Hey psssst, expertise kopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:24 schreef MarkyB het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&cn=Xtype
Shadow's Edge
Zegt iedereen, maar wat moet ik dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hey psssst, expertise kopen?Die gems doen pijn aan m'n ogen
EDIT:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Nevada zit zelf ook niet aan de expertise softcap zoals je ziet, maar goed, shit happens.
Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.quote:
Ik zit ook met smart te wachten op die Gunship wrists. Verder valt er weinig te kopen van frost, dus ik moet wel voor die t10 set gaan. Als ik trouwens die exp uit het wapen haal, zak ik terug naar 15 exp, das toch gewoon te laag of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, haal de badge cloak, maar die heb je al. Tis wel een raadsel hoe je zulke lage expertise hebt zeg, zoveel problemen heb ik er eigenlijk nooit mee gehad. Als unholy is de softcap sowieso geen issue, dus maak je daar maar niet druk om.
Het ligt ook een beetje lastig met je gear, essentiële gear om je hit te cappen kom je ook tekort. Polar Bear Claw Bracers bijvoorbeeld van Gunship.
Voorlopig kan dit er wel ff mee door hoor, nogmaals, als Unholy boeit expertise niet zoveel. Maar ik zou nu zeker voor 4pt10 aimen hoor, dat is eigenlijk prio vóór de cloak en de trinket (die trouwens niet zo goed is voor unholy, dat weet je?).
Aan je achievements te zien doe je wel degelijk ICC25, probeer Polar Bear Claw Bracers te krijgen van Gunship, zelfde geldt voor Rotface Rupturing Ring. Zodra je die bracers hebt kun je die Ring of Rotting Sinew ditchen voor Rotface z'n ring. Ben je hit capped, krijg je exp en arp van je ring alleen verlies je wss een beetje AP. Ikzelf zit ook nog met Rotface z'n ring aan te klooien, omdat Might of Blight maar niet dropped.
putricide dropt een leuke neck met expertisequote:
BiS neck voor DK's is van BQL (heroic)quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
putricide dropt een leuke neck met expertise
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
Tja, je gaat er toch zelf heen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:56 schreef GooseFM het volgende:
Corpsecamper in Gurubashiblijf het toch altijd een beetje jammerlijk vinden
quote:
Wat nou?quote:
mag niet meer hequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Metonae het volgende:
Helemaal vergeten een tvp neer te knallen.
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speeltquote:
Ik speel ook inderdaad op Alliance jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Betaal je mijn transfer? en eventueel factionchange als je alliance speelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |