Als healer zijn fouten veel vaker van invloed op de raid. Als een mage een fuckup maakt dan ben je hoogstens wat DPS kwijt overall. Als healer is een fuckup een dode tan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
We hebben op het moment 3 mages geloof ik, maar er word wel gezegd dat we exceptional players aannemen ongeacht classquote:
Gefeliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Feliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Carbonite gebruikenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Ik heb het geluid onlangs even aangezet omdat de muziek van gunship battle goed scheen te zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Blistering het volgende:
Ik mis blijkbaar heel wat aangezien m'n WoW geluiden als 4 jaar lang uit staan
...huh?quote:
Dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaatquote:
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?
Zoals ik al zei, waarschijnlijk verkeerd verwoord, maar je wist wat ik bedoeldequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
'face your back' is correct engels hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
3 dagen raiden vind ik zelf wel genoeg..anders gaat mijn vrouwelijk wederhelft zeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.quote:
Dat is misschien wel iets te hardcore voor mij, maar ik denk erover na.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
turn around.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Veelquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel uurtjes denk je dat daar inzitten?
Ja oke, maar je moet er ook een beetje gek voor zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Blistering het volgende:
Loremaster is lang niet zo tijd en arbeidsintensief als The Insane hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |