quote:Op maandag 24 mei 2010 23:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgen
Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filterenquote:
Dan kun je die class/profession/race quests 1 voor 1 opzoeken op wowhead en als je ze niet kan doen kun je die specifieke quest hiden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:29 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Al gedaan, is nog wat vaag omdat er class quests zijn die geshowed worden enzo, maar ik zie wel.
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:52 schreef Katth het volgende:
[..]
Sindragosa is ook weer zo'n natural selection boss. Mensen met slechte PC's en low fps kun je daar mooi eruit filteren
Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..
het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus)
Tis wel heel....kleurrijk houden we het maar op
Als sindragosa je naar haar toe pulled en die grote aoe doet, daar freezen veel mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Daar heb ik niemand over gehoord bij ons..
het gevecht lijkt mij niet zo intensief hoor qua graphics ofzo (ik speel 1680x1200 alles hoogst, geen stotters dus)
Tis wel heel....kleurrijk houden we het maar op
YOU ARE FOOLS TO HAVE COME TO THIS PLACE!!11!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Suffer mortals, as your pathetic magic betrays you!
Ja, ik hoor dus Professor Farnsworth van Futuramaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ugh, elke keer als ik dingen lees zoals 'Good news everyone' dan hoor ik dat gewoon in die WoW stem in m'n hoofd, van Putricide dus.![]()
[ afbeelding ]
Good news everyone! The slime is flowing again!
Dat is Deadly Boss Modsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef jagga het volgende:
Echt een van de meest irritante gevechten qua geluid ooit.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb overigens gisteren de Celestial Steed gekocht![]()
Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is
(maar dan nog, ik heb 20 euro voor een friggin' virtueel paard betaald)
Wehehehe lifeblind heeft the retarded horse gekocht, iedereen /point en /laugh.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Op zich wel fijn, een mount die meeschaalt met je riding skill, op land EN in de lucht kan, en meteen voor al je characters beschikbaar is
Het is dat ik em gewoon niet mooi vind en 20 euro net iets te veel voor een mount imo anders had ik em ook wel gekochtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef lifeblind het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben persoonlijk 't "Run away, little girl! Run away!" wat bij 5 bazen ofzo gebruikt wordt ondertussen wel erg zat
Wotlk is nog niet uit in china?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:30 schreef Reneuh het volgende:
Misschien voor sommigen al oud nieuw, maar men is niet zeker of Cataclysm uit komt dit jaar.
http://www.dutchcowboys.nl/gaming/19704
Neequote:
Omg Shattered Hallsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Ezio het volgende:
Net weer ff skirmish. Krijg ik een mage, maar die smeert hem direct weer voordat de arena begint.
Uitslag:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het voor elkaar om als rogue/rogue samen maar 7k damage te doen
Hm?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:53 schreef Blistering het volgende:
Mooi om te zien dat al m'n gold dan nog op dragonkins wordt gefarmed in Burning Steppes door de Chineesjes.
Vertel ze maar dat het leuk wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Omg Shattered HallsIn mijn server dus
Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classesquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:11 schreef joyvke het volgende:
Zijn hier nog pro holy paladins die een guild zoeken? (11/12 HC ICC). We krijgen er maar geen gevonden, terwijl ze eerst met bosjes aan de bomen groeiden.
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:16 schreef GI het volgende:
[..]
Goede holy paladins zijn net zo zeldzaam als goede spelers van andere classes
Als healer zijn fouten veel vaker van invloed op de raid. Als een mage een fuckup maakt dan ben je hoogstens wat DPS kwijt overall. Als healer is een fuckup een dode tan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
We hebben op het moment 3 mages geloof ik, maar er word wel gezegd dat we exceptional players aannemen ongeacht classquote:
Gefeliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Feliquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef synchrowise het volgende:
Yes! Loremaster of Kalimdor gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is een makkie
Carbonite gebruikenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Ik heb het geluid onlangs even aangezet omdat de muziek van gunship battle goed scheen te zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef Blistering het volgende:
Ik mis blijkbaar heel wat aangezien m'n WoW geluiden als 4 jaar lang uit staan
...huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |