Meer met haar grappelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef Fyodor het volgende:
Fipo!![]()
De enige juiste titel: UBEREEM!![]()
Blij dat Taz hem weer geopend heeft![]()
En Taz... over vrouwen gesproken... Ik probeer mijn vriendin af en toe bij het MMA te betrekken, maar het gaat maar moeizaam. Grappling e.d. kan ze wel waarderen, maar stoten op de grond vind ze niet zo leuk om naar te kijken. Wat nu?
Doen we al veelquote:
Gevonden in Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) #3quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Tazmaniac
Paxlie
-_Tommy_-
n00cL30n
The-Brahma-Bull
incognitoomuch
GSP
Blackviper
roepdeman
Fokski
mediaconsument
Dacide
Unstoppable
THEFXR
Opgezwollenlever
McGilles
Sjowhan
DeuceFour
Happel
sjimz
Matteüs
Jajong
addictivebeat
DanHardy
Richardfun
Meddo
LitmanenAFCA
AmerikaanseTopsport
WammesWaggel
Amos_
McNulty
mrSPLIFFY
Strolie75
DrMarten
Alessandro
static
Voltreffer
drGoeroe
Johan_Haas_
Wessiej
SeaOfLove
Mr.Silencer
haakon
PieterBas
PM-girl
honda1990
Houniet
DaMart
leodiablo
2dope
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Joene
FUFR
Tally
JohnnyKnoxville
Jarno
Tazmaniac
Houniet
jimjim1983
teknomist
Houzer
JanMetDeKorteAchternaam
Yorrit
Paxlie
Sjoewe
Fyodor
Armageddon
Adelante
fathank
boem-dikkie
peristilius
KingOfMars
The-Brahma-Bull
Rivfader
LuxeBenen
Hagelkaas
-_Tommy_-
motorbloempje
Zosk
SuperRogier
Mardoek50
Blackviper
PBateman1978
house_is_a_feeling
Prosac
Chowi
GSP
UIO_AMS
incognitoomuch
mijsje
Q.
roepdeman
murp
honda1990
zoekjewat
-Bubseltje-
Remsjo
Unstoppable
janimie
Knuck-les
Fokski
Mijn gok:quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat er zoveel tijd tussen WEC events zit, weet iemand waarom dit is?
quote:
oldbiequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz, dat is wel een hele grappige, Fyodor.
Ik kom iets te vaak in andere topics:
[..]
Klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn gok:
Beperkte gewichtsklasse -> minder deelnemers -> meer hersteltijd -> minder events
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Tazmaniac
Paxlie
Fyodor
-_Tommy_-
The-Brahma-Bull
Booomer
n00cL30n
Komakie
Fokski
Jimbo
dapluiz
Cetera
Andyy
roepdeman
Sjowhan
Braambes
mediaconsument
kahaarin
percy
THEFXR
Wessiej
Mieks
Dacide
Intermec
mafkees01
MaceNL
Salatrel
incognitoomuch
mandy1982
Opgezwollenlever
Nick-GizMo
DanHardy
julian6
gimgamgommetje
McGilles
TFD
zomer86
Raiko
stbabylon
michail8
SteelDogg
Cyberia18
Kyrano
exec
Paradijsvogeltje
Voltreffer
robertlj_1984
nexusje
Susteren
BettyWeter
Tazquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Zie ik nou in de OP bij opkomming events geen UFC 114 Rampage vs Evans staan......?
Shit daar gaat mijn vriendjes statusquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:09 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk.
Dat met die forum vriendjes is wel grappig:
[..]
Crocop kon zeer aardig meekomen in K-1, en was toch wel top 5 in HW in zijn peakjaren. Verder hebben meerdere K-1 fighters wel eens een MMA avontuurtje gehad of MMA naar K-1 (Schilt, Mark Hunt, Choi, Kid)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:00 schreef versteegrob het volgende:
Hoe is de overgang van MMA naar K1 en andersom, gebeurd dit veel ? Overeem ken ik alleen als voorbeeld
Leuk gedaan! Al is het laatste nummer niet helemaal mijn stijl, maar dat is persoonlijk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb een GSP compilatie-tje gemaakt:
Njoy!
Dankjewel. Ik wist even geen beter GnP nummer. Ben niet zo in to de Hardrock namelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Leuk gedaan! Al is het laatste nummer niet helemaal mijn stijl, maar dat is persoonlijk...
Hoe deed schilt het bij de MMA dan ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Crocop kon zeer aardig meekomen in K-1, en was toch wel top 5 in HW in zijn peakjaren. Verder hebben meerdere K-1 fighters wel eens een MMA avontuurtje gehad of MMA naar K-1 (Schilt, Mark Hunt, Choi, Kid)
Is al behoorlijke tijd geleden (ook voordat hij volgens mij echt doorbrak in K-1). Wel flink record, 26-14-1 met 14 KO's en 10 subs. Oa in de UFC (UFC 32, vs Barnett) en veel in Pride (2001-2004). Tegen de echte top kwam hij te kort, onder andere verloren tegen Fedor, Big Nog, Barnett en Kharitonov. Dat waren destijds (Pride FC hoogtij dagen) wel allemaal top 5/10 vechters.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe deed schilt het bij de MMA dan ?
Ik hoor bij het MMA topicquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Doen we al veel![]()
Soms ook gewoon in huis, wat wel eens lastige situaties oplevert als je je gewone kleding aan hebt...![]()
Check dan dit:
[..]
Gevonden in Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) #3
Vrijwel alle namen uit de MMA topics komen voorbij
Mooie transities en prachtige choke outquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi filmpje waarin je goed ziet hoe goed zijn BJJ wel niet is.
Het lijkt net Dries Roelvink.quote:
WAT?!?! Is die nu al uit dan?! Ik dacht dat ie pas de 25e uitkwam.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het lijkt net Dries Roelvink.![]()
Verder heb ik net UFC Undisputed 2010 gespeeld en viel me op dat Dan Henderson en Andrei Arlovski ook in dat spel te vinden zijn. Dat terwijl ik begrepen heb dat het een UFC spel is.
Over mijn skills ga ik overigens verder maar weinig patsen, ben meer het type streetfighter eigenlijk.
Eens over Schilt, hij vocht ook veel in pancrase. Niet helemaal vergelijkbaar met MMA natuurlijk, maar het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Is al behoorlijke tijd geleden (ook voordat hij volgens mij echt doorbrak in K-1). Wel flink record, 26-14-1 met 14 KO's en 10 subs. Oa in de UFC (UFC 32, vs Barnett) en veel in Pride (2001-2004). Tegen de echte top kwam hij te kort, onder andere verloren tegen Fedor, Big Nog, Barnett en Kharitonov. Dat waren destijds (Pride FC hoogtij dagen) wel allemaal top 5/10 vechters.
Fightrecord
Verder hebben Aerts en JLB ook beide eens MMA geprobeerd. Natuurlijk is er ook nog Manhoef die de laatste jaren zowel regelmatig K-1 als onder MMA rules vecht.
Primetime door bashing door Rampage?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef Yacie het volgende:
Volgende week is het dan eindelijk zo ver, ben echt benieuwd. Iemand gister UFC Primetime nog gechecked?
De internets lopen voor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
WAT?!?! Is die nu al uit dan?! Ik dacht dat ie pas de 25e uitkwam.....!
Usenet en torrents, verder ga ik niet uitwijden, daar dit topic daar niet voor is bedoeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welke website dan?![]()
Bol.com en Blahdvd.com
Due for release on 28/05/2010
You shouldn't....!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Usenet en torrents, verder ga ik niet uitwijden, daar dit topic daar niet voor is bedoeld.
Het spel is erg compleet, het speelt ook vrij lekker moet ik zeggen. Echter ben ik een arcade gamer, die graag instant action ziet. En dat is bij UFC net wat minder, mede doordat het meer een simulatie is eigenlijk. Een maat van me die wat meer into dergelijke simulaties zei dan ook dat hij het misschien iets te uitgebreid vond, maar dat dit keer heel wat beter is uitgewerkt dan bij 2009.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
You shouldn't....!Ik dacht de spellen worden wel netjes gekauft hiero!
![]()
Maar het is wel een vet spel dus? Kan niet wachten op de career mode namelijk!
Ben benieuwd of het mijn aandacht van super street fighter 4 af kan houden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Moet je doen! Juist die career mode zuigt je in het spel! Ik heb 2009 ook gespeelt en was gelijk hooked omdát het als een simulatie speelde. Maar er zaten wel veel statische punten in het spel. Het uitwerken van de vechtstijlen vond ik ook een beetje onoverzichtelijk, maar ik heb filmpjes gezien dat dat nu veel beter is uitgewerkt ja.
Wat ook wel leuk is dat ze nu zelfs staredowns in het spel hebben verwerkt, dus ken je nagaan hoeveel shit er bij is gekomen!
Een knockout kan onverwacht komen ja, maar dat komt ook omdat je punten in je standing strikes kan stoppen zodat jij dit ook kan doen. Hetzelfde geldt voor je ground game en submissions inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het mijn aandacht van super street fighter 4 af kan houden.
Wat ik overigens meteen al merkte is dat een knockout vaak onverwacht komt, net zoals dat bij een submission je wat geluk moet hebben om eruit te komen volgens mij.
Stoere foto's? Het is geen Super Street Fighter he!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
Vind overigens die gezichten er erg vaag uitzien soms, had het beter gevonden als ze bijvoorbeeld bij het selectiescherm stoere foto's gebruikt hadden ofzo.
Ingame ziet Lesnar er overigens ook vreemd uit. Lijkt totaal niet zo groot als hij in het echt lijkt.
Hoezo sneu??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef mediaconsument het volgende:
Krijgt de winnaar nu een titleshot? Dat zou ik wel heel erg sneu vinden eigenlijk.
Bones is de toekomst, die gast zie ik nog wel een keer LHW champ worden. Denk dat Taz hem onbewust even vergeten isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Dont forget mister Bones Jones! Young, eager... and really hungry!
En hoe lang is het dan geleden dat zowel Rampage als Evans gevochten hebben? Evans was de laatste keer nog zijn titel kwijtgeraakt aan Machida volgens mij, oftewel is het wel erg snel dat de winnaar dan binnen 2 matches weer een titleshot krijgt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoezo sneu??
Wie zou er dan een titleshot moeten krijgen.. come on!
Machida heeft zijn kans gehad, Little Nog moet eerst nog 2 wedstrijden warm draaien en voor Bader komt het ook nog een fight of 2 te vroeg.. de rest van de top is al met Rampage/Evans in aanraking geweest en hebben het niet weten waar te maken. Dus wat mij betreft is dit de ideale setup.
Dus is mijn top 10 UFC LHW ranking (even uit mijn hoofd, so dont hate)
Rua
Evans/Machida
Rampage
Little Nog
Couture
Franklin
Bader/Liddell
Ortiz
Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Sylvia vs. PudzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Sylvia vs. PudzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me too!
Gevecht hier te zien: http://www.fighthymn.net/(...)owski-2010-5-21.htmlAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Als je het over Overeem hebt dan ben ik het toch niet echt met je eens hoor. Rogers maakte het Fedor toch behoorlijk moeilijk, en Fedor is toch zeker nog top 3 geranked in HW. En dit was Overeem's eerste echte test in tijden. En als het gevecht dan gewoon totaal dominated is, nooit ook maar in de buurt van problemen geweest, dan vind ik dat toch opzienbarend en een geweldige prestaties van Overeemquote:Op maandag 24 mei 2010 02:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij zag er wel echt enorm gespierd uit, jammer dat het gevecht verder niet erg opzienbarend was.
True fighter spirit zit em toch echt in Rampage idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef Torrio het volgende:
Hoop dat Rampage die arrogante Evans wat laat zien, zie het niet gebeuren maar ik blijf hopen.
Yessss! Kan niet wachten! Nog maar 4 daagies..!quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
True fighter spirit zit em toch echt in Rampage idd.
[..]
Yessss! Kan niet wachten! Nog maar 4 daagies..!
Juist, in wielrennen is het zelfs nog een grap, ik bedoel, Armstrong? Als dat er ooit uit zou komen, dan is de wielersport meteen kapot. Net zoals dat met MMA zou zijn op het moment dat duidelijk zou worden dat het gros van de vechters gebruik maakt van dergelijke middelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 04:00 schreef Unstoppable het volgende:
Het testen is in elke andere sport dan wielrennen toch al een joke (dan heb ik het nog niet eens over het feit of middelen wel op te sporen zijn omdat testen achterhaalt zijn), en het zou me absoluut enorm verbazen als niet 90% van de MMA top gebruik maakt van een aantal middelen. Risico om gepakt te worden (als je het gewoon goed begeleid doet) is 0%. En kwa herstelvermogen, spierkracht, cardio is er zo veel mee te winnen..
Geld evengoed voor bv voetbal, tennis etc.
Zeg dan maar gerust dat álle sport varianten hun spullen mogen inpakken, mocht dat uitkomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Juist, in wielrennen is het zelfs nog een grap, ik bedoel, Armstrong? Als dat er ooit uit zou komen, dan is de wielersport meteen kapot. Net zoals dat met MMA zou zijn op het moment dat duidelijk zou worden dat het gros van de vechters gebruik maakt van dergelijke middelen.
Geen idee, ik denk dat het door de UFC volgers niet goed bekeken is aangezien ze een paar seizoenen achter lopen hier. Als je de UFC een beetje volgt weet je al precies wie er gaat winnen. Kon geen kijkcijfers vinden ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Weet iemand eigenlijk of TUF goed werd bekeken op RTL7?
En hoe groot zou de kans zijn dat in de toekomst UFC evenementen worden uitgezonden op de tv hier in Nederland?
Ik vermoed van niet..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Weet iemand eigenlijk of TUF goed werd bekeken op RTL7?
En hoe groot zou de kans zijn dat in de toekomst UFC evenementen worden uitgezonden op de tv hier in Nederland?
Paar seizoenen achter? Ze hebben TUF10 uitgezonden en TUF11 is nu in Amerika bezigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat het door de UFC volgers niet goed bekeken is aangezien ze een paar seizoenen achter lopen hier. Als je de UFC een beetje volgt weet je al precies wie er gaat winnen. Kon geen kijkcijfers vinden ook.
Je hebt helemaal gelijk, vraag me af waarom ik dat dacht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Paar seizoenen achter? Ze hebben TUF10 uitgezonden en TUF11 is nu in Amerika bezig
Bericht uit maart:quote:Mannenzender RTL 7, dat in februari opnieuw de rechten voor de Formule 1 binnenhaalde, gooide hoge ogen met de voetbaluitzendingen. De vier UEFA Europa League-wedstrijden die live werden uitgezonden op 18 en 25 februari trokken allemaal ruim 1 miljoen kijkers. 'Voetbal International' doet het op het nieuwe tijdstip op de maandagavond goed, met op 1 februari 590.000 kijkers en een zenderaandeel in de doelgroep Mannen 20 – 49 jaar van 11,5 procent. Ook de programma’s na de talkshow scoren goed, op maandag 'Deadliest Warrior' en 'The Ultimate Fighter' en op vrijdag de Jupiler League-samenvattingen.
Bron 1quote:Finale explosieve reeks 'The Ultimate Fighter'
Na twaalf afleveringen, veertien gevechten maar ook buiten de 'kooi' vele (bijna) aanvaringen, is op maandag 1 maart de finale van het tiende seizoen van de realityserie 'The Ultimate Fighter' bij RTL 7 te zien. Alleen de 120 kilo wegende Roy 'Big Country' Nelson en de nog ongeslagen, voormalige bokskampioen Brendan Schaub staan nog overeind in het toernooi. Zij nemen het in deze in totaal tweeëneenhalf uur durende uitzending tegen elkaar op met als inzet een contract bij de UFC (Ultimate Fighting Championship).
B.A. uit ‘The A-Team’
In deze reeks, 'The Heavyweights', vlogen de twee elkaar beconcurrerende coaches, UFC-vechters Rampage Jackson en Rashad Evans, elkaar voortdurend in de haren. Rampage, de nieuwe B.A. in de aankomende film van 'The A-Team', botvierde zijn teleurstelling over een verloren wedstrijd van een van zijn pupillen bovendien op een deur, die hij als een servetje verfrommelde, zie
'The Ultimate Fighter' word goed bekeken door (jonge) mannen, de doelgroep van RTL 7. In de realityserie komen zestien professionele vechtsporters samen in Las Vegas, waar ze samen trainen, samen leven en... tegen elkaar vechten.
Op het gebied van mixed martial arts is UFC wereldwijd veruit de belangrijkste partij en de UFC-events worden uitgezonden in de VS, Engeland, Japan, Brazilië, Canada en Australië
Over het algemeen wel aardig. Komt wel uit Engeland dus duurt een paar dagen langer dan bol.com. Maar scheelt bv met nieuwe games wel 20/25 euro bij release..quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef incognitoomuch het volgende:
42 eurie is geen geld! Zijn ze een beetje snel met versturen bij the hut?
Dan ligt een openbaring voor handen(?)quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef Fyodor het volgende:
Ik heb geeneens een PS3 of Xbox360, laat staan een goede TV daarvoor
quote:* Openweight bout: Ikuhisa Minowa vs. Imani Lee
* Featherweight bout: Norifumi Yamamoto vs. Federico Lopez
* Middleweight bout: Kazushi Sakuraba vs. Ralek Gracie
* Featherweight bout: Yoshiro Maeda vs. Kenji Osawa
* Welterweight bout: Nick Diaz vs. Hayato Sakurai![]()
* Featherweight bout: Joachim Hansen vs. Hiroyuki Takaya
* Featherweight bout: Hideo Tokoro vs. Akiyo Nishiura
* Featherweight bout: Kazuyuki Miyata vs. Takafumi Otsuka
UFC114quote:Badr Hari vs. Hesdy Gerges![]()
Melvin Manhoef vs. Gokhan Saki![]()
Daniël Ghita vs. Ashwin Balrak
Artur Kyshenko vs. Murat Direkci
Yoshihiro Sato vs. Pajonsuk
Cosmo Alexandre vs. Nieky Holzken
William Diender vs. Dzhabar Askerov
Gagik Haroetjunjan vs. Leroy Kaestner
Rico Verhoeven vs. Dzevad Poturak
Mourad Bouzidi vs. Anderson Silva (nee niet die!)
Rayen Simson vs. Sahin Yakut
Orono Vor Petchpoon vs. Atty Gol
Tomas Hron vs. Rustemi Kreshnik
Sem Braan vs. Lhoucine Ouzgni
Chahid Oulad El Hadj vs. Mohammed Khamal
Anthony Nekrui vs. Chris Ngimbi
UFC 114 main card:quote:Main card
* Light Heavyweight bout: Quinton Jackson vs. Rashad Evans
* Middleweight bout: Michael Bisping vs. Dan Miller
* Heavyweight bout: Todd Duffee vs. Mike Russow
* Light Heavyweight bout: Antônio Rogério Nogueira vs. Jason Brilz
* Welterweight bout: Diego Sanchez vs. John Hathaway
Preliminary card (Spike TV)
* Welterweight bout: Amir Sadollah vs. Dong Hyun Kim
* Lightweight bout: Efrain Escudero vs. Dan Lauzon
Preliminary card
* Lightweight bout: Melvin Guillard vs. Waylon Lowe
* Light Heavyweight bout: Luiz Cane vs. Cyrille Diabaté
* Lightweight bout: Aaron Riley vs. Joe Brammer
* Middleweight bout: Ryan Jensen vs. Jesse Forbes
$ $ $quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan ligt een openbaring voor handen(?)
Vet....! Hoe ogen de characters in het spel verder? Mooier dan 2009?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Godverdomme wat een spel
Ik drukte op UFC 100 naspelen, krijg je alles zoals in het echte UFC, incl. gladiator openingsfilmpje. I came.
Ja zeker, zeer realistisch, allemaal een stukje scherper. Spel is qua gameplay ook zo verbeterd, nice. En je kon direct de UFC 114 card downloaden, ook maar gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vet....! Hoe ogen de characters in het spel verder? Mooier dan 2009?
En online?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja zeker, zeer realistisch, allemaal een stukje scherper. Spel is qua gameplay ook zo verbeterd, nice. En je kon direct de UFC 114 card downloaden, ook maar gedaan
Weet niet, ben nu bezig UFC 100 na te spelen, moet ik nog doen. Maar ik review de game voor Fok dus ik test nog alles, volgende week ergens mijn reviewquote:
Wel Frank Mir's face bashen he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Weet niet, ben nu bezig UFC 100 na te spelen, moet ik nog doen. Maar ik review de game voor Fok dus ik test nog alles, volgende week ergens mijn review
Neenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel Frank Mir's face bashen he!
Frank Mirquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wel Frank Mir's face bashen he!
kan het je vanavond vertellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:15 schreef incognitoomuch het volgende:
als UFC daar dan ook 44 euries zal zijn dan sta ik morgen in de rij...!
Nieuwsgroepen jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Waar heeft iedereen em bestelt dat er zo fanatiek word gespeelt? Of zijn er gewoon veel mensen die em via de newsgroups hebben binnengehaalt.
Ik zou niet morgen gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Dacide het volgende:
Ik ga morgen naar it's showtime met de mixfight crew. Wordt gezellig.
Ben erg benieuwd naar de mma partij.
Welke fighters?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb hem net opgehaald, vanavond maar eens gaan spelen! Heb er wel code bij voor 4 extra fighters!
4 van TUFquote:
You crazy. Ze zeggen in reviews juist dat PS3 minder scherp is maar wel meer content heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
4 van TUF
Marcus Jones
Brendan Schaub
Roy Nelsen
James McSweeny
althans, daar adverteren ze mee.
Lees trouwens in reviews dat het videomateriaal in de ps3 versie veel scherper is
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag toevallig het topic vol is en er zondagochtend opeens in de nieuwe TT staat; EVANS WINT BLABLA!!Kan het zondag pas kijken.
Komt u maar opquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagdus dat zal wel meevallen!
Wie heeft er hier nu legaal UFC 2010 voor Xbox? Wellicht kunnen we een camp maken
Gelukkig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, we werken hier altijd met spoilers, dat is wel zo netjes, doen we meestal tot woensdag/donderdagdus dat zal wel meevallen!
Wie heeft er hier nu legaal UFC 2010 voor Xbox? Wellicht kunnen we een camp maken
Ik kruip er vanavond hoop ik nog achter, maar weet het niet zeker, maar realtommyk is mijn xbox nick!quote:
Heb je dat ooit in een TT gezien dan.. binnen 2 dagen na een event?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Torrio het volgende:
Ik hoop niet dat zaterdag toevallig het topic vol is en er zondagochtend opeens in de nieuwe TT staat; EVANS WINT BLABLA!!Kan het zondag pas kijken.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dat ooit in een TT gezien dan.. binnen 2 dagen na een event?
Primetime is trouwens weer awesome
Wie er ook gaat winnen (Evans natuurlijk), ze hebben elkaar tot het uiterste in training gedreven en dat heeft alleen maar voordelen voor de MMA fan
Je hebt zeker niet van PSN+ gehoord, 120 euro per jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:53 schreef roepdeman het volgende:
Tito is the man! Hmm ik heb een PS3 moet ik hem ook halen?
Ik ben blij dat wij niet hoeven te betalen om online te gamen met vrienden.
Jij hebt zeker niet goed de tekst gelezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet van PSN+ gehoord, 120 euro per jaar.
Xbox live, 34 euro per jaar.
P, dood.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet goed de tekst gelezen?
Online gamen met PSN = graties
xbox live, 34 euro per jaar
Wel netjes blijven meneer W
Smoelquote:
We're gonna see some black on black crime!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
UFC Primetime heeft z'n werk weer gedaan, ben helemaal hyped voor Evans - Rampage. Ik hoop op Evans, vind hem altijd sympathieker overkomen dan Rampage. Wat Evans de laatste tijd ook zegt, was me nooit opgevallen, maar dat is dat Rampage altijd doet alsof hij stom is. En dat is gewoon, tja, stom. Maar ik denk dat die twee gasten echt voor de knockout gaan, iemand gaat slapen denk ik!
Dat zie je idd wel vaker, maar in dit geval reken ik daar absoluut niet op!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef incognitoomuch het volgende:
En dat is waar het om gaat. Spektakel! Voor hetzelfde geldt slaan ze mekaar broederlijk na de wedstrijd op de schouders en drinken ze een biertje met dit zogenaamde haat fabeltje in hun achterhoofd.
It's gonna be violent!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
We're gonna see some black on black crime!
Hehe die smoel er ook bij toen die dat zeiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:14 schreef Happel het volgende:
'Civilised sport'
Fiat of een Ferrari?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5627
Vanaf 14.10, Badr Hari mag nog enkele woorden vuil maken aan de bonje met zijn voormalige trainer Thom van Chakuriki.
Vreemd dat ze dat niet gewoon live doen tijdens de PPV of zo. Meestal toch tijd zat over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Matt Hughes inducted into UFC Hall of Hame
Dat doen ze toch best leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Fiat of een Ferrari?
Fiat
Waarom ben jij de Fiat?
Omdat ik langzaam ben maar ik me eindbestemming toch wel bereik
En waarom Badr Hari de Ferrari?
Die rijd zichzelf dood.
Volg de K-1 al jaaaaren, maar de UFC pas sinds 107.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Dream.14 loopt binnen
Wat een hoop newbies trouwens in het topic
Welkom gij allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 29-05-2010 17:08:25 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Atdhe heeft een live stream, maar vraag me niet wat de kwaliteit daar van is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Is het via internet te volgen toevallig..? Rampage - Evans moet echt fucking sweet worden!
Bij nader inzien.. Dan bestudeer ik de binnenkant van mijn oogleden..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Atdhe heeft een live stream, maar vraag me niet wat de kwaliteit daar van is.
Overigens is het gevecht ook pas om 04:00
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik wil eigenlijk de pot wel checken na het uitgaan, maar begint Rampage vs. Rashad ook echt om 4 uur of is dat het begin van ufc 114 en zijn ze pas de laatste match??
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Vette UI!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en voor de wrestling maniacs hier: Jim Ross volgt het al een tijdje en heeft nu peace gemaakt met de WWE. Zijn contract laat ruimte om commentator te zijn bij MMA events, maar eerst is ie nog even tevreden met alleen UFC 114 te bekijken op zijn tv. Hij is pro Evans en de de match heeft "Slobber-Knocker written all over it".
MMA fan dus en laten we hopen dat we hem nooit ergens terug zien of horen in het MMA wereldje![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Unstoppable op 30-05-2010 06:09:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Dat bedoel ik! Dus dat je rechtop zit om te kunnen ground en pounden. Ik heb het idee dat ze dat hebben aangepast. Wat ik me ook afvraag, als ik een highkick doe naar me tegenstander, hoe hij zeg maar me been vast pakt en een counter klap terug geeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef pmponer het volgende:
hij komt echter niet meer zover omhoog als bij 2009 tenminste dat is mij nog niet gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
UFC114:ROFL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DANG! Ik heb alles gezien behalve het main event.. maar moet echt weg nu!
Heb ik wel wat om naar uit te kijken
Event tot nu toe is vrij goed moet ik zeggen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Poeh... Ze zijn een tijdje terug wel in de nieuwsgroepen geweest, maar moet even goed zoeken dan!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef versteegrob het volgende:
Ben op zoek naar UFC 1 tot 10, las alleen dat die erg moeilijk te krijgen zijn.
Verder ben ik benieuwd hoe 1 van de eerste vechters heet die heel goed was in jijutsi en van grote mannen won, hij deed volgens mij alleen aan het begin mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Torrio op 30-05-2010 17:37:24 ]
Je bedoelt Royce Graciequote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef versteegrob het volgende:
Ben op zoek naar UFC 1 tot 10, las alleen dat die erg moeilijk te krijgen zijn.
Verder ben ik benieuwd hoe 1 van de eerste vechters heet die heel goed was in jijutsi en van grote mannen won, hij deed volgens mij alleen aan het begin mee.
Hoef je iig niet meer te PM-enquote:Op zondag 30 mei 2010 14:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Poeh... Ze zijn een tijdje terug wel in de nieuwsgroepen geweest, maar moet even goed zoeken dan!
Je krijgt zo een PM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Had hem al gestuurd, maar je mag hier geen NZB dingen neerzetten volgens mij..quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Je bedoelt Royce Gracie![]()
En 1-10 staan op FTD. Er is weer iemand ze aan t posten.
Als je nieuwsgroepen hebt:
UFC1
UFC2
UFC3
UFC4
UFC6
UFC7
UFC8
UFC9
UFC10
Let niet op de vage namen dat is gewoon zodat je niet zomaar weet wat het is.
5 kon ik niet vinden.. er staan er nog veel meer maar dat mag je lekker zelf gaat zoeken.
[..]
Hoef je iig niet meer te PM-en
Zijn geen vermeldingen naar nzb bestandenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Had hem al gestuurd, maar je mag hier geen NZB dingen neerzetten volgens mij..
Je bedoelt dit?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
Misschien een stomme vraag hoor.. Maar waarom hebben ze allemaal van die rare oren??
Prima, het zijn iig de zelfde bestanden, dacht zelf dat ze nog wat ouder waren, maar het zijn dezelfde.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zijn geen vermeldingen naar nzb bestandenEnkel naar de zoekmachines ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen jullie er in het vervolg trouwens bijzetten waar de spoiler tag over gaat?
Ik las nu (een deel van) de spoiler tag van Torrio over Badr Hari.. moet ik nog kijken namelijk.
Gelukkig net niet gezien hoe het gevecht geeindigd was.
UFC 114 --> 7.5 als eindcijfer (moet wel nog 2 prelims kijken)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
Dat inderdaad... Maar dat krijg je door vechtsporten ofzo? nm. Link bekekenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
Dat zijn bloemkooloren en dat zijn beschadigingen van het kraakbeen in de oorschelp.
Maar ja dat krijg je daar doorquote:Op zondag 30 mei 2010 18:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat inderdaad... Maar dat krijg je door vechtsporten ofzo? nm. Link bekeken
In Japan mag dat (Dream oa) verder nietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Opdekop het volgende:
Hoe langer ik lid ben op FOK!, hoe meer geweldige topics ik tegenkom.
Trouwens, die regels die in de OP staan worden lang niet altijd nog toegepast. Vooral op het gezicht in trappen als de tegenstander al gevloerd is?
Ahja, zit even filmpjes na te kijken die ik vanmiddag nog gekeken heb. Zie inderdaad Chinese tekens op de grond staan. Japans bedoel ik. W.e.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In Japan mag dat (Dream oa) verder niet
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Opdekop het volgende:
Zijn er MMA gevechten in NL?
Natuurlijk zijn er Nederlandse MMA vechters onder andere Yvel, Struve en Hardonk vechten in de UFCquote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef Opdekop het volgende:
Het spijt me dat ik alleen op het internet naar MMA kijk en er voor de rest nooit over nagedacht heb
Er zijn zeker helemaal geen Nederlandse MMA vechters?
SORRY HOOR. Het is al laat. Ik ben blond. Niet bitchen
En ook nog Overeem en Manhoef in Strikeforce/Dream.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er Nederlandse MMA vechters onder andere Yvel, Struve en Hardonk vechten in de UFC
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
En ook nog Overeem en Manhoef in Strikeforce/Dream.
UFCWat ik vind het een vet event hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is Bas Rutten de HW champion geweest bij de UFC denk dat je hem bedoelt
Heb alleen main event gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vind het een vet event hoor
Verder is Bas Rutten de HW champion geweest bij de UFC denk dat je hem bedoelt
Dat is Anderson Silvaquote:Op maandag 31 mei 2010 01:59 schreef Opdekop het volgende:
In de OP staat een foto van een UFC titelhouder met de naam Silva eronder. Is dat Wanderlei Silva? Die neger lijkt veel blanker in filmpjes?
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:20 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 114: Rampage vs EvansBlack house is ook geen misselijk camp hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fighters
Antônio Rodrigo Nogueira (Former Pride FC heavyweight champion and former UFC Interim Heavyweight Champion)
Antônio Rogério Nogueira
Anderson Silva (Current UFC Middleweight Champion)
Lyoto Machida (Former UFC Light Heavyweight Champion)
Junior dos Santos
Paulo Thiago
Jose Aldo (Current WEC Featherweight Champion)
Carlos Barreto
Rafael "Feijao" Cavalcante
Paulo Filho (Former WEC Middleweight Champion)
Nino "Elvis" Schembri
Pedro Rizzo
Fabricio Camoes
Mario Miranda
Andre Galvao
Mark Muñoz
Thales Leites
Wagnney Fabiano
Chase Gormley
Diego Nunes
Ronaldo Souza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een paar UFC events vooruit, nl. UFC 117:
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Heavyweight bout: Brazil Junior Dos Santos vs. United States Roy Nelson
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. Brazil Ricardo Almeida
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos
* Light Heavyweight bout: Brazil Thiago Silva vs. United States Tim Boetsch
Ziet er goed uit, heb er alvast zin in![]()
Nee maar een vrouw in het topicquote:Op maandag 31 mei 2010 02:04 schreef Opdekop het volgende:
Youtube Wanderlei Silva Intimidation. My god wat een kerel.
Oh wacht, ik doe het wel ;
En hier nog zo'n toppertje.Lekker inhakken op die gezichtjes, bah.
Anderson Silva zal echt wat moeten laten zien tegen Sonnen, maar grote partij sowieso. En ik hoop dat Guida wint, wat een gozert is datquote:Op maandag 31 mei 2010 03:32 schreef Hooidraad het volgende:
Even een paar UFC events vooruit, nl. UFC 117:
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Heavyweight bout: Brazil Junior Dos Santos vs. United States Roy Nelson
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. Brazil Ricardo Almeida
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos![]()
* Light Heavyweight bout: Brazil Thiago Silva vs. United States Tim Boetsch
Ziet er goed uit, heb er alvast zin in
Ik hoop het ook maar ik ben bang van niet... Al wint ie zeker kwa opkomstquote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
En ik hoop dat Guida wint, wat een gozert is dat
Breekt hij nou zijn enkel?quote:Op maandag 31 mei 2010 02:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ook dit is MMA Opdekop
Minstens net zo mooi om naar te kijken
Nummer 1 is wel heel mooi, die Jap stond de hele wedstrijd achter, geen enkele kans en dan komt opeens die leglock.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef Opdekop het volgende:
Ik ben gestopt met kijken toen ik dat zag. Ik kan dat niet aan.
Het was gewoon een kneelock, maar Randleman gaf niet op. Denk dat 9 van de 10 vechters allang op hadden gegeven.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Opdekop het volgende:
Hmja. Dat kan ik dan wel weer waarderen, maar gewoon een beetje enkels breken. SICKMINDED, man. Iemand de vernieling in helpen ipv een mooi potje vechten.
Submissions zijn het mooiste gedeelte van de sport, zit zoveel techniek achterquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Opdekop het volgende:
Ja, care. Ik vind het niet leuk om naar te kijken.
Sonnen gaat dat winnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Anderson Silva zal echt wat moeten laten zien tegen Sonnen, maar grote partij sowieso. En ik hoop dat Guida wint, wat een gozert is dat
haha ja genoeg.,.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef Opdekop het volgende:
Zijn er ook submissions zonder brekende botten ?
Je hebt submissions waar er heel veel kracht word gezet op ledenmaten zoals een armbar, kneelock of een americana en dan heb je nog verschillende chokes zoals rear naked en guillotinquote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef Opdekop het volgende:
Zijn er ook submissions zonder brekende botten ?
Dit vind ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt submissions waar er heel veel kracht word gezet op ledenmaten zoals een armbar, kneelock of een americana en dan heb je nog verschillende chokes zoals rear naked en guillotin
Dit is overigens wel een zieke guillotine
Nou ik train 2 keer per week BJJ en daar train je de submissionsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Opdekop het volgende:
Verlies jij twee keer per week ?
Braziliaans Jiu Jitsu eigenlijk dus het grond vechten bij MMA (zonder stoten ed) en met Gi (Kimono). Grappling is de variant zonder Gi ook dat doen we af en toe. Zoals de afgelopen weken en deze week omdat er een toernooi is binnekort.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef Opdekop het volgende:
Awesumm, wat is BJJ?
Tja, dat er een bot breekt tijdens een submission ligt aan degene die zo dom is dat hij liever niet tapt (zodat hij een langdurige blessure oploopt). Kun je de fighter die de submission erop gooit niet verwijten..quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Opdekop het volgende:
Hmja. Dat kan ik dan wel weer waarderen, maar gewoon een beetje enkels breken. SICKMINDED, man. Iemand de vernieling in helpen ipv een mooi potje vechten.
Ja, als je het zo bekijkt. Ik vind het gewoon ranzig dat je iemands bot zo met je volle verstand kunt/wilt breken. Als je een keer zo hard trapt dat het onbewust gebeurt.. ja /care. Maar zo vind ik het gewoon VIES.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tja, dat er een bot breekt tijdens een submission ligt aan degene die zo dom is dat hij liever niet tapt (zodat hij een langdurige blessure oploopt). Kun je de fighter die de submission erop gooit niet verwijten..
Tenzij iemand bewust niet loslaat.. Of verkeerd toepast. Heb het zien gebeurenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Tja, dat er een bot breekt tijdens een submission ligt aan degene die zo dom is dat hij liever niet tapt (zodat hij een langdurige blessure oploopt). Kun je de fighter die de submission erop gooit niet verwijten..
Nee ik doe niet mee met deze. Ben aan het herstellen van een gekneusde schouder en werk dit weekend. Het is een graplling toernooi in Amsterdam. Zona no gi cup.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Opdekop het volgende:
Oke, stoer! Moet je ook vechten in dat toernooi? Wat voor toernooi? Waar?
haha nee .. De MMA training die ik doe is minimaal. Het valt namelijk samen met mijn KM (Krav Maga) training dus komt slecht uit. In de zomerstop van KM ga ik wel weer MMA doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
Och och arme stumper!
Heb je ook zo'n mooie neus?
Welk team train je?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Tof! Daar gaan wat mensen van de dojo waar ik train ook naar toe. Ik ben er jammer genoeg nog lang niet klaar voorZal nog flink wat trainingen moeten bijwonen eerst.
Maar misschien in oktober in Ede.
Tatsujin Dojo @ Amsterdam onder leiding van Roemer Trompert.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Welk team train je?
Ik ga ws wel meedoen met brabant open maar dat is met Gi.
Ken het niet. Doen jullie dan? Alleen MMA en grapling?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tatsujin Dojo @ Amsterdam onder leiding van Roemer Trompert.
MMA, Shooto, Kickboxen, Grappling, Kung-Fuquote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ken het niet. Doen jullie dan? Alleen MMA en grapling?
Ik zelf train bij Team Agua.
Zie daar bij trainingstijden alleen maar Shooto staanquote:Op maandag 31 mei 2010 13:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
MMA, Shooto, Kickboxen, Grappling, Kung-Fu
Dit is hun website:
http://www.mmatraining.nl/tatsujin%20dojo.html
Klopt maar het is meer een mix van.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zie daar bij trainingstijden alleen maar Shooto staan
quote:I got some mews for ya'll!!!
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Nooo, I'm not drunk! Got News
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Tanikawa; Mma fight with Badr Hari confirmed juli 10 @ dream 15
about 1 hour ago via OpenBeak
quote:Damn, you people are fast!! No, it's not true. Just kidding.
about 1 hour ago via OpenBeak
Zou hij gaan winnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Wel tof om te zien! Die nuchtere hollander in Big Country USA.![]()
Nu ff die Fedor fight blijven doorhypen! Moet Fedor natuurlijk wel winnen natuurlijk 26 juni
Is dat wel een vraag?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Die vraag is: like a backhand slap at mother Russia's face.
Cool!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Unstoppable het volgende:
Trouwens: http://www.youtube.com/user/reemdocumentary
Ook in Full HD geschoten!quote:
Ik heb wel respect voor Overeem en de Jong. Goede instelling, goed voor de sport.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ook in Full HD geschoten!
Ep 3 zat eerst fight-footage van zijn gevecht tegen Rogers, helaas hebben ze dat er nu uitgehaald (probleem met rechten enzo)
Klopt, die heb ik een paar keer voorbij zien komen bij It's Showtime. De eerste keer dacht ik ook van WOOOOT! Bleek het een hele andere kerel te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik keek net naar Stefan Leko z'n fight record, zie ik dat hij verslagen is door Anderson Silva uit Brazilie. Ik denk, cool! Blijkt het een hele andere persoon te zijn die ook uit Brazilie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |