Dat zou ik knap vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mwah, van andere classes tot nu toe alleen maar goede spelers, maar de holy paladins die langskomen, pfff echt niets mee te doen.
"Shadowtrap, what's that!?"
Op Yogg-Saron: "Paladin, would you want to face the boss with your back?" Paladin:" No!". Mindcontrol nog geen seconde erna. Een wereld van verschil met onze top holy paladin in ieder geval. Zou er bijna voor rerollen.
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaatquote:
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als healer sta je met je rug naar Yogg toe, zodat je kunt healen zonder je sanity te verliezen. Misschien heb ik het wat slecht verwoord, maar ik bedoelde dus op die manier dat je juist met je rug naar hem toestaat. Dat wilde de paladin niet en een seconde later was die dus al z'n sanity kwijt.
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
op welke server zit je en hoeveel dagen raiden jullie?
Zoals ik al zei, waarschijnlijk verkeerd verwoord, maar je wist wat ik bedoeldequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
'face your back' is correct engels hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel dat je moeilijk iets met je rug kunt 'facen'![]()
Ik weet verder ook wel hoe dat gevecht werkt.
3 dagen raiden vind ik zelf wel genoeg..anders gaat mijn vrouwelijk wederhelft zeurenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.quote:
Dat is misschien wel iets te hardcore voor mij, maar ik denk erover na.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:51 schreef joyvke het volgende:
[..]
Twilight's Hammer (Alliance - Epiphany) en 5 dagen per week (officieel). Vaak clearen we 11/12 op de woensdag of donderdag.
turn around.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat niet zo is, het blijft een rare uitspraak.
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je nog Kalimdor-tips voor mij?
Veelquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel uurtjes denk je dat daar inzitten?
Ja oke, maar je moet er ook een beetje gek voor zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:28 schreef Blistering het volgende:
Loremaster is lang niet zo tijd en arbeidsintensief als The Insane hoor
Gewoon mailen, kan ook naar je characters op een andere faction 9zo gear ik mijn horde charactersquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.![]()
Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollarZou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!
Gewoon via de mail. Alleen zorgen dat je geen andere items die soulbound zijn meestuurt, of als je naar andere factie stuurt gewoon alleen de heirlooms sturen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Hey, als ik Heirloom items koop met mijn main. Hoe breng ik die items dan over naar bijvoorbeeld een alt? Er staat bij de item van 'binds to account'.![]()
Meeste pugs stoppen op festergut (heel soms halen ze m down), en dan anders op rotface is 't een wipefest.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Sjiznit het volgende:
Net voor het eerst in een ICC groep gekomen die ook echt bosses neer kreeg. Gisteravond een groep gejoined die voor Fester stond maar dat werd niks. Nu de eerste wing helemaal neer. Alleen ging het op fester weer fout. Maar ach ik ben tevredenGeen items geloot maar wel die friendly ring van de ashen verdict en een zooi frosts.
Persoonlijk ging het ook niet slecht, ik was nooit degene die de group wipete en stond de hele tijd rond de 10e plek op dps. Al met al best lekker
Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guildquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef ufopiloot het volgende:
10 mans doen bij ons vaak 7-8 bosses, een goed opgezette 25-mans (zonder mark + Deathbringers Will ninja) krijgt wel 6 bosses neer. Maar dan zijn het zoals ik al zei gewoon goede groepen, dus niet van die koters met hun tard groepje ala 'LINK 5,8K GS WE DO 4 BOSSES MABE MORE NO ACH NO INV'.
Als je dat wekelijks doet en je hebt enchanting.. dan loop je met een grote bak geld rond.quote:
De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avondquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik heb 't nadeel dat ik vaak net wat te laat online kom om in een fatsoenlijke groep te zitten. Maar gelukkig nu dus met de guild
Afgelopen weekend hebben we ook voor de lol Ulduar eens geprobeerd (ben zelf nooit verder gekomen dan de eerste wing, ivm weekly raids). Is toch best pittigDPS is uiteraard hoog genoeg voor de bosses, maar aan de tactieken ontbreekt 't dan nog een beetje bij ons. We gaan 't nu ook gewoon gebruiken als een soort van training voor ons (soort van teambuilding). Binnenkort ook nog ff Naxx clearen
Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leavequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De Ulduar hardmodes zijn best te doen op een avondAls Mimi en Yogg in een keer goed gaan natuurlijk
Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haalquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ja, er zijn een aantal quests die moeilijk te vinden zijn bijvoorbeeld:
De Gordunni Scroll in Feralas (3 quests) is een item die je moet vinden (look de quest maar op op wowhead ofzo)
Alle dungeon quests die meetellen (download hier de Addon Loremaster voor, die zegt of een quest meetelt of niet)
Als je Horde bent is er in Stonard/Blasted lands een 23 quests lange chain waaronder 9 Kalimdor
Er zijn wel meer quests die moelijk te vinden zijn
Alle quests die beginnen met een item loop je vaak ook gewoon langs.
werk eerst alle begin area's af en ga dan van land naar land (ik werkte van boven naar onder)
Maak een account op WoWhead en download WoW Client, dit helpt echt en het zet een lijst met alle quests die je niet hebt gedaan op een rijtje op je pagina op WoWhead.
Ik was toevallig op WoWhead aan het kijken in mijn lijstje en zag dat ik nog gewoon 2 quests open had
(precies genoeg) voor de achie, lvl 7 quests nog wel (kwam van een item die ik had gemist die en een quest begint)
Dit helpt ook:
http://www.wowguider.com/?p=295
Lijstje met quests die je moelijk kan vinden ofzo.
Oh en dit is geen tip maar een mooie uitspraak die ik vond op internet en ik hier random wil plaatsen:
Only the insane have strength enough to prosper
only those who prosper may truly judge what is sane.
(dit is nu mijn motivatie om loremaster te halen)
Yogg +1 was best te doen nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Als je bij ons 1x het woord Yogg laat vallen dan is de halve raid /leave
Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel jaquote:
Eerste try was al interesant. Onze MT was vergeten wat die wolken deden, chargde zo door 2 wolken heen bij de eerste spawnquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een groep met mensen die een klein beetje hersens hebben wel ja
Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Dibble het volgende:
Trouwens zijn die currencies echt bagger. WTF! 1 frost emblem equals 1 emblem of heroism bij de emblem trader. Dat is toch dikke downvalue man. 1 euro ruil je toch ook niet voor 1 dollarZou mintens 3 x zoveel moeten zijn ivm de moeite!
50 HC's jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:38 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga een paar uur hc's farmen en je hebt 50 van die paarse prut emblems...
Onzin, dat gaat veel vlugger.quote:
Okiequote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een schat! Ik moet nog 40 quests of zo en nog niet in de problemen qua vinden, maar ik vraag me nu al af waar ik in hemelsnaam 40 quests vandaan haalIk zal je tips 1 voor 1 nalopen.
De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Dibble het volgende:
En voor die random badge bonus is niet alleen bij je eerste daily? Zoals xp bonus
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De eerste krijg je frost emblems daarna alleen die lagere.
25 man? Netjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:31 schreef lifeblind het volgende:
En op ravenholdt is de realm first op Lich King heroic een kwartier geleden gehaald!
25m inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
25 man? Netjes
Er zullen er deze week vast nog veel meer volgen
Desolace danquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef synchrowise het volgende:
Nog 48 quests in Eastern Kingdoms, waarbij ik er net veel heb gevonden in searing gorge
Morgen ook Economie-examen, maar /care![]()
Heb ook ontdekt dat Western en Eastern Plaguelands worden ge-re-maked in Cataclysm. Te chill want ik vind dat echt van die kutlanden, zo deprimerend ook.
Dus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Sjiznit het volgende:
Mweh. Dropte net in voa de ilvl 264 legs. Roll ik 25.
Ach ja, we hadden 3 andere warriors mee. Opzich wel redelijk voor een VoA25. Keek net nog ff naar de armory van degene die em gewonnen had. Hij had dus 251legs. Nou is het een logische upgrade dan. Maar het FFFUUUUUUUU gehalte was wel ff hoog aangezien ik altijd zuig met rollen op dingen die ik echt wil en dan de offspec troep altijd winquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dus?![]()
Goede raids uitkiezen, monIk zit sinds vanmiddag inmiddels aan 10x T10 items trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |