abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81619683
Ben ook weer begonnen 2 weken terug

Me 80's even gelaten na wat heroics en nu me mage aan het levelen, lvl 34 vorige week donderdag, nu alweer 64

Maar word een beetje doodziek van het ganken, laatste twee dagen in hellfire wel erg extreem, een horde pala in de problemen met wat mobs, ik pull wat mobs weg en kill zijn mobs. Healt de pala, valt hij mij aan, dus ik nuke hem met me mage. Even later komt hij weer terug, valt hij me weer aan dus ik kill hem weer. En opeens een lvl 80 DK meteen met Deathchrip, ik blink weg en hij kan me niet pakken dus ontsnap gelukkig.

Even later weer een lvl 80 shammy die me aanvalt, wederom blink ik en shammy zit vast in combat met een mob ik blijf op afstand door blink en kan wegvliegen.

Even later wederom een paladin wat me aanvalt, ik nuke hem heb nog half HP over komt er weer een pala die zag daar een dode horde liggen, en valt me aan, helaas deze is enkele lvls hoger en killt me, ben weer aan het questen komt die pala weer nuked me weer en weer door. Toen me rogue maar gehaald en die pala even gekilled.

Weer eindelijk aan het questen, opeens vanuit de lucht springt een lock en warrior op me, beiden 4 lvls hoger en killen me, ik had me rogue nog in de buurt dus ik vlieg ze achterna naar hun hordetown en kill ze daar

Eindelijk weer lekker aan het questen komt er een lock overvliegen lvl 80, 1 spell instant death

En dat was gister allemaal in 3 uurtjes spelen word er ziek van
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:41:00 #277
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81619797
Moet je maar geen PVP server spelen
pi_81621009
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ben ook weer begonnen 2 weken terug

Me 80's even gelaten na wat heroics en nu me mage aan het levelen, lvl 34 vorige week donderdag, nu alweer 64

Maar word een beetje doodziek van het ganken, laatste twee dagen in hellfire wel erg extreem, een horde pala in de problemen met wat mobs, ik pull wat mobs weg en kill zijn mobs. Healt de pala, valt hij mij aan, dus ik nuke hem met me mage. Even later komt hij weer terug, valt hij me weer aan dus ik kill hem weer. En opeens een lvl 80 DK meteen met Deathchrip, ik blink weg en hij kan me niet pakken dus ontsnap gelukkig.

Even later weer een lvl 80 shammy die me aanvalt, wederom blink ik en shammy zit vast in combat met een mob ik blijf op afstand door blink en kan wegvliegen.

Even later wederom een paladin wat me aanvalt, ik nuke hem heb nog half HP over komt er weer een pala die zag daar een dode horde liggen, en valt me aan, helaas deze is enkele lvls hoger en killt me, ben weer aan het questen komt die pala weer nuked me weer en weer door. Toen me rogue maar gehaald en die pala even gekilled.

Weer eindelijk aan het questen, opeens vanuit de lucht springt een lock en warrior op me, beiden 4 lvls hoger en killen me, ik had me rogue nog in de buurt dus ik vlieg ze achterna naar hun hordetown en kill ze daar

Eindelijk weer lekker aan het questen komt er een lock overvliegen lvl 80, 1 spell instant death

En dat was gister allemaal in 3 uurtjes spelen word er ziek van
Zo gaat dat op low lvl .

Low killed Low, Vice versa wordt geprobeert, ergernis breekt bij een uit, logt zn 80'er en owned alles wat ie in dat gebied tegenkomt .

Daarom heb ik nu meestal me pally of me hunter in mijn quest gebied staan .

Meestal zijn de allience zo vuil dat als je 4 mobs op je hebt half hp hebt om je dan te killen. Meestal heb ik dan zoiets van ga een eind fietsen log om naar mn 80'er en gank m gewoon tot hij uitlogt... vuil maar oke
meestal na 5x ofzo log ik terug en opeens lopen ze langs en doen ze niks meer

edit: of je wordt gewhispered door een lvl 1: WTF man noob etc etc (ook wel eens gebeurt lol)
Jeweet!
pi_81621106
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Zo gaat dat op low lvl .

Low killed Low, Vice versa wordt geprobeert, ergernis breekt bij een uit, logt zn 80'er en owned alles wat ie in dat gebied tegenkomt .

Daarom heb ik nu meestal me pally of me hunter in mijn quest gebied staan .

Meestal zijn de allience zo vuil dat als je 4 mobs op je hebt half hp hebt om je dan te killen. Meestal heb ik dan zoiets van ga een eind fietsen log om naar mn 80'er en gank m gewoon tot hij uitlogt... vuil maar oke
meestal na 5x ofzo log ik terug en opeens lopen ze langs en doen ze niks meer

edit: of je wordt gewhispered door een lvl 1: WTF man noob etc etc (ook wel eens gebeurt lol)
Alliance wordt dan ook gespeeld door 12-jarige jongetjes

Ik zit op een pvp server en ik help juist altijd alliance die teveel mobs op zich hebben en wegrennen,zo ook nog een nelf priest geholpen laatst, krijg ik /bow en /thanks terug
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:11:28 #280
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81621245
Ben nu met een daily bezig waarbij je in de Fjords schepen moet bombarderen vanaf een zeppelin. Maar man wat is dat een irritante taak . Kon ik maar mijn flying mount gebruiken

Btw, ik durf te wedden dat die kuthorde meer ganked dan de Alliance <3. Kan iig niet wachten tot ik level 80 ben en 40's in tanaris ga pwnen.
*Hosselcopter*
pi_81621415
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Alliance wordt dan ook gespeeld door 12-jarige jongetjes

Ik zit op een pvp server en ik help juist altijd alliance die teveel mobs op zich hebben en wegrennen,zo ook nog een nelf priest geholpen laatst, krijg ik /bow en /thanks terug
Grappig, ik ben zelf 27 en speel alliance

Daarbij gaan exact dezelfde verhalen rond over horde hoor, wij hadden twee 15jarige in de guild, gingen een middagje raiden in STV horde killen, heb ik ze toen ook over aangesproken dat ik het kinderachtig vind.

En meestal zijn het ook de kinderen van beide kanten die zo zielig bezig zijn, ik zal nooit maar dan ook nooit een horde zonder reden ganken met me lvl 80 of een andere higher lvl char. Ik zie daar het nut niet van in, als ik één zie lopen ben ik wel op me hoede om snel te kunnen reageren, en als ik zie dat de horde in de problemen zit dan help ik hem gewoon, zou niet de eerste keer zijn en ik word ook wel eens geholpen door een horde hoor
pi_81621718
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:11 schreef Dibble het volgende:
Ben nu met een daily bezig waarbij je in de Fjords schepen moet bombarderen vanaf een zeppelin. Maar man wat is dat een irritante taak . Kon ik maar mijn flying mount gebruiken

Btw, ik durf te wedden dat die kuthorde meer ganked dan de Alliance <3. Kan iig niet wachten tot ik level 80 ben en 40's in tanaris ga pwnen.
My god doe je dat serieus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:31:36 #283
265154 Ezio
Koekert
pi_81622215
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Zo jij bent stoer
En jij snapt weer niet wat ik bedoel
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81622977
Ik vind het wel een fout van hun kant, als blizzard eerder had opgemerkt dat ik niet kon betalen was mijn character niet gelocked geweest.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:57:30 #285
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_81623384
ff mijn vreugde in het juiste topic ventileren: BRK is back! (ook al ben ik al lang gestopt)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:59:10 #286
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81623464
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef JoeBravo het volgende:
ff mijn vreugde in het juiste topic ventileren: BRK is back! (ook al ben ik al lang gestopt)
Daar was ik ook erg happy mee!
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:00:04 #287
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_81623509
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef GI het volgende:

[..]

Daar was ik ook erg happy mee!
z'n real life blog is ook erg leuk, maar dit is beter
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:02:07 #288
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81623625
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

z'n real life blog is ook erg leuk, maar dit is beter
Staan beide in mijn RSS feeds
pi_81623866
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef synchrowise het volgende:
Ik vind het wel een fout van hun kant, als blizzard eerder had opgemerkt dat ik niet kon betalen was mijn character niet gelocked geweest.
Makkelijk om het zo bij een ander neer te leggen. Je had zelf moeten kijken of je het kon betalen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_81623929
Volgens mij heb ik mijn build en gear nu wel beter op orde ?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&cn=Ockeros

Zo direct even leren over hitcap, ...cap.
ArP en Attack power, wat de beste skills zijn voor een warrior.

Raden jullie het aan om nu meteen goed te Gemmen en Enchanten ? Dus ook me legs, of wachten todat ik 245 item level heb.
pi_81624018
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Makkelijk om het zo bij een ander neer te leggen. Je had zelf moeten kijken of je het kon betalen.
Ik wist toch echt zeker dat ik genoeg geld had, toch zeiden ze van niet.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:10:56 #292
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_81624025
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef GI het volgende:

[..]

Staan beide in mijn RSS feeds
bij mij nu ook
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_81625527
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef BWRaep het volgende:
Volgens mij heb ik mijn build en gear nu wel beter op orde ?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Nordrassil&cn=Ockeros

Zo direct even leren over hitcap, ...cap.
ArP en Attack power, wat de beste skills zijn voor een warrior.

Raden jullie het aan om nu meteen goed te Gemmen en Enchanten ? Dus ook me legs, of wachten todat ik 245 item level heb.
Mjah als ik van die heroic items heb en blues dan stop ik er altijd van die blue quality gems in en enchant ik het meestal met niet de beste enchant. Chest altijd gewoon 8 stats ipv 10, wapen met greater savagery ipv berserking enzo. Sowieso zou ik niet al te veel gold uitgeven aan gear wat je binnen een aantal dagen kan vervangen.
pi_81637025
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef synchrowise het volgende:

My god doe je dat serieus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sinds kort een alliance character en ontdekte dat ze daar in hun tradechat daadwerkelijk crossroads raids organiseren Wat een triestheid zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81638262
Whehe, ja crossroads is bijna constant under attack. Ik vraag me ook af wat het leuke eraan is.

Wat ik soms doe op m'n druid is Honor Hold aanvallen. Zelfs dat is prima te solo-en. Ik vraag me daarom echt af wat er leuk is aan crossroads, waar je alles kan 1shotten.
pi_81638800
'Note to Blizzard: make people run to an instance first before giving them the option to teleport in.'

Echt belachelijk hoeveel mensen niet weten waar een ingang van een heroic (lees: ICC5) niet weten.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:25:56 #297
265154 Ezio
Koekert
pi_81642477
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Metonae het volgende:
'Note to Blizzard: make people run to an instance first before giving them the option to teleport in.'

Echt belachelijk hoeveel mensen niet weten waar een ingang van een heroic (lees: ICC5) niet weten.
Dat moet ook in Cata.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:44:30 #298
265154 Ezio
Koekert
pi_81643636
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een alliance character en ontdekte dat ze daar in hun tradechat daadwerkelijk crossroads raids organiseren Wat een triestheid zeg.
Bij ons zitten er steeds een lowgeared mage en een druid in Xroads, die schop ik met een maat bijna dagelijks weer weg daar
pi_81643976
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach ja, griefers. Ik maak het met elke char wel mee dat ik uit moet loggen omdat alle quest NPC's worden afgemaakt door een paar kleuters. Wat mij betreft mogen ze daar wel met de banhammer overheen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:50:43 #300
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81644015
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach ja, griefers. Ik maak het met elke char wel mee dat ik uit moet loggen omdat alle quest NPC's worden afgemaakt door een paar kleuters. Wat mij betreft mogen ze daar wel met de banhammer overheen.
Jank niet zo zeg . Als je daar niet tegen kan moet je van een PvP server wegblijven.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')