Ahja, zit even filmpjes na te kijken die ik vanmiddag nog gekeken heb. Zie inderdaad Chinese tekens op de grond staan. Japans bedoel ik. W.e.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
In Japan mag dat (Dream oa) verder niet
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Opdekop het volgende:
Zijn er MMA gevechten in NL?
Natuurlijk zijn er Nederlandse MMA vechters onder andere Yvel, Struve en Hardonk vechten in de UFCquote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef Opdekop het volgende:
Het spijt me dat ik alleen op het internet naar MMA kijk en er voor de rest nooit over nagedacht heb
Er zijn zeker helemaal geen Nederlandse MMA vechters?
SORRY HOOR. Het is al laat. Ik ben blond. Niet bitchen
En ook nog Overeem en Manhoef in Strikeforce/Dream.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er Nederlandse MMA vechters onder andere Yvel, Struve en Hardonk vechten in de UFC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:23 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
En ook nog Overeem en Manhoef in Strikeforce/Dream.
UFCWat ik vind het een vet event hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is Bas Rutten de HW champion geweest bij de UFC denk dat je hem bedoelt
Heb alleen main event gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ik vind het een vet event hoor
Verder is Bas Rutten de HW champion geweest bij de UFC denk dat je hem bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is Anderson Silvaquote:Op maandag 31 mei 2010 01:59 schreef Opdekop het volgende:
In de OP staat een foto van een UFC titelhouder met de naam Silva eronder. Is dat Wanderlei Silva? Die neger lijkt veel blanker in filmpjes?
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:20 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC 114: Rampage vs EvansBlack house is ook geen misselijk camp hoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fighters
Antônio Rodrigo Nogueira (Former Pride FC heavyweight champion and former UFC Interim Heavyweight Champion)
Antônio Rogério Nogueira
Anderson Silva (Current UFC Middleweight Champion)
Lyoto Machida (Former UFC Light Heavyweight Champion)
Junior dos Santos
Paulo Thiago
Jose Aldo (Current WEC Featherweight Champion)
Carlos Barreto
Rafael "Feijao" Cavalcante
Paulo Filho (Former WEC Middleweight Champion)
Nino "Elvis" Schembri
Pedro Rizzo
Fabricio Camoes
Mario Miranda
Andre Galvao
Mark Muñoz
Thales Leites
Wagnney Fabiano
Chase Gormley
Diego Nunes
Ronaldo Souza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een paar UFC events vooruit, nl. UFC 117:
* Middleweight Championship bout: Brazil Anderson Silva vs. United States Chael Sonnen
* Welterweight bout: United States Jon Fitch vs. Brazil Thiago Alves
* Heavyweight bout: Brazil Junior Dos Santos vs. United States Roy Nelson
* Welterweight bout: United States Matt Hughes vs. Brazil Ricardo Almeida
* Lightweight bout: United States Clay Guida vs. Brazil Rafael dos Anjos
* Light Heavyweight bout: Brazil Thiago Silva vs. United States Tim Boetsch
Ziet er goed uit, heb er alvast zin in![]()
Nee maar een vrouw in het topicquote:Op maandag 31 mei 2010 02:04 schreef Opdekop het volgende:
Youtube Wanderlei Silva Intimidation. My god wat een kerel.
Oh wacht, ik doe het wel ;
En hier nog zo'n toppertje.Lekker inhakken op die gezichtjes, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |