Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Spinebreakerquote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Millquote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Twilight's Hammerquote:
quote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
10 of 25?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
Pfff, blijven whipen op Lady Deathwhispere op heroic mode! Zo ver, maar net niet!
Dat vind ik nu zo ontzettend cool, maar mis ik echt in wotlk. er waren toen echte "battle for.." momenten. nu helemaal niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, griefers. Ik maak het met elke char wel mee dat ik uit moet loggen omdat alle quest NPC's worden afgemaakt door een paar kleuters. Wat mij betreft mogen ze daar wel met de banhammer overheen.
Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jank niet zo zeg. Als je daar niet tegen kan moet je van een PvP server wegblijven.
Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel niet eens op een PvP-server. Ga iemand anders uitmaken voor jankerd
Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Op een PvE server kun je toch niet zomaar quest NPCs neerbatsen?
Recruit mij, ik ben best goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef lifeblind het volgende:
Zo, vandaag ICC25, VOA10 en Weekly (Sartharion, OS10) gedaan. Ging erg lekker, de ICC25 groep was zwaar imba
We krijgen met de guild ook eindelijk een leuk core-groupje bij elkaar, we hoeven alleen nog maar iedere keer 3 ranged dps te puggen! Die zijn ook vast wel te recruiten, dus hopelijk vanaf volgende week guild-only runs in icc10!
Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Jawel. Je wordt dan zelf alleen geflagged voor pvp. Een Pve server is eigenlijk hetzelfde als pvp met als enige verschil dat je bewust moet kiezen om world pvp te willen. Je kan dus niet elke speler aanvallen. Verder is het hetzelfde.
Tsja, daar kies je zelf voor door op een PvP-server te gaan spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Exact. Ik kies er bewust voor om geen world PvP te willen, dan is het extra vervelend als iemand anders je spel bewust komt bederven. Het lijkt me logisch dat, als ik PvP zou spelen, ik akkoord zou gaan met het feit dat mijn quest NPC's meer dood dan levend zijn.
Hey psssst, expertise kopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef MarkyB het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&cn=Xtype
Shadow's Edge
Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hey psssst, expertise kopen?Die gems doen pijn aan m'n ogen
EDIT:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.quote:
Ik zit ook met smart te wachten op die Gunship wrists. Verder valt er weinig te kopen van frost, dus ik moet wel voor die t10 set gaan. Als ik trouwens die exp uit het wapen haal, zak ik terug naar 15 exp, das toch gewoon te laag of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.
Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.
Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je?).
Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped.
putricide dropt een leuke neck met expertisequote:
BiS neck voor DK's is van BQL (heroic)quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
putricide dropt een leuke neck met expertise
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
Tja, je gaat er toch zelf heen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef GooseFM het volgende:
Corpsecamper in Gurubashiblijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
quote:
Wat nou?quote:
mag niet meer hequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Metonae het volgende:
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speeltquote:
Ik speel ook inderdaad op Alliance jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt!
Als je in een leuke guild zit, merk je dat er ook 25-mans raids bestaan waarin je het tegenovergestelde denktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef GI het volgende:
Ik begin toch steeds meer afkeer te hebben tegen 25 man raids.
De hoeveelheid onkunde en slacking waar je mee te maken hebt is bijna stuitend.
Ook hebben we in de guild twee mensen waarvan we denken dat ze ebay gebruikt hebben om tot 80 te levellen.
mja 10 man valt voor mij niks meer te behalen, alleen achievementsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef GI het volgende:
Oh, ik zit zeker wel in een leuke guild. Maar 25 man duurt op de een of andere manier opeens veel langer. Het zou toch zeker moeten lukken om van 20:30 tot 23:00 verder te komen dan alleen de eerste wing down en 2 wipes op dreamwalker ?
Geef mij maar 10 man eigenlijk.
Gear technisch is er voor mij in 10 man ook niet veel meer te halen. Eigenlijk alleen nog 1 ring en dan ben ik wel weer klaar. Maar om mezelf nou iedere keer door 25 man heen te worstelen voor marginale upgrades is ook zo wat. Dan ga ik liever mezelf op lich king doodgooien om heroic drops te krijgen ipv 251 drops.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
mja 10 man valt voor mij niks meer te behalen, alleen achievements
Ik heb een priest, een pally en een mage die allemaal ICC 25 inkunnen zonder me te schamen. En tegen de tijd dat ik de mage op hele hoge DPS heb kan ik altijd nog uitwijken naar mijn t8 shammyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Klinkt me heel bekend in de oren, de guild waar ik in zit is opzich best lekker bezig op 10 man.
Maar als het op 25 man aankomt dan is blijkbaar het omslag punt gehaald, dan gaat er van alles en nogwat verkeerd.
Blijft ook leuk als je even inlogged om te kijken welke mensen dit keer icc 10 gaan doen. Blijkt dat ik weer eens de enige raid leader online ben. Damn wat krijg je dan een whispers over je heen.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik maar weer eens de raid leader mocht spelen.
Gevalletje nog even en mijn druid heeft ook gear die in de buurt komt om niet diep in schaamte te zinken dus dan kan ik blijkbaar 3 verschillende guild saves doen
Normaal gesproken raid ik op mijn resto shammy, die zit ondertussen in icc 25 gear. Maar laatst was het blijkbaar nodig dat ik nog een icc 10 raid kon doen. Dus toen maar naar mijn DK uitgeweken, dat was niet echt wat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb een priest, een pally en een mage die allemaal ICC 25 inkunnen zonder me te schamen. En tegen de tijd dat ik de mage op hele hoge DPS heb kan ik altijd nog uitwijken naar mijn t8 shammy
Main: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Yulesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Normaal gesproken raid ik op mijn resto shammy, die zit ondertussen in icc 25 gear. Maar laatst was het blijkbaar nodig dat ik nog een icc 10 raid kon doen. Dus toen maar naar mijn DK uitgeweken, dat was niet echt wat.
Dus het volgende projectje is mijn druid. Die is sinds de 16de level 80 dus die heeft nog wat gear nodig.
Het scheelt dat er veel blijft liggen in de icc10 runs. Gisteren waren er volgens mij 4 items van 8 bosses die iemand kon gebruiken. De rest ging in de vorm van crystals richting de GB.
Ja, ik ben er zelf naar toe gegaan, maar niet om gecorpsecamped worden. Beetje laf.quote:
Heb je misschien nog tips voor mij als beginnende shaman?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef CocaColaLight het volgende:
Mijn shammy: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=doedeljanni
Blijkbaar ben ik gelogged na een hc als dps gedaan te hebben
Mijn verwaarloosde dk: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=jandoedel
Het nieuwe projectje: http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=eonar&name=doedels
Rustig door levellenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je misschien nog tips voor mij als beginnende shaman?
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Vek%27nilash&cn=Tommyk
Best slim om in plaats van die lullige vier uurtjes 's avonds gewoon lekker heel de dag door te raiden. Dat ga ik ook eens voorstellen in onze guild (icc10: 11/12, icc25 10/12).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef GI het volgende:
Morgen is onze 'lange run' met 12:30 start tot 23:30 eind. Met daar tussen een etenspauze.
Ik voorzie een kingslayer titel aan het eind van de dag.
Ik heb daar een pug voor gemaakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Blistering het volgende:
We Had It All Along *Cough* gehaald, met horde afgesproken, allemaal op ventrilo, het bij elkaar komen in dezelfde BG was nog ff kut, maar zodra het lukte was het zo gepiept. Hahah. Nu tegenprestatie voor hordies doen.
Wel gelijk de leukste BG die ik ooit gedaan heb net
Ja maar als je er zelf naartoe gaat moet je ook niet zeiken als je gecorpsecamped wordt, je weet van tevoren dat dat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zelf naar toe gegaan, maar niet om gecorpsecamped worden. Beetje laf.
Dat is wat ik nu dus doe, mijn mainspec is resto en ben altijd healer eigenlijk in dungeons, maar ik ben een groot voorstander van PVP dus heb een andere spec ook aangemeten zodat ik ook schade kan doen. Ik speel met 2 maten van me waarvan 1 DPS is en de andere tank dus we hebben altijd ook heel snel een dungeon.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Rustig door levellen![]()
Als je het minder rustig wil doen ga dan resto en ga instances doen over and over again.
Zo heb ik mijn druid naar 80 gekregen met 455 quests completed
Het is de eerste keer dat we het gaan proberen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:20 schreef Slck het volgende:
[..]
Best slim om in plaats van die lullige vier uurtjes 's avonds gewoon lekker heel de dag door te raiden. Dat ga ik ook eens voorstellen in onze guild (icc10: 11/12, icc25 10/12).
Dit is mijn main: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Tikkelaar
En dit mijn alt: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Quel%27Thalas&cn=Vanqui
Laatst de tribute to insanity achievement gehaald, niet heel speciaal maar wel leuk
Nee vanaf 51quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Katth het volgende:
Volgens mij is AV vanaf level 60 beschikbaar, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar als je er zelf naartoe gaat moet je ook niet zeiken als je gecorpsecamped wordt, je weet van tevoren dat dat kan gebeuren.
Mja, het is ook niet echt een oplossing voor weekdagen omdat iedereen gewoon moet werken of naar school. Toch lijkt het me wel lachen op een brakke zondag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef GI het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat we het gaan proberen.
In eerste instantie wilden we het op de normale raid manier doen. Maar we hebben wat aanpassingen gedaan.
We zitten straks met 6 mensen bij mij thuis te raiden! en de andere vier zitten in het buitenland
Dat is een domme vergelijking, je weet dat er mensen naar STV arena komen om te knokken, doorgaans komen mensen niet naar een kroeg om te vechtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:05 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Als je naar een kroeg gaat, weet je vantevoren ook dat er gevochten >>>>>>>>>KAN<<<<<<< worden, maar dat betekent toch niet dat ik graag op mijn gezicht wordt geslagen
STV is en blijft een GANKfest area, als je daar gaat questen of wat dan ook MOET je er gewoon rekening mee houden dat je op z'n minst wel 1x geganked wordt ( als je geluk hebtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:05 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Als je naar een kroeg gaat, weet je vantevoren ook dat er gevochten >>>>>>>>>KAN<<<<<<< worden, maar dat betekent toch niet dat ik graag op mijn gezicht wordt geslagen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is een domme vergelijking, je weet dat er mensen naar STV arena komen om te knokken, doorgaans komen mensen niet naar een kroeg om te vechten
Had ik ook, 3 maanden gestopt toen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:38 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Boss met Aoe Damage, Wild growth + reju op iedereen klaar .... ben lvl 66 en begin nu weer een beetje bored te worden :0, zit wss weer in zo een lvl dip die ik wel vaker krijg als ik telang lvl.
Ik lees niet selectief, je had het gewoon kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:40 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Je leest wel erg selectief.
Het gaat me om corpsecampen, niet om het vechten in het algemeen.
Moet ook nog wel even zeggen dat ik niet op een PvP-realm speel.
Oh boo-fucking-hooquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef SharQueDo het volgende:
R.I.P. AVR(E)![]()
Perfect substitute addon for general raid awareness.
geen avr meer, wow gaat dood!!1eins
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:13 schreef Katth het volgende:
AVR lol, enige wat nu nog mist is een addon die je reet veegt tijdens het gamen.
Haha precies, toen ik op invoeren drukte moest ik er ook aan denkenquote:
Ik vond het ook wel een beetje overdreven hoor, straks heb je nog een addon die jouw character automatisch naar een veilige plaats wandelt tijdens een raid boss ofzoquote:
Kee, thanks.quote:
Ik wacht nog steeds op die addon die alles zelf doet. Kan ik in die tussentijd mooi naar de wc, eten maken, drinken inschenken en een titel claimen als ik weer bij mn computer komquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje overdreven hoor, straks heb je nog een addon die jouw character automatisch naar een veilige plaats wandelt tijdens een raid boss ofzo
Er is op dat level geen ene fuck te doen in AVquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kee, thanks.
Maar hoe komt het dan dat ik er maar niet in kom?
Ik heb twee hele avonden in de wachtrij gestaan, maar niets.![]()
Zal van het weekend nog eens proberen, mss is het dan wat drukker.
Op hoger level wel? Wat is er dan anders?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er is op dat level geen ene fuck te doen in AV
Oh dat zou handig zijn, dan kan ik mn tijd weer nuttig bestedenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die addon die alles zelf doet. Kan ik in die tussentijd mooi naar de wc, eten maken, drinken inschenken en een titel claimen als ik weer bij mn computer kom
Het aantal spelers dat wil BGenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op hoger level wel? Wat is er dan anders?
Echt? Wat raarquote:
Nee dan zit je gwoon in een BOUT Battlegroup.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er is op dat level geen ene fuck te doen in AV
Ik heb het hier nog nooit gespeeld op Nordrassil, heb zeker al 24 uur geque'd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Nee dan zit je gwoon in een BOUT Battlegroup.
BG waar ik in zit kwam je toch vrij snel in AV van 51-60.
Is dat eigenlijk afhankelijk van je realm of kun je dat zelf instellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Afhankelijk van de Realm(s) in de zelfde BG.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk afhankelijk van je realm of kun je dat zelf instellen?
Tja, healer zijn te interrupten te cc'en, net als in PVE niet meer nadenken en in PVP zegt geen mod dat je dat zou moeten doen dus dan maar door dps'en.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heb je op lvl80 net zo goed. Healers zijn op dit moment echt ziek overpowered. Af en toe doe ik WSG in mijn tank gear, als er dan 1-2 healers meezijn kan ik lekker op mijn gemakje naar onze vlag rennen terwijl er 6-7 man op je aan het inhakken zijn. Echt belachelijk hoe sterk healers zijn, hopelijk kan daar iets in Cataclysm aan gedaan worden. Het team met de meeste healers wint, dat is nu de regel.
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Afhankelijk van de Realm(s) in de zelfde BG.
Als er gewoon weinig wordt ge PVP'ed op de realm's in de zelfde BG of ze zijn gewoon bijna onbewoond dan kan het HEEL lang duren ja voordat je in een Battleground komt.
bij ons wil je de 61-70 AV al niet meer inenigste wat je tegen komt zijn lvl 70 twinks met full T6 20k+ hp die je oneshotten....
Kwam gewoon een ret pally aan Woesh Woesh 5 mensen om hem heen dood, heeft ie een leuke Healer achterzich met 15k mana op lvl 70
.
Of je krijgt een leuke prot warrior tegen je, Waar je normaal 1k hit, hit je opeens 200.... Block, Block , Block , Parry, Dodge, 300 crit WAUW, Dodge >.<
Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heb je op lvl80 net zo goed. Healers zijn op dit moment echt ziek overpowered. Af en toe doe ik WSG in mijn tank gear, als er dan 1-2 healers meezijn kan ik lekker op mijn gemakje naar onze vlag rennen terwijl er 6-7 man op je aan het inhakken zijn. Echt belachelijk hoe sterk healers zijn, hopelijk kan daar iets in Cataclysm aan gedaan worden. Het team met de meeste healers wint, dat is nu de regel.
Ben ik zo al een beetje met mijn PVE tank gearquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healers
Klopt ook helemaal, helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja, healer zijn te interrupten te cc'en, net als in PVE niet meer nadenken en in PVP zegt geen mod dat je dat zou moeten doen dus dan maar door dps'en.
Die twinks helaas bij ons in de BG welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
Nou daar zit hij dan dus in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Justice? TBC heroics grinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Dibble het volgende:
Wat is trouwens het snelste manier om aan Badges of Justice te komen?>
Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrindquote:
Haha idem, zit ook op 438quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrind
Ben nu toch ook maar cooking aan het lvlen, hunters moeten immers kunnen koken als ze in de wildernis zittenquote:
Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer ik na een week of twee weer in te loggen, moet ik ineens een authenticater nummer invullen.
Zou ik weer m'n account kwijt zijn?
Ja dat dacht ik ook. Niet dat het me veel uit maakt, als het goed is zou m'n account morgen aflopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.
Je moet ook gewoon optiefen als je er niks van kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
Het lukt mij als hunter, dus waarom nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
kan je geen TBC dungeons solo'en als Prot?
Tuurlijk, zelfs al ret. Ik vind het alleen fucking saai. Moet morgen maar eens een groep zoeken om flink te oneshotten die klote isntances.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
kan je geen TBC dungeons solo'en als Prot?
ARP hardcap is 1400 (ongeveer) NES geeft 678. dus de bedoeling is dat je 722 ARP rating krijgt om softcapped te worden, en dan gewoon volgas str gemmen.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:
Wat is beter voor een arms warrior, +20 ARP of +20 STR ?
M'n char gaat er al beter uit zien in de stats ^^
Niet als hij stealthed is nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef ufopiloot het volgende:
Ja verwarrend zeg, het verschil tussen een boom en een bolle uil valt ook totaal niet op
Jij doet niet aan werk/school?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Blistering het volgende:
Insane in the Membrane status updateje!
- Steamwheedle Cartel: Exalted - DONE
- Bloodsail Buccaneers: Honored - DONE
- Shen'dralar: Exalted - DONE
Up next: Ravenholdt, terwijl ik de AH goed in de gaten houdt voor decks, herbs etc. Best aardig voor 8 dagen grinden!
Nopequote:
Ik kreeg gewoon rep points toen ik exalthed was volgens mij in normale dungeonsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Junglebeast het volgende:
Ik denk dat je dan de heroics moet doen als je rep boven honoured zit ofzo.
Maar neem een healer mee die het ook nog nodig hebt en het is een makkie..
Heb mnu maar een mix, maar is het niet beter eentje volledig te stacken ?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:
Wat is beter voor een arms warrior, +20 ARP of +20 STR ?
M'n char gaat er al beter uit zien in de stats ^^
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Sjiznit het volgende:
Soms zijn mensen echt frustrerend. Vraagt iemand mensen voor icc. Dus ik whisp em van heb vids gezien en weet de tacts, ben er alleen nog niet geweest. Krijg je terug: Sorry mate, reading isnt the same as doing. Alsof ik dat niet weet, maar je kan iets alleen maar doen als je een keer mee kan is het niet.
Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan hebquote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
Ben ook bijna zo ver om die ilvl245 128 hit trinket te kopen ipv mijn mirror of truth en mijn ilvl 251 tankhandschoenen en wat pvp gear met hogere ilvls aan te doen om zo een stuk hogere gs te krijgen, achterlijk systeem. Alhoewel het vaak meer de mensen zijn die het zo gebruiken. Maar ach, kom er ooit wel in. Wil voor cata een keer de Lich King dood hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan heb
aggh, werd laatst gekicked omdat ik toc5 normal deed en had geen 30k health (maar 28k). Mensen willen tegenwoordig een paar keer op een knop klikken en vervolgens instance/raid gehaald hebben om vervolgens de loot te verdelen. Een wipe kost gewoon te veel geld/tijd voor de meeste mensen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 Heroicquote:Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, 28k voor ToC normal niet genoegKutkneuzen in het spel altijd.
hahaha, dat zei ik dus ook. Zijn reactie "as a level 70 yes..". Toen werd ik dus gekicked.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 HeroicDat zijn van die mensen die raar opkijken als je opmerkt dat mensen vroeger met 22k hp tankten in naxxramas
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef Hathor het volgende:
Word echt tijd voor die expansion nu, ik begin zo langzamerhand doodiek te worden van elke keer maar weer die dailies in Icecrown, en dat dan op meerdere chars. Tot overmaat van ramp is mijn ouwe guild ook nog es helemaal uit elkaar geknalt, zodat het enige vermakelijke, het raiden, ook op een laag pitje staat, omdat puggen niet mijn favoriete bezigheid is.
Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ga PvP!, heb ik ook gedaan, was zat van HC's en raiden heb ik de tijd niet voor, dus dan maar BG's gaan runnen met een alt, best leuk.... winnen best wat, verliezen helaas ook nog al eens omdat er mensen niet samenwerken en in WSG met 6 de FC op het dak gaan defenden terwijl de horde onze flag ook heeft en op het andere dak zit
/questhelper incompletequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef synchrowise het volgende:
Iemand een idee waar je nog 25 quests kan vinden in Kalimdor?Heb wowhead client gedownload, kijken of dat wat gaat worden
Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.quote:
Tellen die cloth donations in eerste instantie niet mee?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.
Jawel heb ze ook gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tellen die cloth donations in eerste instantie niet mee?
Gisteren voor het eerst die bitch downquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgen
Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filterenquote:
Dan kun je die class/profession/race quests 1 voor 1 opzoeken op wowhead en als je ze niet kan doen kun je die specifieke quest hiden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filteren
Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..
het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus)
Tis wel heel....kleurrijk houden we het maar op
Als sindragosa je naar haar toe pulled en die grote aoe doet, daar freezen veel mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..
het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus)
Tis wel heel....kleurrijk houden we het maar op
YOU ARE FOOLS TO HAVE COME TO THIS PLACE!!11!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!
Ja, ik hoor dus Professor Farnsworth van Futuramaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ugh, elke keer als ik dingen lees zoals 'Good news everyone' dan hoor ik dat gewoon in die WoW stem in m'n hoofd, van Putricide dus.![]()
[ afbeelding ]
Good news everyone! The slime is flowing again!
Dat is Deadly Boss Modsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef jagga het volgende:
Echt een van de meest irritante gevechten qua geluid ooit.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb overigens gisteren de Celestial Steed gekocht![]()
Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is
(maar dan nog, ik heb 20 euro voor een friggin' virtueel paard betaald)
Wehehehe lifeblind heeft the retarded horse gekocht, iedereen /point en /laugh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is
Het is dat ik em gewoon niet mooi vind en 20 euro net iets te veel voor een mount imo anders had ik em ook wel gekochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
Wotlk is nog niet uit in china?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Reneuh het volgende:
Misschien voor sommigen al oud nieuw, maar men is niet zeker of Cataclysm uit komt dit jaar.
http://www.dutchcowboys.nl/gaming/19704
Neequote:
Omg Shattered Hallsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Ezio het volgende:
Net weer ff skirmish. Krijg ik een mage, maar die smeert hem direct weer voordat de arena begint.
Uitslag:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar om als rogue/rogue samen maar 7k damage te doen
Hm?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef Blistering het volgende:
Mooi om te zien dat al m'n gold dan nog op dragonkins wordt gefarmed in Burning Steppes door de Chineesjes.
Vertel ze maar dat het leuk wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Omg Shattered HallsIn mijn server dus
Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classesquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef joyvke het volgende:
Zijn hier nog pro holy paladins die een guild zoeken? (11/12 HC ICC). We krijgen er maar geen gevonden, terwijl ze eerst met bosjes aan de bomen groeiden.
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:16 schreef GI het volgende:
[..]
Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classes
Als healer zijn fouten veel vaker van invloed op de raid. Als een mage een fuckup maakt dan ben je hoogstens wat DPS kwijt overall. Als healer is een fuckup een dode tan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
We hebben op het moment 3 mages geloof ik, maar er word wel gezegd dat we exceptional players aannemen ongeacht classquote:
Gefeliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Feliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Carbonite gebruikenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Ik heb het geluid onlangs even aangezet omdat de muziek van gunship battle goed scheen te zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Blistering het volgende:
Ik mis blijkbaar heel wat aangezien m'n WoW geluiden als 4 jaar lang uit staan
...huh?quote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaatquote:
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?
Zoals ik al zei, waarschijnlijk verkeerd verwoord, maar je wist wat ik bedoeldequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
'face your back' is correct engels hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
3 dagen raiden vind ik zelf wel genoeg..anders gaat mijn vrouwelijk wederhelft zeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.quote:
Dat is misschien wel iets te hardcore voor mij, maar ik denk erover na.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
turn around.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Veelquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel uurtjes denk je dat daar inzitten?
Ja oke, maar je moet er ook een beetje gek voor zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Blistering het volgende:
Loremaster is lang niet zo tijd en arbeidsintensief als The Insane hoor
Gewoon mailen, kan ook naar je characters op een andere faction 9zo gear ik mijn horde charactersquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.![]()
Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollarZou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!
Gewoon via de mail. Alleen zorgen dat je geen andere items die soulbound zijn meestuurt, of als je naar andere factie stuurt gewoon alleen de heirlooms sturen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.![]()
Meeste pugs stoppen op festergut (heel soms halen ze m down), en dan anders op rotface is 't een wipefest.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Sjiznit het volgende:
Net voor het eerst in een ICC groep gekomen die ook echt bosses neer kreeg. Gisteravond een groep gejoined die voor Fester stond maar dat werd niks. Nu de eerste wing helemaal neer. Alleen ging het op fester weer fout. Maar ach ik ben tevredenGeen items geloot maar wel die friendly ring van de ashen verdict en een zooi frosts.
Persoonlijk ging het ook niet slecht, ik was nooit degene die de group wipete en stond de hele tijd rond de 10e plek op dps. Al met al best lekker
Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guildquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef ufopiloot het volgende:
10 mans doen bij ons vaak 7-8 bosses, een goed opgezette 25-mans (zonder mark + Deathbringers Will ninja) krijgt wel 6 bosses neer. Maar dan zijn het zoals ik al zei gewoon goede groepen, dus niet van die koters met hun tard groepje ala 'LINK 5,8K GS WE DO 4 BOSSES MABE MORE NO ACH NO INV'.
Als je dat wekelijks doet en je hebt enchanting.. dan loop je met een grote bak geld rond.quote:
De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avondquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guild
Afgelopen weekend hebben we ook voor de lol Ulduar eens geprobeerd (ben zelf nooit verder gekomen dan de eerste wing, ivm weekly raids). Is toch best pittigDPS is uiteraard hoog genoeg voor de bosses, maar aan de tactieken ontbreekt 't dan nog een beetje bij ons. We gaan 't nu ook gewoon gebruiken als een soort van training voor ons (soort van teambuilding). Binnenkort ook nog ff Naxx clearen
Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leavequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avondAls Mimi en Yogg in een keer goed gaan natuurlijk
Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haalquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:
De Gordunni Scroll in Feralas (3 quests) is een item die je moet vinden (look de quest maar op op wowhead ofzo)
Alle dungeon quests die meetellen (download hier de Addon Loremaster voor, die zegt of een quest meetelt of niet)
Als je Horde bent is er in Stonard/Blasted lands een 23 quests lange chain waaronder 9 Kalimdor
Er zijn wel meer quests die moelijk te vinden zijn
Alle quests die beginnen met een item loop je vaak ook gewoon langs.
werk eerst alle begin area's af en ga dan van land naar land (ik werkte van boven naar onder)
Maak een account op WoWhead en download WoW Client, dit helpt echt en het zet een lijst met alle quests die je niet hebt gedaan op een rijtje op je pagina op WoWhead.
Ik was toevallig op WoWhead aan het kijken in mijn lijstje en zag dat ik nog gewoon 2 quests open had
(precies genoeg) voor de achie, lvl 7 quests nog wel (kwam van een item die ik had gemist die en een quest begint)
Dit helpt ook:
http://www.wowguider.com/?p=295
Lijstje met quests die je moelijk kan vinden ofzo.
Oh en dit is geen tip maar een mooie uitspraak die ik vond op internet en ik hier random wil plaatsen:
Only the insane have strength enough to prosper
only those who prosper may truly judge what is sane.
(dit is nu mijn motivatie om loremaster te halen)
Yogg +1 was best te doen nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leave
Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel jaquote:
Eerste try was al interesant. Onze MT was vergeten wat die wolken deden, chargde zo door 2 wolken heen bij de eerste spawnquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel ja
Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollarZou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!
50 HC's jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:38 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...
Onzin, dat gaat veel vlugger.quote:
Jup, random dungeon finder bonus plus elke boss een emblem. Dus eerder 10 HC's.quote:
Okiequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haalIk zal je tips 1 voor 1 nalopen.
De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Dibble het volgende:
En voor die random badge bonus is niet alleen bij je eerste daily? Zoals xp bonus
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.
25 man? Netjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef lifeblind het volgende:
En op ravenholdt is de realm first op Lich King heroic een kwartier geleden gehaald!
25m inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
25 man? Netjes
Er zullen er deze week vast nog veel meer volgen
Desolace danquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef synchrowise het volgende:
Nog 48 quests in Eastern Kingdoms, waarbij ik er net veel heb gevonden in searing gorge
Morgen ook Economie-examen, maar /care![]()
Heb ook ontdekt dat Western en Eastern Plaguelands worden ge-re-maked in Cataclysm. Te chill want ik vind dat echt van die kutlanden, zo deprimerend ook.
Dus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Sjiznit het volgende:
Mweh. Dropte net in voa de ilvl 264 legs. Roll ik 25.
Ach ja, we hadden 3 andere warriors mee. Opzich wel redelijk voor een VoA25. Keek net nog ff naar de armory van degene die em gewonnen had. Hij had dus 251legs. Nou is het een logische upgrade dan. Maar het FFFUUUUUUUU gehalte was wel ff hoog aangezien ik altijd zuig met rollen op dingen die ik echt wil en dan de offspec troep altijd winquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dus?![]()
Goede raids uitkiezen, monIk zit sinds vanmiddag inmiddels aan 10x T10 items trouwens
Ga ik vanochtend een keer niet mee met de guild voa run, droppen de wrathful hunter legs en handsquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend organiseert heel veel voa raids en dergelijke en als iemand gear nodig heeft dan neemt hij verder niemand mee met die classIs het altijd van jou als iets leuks dropt.
Ja, dat doe ik ook met VoA10. Een Classrun. Met 25 man is het alleen niet echt makkelijk. Dan heb je wel dat je kan doen max 3 van 1 class maar das toch anders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend organiseert heel veel voa raids en dergelijke en als iemand gear nodig heeft dan neemt hij verder niemand mee met die classIs het altijd van jou als iets leuks dropt.
Ze gaan op momenten dat jij uitlogt of AFK bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef synchrowise het volgende:
Vraag me af, moeten onze characters nooit naar het toilet? Met alle mana drankjes en food en pots moeten die darmen wel verstopt zitten. Helemaal die van mijn tauren
Ohja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ze gaan op momenten dat jij uitlogt of AFK bent.
ohw, dat is toch de boss die de tiger dropped? die kan je gewoon nuken en de heal interrupten(HoJ, BE silence).quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:42 schreef MarkyB het volgende:
In ZG heb ik dat een keer geprobeert, maar er is een baas daar die zijn met 3en en die moeten van elkaar weg gepulled worden, en dat is lastig alleen... Die healen elkaar namelijk als ze binnen elkaars range zijn.
Silence is verrot en komt altijd op momenten als een van die Zealots healt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ohw, dat is toch de boss die de tiger dropped? die kan je gewoon nuken en de heal interrupten(HoJ, BE silence).
binnen 2min liggen ze allemaal plat
Mja hoe ga ik als deathknight 2 healers interrupten + baas dpssen met 2 interrupts met flinke cooldown? Ik heb het al eens geprobeert met een healer erbij, maar het haalt echt niks uit. Op de damagemeter had ik de baas al 5x dood moeten hebben als ik zijn HP optelquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ohw, dat is toch de boss die de tiger dropped? die kan je gewoon nuken en de heal interrupten(HoJ, BE silence).
binnen 2min liggen ze allemaal plat
Die baas is zo fucking easy als DK he, die soloede ik al 2 weken nadat ik level 80 was op m'n DK (toen dropte tijger ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mja hoe ga ik als deathknight 2 healers interrupten + baas dpssen met 2 interrupts met flinke cooldown? Ik heb het al eens geprobeert met een healer erbij, maar het haalt echt niks uit. Op de damagemeter had ik de baas al 5x dood moeten hebben als ik zijn HP optel
als alliance niet, maar als BE wel. de silence werkt altijd afaik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:35 schreef Katth het volgende:
Als paladin is het makkelijk, maar wel heel vervelend om te doen. Kan niet interupten onder silence.
datquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, ik vervang op m'n warrior een crap ilvl 138 neck voor die 19 conquest neck, schiet m'n GS met 400 omhoog. Wel op de site gekeken dan, die addon heb ik niet.
Trouwens leuke class dat warrior, vooral als je gear een beetje goed begint te worden en rage niet echt meer een probleem is. Vermaak me prima met fury.
Betere wapens zijn alleen in TOC en ICC te krijgen. Eventueel nog pvp wapens. Dus wat dat betreft zit je primaquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Enige nadeel is dat er haste op m'n wapens zit, best een poepstat voor warriors. Maarja dit is eigenlijk het hoogste dps wapen wat ik buiten raids kan krijgen en het heeft ArP en een socket dus het s vast niet enorm slecht.
Interrupt maakt niet uit. Je brandt ze toch alledrie tegelijk neer met Seal of Command / Divine Storm, de mob die dan gehealed wordt focus je, en dan een beetje flink AoE en je hebt ze alledrie binnen 2 seconden dood.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:35 schreef Katth het volgende:
Als paladin is het makkelijk, maar wel heel vervelend om te doen. Kan niet interupten onder silence.
En de boots en de ringquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht eerst "dat valt nog wel mee toch? Alleen nergens gems en enchants in" maar toen zag ik die trinkets.
Intel gems, stam gems, intel trinket, tyr. beheader... LIKE WTFquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:24 schreef Blistering het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Omgquote:
Wie zijn character is dat? Die spec is welquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:24 schreef Blistering het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Sowieso Night Elf Huntersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wie zijn character is dat? Die spec is wel
Sowieso Alliancequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Sowieso Night Elf Hunters![]()
* Metonae race discussion opent.
Maar Trolls zijn wel cool (de mijne is een Priest)quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn warrior is een troll, krijg ik bijna elke heroic wel commentaar op.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |