abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81646837

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)
Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81646870
Had niet door dat ik de laatste dichtgooide
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81646925
Tvp.

Deathbringers Will 277 is mineeeeeeeee!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81646977
tvp
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:39:25 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81647140
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81647181
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_81647229
Pfff, blijven whipen op Lady Deathwhispere op heroic mode! Zo ver, maar net niet!
pi_81647605
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Pfff, blijven whipen op Lady Deathwhispere op heroic mode! Zo ver, maar net niet!
10 of 25?
pi_81648229
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach ja, griefers. Ik maak het met elke char wel mee dat ik uit moet loggen omdat alle quest NPC's worden afgemaakt door een paar kleuters. Wat mij betreft mogen ze daar wel met de banhammer overheen.
Dat vind ik nu zo ontzettend cool, maar mis ik echt in wotlk. er waren toen echte "battle for.." momenten. nu helemaal niet meer
Dit keer zonder signature
pi_81648314
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Ezio het volgende:
10 of 25?
25
pi_81648646
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Jank niet zo zeg . Als je daar niet tegen kan moet je van een PvP server wegblijven.
Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerd
pi_81650864
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerd
Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:44:05 #13
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81651640
level 73
*Hosselcopter*
pi_81654721
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezio het volgende:

[..]

Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?
Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_81655688
Glory of Hero en Glory of Uld10
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 00:02:45 #16
159966 lifeblind
pi_81657074
Zo, vandaag ICC25, VOA10 en Weekly (Sartharion, OS10) gedaan. Ging erg lekker, de ICC25 groep was zwaar imba

We krijgen met de guild ook eindelijk een leuk core-groupje bij elkaar, we hoeven alleen nog maar iedere keer 3 ranged dps te puggen! Die zijn ook vast wel te recruiten, dus hopelijk vanaf volgende week guild-only runs in icc10!
pi_81659971
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vandaag ICC25, VOA10 en Weekly (Sartharion, OS10) gedaan. Ging erg lekker, de ICC25 groep was zwaar imba

We krijgen met de guild ook eindelijk een leuk core-groupje bij elkaar, we hoeven alleen nog maar iedere keer 3 ranged dps te puggen! Die zijn ook vast wel te recruiten, dus hopelijk vanaf volgende week guild-only runs in icc10!
Recruit mij, ik ben best goed !
pi_81660516
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.
Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.
pi_81661705
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 06:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.
Tsja, daar kies je zelf voor door op een PvP-server te gaan spelen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:26:53 #20
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81662467
Gister wel een lekkere raid gehad zeg. Alle bosses op Putri en Sindra na geoneshot op 25 man heroic. Putri na 2 tries, Sindra idem .

Vanavond, Zondag en Maandag dus hopelijk goed oefenen op Lich King. Kijken of we een keer een hele wave valkyrs kunnen killen.

Verder eindelijk m'n DBW 277 trinket, Winding Sheet en m'n token. Dus I iz happeh!

Nu weer verder met The Insane grind, na 5 dagen revered met Steamwheedle Cartel. Het einde is in zicht .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81662521
Bah ik wil ook weer spelen. Ik ga wel lurken
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:34:27 #22
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81662665
tvp
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:47:06 #23
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_81662977
tvp, lvl 64 maar zo weinig tijd op het moment dat het gewoon niet opschiet. Maarja de rest gaat natuurlijk voor
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:03:53 #24
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_81663458
TvP
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:44:57 #26
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81664760
quote:
Hey psssst, expertise kopen? Die gems doen pijn aan m'n ogen

EDIT:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
pi_81664794
ik heb veel te veel high level characters
en ik speel het nog amper nu
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:56:11 #28
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_81665175
Corpsecamper in Gurubashi blijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_81665840
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hey psssst, expertise kopen? Die gems doen pijn aan m'n ogen

EDIT:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?
pi_81665875
Gister nieuw persoonlijk record aan achieves tegelijk neergezet. 4 tegelijk. Exalted champion of Gnomeregan, Champion of the Alliance, Exalted champion of the Alliance en Ambassador of the Alliance.

Morgen eens proberen of ik in een ICC pug kan komen. Best lastig nog. Heb wat filmpjes gekeken over die eerste 4 bosses maar aangezien vrijwel iedereen achieve wil zien wordt het moeilijk. MAar ach op een gegeven moment zal het wel een keer lukken en dan wordt het een stuk makkelijker om erin te komen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:22:34 #31
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81666125
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:14 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.

Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.

Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je? ).

Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped .
pi_81666805
Meh, Guild begint beetje uit elkaar te vallen , steeds meer QQ noobs die weggaan, zo zijn we weer terug bij af.... raid tijd met geluk 18-22 mensen online. Terwijl we eerst met gemak rond de 30-35 zaten. Zijn ons helemaal kapot aan het recruiten maar de Nr1 Guild heeft in 2weken tijd 5 van onze best gegearde mensen geninja'd >.< .

Dan recruit je en krijg je alleen maar applies van gastjes die net 6/12 of 8/12 gecleared hebben en dan net de End-wing bosses niet gedaan hebben...... Begin je weer terug bij af, moet je weer les gaan geven, leaven er weer mensen etc etc, en zo zit je vast in een oneindige cirkel .

Eerste keer toen we dit probleem hadden vochten we er ons doorheen en kwamen er goed uit.
Nu begonnen veel van onze top mensen te stoppen met wow of gingen naar de top guild ...
Denk dat onze core het nu langzaam aan duister inziet.
Jeweet!
pi_81667791
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.

Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.

Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je? ).

Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped .
Ik zit ook met smart te wachten op die Gunship wrists. Verder valt er weinig te kopen van frost, dus ik moet wel voor die t10 set gaan. Als ik trouwens die exp uit het wapen haal, zak ik terug naar 15 exp, das toch gewoon te laag of zie ik dat verkeerd?
pi_81668229
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:14 schreef MarkyB het volgende:

[..]

putricide dropt een leuke neck met expertise

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:21:53 #35
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81668371
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

putricide dropt een leuke neck met expertise

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
BiS neck voor DK's is van BQL (heroic)
pi_81669358
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef GooseFM het volgende:
Corpsecamper in Gurubashi blijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
Tja, je gaat er toch zelf heen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:44:42 #37
152771 GooseFM
pi_81671435
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tja, je gaat er toch zelf heen.

.......
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_81671472
ba-dum pssj!
pi_81673268
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef GooseFM het volgende:

[..]

.......
Wat nou?
pi_81675636
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_81684232
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Metonae het volgende:
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
mag niet meer he
pi_81686781
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

mag niet meer he
Het spijt me SQD
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 21:14:42 #43
159966 lifeblind
pi_81692008
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 02:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Recruit mij, ik ben best goed !
Kom maar op Ravenholdt spelen dan
pi_81692904
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:27 schreef Metonae het volgende:

[..]

Het spijt me SQD
Geeft niet hoor.

* Metonae kusje en knuffel geeft
pi_81696381
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Kom maar op Ravenholdt spelen dan
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt !
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 23:17:27 #47
159966 lifeblind
pi_81699434
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:

[..]

Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt !
Ik speel ook inderdaad op Alliance ja

Toen we vorige week trouwens een ICC10 pug hadden (5man uit de guild), vroegen de andere mensen op ventrilo of we dronken waren ofzo (we waren allemaal zo nuchter als t maar zijn kon). Blijkbaar vonden ze de sfeer erg goed, want de helft ervan zit nu in de guild
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:13:48 #48
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81701850
We Had It All Along *Cough* gehaald, met horde afgesproken, allemaal op ventrilo, het bij elkaar komen in dezelfde BG was nog ff kut, maar zodra het lukte was het zo gepiept. Hahah . Nu tegenprestatie voor hordies doen.

Wel gelijk de leukste BG die ik ooit gedaan heb net
pi_81703596
TVPaladin
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:42:01 #50
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81706453
Ik begin toch steeds meer afkeer te hebben tegen 25 man raids.

De hoeveelheid onkunde en slacking waar je mee te maken hebt is bijna stuitend.

Ook hebben we in de guild twee mensen waarvan we denken dat ze ebay gebruikt hebben om tot 80 te levellen.
pi_81706871
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef GI het volgende:
Ik begin toch steeds meer afkeer te hebben tegen 25 man raids.

De hoeveelheid onkunde en slacking waar je mee te maken hebt is bijna stuitend.

Ook hebben we in de guild twee mensen waarvan we denken dat ze ebay gebruikt hebben om tot 80 te levellen.
Als je in een leuke guild zit, merk je dat er ook 25-mans raids bestaan waarin je het tegenovergestelde denkt

Waar ik nu zit is het echt leuk om te raiden, we hebben woensdag icc25 t/m fester en rotface geoneshot, toen gestopt om maandag verder te gaan op bloodprince.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:33:50 #52
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81707677
Oh, ik zit zeker wel in een leuke guild. Maar 25 man duurt op de een of andere manier opeens veel langer. Het zou toch zeker moeten lukken om van 20:30 tot 23:00 verder te komen dan alleen de eerste wing down en 2 wipes op dreamwalker ?

Geef mij maar 10 man eigenlijk.
pi_81708241
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef GI het volgende:
Oh, ik zit zeker wel in een leuke guild. Maar 25 man duurt op de een of andere manier opeens veel langer. Het zou toch zeker moeten lukken om van 20:30 tot 23:00 verder te komen dan alleen de eerste wing down en 2 wipes op dreamwalker ?

Geef mij maar 10 man eigenlijk.
mja 10 man valt voor mij niks meer te behalen, alleen achievements
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:56:20 #54
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_81708263
Klinkt me heel bekend in de oren, de guild waar ik in zit is opzich best lekker bezig op 10 man.
Maar als het op 25 man aankomt dan is blijkbaar het omslag punt gehaald, dan gaat er van alles en nogwat verkeerd.

Blijft ook leuk als je even inlogged om te kijken welke mensen dit keer icc 10 gaan doen. Blijkt dat ik weer eens de enige raid leader online ben. Damn wat krijg je dan een whispers over je heen.

Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik maar weer eens de raid leader mocht spelen.

Gevalletje nog even en mijn druid heeft ook gear die in de buurt komt om niet diep in schaamte te zinken dus dan kan ik blijkbaar 3 verschillende guild saves doen
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:58:30 #55
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81708320
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:55 schreef MarkyB het volgende:

[..]

mja 10 man valt voor mij niks meer te behalen, alleen achievements
Gear technisch is er voor mij in 10 man ook niet veel meer te halen. Eigenlijk alleen nog 1 ring en dan ben ik wel weer klaar. Maar om mezelf nou iedere keer door 25 man heen te worstelen voor marginale upgrades is ook zo wat. Dan ga ik liever mezelf op lich king doodgooien om heroic drops te krijgen ipv 251 drops.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:59:48 #56
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81708357
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Klinkt me heel bekend in de oren, de guild waar ik in zit is opzich best lekker bezig op 10 man.
Maar als het op 25 man aankomt dan is blijkbaar het omslag punt gehaald, dan gaat er van alles en nogwat verkeerd.

Blijft ook leuk als je even inlogged om te kijken welke mensen dit keer icc 10 gaan doen. Blijkt dat ik weer eens de enige raid leader online ben. Damn wat krijg je dan een whispers over je heen.

Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik maar weer eens de raid leader mocht spelen.

Gevalletje nog even en mijn druid heeft ook gear die in de buurt komt om niet diep in schaamte te zinken dus dan kan ik blijkbaar 3 verschillende guild saves doen
Ik heb een priest, een pally en een mage die allemaal ICC 25 inkunnen zonder me te schamen. En tegen de tijd dat ik de mage op hele hoge DPS heb kan ik altijd nog uitwijken naar mijn t8 shammy
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2010 @ 10:03:35 #57
159966 lifeblind
pi_81708479
Ik zit zelf op het punt dat nu 10-mans niet echt fatsoenlijke loot dropt voor me, tenzij op heroics, maar daar zijn we met de guild nog niet. Wat ik al zei, we hebben bijna een coregroup voor 10m. Tot nu toe was 't als 't mis ging ergens, dat 't in ieder geval niet aan ons lag (guildies dus), maar aan de personen die we erbij gepugged hadden (mensen die die spores niet snappen op festergut ofzo...). Toevallig als we dan 3 keer wipen omdat hun het verneuken (wegrennen van de raidgroup als je de spore hebt bijvoorbeeld), zijn hun echter wel degene die 't eerst leaven, onze guildies blijven gewoon in de raid onder 't mom van "'t zal toch wel een keer lukken!".

Morgenavond in ieder geval een ICC10 beginnen, en kijken hoe ver we komen tot maandagavond

[ Bericht 0% gewijzigd door lifeblind op 21-05-2010 11:51:59 ]
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:10:32 #58
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81708707
Morgen is onze 'lange run' met 12:30 start tot 23:30 eind. Met daar tussen een etenspauze.

Ik voorzie een kingslayer titel aan het eind van de dag.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:12:43 #59
64238 CocaColaLight
pi_81708778
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef GI het volgende:

[..]

Ik heb een priest, een pally en een mage die allemaal ICC 25 inkunnen zonder me te schamen. En tegen de tijd dat ik de mage op hele hoge DPS heb kan ik altijd nog uitwijken naar mijn t8 shammy
Normaal gesproken raid ik op mijn resto shammy, die zit ondertussen in icc 25 gear. Maar laatst was het blijkbaar nodig dat ik nog een icc 10 raid kon doen. Dus toen maar naar mijn DK uitgeweken, dat was niet echt wat.

Dus het volgende projectje is mijn druid. Die is sinds de 16de level 80 dus die heeft nog wat gear nodig.

Het scheelt dat er veel blijft liggen in de icc10 runs. Gisteren waren er volgens mij 4 items van 8 bosses die iemand kon gebruiken. De rest ging in de vorm van crystals richting de GB.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:15:20 #60
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81708863
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Normaal gesproken raid ik op mijn resto shammy, die zit ondertussen in icc 25 gear. Maar laatst was het blijkbaar nodig dat ik nog een icc 10 raid kon doen. Dus toen maar naar mijn DK uitgeweken, dat was niet echt wat.

Dus het volgende projectje is mijn druid. Die is sinds de 16de level 80 dus die heeft nog wat gear nodig.

Het scheelt dat er veel blijft liggen in de icc10 runs. Gisteren waren er volgens mij 4 items van 8 bosses die iemand kon gebruiken. De rest ging in de vorm van crystals richting de GB.
Main: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yules
Inactieve vorige main priest die vervangen is door Main:
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Zulkian
Magealt : http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Farlad
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:41:15 #61
64238 CocaColaLight
pi_81709658
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:47:39 #62
152771 GooseFM
pi_81709888
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat nou?
Ja, ik ben er zelf naar toe gegaan, maar niet om gecorpsecamped worden. Beetje laf.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:48:09 #63
141104 Patje1987
pi_81709909
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Mijn shammy: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=doedeljanni

Blijkbaar ben ik gelogged na een hc als dps gedaan te hebben

Mijn verwaarloosde dk: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=jandoedel

Het nieuwe projectje: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=doedels
Heb je misschien nog tips voor mij als beginnende shaman?

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Tommyk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:03:58 #64
64238 CocaColaLight
pi_81710484
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Heb je misschien nog tips voor mij als beginnende shaman?

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Tommyk
Rustig door levellen

Als je het minder rustig wil doen ga dan resto en ga instances doen over and over again.

Zo heb ik mijn druid naar 80 gekregen met 455 quests completed
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:20:36 #65
303983 Slck
Cassius in the house
pi_81711128
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef GI het volgende:
Morgen is onze 'lange run' met 12:30 start tot 23:30 eind. Met daar tussen een etenspauze.

Ik voorzie een kingslayer titel aan het eind van de dag.
Best slim om in plaats van die lullige vier uurtjes 's avonds gewoon lekker heel de dag door te raiden. Dat ga ik ook eens voorstellen in onze guild (icc10: 11/12, icc25 10/12).

Dit is mijn main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Tikkelaar
En dit mijn alt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Vanqui

Laatst de tribute to insanity achievement gehaald, niet heel speciaal maar wel leuk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:31:31 #66
265154 Ezio
Koekert
pi_81711633
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Blistering het volgende:
We Had It All Along *Cough* gehaald, met horde afgesproken, allemaal op ventrilo, het bij elkaar komen in dezelfde BG was nog ff kut, maar zodra het lukte was het zo gepiept. Hahah . Nu tegenprestatie voor hordies doen.

Wel gelijk de leukste BG die ik ooit gedaan heb net
Ik heb daar een pug voor gemaakt.

zorgen dat je 2 bases hebt, en dat jouw kant de eerste base net voor de andere kant heeft.

Dan verdedig je de 3e base, maar je capt hem niet.

Dan heb je uiteindelijk dus die achievement
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:33:01 #67
265154 Ezio
Koekert
pi_81711695
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Ja, ik ben er zelf naar toe gegaan, maar niet om gecorpsecamped worden. Beetje laf.
Ja maar als je er zelf naartoe gaat moet je ook niet zeiken als je gecorpsecamped wordt, je weet van tevoren dat dat kan gebeuren.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:34:36 #68
141104 Patje1987
pi_81711776
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Rustig door levellen

Als je het minder rustig wil doen ga dan resto en ga instances doen over and over again.

Zo heb ik mijn druid naar 80 gekregen met 455 quests completed
Dat is wat ik nu dus doe, mijn mainspec is resto en ben altijd healer eigenlijk in dungeons, maar ik ben een groot voorstander van PVP dus heb een andere spec ook aangemeten zodat ik ook schade kan doen. Ik speel met 2 maten van me waarvan 1 DPS is en de andere tank dus we hebben altijd ook heel snel een dungeon.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:36:03 #69
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81711860
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:20 schreef Slck het volgende:

[..]

Best slim om in plaats van die lullige vier uurtjes 's avonds gewoon lekker heel de dag door te raiden. Dat ga ik ook eens voorstellen in onze guild (icc10: 11/12, icc25 10/12).

Dit is mijn main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Tikkelaar
En dit mijn alt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Vanqui

Laatst de tribute to insanity achievement gehaald, niet heel speciaal maar wel leuk
Het is de eerste keer dat we het gaan proberen.

In eerste instantie wilden we het op de normale raid manier doen. Maar we hebben wat aanpassingen gedaan.

We zitten straks met 6 mensen bij mij thuis te raiden ! en de andere vier zitten in het buitenland
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:44:31 #70
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81712266
Hoi Vraagje (= n00b ), is Alterec Valley zo moeilijk dat die bg nooit beschikbaar is of ben ik te low level (51, orc warrior)?

Ps mag ik ook in de OP? Realm: Azuremyst, char heet Pakulia.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:58:30 #71
130412 Katth
pi_81712923
Volgens mij is AV vanaf level 60 beschikbaar, maar dat weet ik niet zeker.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:01:25 #72
141104 Patje1987
pi_81713047
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Katth het volgende:
Volgens mij is AV vanaf level 60 beschikbaar, maar dat weet ik niet zeker.
Nee vanaf 51
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:05:04 #73
152771 GooseFM
pi_81713216
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ja maar als je er zelf naartoe gaat moet je ook niet zeiken als je gecorpsecamped wordt, je weet van tevoren dat dat kan gebeuren.

Als je naar een kroeg gaat, weet je vantevoren ook dat er gevochten >>>>>>>>>KAN<<<<<<< worden, maar dat betekent toch niet dat ik graag op mijn gezicht wordt geslagen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:06:12 #74
303983 Slck
Cassius in the house
pi_81713269
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef GI het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat we het gaan proberen.

In eerste instantie wilden we het op de normale raid manier doen. Maar we hebben wat aanpassingen gedaan.

We zitten straks met 6 mensen bij mij thuis te raiden ! en de andere vier zitten in het buitenland
Mja, het is ook niet echt een oplossing voor weekdagen omdat iedereen gewoon moet werken of naar school. Toch lijkt het me wel lachen op een brakke zondag.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:40:23 #75
265154 Ezio
Koekert
pi_81714736
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:05 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Als je naar een kroeg gaat, weet je vantevoren ook dat er gevochten >>>>>>>>>KAN<<<<<<< worden, maar dat betekent toch niet dat ik graag op mijn gezicht wordt geslagen
Dat is een domme vergelijking, je weet dat er mensen naar STV arena komen om te knokken, doorgaans komen mensen niet naar een kroeg om te vechten
pi_81717393
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:05 schreef GooseFM het volgende:

[..]

STV is en blijft een GANKfest area, als je daar gaat questen of wat dan ook MOET je er gewoon rekening mee houden dat je op z'n minst wel 1x geganked wordt ( als je geluk hebt ).

Wil je dit niet, dan ga je daar niet questen.

Ben zelf nu een druid aan t lvlen met dungeons/BG's en wat questen, in dungeons ben ik dan resto en vondt het nog leuk, maar nu verveel ik me dood tank pulled 2 packs, Reju ......... wachten wachten Oh Noes onder 50% hp Regrowth + Reju refresh........ poepoe wat moeilijk.

Boss met Aoe Damage, Wild growth + reju op iedereen klaar .... ben lvl 66 en begin nu weer een beetje bored te worden :0, zit wss weer in zo een lvl dip die ik wel vaker krijg als ik telang lvl.
Jeweet!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:40:42 #77
152771 GooseFM
pi_81717509
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat is een domme vergelijking, je weet dat er mensen naar STV arena komen om te knokken, doorgaans komen mensen niet naar een kroeg om te vechten

Je leest wel erg selectief.
Het gaat me om corpsecampen, niet om het vechten in het algemeen.

Moet ook nog wel even zeggen dat ik niet op een PvP-realm speel.
pi_81717732
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Boss met Aoe Damage, Wild growth + reju op iedereen klaar .... ben lvl 66 en begin nu weer een beetje bored te worden :0, zit wss weer in zo een lvl dip die ik wel vaker krijg als ik telang lvl.
Had ik ook, 3 maanden gestopt toen.
Nu begonnen, door geleveld naar 80 en ben weer hooked ^^
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:49:05 #79
265154 Ezio
Koekert
pi_81717883
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:40 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Je leest wel erg selectief.
Het gaat me om corpsecampen, niet om het vechten in het algemeen.

Moet ook nog wel even zeggen dat ik niet op een PvP-realm speel.
Ik lees niet selectief, je had het gewoon kunnen verwachten

En op een PvE realm kun je toch gewoon 5 min wachten met ressen zodat je unflagged bent?
pi_81718506
R.I.P. AVR(E)

Perfect substitute addon for general raid awareness.

geen avr meer, wow gaat dood!!1eins
pi_81718891
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef SharQueDo het volgende:
R.I.P. AVR(E)

Perfect substitute addon for general raid awareness.

geen avr meer, wow gaat dood!!1eins
Oh boo-fucking-hoo Je kan best zonder
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:13:47 #82
130412 Katth
pi_81719002
AVR lol, enige wat nu nog mist is een addon die je reet veegt tijdens het gamen.
pi_81719058
Ik weet niet eens wat AVR is...
pi_81719144
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:13 schreef Katth het volgende:
AVR lol, enige wat nu nog mist is een addon die je reet veegt tijdens het gamen.

Makkelijk op te lossen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:18:27 #85
130412 Katth
pi_81719239
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef Metonae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Makkelijk op te lossen
Haha precies, toen ik op invoeren drukte moest ik er ook aan denken
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:21:47 #86
265154 Ezio
Koekert
pi_81719405
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef Metonae het volgende:

[..]

Oh boo-fucking-hoo Je kan best zonder
Ik vond het ook wel een beetje overdreven hoor, straks heb je nog een addon die jouw character automatisch naar een veilige plaats wandelt tijdens een raid boss ofzo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:22:07 #87
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81719426
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:01 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee vanaf 51
Kee, thanks.
Maar hoe komt het dan dat ik er maar niet in kom?
Ik heb twee hele avonden in de wachtrij gestaan, maar niets.
Zal van het weekend nog eens proberen, mss is het dan wat drukker.
pi_81719687
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:21 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel een beetje overdreven hoor, straks heb je nog een addon die jouw character automatisch naar een veilige plaats wandelt tijdens een raid boss ofzo
Ik wacht nog steeds op die addon die alles zelf doet. Kan ik in die tussentijd mooi naar de wc, eten maken, drinken inschenken en een titel claimen als ik weer bij mn computer kom
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:28:11 #89
265154 Ezio
Koekert
pi_81719700
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Kee, thanks.
Maar hoe komt het dan dat ik er maar niet in kom?
Ik heb twee hele avonden in de wachtrij gestaan, maar niets.
Zal van het weekend nog eens proberen, mss is het dan wat drukker.
Er is op dat level geen ene fuck te doen in AV
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:39:11 #90
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81720151
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

Op hoger level wel? Wat is er dan anders?
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2010 @ 14:40:36 #91
159966 lifeblind
pi_81720216
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:27 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op die addon die alles zelf doet. Kan ik in die tussentijd mooi naar de wc, eten maken, drinken inschenken en een titel claimen als ik weer bij mn computer kom
Oh dat zou handig zijn, dan kan ik mn tijd weer nuttig besteden
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:58:35 #92
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81721077
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Op hoger level wel? Wat is er dan anders?
Het aantal spelers dat wil BGen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:01:09 #93
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81721194
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef GI het volgende:

[..]

Het aantal spelers dat wil BGen
Echt? Wat raar Ik doe al sinds het kan (level 15 dacht ik) bg's, juist omdat het zo snel levelt
pi_81721208
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee dan zit je gwoon in een BOUT Battlegroup.

BG waar ik in zit kwam je toch vrij snel in AV van 51-60.
Jeweet!
pi_81721574
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ik heb het hier nog nooit gespeeld op Nordrassil, heb zeker al 24 uur geque'd.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:19:18 #96
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81722060
quote:

[..]

Is dat eigenlijk afhankelijk van je realm of kun je dat zelf instellen?
pi_81722167
Ben ook blij dat 10 en 25 man dezelfde loot krijgen. In 25 man erger je je echt kapot aan die paar slackers of stomkoppen die het telkens verpesten.
pi_81722312
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk afhankelijk van je realm of kun je dat zelf instellen?
Afhankelijk van de Realm(s) in de zelfde BG.
Als er gewoon weinig wordt ge PVP'ed op de realm's in de zelfde BG of ze zijn gewoon bijna onbewoond dan kan het HEEL lang duren ja voordat je in een Battleground komt.

bij ons wil je de 61-70 AV al niet meer in enigste wat je tegen komt zijn lvl 70 twinks met full T6 20k+ hp die je oneshotten....

Kwam gewoon een ret pally aan Woesh Woesh 5 mensen om hem heen dood , heeft ie een leuke Healer achterzich met 15k mana op lvl 70 .

Of je krijgt een leuke prot warrior tegen je, Waar je normaal 1k hit, hit je opeens 200.... Block, Block , Block , Parry, Dodge, 300 crit WAUW, Dodge >.<
Jeweet!
pi_81722646
Dat heb je op lvl80 net zo goed. Healers zijn op dit moment echt ziek overpowered. Af en toe doe ik WSG in mijn tank gear, als er dan 1-2 healers meezijn kan ik lekker op mijn gemakje naar onze vlag rennen terwijl er 6-7 man op je aan het inhakken zijn. Echt belachelijk hoe sterk healers zijn, hopelijk kan daar iets in Cataclysm aan gedaan worden. Het team met de meeste healers wint, dat is nu de regel.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:38:39 #100
64238 CocaColaLight
pi_81723007
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heb je op lvl80 net zo goed. Healers zijn op dit moment echt ziek overpowered. Af en toe doe ik WSG in mijn tank gear, als er dan 1-2 healers meezijn kan ik lekker op mijn gemakje naar onze vlag rennen terwijl er 6-7 man op je aan het inhakken zijn. Echt belachelijk hoe sterk healers zijn, hopelijk kan daar iets in Cataclysm aan gedaan worden. Het team met de meeste healers wint, dat is nu de regel.
Tja, healer zijn te interrupten te cc'en, net als in PVE niet meer nadenken en in PVP zegt geen mod dat je dat zou moeten doen dus dan maar door dps'en.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:48:01 #101
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_81723450
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Afhankelijk van de Realm(s) in de zelfde BG.
Als er gewoon weinig wordt ge PVP'ed op de realm's in de zelfde BG of ze zijn gewoon bijna onbewoond dan kan het HEEL lang duren ja voordat je in een Battleground komt.

bij ons wil je de 61-70 AV al niet meer in enigste wat je tegen komt zijn lvl 70 twinks met full T6 20k+ hp die je oneshotten....

Kwam gewoon een ret pally aan Woesh Woesh 5 mensen om hem heen dood , heeft ie een leuke Healer achterzich met 15k mana op lvl 70 .

Of je krijgt een leuke prot warrior tegen je, Waar je normaal 1k hit, hit je opeens 200.... Block, Block , Block , Parry, Dodge, 300 crit WAUW, Dodge >.<
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
pi_81723504
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef ufopiloot het volgende:
Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healers
Jeweet!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:56:15 #103
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81723819
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healers
Ben ik zo al een beetje met mijn PVE tank gear

Ik win 1vs 1 puur door mijn hp.

Het leukste zijn toch wel de stunlockende rogues *sap* oh een rogue! en ja hoor *prik prik prik*
10 sec ofzo later uit stun, en dan ben ik nog niet eens halverwege mijn hp en hij is al een goed deel kwijt door DamageShield
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81724692
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Tja, healer zijn te interrupten te cc'en, net als in PVE niet meer nadenken en in PVP zegt geen mod dat je dat zou moeten doen dus dan maar door dps'en.
Klopt ook helemaal, helaas.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:24:39 #105
141104 Patje1987
pi_81725170
Ik zit nu op een redelijke volle battlegroup en eigenlijk kan ik altijd snel AV in . Gisteren nog een leuk potje gespeeld waar ik 3e was geworden met meeste killing blows ook al ben ik maar lvl 64 en lopen er veel lvl 70 gasten rond. 230 hon kills ofzo
pi_81726267
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
Die twinks helaas bij ons in de BG wel meestal 20 van de 40 allience is een 70 twink die in z'n eentje de halve horde uitmoord door volgens mij 1 knopje in te raggen.
Jeweet!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:10:47 #107
265154 Ezio
Koekert
pi_81727404
quote:

[..]

Nou daar zit hij dan dus in.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:26:30 #108
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81730655
Wat is trouwens het snelste manier om aan Badges of Justice te komen?>
*Hosselcopter*
pi_81731047
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Dibble het volgende:
Wat is trouwens het snelste manier om aan Badges of Justice te komen?>
Justice? TBC heroics grinden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:06:05 #110
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81732073
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef Metonae het volgende:

[..]

Nee ik snap het,
*Hosselcopter*
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:03:36 #111
265154 Ezio
Koekert
pi_81734329
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrind
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:09:16 #112
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81734563
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrind
Haha idem, zit ook op 438
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:30:20 #113
265154 Ezio
Koekert
pi_81735502
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha idem, zit ook op 438
Ben nu toch ook maar cooking aan het lvlen, hunters moeten immers kunnen koken als ze in de wildernis zitten

[/rp]
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:29:38 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81742303
Probeer ik na een week of twee weer in te loggen, moet ik ineens een authenticater nummer invullen .

Zou ik weer m'n account kwijt zijn ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:55:45 #115
265154 Ezio
Koekert
pi_81743720
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer ik na een week of twee weer in te loggen, moet ik ineens een authenticater nummer invullen .

Zou ik weer m'n account kwijt zijn ?
Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:58:58 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81743866
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.
Ja dat dacht ik ook. Niet dat het me veel uit maakt, als het goed is zou m'n account morgen aflopen.

Maar ik ben al een week bezig de restanten van een hardnekkig virus van m'n laptop proberen op te schonen, waarschijnlijk heb ik wat gemist.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 22 mei 2010 @ 10:51:44 #117
265154 Ezio
Koekert
pi_81754489
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je moet ook gewoon optiefen als je er niks van kan
pi_81764316
Ik moest net goed nadenken wat deze buff ook alweer was:

sinds weken weer voa gedaan! Denk dat het wel een behoorlijke tijd geleden is dat de horde op onze server wintergrasp had.
pi_81766424
Godver, 3 TBC reps die ik moet grinden voor 25 tabards. Lower City + Aldor probeer ik tegelijk te doen, maar dat is echt fucking kut om te solo'en nu ik Prot/Holy heb. Echt schijtirritant. Aldor kan ik opzich wel kopen, maar Lower City moet ik sowieso grinden.

En dan nog een andere rep die ik moet farmen.. Ik of wacht ff tot het midsummer festival. Maar Lower City + Aldor is nu vervelend genoeg
pi_81766616
kan je geen TBC dungeons solo'en als Prot?
pi_81769028
Ik denk dat je dan de heroics moet doen als je rep boven honoured zit ofzo.

Maar neem een healer mee die het ook nog nodig hebt en het is een makkie..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:22:34 #122
265154 Ezio
Koekert
pi_81770315
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
Het lukt mij als hunter, dus waarom niet
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:24:37 #123
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81776204
Insane in the Membrane status updateje!

- Steamwheedle Cartel: Exalted - DONE
- Bloodsail Buccaneers: Honored - DONE
- Shen'dralar: Exalted - DONE

Up next: Ravenholdt, terwijl ik de AH goed in de gaten houdt voor decks, herbs etc . Best aardig voor 8 dagen grinden!
pi_81781397
Wat is beter voor een arms warrior, +20 ARP of +20 STR ?

M'n char gaat er al beter uit zien in de stats ^^
pi_81781594
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
Tuurlijk, zelfs al ret. Ik vind het alleen fucking saai. Moet morgen maar eens een groep zoeken om flink te oneshotten die klote isntances.
  zondag 23 mei 2010 @ 11:01:18 #126
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81784148
quote:
Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:

ARP hardcap is 1400 (ongeveer) NES geeft 678. dus de bedoeling is dat je 722 ARP rating krijgt om softcapped te worden, en dan gewoon volgas str gemmen.

Dit omdat het op jouw gearlvls helemaal geen zin heeft om volgas arp te gemmen omdat je de hardcap toch niet haalt.

Daarvoor zijn best hoge gearlvls nodig waar wel voldoende arprating op zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door jagga op 23-05-2010 13:05:25 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 00:10:22 #127
265154 Ezio
Koekert
pi_81814450
Eindelijk mijn wrathful weapon gehaald, jezus zeg

Komen we een arena in, is mijn druid in moonkin spec -_-

Gelukkig hadden we dat team al eerder gezien en dachten ze dat mijn druid resto was, door de verwarring alsnog kunnen winnen
pi_81816621
Ja verwarrend zeg, het verschil tussen een boom en een bolle uil valt ook totaal niet op
  maandag 24 mei 2010 @ 01:47:21 #129
265154 Ezio
Koekert
pi_81817853
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef ufopiloot het volgende:
Ja verwarrend zeg, het verschil tussen een boom en een bolle uil valt ook totaal niet op
Niet als hij stealthed is nee.
  maandag 24 mei 2010 @ 02:33:27 #130
130412 Katth
pi_81818873
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Blistering het volgende:
Insane in the Membrane status updateje!

- Steamwheedle Cartel: Exalted - DONE
- Bloodsail Buccaneers: Honored - DONE
- Shen'dralar: Exalted - DONE

Up next: Ravenholdt, terwijl ik de AH goed in de gaten houdt voor decks, herbs etc . Best aardig voor 8 dagen grinden!
Jij doet niet aan werk/school?
pi_81819010
Ben nu met mijn druid bezig, wil deze feral dps maken op lvl80. Enhancement Shaman en Death Knight heb ik hiervoor al geprobeerd (ICC geared/cleared), maar toch niet helemaal wat ik zoek. Mage was mijn volgende poging maar dat had ik op lvl71 wel opgegeven. Nu een druid begonnen en het is erg tof, vooral ook omdat het nieuw is, maar het lijkt mij een hele leuke class om als alt te gaan levelen in Cataclysm, naast mijn main pala.

Alleen in random dungeons is het nu wel af en toe klote in sommige instances (lvl 62 nu). Een warlock + mage gooit ff een Blizzard of Rain of Fire neer, en ik kan alleen single target dps doen (swipe komt later pas vanaf 71). Dan doe ik zelfs meer damage als ik een hurricane gebruik Maargoed, dan sta ik ook eens onderaan de lijst terwijl ik toch erg keihard mn best doe

Holy PvE / Ret PvP
Feral PvE / Resto PvP

Laat Cataclysm dan maar komen
  maandag 24 mei 2010 @ 10:03:23 #132
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81821474
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:33 schreef Katth het volgende:

[..]

Jij doet niet aan werk/school?
Nope De komende weken iig niet.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:41:51 #133
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81822348
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Junglebeast het volgende:
Ik denk dat je dan de heroics moet doen als je rep boven honoured zit ofzo.

Maar neem een healer mee die het ook nog nodig hebt en het is een makkie..
Ik kreeg gewoon rep points toen ik exalthed was volgens mij in normale dungeons
*Hosselcopter*
  maandag 24 mei 2010 @ 11:01:47 #134
141104 Patje1987
pi_81822833
Verdomme door al dit lekkere weer en huiswerk nog steeds niet aan spelen toegekomen. Duurt nog wel een tijdje voordat ik lvl 80 ben zo
pi_81824020
Ik vond levellen altijd het leukste. Op lvl 80 is het toch alleen maar gear grinden. Tijdens het levellen zie je nog wat van de omgeving
pi_81829262
Soms zijn mensen echt frustrerend. Vraagt iemand mensen voor icc. Dus ik whisp em van heb vids gezien en weet de tacts, ben er alleen nog niet geweest. Krijg je terug: Sorry mate, reading isnt the same as doing. Alsof ik dat niet weet, maar je kan iets alleen maar doen als je een keer mee kan is het niet.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:07:39 #137
130412 Katth
pi_81829283
pi_81834871
quote:
Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:

Heb mnu maar een mix, maar is het niet beter eentje volledig te stacken ?
  maandag 24 mei 2010 @ 17:04:10 #139
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81835311
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Sjiznit het volgende:
Soms zijn mensen echt frustrerend. Vraagt iemand mensen voor icc. Dus ik whisp em van heb vids gezien en weet de tacts, ben er alleen nog niet geweest. Krijg je terug: Sorry mate, reading isnt the same as doing. Alsof ik dat niet weet, maar je kan iets alleen maar doen als je een keer mee kan is het niet.
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
*Hosselcopter*
  maandag 24 mei 2010 @ 17:08:34 #140
265154 Ezio
Koekert
pi_81835468
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan heb
pi_81835977
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:08 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan heb
Ben ook bijna zo ver om die ilvl245 128 hit trinket te kopen ipv mijn mirror of truth en mijn ilvl 251 tankhandschoenen en wat pvp gear met hogere ilvls aan te doen om zo een stuk hogere gs te krijgen, achterlijk systeem. Alhoewel het vaak meer de mensen zijn die het zo gebruiken. Maar ach, kom er ooit wel in. Wil voor cata een keer de Lich King dood hebben
pi_81837454
quote:
Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

aggh, werd laatst gekicked omdat ik toc5 normal deed en had geen 30k health (maar 28k). Mensen willen tegenwoordig een paar keer op een knop klikken en vervolgens instance/raid gehaald hebben om vervolgens de loot te verdelen. Een wipe kost gewoon te veel geld/tijd voor de meeste mensen.

Chat ging echt zoiets van:

hij "WTF, your hp is low"
ik "Nope, my hp is full"
hij "no seriues, your hp is low
ik "read my last reply"
hij "you noob, i ment the amount of hp"

duhhhh
pi_81837587
Haha, 28k voor ToC normal niet genoeg Kutkneuzen in het spel altijd.
  maandag 24 mei 2010 @ 18:15:30 #144
265154 Ezio
Koekert
pi_81837711
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, 28k voor ToC normal niet genoeg Kutkneuzen in het spel altijd.
Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 Heroic Dat zijn van die mensen die raar opkijken als je opmerkt dat mensen vroeger met 22k hp tankten in naxxramas
pi_81838139
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 Heroic Dat zijn van die mensen die raar opkijken als je opmerkt dat mensen vroeger met 22k hp tankten in naxxramas
hahaha, dat zei ik dus ook. Zijn reactie "as a level 70 yes..". Toen werd ik dus gekicked.
  maandag 24 mei 2010 @ 19:11:44 #146
130412 Katth
pi_81839873
Ik ben laatst nog geweigerd in een ToC10 groep omdat ik maar 40k hp self had. Terwijl ik heel ICC 10 behalve LK al getanked hebt
  maandag 24 mei 2010 @ 22:41:05 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_81851316
Word echt tijd voor die expansion nu, ik begin zo langzamerhand doodiek te worden van elke keer maar weer die dailies in Icecrown, en dat dan op meerdere chars. Tot overmaat van ramp is mijn ouwe guild ook nog es helemaal uit elkaar geknalt, zodat het enige vermakelijke, het raiden, ook op een laag pitje staat, omdat puggen niet mijn favoriete bezigheid is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 24 mei 2010 @ 23:13:59 #148
152771 GooseFM
pi_81853003
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef Hathor het volgende:
Word echt tijd voor die expansion nu, ik begin zo langzamerhand doodiek te worden van elke keer maar weer die dailies in Icecrown, en dat dan op meerdere chars. Tot overmaat van ramp is mijn ouwe guild ook nog es helemaal uit elkaar geknalt, zodat het enige vermakelijke, het raiden, ook op een laag pitje staat, omdat puggen niet mijn favoriete bezigheid is.

ga PvP! , heb ik ook gedaan, was zat van HC's en raiden heb ik de tijd niet voor, dus dan maar BG's gaan runnen met een alt, best leuk.... winnen best wat, verliezen helaas ook nog al eens omdat er mensen niet samenwerken en in WSG met 6 de FC op het dak gaan defenden terwijl de horde onze flag ook heeft en op het andere dak zit
  maandag 24 mei 2010 @ 23:43:48 #149
265154 Ezio
Koekert
pi_81854257
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef GooseFM het volgende:

[..]

ga PvP! , heb ik ook gedaan, was zat van HC's en raiden heb ik de tijd niet voor, dus dan maar BG's gaan runnen met een alt, best leuk.... winnen best wat, verliezen helaas ook nog al eens omdat er mensen niet samenwerken en in WSG met 6 de FC op het dak gaan defenden terwijl de horde onze flag ook heeft en op het andere dak zit
Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgen
pi_81855456
Iemand een idee waar je nog 25 quests kan vinden in Kalimdor? Heb wowhead client gedownload, kijken of dat wat gaat worden
pi_81855486
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef synchrowise het volgende:
Iemand een idee waar je nog 25 quests kan vinden in Kalimdor? Heb wowhead client gedownload, kijken of dat wat gaat worden
/questhelper incomplete
pi_81855635
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:23 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

/questhelper incomplete
Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:00:30 #153
265154 Ezio
Koekert
pi_81856222
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.
Tellen die cloth donations in eerste instantie niet mee?
pi_81856432
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tellen die cloth donations in eerste instantie niet mee?
Jawel heb ze ook gedaan maar ik loop dus net even pre BRD nbinnen voor een quest, zit daar een alliance lvl 52 hunter ik spaar hem en loop gewoon door, wat doet hij: begint hij op me te schieten terwijl ik met een mob vecht >.<. Natuurlijk was een Frost Shock genoeg om die Hunter een instant death te geven.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 07:32:17 #155
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81857903
Wat is sindrigosa een bitch!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:02:16 #156
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81858996
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:32 schreef GI het volgende:
Gisteren voor het eerst die bitch down

LK even van dichtbij bekeken, en 4x met gemak door fase 1 gekomen. Das toch al 30%

Daarna gaat het wel bergafwaarts enz maar twas wel leuk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:10:05 #157
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81859128
40 wipes op die kutdraak.

Mensen begonnen over "extenden" toen heb ik maar gezegd "Hell no!"
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:23:58 #158
152771 GooseFM
pi_81859454
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgen

ah leuk plan (y)

als FC de vlag niet scoren en de horde gewoon de flag weer terug cappen heeft ook een leuk effect in de BGchat ( ik zat totaal niet op te letten en werd ook nog eens gebeld xD)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:52:12 #159
130412 Katth
pi_81860289
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 07:32 schreef GI het volgende:
Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filteren
pi_81860578
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Dan kun je die class/profession/race quests 1 voor 1 opzoeken op wowhead en als je ze niet kan doen kun je die specifieke quest hiden.

Ben je ff bezig, maar dan heb je wel een mooi lijstje van waar je nog wél heen moet. Sommige quests die meetellen voor Kalimdor zitten ook in EK, trouwens. Met name follow-up quests. Zorg dat je EK eerst helemaal doet (behalve EPL had ik zelf gedaan).
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:05:41 #161
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81860644
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef Katth het volgende:

[..]

Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filteren
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..

het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus )

Tis wel heel....kleurrijk houden we het maar op
pi_81861395
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:

[..]

het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus )

Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!

dinsdag 25 mei 2010 @ 10:40:17 #163
130412 Katth
pi_81861669
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:

[..]

Als sindragosa je naar haar toe pulled en die grote aoe doet, daar freezen veel mensen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:50:20 #164
265154 Ezio
Koekert
pi_81862013
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!

YOU ARE FOOLS TO HAVE COME TO THIS PLACE!!11!

En dan die overslaande stem
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:09:08 #165
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81862684
Echt een van de meest irritante gevechten qua geluid ooit.

Dat gekrijs en geblér van sindar

Rotface vind ik tof
I made an angry poopoo!
pi_81863378
GOOD NEWS EVERYONE!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:30:14 #167
130412 Katth
pi_81863440
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef ufopiloot het volgende:
GOOD NEWS EVERYONE!
pi_81863760
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef Katth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ugh, elke keer als ik dingen lees zoals 'Good news everyone' dan hoor ik dat gewoon in die WoW stem in m'n hoofd, van Putricide dus.

Good news everyone! The slime is flowing again!

dinsdag 25 mei 2010 @ 11:40:02 #169
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81863789
Ik mis blijkbaar heel wat aangezien m'n WoW geluiden als 4 jaar lang uit staan
pi_81863823
Ik heb alleen WoW-muziek uit staan, behalve als ik weer eens op een low level non-BoA alt ga levelen uit nostalgie.

Oh, en:

dinsdag 25 mei 2010 @ 11:41:51 #171
130412 Katth
pi_81863871
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ugh, elke keer als ik dingen lees zoals 'Good news everyone' dan hoor ik dat gewoon in die WoW stem in m'n hoofd, van Putricide dus.

[ afbeelding ]

Good news everyone! The slime is flowing again!

Ja, ik hoor dus Professor Farnsworth van Futurama
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 11:45:17 #172
159966 lifeblind
pi_81863995
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:47:25 #173
130412 Katth
pi_81864084
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
Dat is Deadly Boss Mods
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 11:59:37 #174
159966 lifeblind
pi_81864538
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:47 schreef Katth het volgende:

[..]

Dat is Deadly Boss Mods
Oh serieus?

Dan nog, ik ben het beu!
  † In Memoriam † dinsdag 25 mei 2010 @ 12:02:40 #175
159966 lifeblind
pi_81864647
Ik heb overigens gisteren de Celestial Steed gekocht

Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is

(maar dan nog, ik heb 20 euro voor een friggin' virtueel paard betaald )
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:09:22 #176
152771 GooseFM
pi_81864862
TRH!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:11:42 #177
152771 GooseFM
pi_81864933
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef jagga het volgende:
Echt een van de meest irritante gevechten qua geluid ooit.

how about die laatste boss in forge of souls....
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:14:25 #178
130412 Katth
pi_81865022
Ik vind de stem van die mini-boss voor Dreamwalker vet
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:14:51 #179
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81865034
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:

Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is

*Hosselcopter*
pi_81866058
Armory Auction House Beta <3! Heerlijk om te doen tijdens je stage
pi_81869853
quote:

Wehehehe lifeblind heeft the retarded horse gekocht, iedereen /point en /laugh.
pi_81877127
Hmm, gister 2 Pristine Black Diamonds van mijn strat runs op AH gezet voor 260g/stuk. Beide verkocht. Volgende keer maar een wat hogere prijs.
pi_81877176
quote:

Het is dat ik em gewoon niet mooi vind en 20 euro net iets te veel voor een mount imo anders had ik em ook wel gekocht
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:46:45 #184
265154 Ezio
Koekert
pi_81878804
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
!!!!!!!!!!!

DBM inderdaad, maar niet verwonderlijk dat je dat niet door hebt. Het originele geluid komt van het Big Bad Wolf gevecht in Kara.
pi_81879864
Dat heb ik echt nog nooit gehoord
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:24:03 #186
265154 Ezio
Koekert
pi_81883074
Net weer ff skirmish. Krijg ik een mage, maar die smeert hem direct weer voordat de arena begint.

Uitslag:

Hoe krijg je het voor elkaar om als rogue/rogue samen maar 7k damage te doen
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:30:19 #187
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_81883407
Misschien voor sommigen al oud nieuw, maar men is niet zeker of Cataclysm uit komt dit jaar.

http://www.dutchcowboys.nl/gaming/19704
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:50:46 #188
265154 Ezio
Koekert
pi_81884573
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Reneuh het volgende:
Misschien voor sommigen al oud nieuw, maar men is niet zeker of Cataclysm uit komt dit jaar.

http://www.dutchcowboys.nl/gaming/19704
Wotlk is nog niet uit in china? !
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:53:45 #189
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81884719
Mooi om te zien dat al m'n gold dan nog op dragonkins wordt gefarmed in Burning Steppes door de Chineesjes.

dinsdag 25 mei 2010 @ 19:54:08 #190
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81884736
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:50 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wotlk is nog niet uit in china? !
Nee .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_81899079
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Ezio het volgende:
Net weer ff skirmish. Krijg ik een mage, maar die smeert hem direct weer voordat de arena begint.

Uitslag:

[ afbeelding ]

Hoe krijg je het voor elkaar om als rogue/rogue samen maar 7k damage te doen
Omg Shattered Halls In mijn server dus
pi_81899999
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef Blistering het volgende:
Mooi om te zien dat al m'n gold dan nog op dragonkins wordt gefarmed in Burning Steppes door de Chineesjes.

Hm?
pi_81900974
Btw, nog 7 quests voor Kalimdor wordt nu echt moeiljk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:40:07 #194
265154 Ezio
Koekert
pi_81901730
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Omg Shattered Halls In mijn server dus
Vertel ze maar dat het leuk was

Oh je bedoelt de mage
pi_81904723
Zijn hier nog pro holy paladins die een guild zoeken? (11/12 HC ICC). We krijgen er maar geen gevonden, terwijl ze eerst met bosjes aan de bomen groeiden.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_81905224
Net op m'n warrior Battered Hilt en Tyrannical Beheader in 1 run. Ga de hilt alleen gebruiken op m'n rogue, want voor warriors zijn de wapens crap.
pi_81905270
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!

De rest is een makkie
  woensdag 26 mei 2010 @ 07:16:18 #198
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81906215
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef joyvke het volgende:
Zijn hier nog pro holy paladins die een guild zoeken? (11/12 HC ICC). We krijgen er maar geen gevonden, terwijl ze eerst met bosjes aan de bomen groeiden.
Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classes
pi_81909057
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 07:16 schreef GI het volgende:

[..]

Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classes
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.

"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna . Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:07:57 #200
130412 Katth
pi_81909196
Geen mage nodig?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:09:13 #201
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81909227
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:

[..]

Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.

Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna . Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
Als healer zijn fouten veel vaker van invloed op de raid. Als een mage een fuckup maakt dan ben je hoogstens wat DPS kwijt overall. Als healer is een fuckup een dode tan.
pi_81909239
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Katth het volgende:
Geen mage nodig?
We hebben op het moment 3 mages geloof ik, maar er word wel gezegd dat we exceptional players aannemen ongeacht class .
pi_81909338
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:

De rest is een makkie
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:13:45 #204
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81909365
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:

De rest is een makkie
Feli . Vond Kalimdor echt fucking makkelijk ook, eigenlijk nooit zonder quests gezeten.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:14:25 #205
130412 Katth
pi_81909387
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeli
Carbonite gebruiken
pi_81909404
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Blistering het volgende:
Ik mis blijkbaar heel wat aangezien m'n WoW geluiden als 4 jaar lang uit staan
Ik heb het geluid onlangs even aangezet omdat de muziek van gunship battle goed scheen te zijn
Voor de rest speel ik ook zonder geluid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81909419
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:14 schreef Katth het volgende:
Carbonite gebruiken
...huh?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:16:52 #208
130412 Katth
pi_81909440
Is een add on die alle beschikbare quests/questsgivers laat zien. Inclusief de quests die start van items die kunnen droppen van mobs.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:39:04 #209
265154 Ezio
Koekert
pi_81910131
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dat zou ik knap vinden.
pi_81910291
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:39 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat zou ik knap vinden.
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat . Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
pi_81910398
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:

[..]

Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat . Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:47:41 #212
265154 Ezio
Koekert
pi_81910477
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'

Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
pi_81910617
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, waarschijnlijk verkeerd verwoord, maar je wist wat ik bedoelde .
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:53:13 #214
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81910689
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

'face your back' is correct engels hoor
pi_81910757
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:

[..]

Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
3 dagen raiden vind ik zelf wel genoeg..anders gaat mijn vrouwelijk wederhelft zeuren

jammer..had wel enigzins interesse
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:54:49 #216
265154 Ezio
Koekert
pi_81910758
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef GI het volgende:

[..]

'face your back' is correct engels hoor
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:00:50 #217
130412 Katth
pi_81910986
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:

[..]

Dat is misschien wel iets te hardcore voor mij, maar ik denk erover na.
pi_81911033
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.
turn around.
look at the walls
dont look towards Yogg

en sowieso..als iedereen staat omgedraait en hij niet..dan let hij niet echt op
pi_81914074
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gefeli
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:

De Gordunni Scroll in Feralas (3 quests) is een item die je moet vinden (look de quest maar op op wowhead ofzo)
Alle dungeon quests die meetellen (download hier de Addon Loremaster voor, die zegt of een quest meetelt of niet)
Als je Horde bent is er in Stonard/Blasted lands een 23 quests lange chain waaronder 9 Kalimdor

Er zijn wel meer quests die moelijk te vinden zijn

Alle quests die beginnen met een item loop je vaak ook gewoon langs.

werk eerst alle begin area's af en ga dan van land naar land (ik werkte van boven naar onder)

Maak een account op WoWhead en download WoW Client, dit helpt echt en het zet een lijst met alle quests die je niet hebt gedaan op een rijtje op je pagina op WoWhead.

Ik was toevallig op WoWhead aan het kijken in mijn lijstje en zag dat ik nog gewoon 2 quests open had
(precies genoeg) voor de achie, lvl 7 quests nog wel (kwam van een item die ik had gemist die en een quest begint )

Dit helpt ook:

http://www.wowguider.com/?p=295

Lijstje met quests die je moelijk kan vinden ofzo.

Oh en dit is geen tip maar een mooie uitspraak die ik vond op internet en ik hier random wil plaatsen:

Only the insane have strength enough to prosper
only those who prosper may truly judge what is sane.

(dit is nu mijn motivatie om loremaster te halen )

[ Bericht 0% gewijzigd door synchrowise op 26-05-2010 12:28:36 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:03:34 #220
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_81914200
Hoeveel uurtjes denk je dat daar inzitten?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_81914364
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel uurtjes denk je dat daar inzitten?
Veel ( maar dat geeft niet want ik ben insane)
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:28:06 #222
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81915294
Loremaster is lang niet zo tijd en arbeidsintensief als The Insane hoor
pi_81915348
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Blistering het volgende:
Loremaster is lang niet zo tijd en arbeidsintensief als The Insane hoor
Ja oke, maar je moet er ook een beetje gek voor zijn
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:44:22 #224
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_81923866
Inderdaad, mij zou het nooit lukken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:56:21 #225
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81924531
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.

Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollar Zou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!

[ Bericht 40% gewijzigd door Dibble op 26-05-2010 16:03:59 ]
*Hosselcopter*
pi_81925003
Net voor het eerst in een ICC groep gekomen die ook echt bosses neer kreeg. Gisteravond een groep gejoined die voor Fester stond maar dat werd niks. Nu de eerste wing helemaal neer. Alleen ging het op fester weer fout. Maar ach ik ben tevreden Geen items geloot maar wel die friendly ring van de ashen verdict en een zooi frosts.
Persoonlijk ging het ook niet slecht, ik was nooit degene die de group wipete en stond de hele tijd rond de 10e plek op dps. Al met al best lekker
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 16:06:09 #227
159966 lifeblind
pi_81925090
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.

Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollar Zou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!
Gewoon mailen, kan ook naar je characters op een andere faction 9zo gear ik mijn horde characters )

En hoezo downvalue van je emblems? Over het algemeen ga je geen lagere items kopen (uitzonderingen daargelaten, als er niks fatsoenlijks dropped kun je beter een itemrange lager wat spul kopen als 't nodig is). Het is ook niet zo dat 't andersom in te wisselen is.
pi_81925160
quote:
Gewoon via de mail. Alleen zorgen dat je geen andere items die soulbound zijn meestuurt, of als je naar andere factie stuurt gewoon alleen de heirlooms sturen.
pi_81925320
Zo gisteren voor het eerst 6/12 op 25 man neer gehaald! (op normal)

Alleen op Rotface hadden we 25 man.. daarvoor 23.

En ben een DBW trinket rijker. Rolde een 6! Maar gelukkig voor mij hadden de andere gegadigden al loot ontvangen. De andere hunter, die de gunship bracers kreeg, zei nog mooi: "I guess Saurfang will drop the trinket now ".
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_81925680
Yay http://www.wowhead.com/item=50046 op m'n rogue . Wat een chain zeg .
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 16:19:55 #231
159966 lifeblind
pi_81925812
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Sjiznit het volgende:
Net voor het eerst in een ICC groep gekomen die ook echt bosses neer kreeg. Gisteravond een groep gejoined die voor Fester stond maar dat werd niks. Nu de eerste wing helemaal neer. Alleen ging het op fester weer fout. Maar ach ik ben tevreden Geen items geloot maar wel die friendly ring van de ashen verdict en een zooi frosts.
Persoonlijk ging het ook niet slecht, ik was nooit degene die de group wipete en stond de hele tijd rond de 10e plek op dps. Al met al best lekker
Meeste pugs stoppen op festergut (heel soms halen ze m down), en dan anders op rotface is 't een wipefest.

Komt voornamelijk omdat de meeste puggers de tacts niet echt kennen en je toch enigzins moet nadenken voor Festergut met die spores. Bij ons op Ravenholdt is het ook zo dat er vaak na 1 of 2 wipes al mensen leaven.

En sinds gisteren hebben we een volledige 10-man group met de guild! Kunnen we eindelijk guild-only icc10 runs gaan doen, en ook daadwerkelijk op een later moment in de week verder gaan als het te laat wordt.
pi_81927544
10 mans doen bij ons vaak 7-8 bosses, een goed opgezette 25-mans (zonder mark + Deathbringers Will ninja) krijgt wel 6 bosses neer. Maar dan zijn het zoals ik al zei gewoon goede groepen, dus niet van die koters met hun tard groepje ala 'LINK 5,8K GS WE DO 4 BOSSES MABE MORE NO ACH NO INV'.
pi_81927848
Ik ben trouwens Horde en niet Alliance dus voor Alliance is het moelijker/makkelijker om Loremaster of Kalimdor/Eastern Kingdoms te halen
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 17:02:15 #234
159966 lifeblind
pi_81927985
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef ufopiloot het volgende:
10 mans doen bij ons vaak 7-8 bosses, een goed opgezette 25-mans (zonder mark + Deathbringers Will ninja) krijgt wel 6 bosses neer. Maar dan zijn het zoals ik al zei gewoon goede groepen, dus niet van die koters met hun tard groepje ala 'LINK 5,8K GS WE DO 4 BOSSES MABE MORE NO ACH NO INV'.
Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guild

Afgelopen weekend hebben we ook voor de lol Ulduar eens geprobeerd (ben zelf nooit verder gekomen dan de eerste wing, ivm weekly raids). Is toch best pittig DPS is uiteraard hoog genoeg voor de bosses, maar aan de tactieken ontbreekt 't dan nog een beetje bij ons. We gaan 't nu ook gewoon gebruiken als een soort van training voor ons (soort van teambuilding). Binnenkort ook nog ff Naxx clearen
pi_81929834
Heb ook een tijdje on zo'n kleine 10m guild gezeten. Was ook net een maand oud ofzo. Ze doen het best aardig nu. Geloof 4 of 5 bazen neer in ICC.

Maar begonnen ook met Naxx, toen naar Ulduar en probeerde ook TotC.
pi_81931643
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Binnenkort ook nog ff Naxx clearen
Als je dat wekelijks doet en je hebt enchanting.. dan loop je met een grote bak geld rond.
pi_81931838
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guild

Afgelopen weekend hebben we ook voor de lol Ulduar eens geprobeerd (ben zelf nooit verder gekomen dan de eerste wing, ivm weekly raids). Is toch best pittig DPS is uiteraard hoog genoeg voor de bosses, maar aan de tactieken ontbreekt 't dan nog een beetje bij ons. We gaan 't nu ook gewoon gebruiken als een soort van training voor ons (soort van teambuilding). Binnenkort ook nog ff Naxx clearen
De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avond Als Mimi en Yogg in een keer goed gaan natuurlijk
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81932153
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avond Als Mimi en Yogg in een keer goed gaan natuurlijk
Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leave
pi_81932366
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:

De Gordunni Scroll in Feralas (3 quests) is een item die je moet vinden (look de quest maar op op wowhead ofzo)
Alle dungeon quests die meetellen (download hier de Addon Loremaster voor, die zegt of een quest meetelt of niet)
Als je Horde bent is er in Stonard/Blasted lands een 23 quests lange chain waaronder 9 Kalimdor

Er zijn wel meer quests die moelijk te vinden zijn

Alle quests die beginnen met een item loop je vaak ook gewoon langs.

werk eerst alle begin area's af en ga dan van land naar land (ik werkte van boven naar onder)

Maak een account op WoWhead en download WoW Client, dit helpt echt en het zet een lijst met alle quests die je niet hebt gedaan op een rijtje op je pagina op WoWhead.

Ik was toevallig op WoWhead aan het kijken in mijn lijstje en zag dat ik nog gewoon 2 quests open had
(precies genoeg) voor de achie, lvl 7 quests nog wel (kwam van een item die ik had gemist die en een quest begint )

Dit helpt ook:

http://www.wowguider.com/?p=295

Lijstje met quests die je moelijk kan vinden ofzo.

Oh en dit is geen tip maar een mooie uitspraak die ik vond op internet en ik hier random wil plaatsen:

Only the insane have strength enough to prosper
only those who prosper may truly judge what is sane.

(dit is nu mijn motivatie om loremaster te halen )
Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haal Ik zal je tips 1 voor 1 nalopen.
pi_81932479
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leave
Yogg +1 was best te doen nog
pi_81932517
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:54 schreef Mr. Orange het volgende:

Yogg +1 was best te doen nog
Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel ja
pi_81932838
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel ja
Eerste try was al interesant. Onze MT was vergeten wat die wolken deden, chargde zo door 2 wolken heen bij de eerste spawn Even wipen en bij de 3e poging hadden we hem neer, COmbatres is geen goed idee
pi_81934555
quote:

Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:07:37 #244
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81936127
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:38 schreef De_Rikster het volgende:

[..]

Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...
50 HC's ja
*Hosselcopter*
pi_81940015
ben een beetje WoW moe aan het worden
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:42:42 #246
265154 Ezio
Koekert
pi_81942979
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:07 schreef Dibble het volgende:

[..]

50 HC's ja
Onzin, dat gaat veel vlugger.
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:32:42 #247
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_81946791
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Ezio het volgende:

[..]

Onzin, dat gaat veel vlugger.
Jup, random dungeon finder bonus plus elke boss een emblem. Dus eerder 10 HC's.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:35:13 #248
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81946967
En voor die random badge bonus is niet alleen bij je eerste daily? Zoals xp bonus
*Hosselcopter*
pi_81947867
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haal Ik zal je tips 1 voor 1 nalopen.
Okie
pi_81947937
Nog 48 quests in Eastern Kingdoms, waarbij ik er net veel heb gevonden in searing gorge

Morgen ook Economie-examen, maar /care

Heb ook ontdekt dat Western en Eastern Plaguelands worden ge-re-maked in Cataclysm. Te chill want ik vind dat echt van die kutlanden, zo deprimerend ook.

[ Bericht 5% gewijzigd door synchrowise op 26-05-2010 23:01:21 ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:56:05 #251
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_81948331
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Dibble het volgende:
En voor die random badge bonus is niet alleen bij je eerste daily? Zoals xp bonus
De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:09:32 #252
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81949192
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.
ok
*Hosselcopter*
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 23:31:43 #253
159966 lifeblind
pi_81950532
En op ravenholdt is de realm first op Lich King heroic een kwartier geleden gehaald!
pi_81950620
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef lifeblind het volgende:
En op ravenholdt is de realm first op Lich King heroic een kwartier geleden gehaald!
25 man? Netjes

Er zullen er deze week vast nog veel meer volgen
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 23:46:09 #255
159966 lifeblind
pi_81951304
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

25 man? Netjes

Er zullen er deze week vast nog veel meer volgen
25m inderdaad.

Zelf hebben we een 25m normal icc gepugged, was uiteindelijk een halve guildrun (van ons). Ging best lekker eigenlijk. Geen een keer gewiped in de eerste wing (dat is zeldzaam hier ), daarna 1 try op festergut terwijl we met 23 man waren, dps was gewoon te laag dus niet gehaald. Later deze week verder. Morgen in ieder geval onze eerste guild-only icc10!
pi_81951436
Succes morgen, lifeblind
pi_81951685
Mweh. Dropte net in voa de ilvl 264 legs. Roll ik 25 .
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:03:34 #258
265154 Ezio
Koekert
pi_81952196
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef synchrowise het volgende:
Nog 48 quests in Eastern Kingdoms, waarbij ik er net veel heb gevonden in searing gorge

Morgen ook Economie-examen, maar /care

Heb ook ontdekt dat Western en Eastern Plaguelands worden ge-re-maked in Cataclysm. Te chill want ik vind dat echt van die kutlanden, zo deprimerend ook.
Desolace dan

Emolace
pi_81952648
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Sjiznit het volgende:
Mweh. Dropte net in voa de ilvl 264 legs. Roll ik 25 .
Dus?

Goede raids uitkiezen, mon Ik zit sinds vanmiddag inmiddels aan 10x T10 items trouwens
pi_81953262
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dus?

Goede raids uitkiezen, mon Ik zit sinds vanmiddag inmiddels aan 10x T10 items trouwens
Ach ja, we hadden 3 andere warriors mee. Opzich wel redelijk voor een VoA25. Keek net nog ff naar de armory van degene die em gewonnen had. Hij had dus 251legs. Nou is het een logische upgrade dan. Maar het FFFUUUUUUUU gehalte was wel ff hoog aangezien ik altijd zuig met rollen op dingen die ik echt wil en dan de offspec troep altijd win
pi_81953701
Mijn vriend organiseert heel veel voa raids en dergelijke en als iemand gear nodig heeft dan neemt hij verder niemand mee met die class Is het altijd van jou als iets leuks dropt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2010 @ 01:04:43 #262
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_81954163
Jeuh, ding net 75 op mn orc hunter
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  donderdag 27 mei 2010 @ 01:50:00 #263
265154 Ezio
Koekert
pi_81954740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend organiseert heel veel voa raids en dergelijke en als iemand gear nodig heeft dan neemt hij verder niemand mee met die class Is het altijd van jou als iets leuks dropt.
Ga ik vanochtend een keer niet mee met de guild voa run, droppen de wrathful hunter legs en hands

FFFUUUUUUUUUUUUU die moest ik nog
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2010 @ 02:22:29 #264
Rawr
pi_81954938
Ah, mijn guild heeft net de Lich King op 10-man hc gedowned
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_81956454
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat doe ik ook met VoA10. Een Classrun. Met 25 man is het alleen niet echt makkelijk. Dan heb je wel dat je kan doen max 3 van 1 class maar das toch anders.
pi_81956653
Leuk, VoA, heb je net de scourgelord legplates (?) gehaald, dropt de sanctified in 25 en issie voor mij...
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:43:01 #267
64238 CocaColaLight
pi_81958076
Altijd leuk weer een beetje drama in de guild.

Blijkbaar was er iets voorgevallen tussen 2 guildy's en uiteindelijk schopt de RL er 1 uit de groep omdat er ook zoiets voorgevallen zou zijn eerder die dag.

Het kwam erop neer dat uiteindelijk de RL zijn plek afstond voor die gast en ik mocht ze er doorheen slepen.

Maar damn wat is dat vermoeiend 24 man in het gareel houden en ze zonder al te hard te zijn toch er toe te zetten dat ze fatsoenlijk dps doen.

Maar opzich was de run wel lekker voor ons doen. 7 bosses in 1 avond is niet slecht voor ons
pi_81964919
Ik was net een beetje aan het inventariseren welke mounts van Boss drops te solo'en zijn als fury warrior. Ben nu al afentoe bezig met de Baron zijn mount in Strat. Dies redelijk simpel. In Zul'Gurub zijn er 2, tijger en raptor. Naar wat ik las beide solobaar. Ga ik vanavond eens proberen.

Ik las ook dat de Swift White Hawkstrider dropt in Magisters Terrace HC. Is die te solo'en? Of kan je dat bij voorbaat al opegeven? En zijn er nog die ik gemist heb maar wel te doen zijn?

Vooral de Hawkstrider en Raptor zou ik graag nog eens looten aangezien ik als Alliance die soorten niet echt kan rijden. Hoop ook op een Kodo met Brewfest maar dat duurt nog ff
pi_81965100
Vraag me af, moeten onze characters nooit naar het toilet? Met alle mana drankjes en food en pots moeten die darmen wel verstopt zitten . Helemaal die van mijn tauren
pi_81965237
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef synchrowise het volgende:
Vraag me af, moeten onze characters nooit naar het toilet? Met alle mana drankjes en food en pots moeten die darmen wel verstopt zitten . Helemaal die van mijn tauren
Ze gaan op momenten dat jij uitlogt of AFK bent.
pi_81965324
Heb geen ervaring met fury warriors, maar als paladin is MGT Heroic / Zul Gurub / Stratholme makkelijk te solo'en, ook zonder bubble/lay on hands etc Zowel als protection als retribution heb ik alles al eens solo gedaan, gaat wel prima met een beetje flinke gear. Fury moet ook wel een eitje zijn, je burnt gewoon alles down voordat ze uberhaupt damage kunnen doen, zo ging het als retribution ook. Het enige waar ik soms last van had in MGT waren de spellcaster mobs, die wel damage doen die je voelt. En bij de tweede boss (Vexallus) moet je weten wat je doet. Voor de rest is het allemaal simpel.
pi_81965700
In ZG heb ik dat een keer geprobeert, maar er is een baas daar die zijn met 3en en die moeten van elkaar weg gepulled worden, en dat is lastig alleen... Die healen elkaar namelijk als ze binnen elkaars range zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2010 12:42:27 ]
pi_81965966
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ze gaan op momenten dat jij uitlogt of AFK bent.
Ohja!
pi_81965994
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef MarkyB het volgende:
In ZG heb ik dat een keer geprobeert, maar er is een baas daar die zijn met 3en en die moeten van elkaar weg gepulled worden, en dat is lastig alleen... Die healen elkaar namelijk als ze binnen elkaars range zijn.
ohw, dat is toch de boss die de tiger dropped? die kan je gewoon nuken en de heal interrupten(HoJ, BE silence).

binnen 2min liggen ze allemaal plat
pi_81966244
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ohw, dat is toch de boss die de tiger dropped? die kan je gewoon nuken en de heal interrupten(HoJ, BE silence).

Silence is verrot en komt altijd op momenten als een van die Zealots healt.

Edit: Murlocs bestaan echt! ;o

[ Bericht 12% gewijzigd door Metonae op 27-05-2010 13:18:20 ]
pi_81967600
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Mja hoe ga ik als deathknight 2 healers interrupten + baas dpssen met 2 interrupts met flinke cooldown? Ik heb het al eens geprobeert met een healer erbij, maar het haalt echt niks uit. Op de damagemeter had ik de baas al 5x dood moeten hebben als ik zijn HP optel
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:33:28 #277
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81967727
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Mja hoe ga ik als deathknight 2 healers interrupten + baas dpssen met 2 interrupts met flinke cooldown? Ik heb het al eens geprobeert met een healer erbij, maar het haalt echt niks uit. Op de damagemeter had ik de baas al 5x dood moeten hebben als ik zijn HP optel
Die baas is zo fucking easy als DK he, die soloede ik al 2 weken nadat ik level 80 was op m'n DK (toen dropte tijger ook ). Gewoon Lor'khan (degene rechts) focussen, andere 2 tot ~10% burnen, terwijl je Lor'khan blijft interrupten zodra ze Greater Heal doet, dan switchen naar Lor'khan en tot 10% burnen en dan gewoon alle 3 neermaaien.

Tis echt heel simpel zodra je het door hebt, gewoon lekker je diseases up houden met Pest, en jezelf levend houden middels Death Strike en tis een eitje.

Maakte ik net trouwens een groep naar VoA 10 ''Starting group for VoA 10, need everything atm, mention GS to be ignored''. De eerste 3 whispers;

''inv hunter 5425gs''
''[achievement] mage 4992gs''
''INVITE ME NOW ROUGE 5112 GS''
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:35:03 #278
130412 Katth
pi_81967795
Als paladin is het makkelijk, maar wel heel vervelend om te doen. Kan niet interupten onder silence.
pi_81967964
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:35 schreef Katth het volgende:
Als paladin is het makkelijk, maar wel heel vervelend om te doen. Kan niet interupten onder silence.
als alliance niet, maar als BE wel. de silence werkt altijd afaik.

maar geluk met de mounts heb ik niet. doe de instance regelmatig voor raptop en tiger, maar 0,0 drops van ze. random drop is random drop
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:46:15 #280
130412 Katth
pi_81968216
Maar dan is die cd op die silence nog wel te lang om het goed te kunnen gebruiken.
pi_81968284
Lol, ik vervang op m'n warrior een crap ilvl 138 neck voor die 19 conquest neck, schiet m'n GS met 400 omhoog . Wel op de site gekeken dan, die addon heb ik niet.

Trouwens leuke class dat warrior, vooral als je gear een beetje goed begint te worden en rage niet echt meer een probleem is. Vermaak me prima met fury .
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:59:51 #282
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81968793
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, ik vervang op m'n warrior een crap ilvl 138 neck voor die 19 conquest neck, schiet m'n GS met 400 omhoog . Wel op de site gekeken dan, die addon heb ik niet.

Trouwens leuke class dat warrior, vooral als je gear een beetje goed begint te worden en rage niet echt meer een probleem is. Vermaak me prima met fury .
dat

Zit zelden zonder rage, en dat terwijl ik 9/10 keer HS of cleave queue voor mijn mainhand attack
Trash in ICC is zo fury vriendelijk omdat je eigenlijk continue geraakt wordt door die aoe spikes die ze doen zit je nooooooit zonder rage en kun je lekker los gaan met cleaves+whirlwind

En WEER DBW niet dropped Eerste paar raids dropte dat kreng elke keer en nu al weken niet
Hetzelfde voor bryntroll
pi_81969291
In het begin was het lastig. M'n eerste heroics was ik niet expertise en hit capped en had ik maar 24% crit. Toen heb ik soms hele packs gedaan zonder een keertje te kunnen cleaven en lag m'n dps op 800 ofzo .

Nu i m'n crit al een stuk hoger (34%) en ben ik hit en exp capped en vrijwel elke pull zit ik wel op 90 rage dus kan ik direct openen met cleave, BT en WW . M'n dps schoot ook echt omhoog. Single target is het nu zo'n 3,5-4k en op tank n spank bosses nog iets hoger. Op packs is het al absurd nu, had gisteren een 8k dps .

Oja m'n armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=sapporo

Enige nadeel is dat er haste op m'n wapens zit, best een poepstat voor warriors. Maarja dit is eigenlijk het hoogste dps wapen wat ik buiten raids kan krijgen en het heeft ArP en een socket dus het s vast niet enorm slecht.
pi_81969399
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Enige nadeel is dat er haste op m'n wapens zit, best een poepstat voor warriors. Maarja dit is eigenlijk het hoogste dps wapen wat ik buiten raids kan krijgen en het heeft ArP en een socket dus het s vast niet enorm slecht.
Betere wapens zijn alleen in TOC en ICC te krijgen. Eventueel nog pvp wapens. Dus wat dat betreft zit je prima
pi_81970988
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:35 schreef Katth het volgende:
Interrupt maakt niet uit. Je brandt ze toch alledrie tegelijk neer met Seal of Command / Divine Storm, de mob die dan gehealed wordt focus je, en dan een beetje flink AoE en je hebt ze alledrie binnen 2 seconden dood.

Ik heb nu alleen Holy als offspec, en als prot pala is het best wel lastig. Dan moet je wel alle bosses onder de 20k hp hebben voordat je er eentje afmaakt, als retribution kan je makkelijk 2 keer zo hoog zitten, dat burn je toch makkelijk weg met een paar flinke hits.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:59:47 #286
130412 Katth
pi_81971368
Ik ben dus prot met holy als offspec
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:24:25 #287
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81972418
pi_81972493
Ik dacht eerst "dat valt nog wel mee toch? Alleen nergens gems en enchants in" maar toen zag ik die trinkets .
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:28:36 #289
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81972585
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht eerst "dat valt nog wel mee toch? Alleen nergens gems en enchants in" maar toen zag ik die trinkets .
En de boots en de ring
pi_81972646
quote:
Intel gems, stam gems, intel trinket, tyr. beheader... LIKE WTF
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:30:09 #291
130412 Katth
pi_81972655
Hahaha als het maar GS pushed... dan kijkt niemand verder
pi_81972684
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

En de boots en de ring
Omg . Over die spellpower boots had ik helemaal heen gelezen. En die tank ring slaat ook nergens op nee .
pi_81972751
Ja, de trinkets is het ergste inderdaad

Geen enchants, verkeerde wapen met STR, gemmed 20 int in gele sockets, 30 stam in blauwe (natuurlijk zo'n mongool die niet weet dat je gems in elke socket kan gooien en dat oranje oa. telt voor rood en geel), dan nog die spellpower boots, tank ring, idiote trinkets, geen glyphs.. en ik zal nog wel meer dingen over het hoofd zien.

Dat soort spelers MOETEN echt voor hun leven lang gebanned worden. Hoe kan je ZO DOM zijn en je zó NIET verdiepen in het spel of je class. Verschrikkelijk En waarschijnlijk komt die mongool gewoon in elke raid omdat zijn gearscore wel gemiddeld is
pi_81972824
Inderdaad. Kijk ik was in het begin ook noob qua gear en de game, maar toen het me was gelukt een character op lvl 70 te krijgen (toen de cap) ben ik me direct gaan inlezen in wat het beste is voor m'n class.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:38:10 #295
265154 Ezio
Koekert
pi_81973018
quote:
Wie zijn character is dat? Die spec is wel
pi_81973124
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wie zijn character is dat? Die spec is wel
Sowieso Night Elf Hunters

* Metonae race discussion opent.
pi_81973304
Mijn warrior is een troll, krijg ik bijna elke heroic wel commentaar op .
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2010 @ 15:45:26 #298
Rawr
pi_81973359
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Metonae het volgende:

[..]

Sowieso Night Elf Hunters

* Metonae race discussion opent.
Sowieso Alliance
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2010 @ 15:46:35 #299
Rawr
pi_81973414
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn warrior is een troll, krijg ik bijna elke heroic wel commentaar op .
Maar Trolls zijn wel cool (de mijne is een Priest)
pi_81973507
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sowieso Alliance
Ik RP een Draenei Warrior. You take that back! ;p

...
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2010 @ 15:48:39 #301
Rawr
pi_81973513
Nog eentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')