haha nee .. De MMA training die ik doe is minimaal. Het valt namelijk samen met mijn KM (Krav Maga) training dus komt slecht uit. In de zomerstop van KM ga ik wel weer MMA doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
Och och arme stumper!
Heb je ook zo'n mooie neus?
Welk team train je?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Tof! Daar gaan wat mensen van de dojo waar ik train ook naar toe. Ik ben er jammer genoeg nog lang niet klaar voorZal nog flink wat trainingen moeten bijwonen eerst.
Maar misschien in oktober in Ede.
Tatsujin Dojo @ Amsterdam onder leiding van Roemer Trompert.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Welk team train je?
Ik ga ws wel meedoen met brabant open maar dat is met Gi.
Ken het niet. Doen jullie dan? Alleen MMA en grapling?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tatsujin Dojo @ Amsterdam onder leiding van Roemer Trompert.
MMA, Shooto, Kickboxen, Grappling, Kung-Fuquote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ken het niet. Doen jullie dan? Alleen MMA en grapling?
Ik zelf train bij Team Agua.
Zie daar bij trainingstijden alleen maar Shooto staanquote:Op maandag 31 mei 2010 13:53 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
MMA, Shooto, Kickboxen, Grappling, Kung-Fu
Dit is hun website:
http://www.mmatraining.nl/tatsujin%20dojo.html
Klopt maar het is meer een mix van.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Zie daar bij trainingstijden alleen maar Shooto staan
quote:I got some mews for ya'll!!!
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Nooo, I'm not drunk! Got News
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Tanikawa; Mma fight with Badr Hari confirmed juli 10 @ dream 15
about 1 hour ago via OpenBeak
quote:Damn, you people are fast!! No, it's not true. Just kidding.
about 1 hour ago via OpenBeak
Zou hij gaan winnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Wel tof om te zien! Die nuchtere hollander in Big Country USA.![]()
Nu ff die Fedor fight blijven doorhypen! Moet Fedor natuurlijk wel winnen natuurlijk 26 juni
Is dat wel een vraag?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Die vraag is: like a backhand slap at mother Russia's face.
Cool!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef Unstoppable het volgende:
Trouwens: http://www.youtube.com/user/reemdocumentary
Ook in Full HD geschoten!quote:
Ik heb wel respect voor Overeem en de Jong. Goede instelling, goed voor de sport.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ook in Full HD geschoten!
Ep 3 zat eerst fight-footage van zijn gevecht tegen Rogers, helaas hebben ze dat er nu uitgehaald (probleem met rechten enzo)
Klopt, die heb ik een paar keer voorbij zien komen bij It's Showtime. De eerste keer dacht ik ook van WOOOOT! Bleek het een hele andere kerel te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik keek net naar Stefan Leko z'n fight record, zie ik dat hij verslagen is door Anderson Silva uit Brazilie. Ik denk, cool! Blijkt het een hele andere persoon te zijn die ook uit Brazilie komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |