdag zelfs al zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog heen 1 deze dagen, maar niet op maandag hoor. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Oh, geen ideequote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Nou en. Kun je mooi eens je fiets gebruiken, lambalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh, geen idee![]()
Nouja die supermarkt is dan in elk geval niet 100 meter verwijderd van m'n voordeur
Whut?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
. Dan hangt het met de benen buiten gok ik zo.
Het is wel heel erg achteruit gegaan met de marko hoorquote:
Sterktequote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, ik ga de grote reis naar de supermarkt wagen...
Als ik niet meer terug kom, vaarwel.
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch niet meer? Één supermarkt is altijd open op zondag.
Maar ja, dan zit je in Leiden, dat is ook weer zo watquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet overal helaas, hier in Zwolle is alles echt potdichtIn Leiden daarentegen hebben ze iedere zondag bijna alles open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |