Ja, je moet Hooch zo uitlatenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grap joh, zie de PI![]()
Maar wat schattig van je kampeerervaring
![]()
[..]![]()
[..]
Maar dat maakt mij niet minder lief als je om de juiste redenen weggaat en die ander het ook begrijpt
En door al die knipjes in Alex z'n opmerking naar Anne ben ik helemaal nieuwsgierig geworden naar wat daar stond
Lijkt me een relaxed baantje, lekker beetje knutselen, niet te heavy, en ook niet bepaald ernstig ingewikkeld volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Dingest het volgende:
Alleen omdat ik zo nu en dan op de fiets zit en een fietstocht organiseer denkt mijn jobcoach dat ik wel geschikt ben als fietsenmakerNou ja, ik heb maar gezegd dat ik er best een gesprek wil hebben. Zo veel verstand van fietsen heb ik niet maar bijster complex kan het nou ook weer niet zijn.
En als het inderdaad in Meppel is maakt de potentiële km-vergoeding ook wel veel goed
Dát zou ik nou nog wel eens willen lerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een spuitbus WD40, een klauwhamer, en een paar inbus- en steeksleutels, meer heb jeniet nodig om een fiets compleet klein te krijgen
Spaken spannen is btw ook leuk!
Ik dnek dat ik het nog wel kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dát zou ik nou nog wel eens willen leren
Dan heb je Anne nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik het nog wel kan
Zie nu pas dat je opeldraak bent
Geen praatje mee maken? (wat doe je voor werk?)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Voordeel van mijn werk... Naar mooie vrouwen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |