Smoelquote:
We're gonna see some black on black crime!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:55 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
UFC Primetime heeft z'n werk weer gedaan, ben helemaal hyped voor Evans - Rampage. Ik hoop op Evans, vind hem altijd sympathieker overkomen dan Rampage. Wat Evans de laatste tijd ook zegt, was me nooit opgevallen, maar dat is dat Rampage altijd doet alsof hij stom is. En dat is gewoon, tja, stom. Maar ik denk dat die twee gasten echt voor de knockout gaan, iemand gaat slapen denk ik!
Dat zie je idd wel vaker, maar in dit geval reken ik daar absoluut niet op!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef incognitoomuch het volgende:
En dat is waar het om gaat. Spektakel! Voor hetzelfde geldt slaan ze mekaar broederlijk na de wedstrijd op de schouders en drinken ze een biertje met dit zogenaamde haat fabeltje in hun achterhoofd.
It's gonna be violent!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
We're gonna see some black on black crime!
Hehe die smoel er ook bij toen die dat zeiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:14 schreef Happel het volgende:
'Civilised sport'
Fiat of een Ferrari?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:35 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5627
Vanaf 14.10, Badr Hari mag nog enkele woorden vuil maken aan de bonje met zijn voormalige trainer Thom van Chakuriki.
Vreemd dat ze dat niet gewoon live doen tijdens de PPV of zo. Meestal toch tijd zat over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Matt Hughes inducted into UFC Hall of Hame
Dat doen ze toch best leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Fiat of een Ferrari?
Fiat
Waarom ben jij de Fiat?
Omdat ik langzaam ben maar ik me eindbestemming toch wel bereik
En waarom Badr Hari de Ferrari?
Die rijd zichzelf dood.
Volg de K-1 al jaaaaren, maar de UFC pas sinds 107.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Dream.14 loopt binnen
Wat een hoop newbies trouwens in het topic
Welkom gij allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 29-05-2010 17:08:25 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Atdhe heeft een live stream, maar vraag me niet wat de kwaliteit daar van is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
Is het via internet te volgen toevallig..? Rampage - Evans moet echt fucking sweet worden!
Bij nader inzien.. Dan bestudeer ik de binnenkant van mijn oogleden..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Atdhe heeft een live stream, maar vraag me niet wat de kwaliteit daar van is.
Overigens is het gevecht ook pas om 04:00
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik wil eigenlijk de pot wel checken na het uitgaan, maar begint Rampage vs. Rashad ook echt om 4 uur of is dat het begin van ufc 114 en zijn ze pas de laatste match??
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Vette UI!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en voor de wrestling maniacs hier: Jim Ross volgt het al een tijdje en heeft nu peace gemaakt met de WWE. Zijn contract laat ruimte om commentator te zijn bij MMA events, maar eerst is ie nog even tevreden met alleen UFC 114 te bekijken op zijn tv. Hij is pro Evans en de de match heeft "Slobber-Knocker written all over it".
MMA fan dus en laten we hopen dat we hem nooit ergens terug zien of horen in het MMA wereldje![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Unstoppable op 30-05-2010 06:09:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Dat bedoel ik! Dus dat je rechtop zit om te kunnen ground en pounden. Ik heb het idee dat ze dat hebben aangepast. Wat ik me ook afvraag, als ik een highkick doe naar me tegenstander, hoe hij zeg maar me been vast pakt en een counter klap terug geeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef pmponer het volgende:
hij komt echter niet meer zover omhoog als bij 2009 tenminste dat is mij nog niet gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
UFC114:ROFL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DANG! Ik heb alles gezien behalve het main event.. maar moet echt weg nu!
Heb ik wel wat om naar uit te kijken
Event tot nu toe is vrij goed moet ik zeggen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Poeh... Ze zijn een tijdje terug wel in de nieuwsgroepen geweest, maar moet even goed zoeken dan!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:50 schreef versteegrob het volgende:
Ben op zoek naar UFC 1 tot 10, las alleen dat die erg moeilijk te krijgen zijn.
Verder ben ik benieuwd hoe 1 van de eerste vechters heet die heel goed was in jijutsi en van grote mannen won, hij deed volgens mij alleen aan het begin mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |