abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:09:02 #251
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_81599826
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Dit weekend had ik op level 49 een half level per gewonnen bg (was wel warsong gulch in warsong gulch-weekend)
Weekend daarvoor AV, van 58 naar 60 in 1 ronde
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_81600314
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef synchrowise het volgende:
Iemand nog tips voor Loremaster? Mis nog 25 quests in Kalimdor, denk dat ik de armor quests in Silithus moet doen dan
AQ questchain gedaan?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:18:39 #253
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81600427
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Metonae het volgende:

[..]

AQ questchain gedaan?
Niet nodig.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81601479
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Blistering het volgende:

[..]

Niet nodig.
Kan ook niet ik ging AQ in, ik pull 1 mob gelijk komen er 2 andere mobs bij, en ze zien er nog gaar uit ook . Tis nou eenmaal een 20 man raid(lvl 60)
pi_81601545
Lol dat was grappig. Net heroic oculus gedaan, alleen de priest was bij de laatste boss z'n mount aan het vernieuwen en de tank pullde al. Vervolgens vlogen we in range en heeft hij het met normale spells gehealed . Ik ging op een gegeven moment dood, viel op het platform en kon vanaf daar gewoon spells casten .
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:02:42 #256
265154 Ezio
Koekert
pi_81603086
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat was grappig. Net heroic oculus gedaan, alleen de priest was bij de laatste boss z'n mount aan het vernieuwen en de tank pullde al. Vervolgens vlogen we in range en heeft hij het met normale spells gehealed . Ik ging op een gegeven moment dood, viel op het platform en kon vanaf daar gewoon spells casten .
Zo DPS ik daar altijd, gaat veel sneller
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81603524
Ik had eerst een mage tot 80 gelvled en toen was ik gefaction en realm changed. Maar het bleek dus dat ik niet genoeg geld had en mijn character is nu al heel lang gelocked. Ik heb al eens een mail gestuurd naar Bliz of ze het kunnen terugdraaien zodat ik weer kan spelen op mij mage, maar kreeg zo'n e-mail dat ik moest betalen. Nu weer gemaild, hoop dat het lukt.
pi_81604264
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef synchrowise het volgende:
Ik had eerst een mage tot 80 gelvled en toen was ik gefaction en realm changed. Maar het bleek dus dat ik niet genoeg geld had en mijn character is nu al heel lang gelocked. Ik heb al eens een mail gestuurd naar Bliz of ze het kunnen terugdraaien zodat ik weer kan spelen op mij mage, maar kreeg zo'n e-mail dat ik moest betalen. Nu weer gemaild, hoop dat het lukt.
Wat je terugkrijgt is het volgende : "Betalen".
pi_81606797
En weer gehacked...

*zucht*

ik begin toch wel ernstige vragen te zetten bij de veiligheid van een authenticator als ze gewoon met een keylogger, en wat andere gegevens zomaar je wachtwoord kunnen veranderen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 mei 2010 @ 00:28:41 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_81607056
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef jagga het volgende:

[..]

mjah als je wint wel

Lang leve wildhammer, naar horen zeggen de grootste collectie noobs in de historie van WoW
Wildhammer, daar heb ik ook even gezeten, goden wat een trieste server is dat zeg (horde kant)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_81607101
Dinsdagnacht na twaalven. En er dan achterkomen na het doodmaken van de weekly boss dat je de quest eerder die avond had abandoned voor een andere quest
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 mei 2010 @ 00:32:25 #262
Rawr
pi_81607177
Een armswarrior lvlen is trouwens heerlijk als je vroegere warriors alleen fury hebt gedaan, en de laatste tijd alleen maar prot

Charge > enorme 'witte' beuk, dikke heroic strike, rend, een eventuele hamstring en een execute om het af te maken. Nog geen 15 sec per gevecht

Mijn char nu (lvl 32): Naschrakh
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_81608276
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een armswarrior lvlen is trouwens heerlijk als je vroegere warriors alleen fury hebt gedaan, en de laatste tijd alleen maar prot

Charge > enorme 'witte' beuk, dikke heroic strike, rend, een eventuele hamstring en een execute om het af te maken. Nog geen 15 sec per gevecht

loop er heen WW BT dood
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81608966
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Helemaal win met impr. overpower icm taste for blood procs .
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 mei 2010 @ 02:08:25 #265
Rawr
pi_81609024
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Helemaal win met impr. overpower icm taste for blood procs .
Improved Overpower heb ik niet, Taste for Blood wel maxed
  woensdag 19 mei 2010 @ 07:11:49 #266
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_81610090
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef synchrowise het volgende:
Iemand nog tips voor Loremaster? Mis nog 25 quests in Kalimdor, denk dat ik de armor quests in Silithus moet doen dan
/questhelper incomplete ofzo
  woensdag 19 mei 2010 @ 08:22:22 #267
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81610728
Ben ik lekker aan het questen gisteren in dragonblight.

wtf, waarom gaat er ineens zoveel hp af? en waarom ben ik slowed?
*kijkt om*

human priest + mage. > dood. MEH

corpserunnen en me het uur daarop vermaakt met het "hunten"op de 2 gankers.

Pet op de mage afgestuurd en zelf achter de priest aan.

Kreeg ik ineens whispers dat ik een dikke noob was en triest was omdat ik hun 2en zat te vervelen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81611074
Bah, woensdagochtend-onderhoud.
pi_81611480
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef jagga het volgende:

*kijkt om*

Kreeg ik ineens whispers dat ik een dikke noob was en triest was omdat ik hun 2en zat te vervelen
Lol hun vielen jou ook gezamenlijk aan
pi_81611545
quote:

*kijkt om*

Bij mij net andersom gisteren. Zat in Silithus (?) om cooking te levelen, was er een lvl 60 undead. Eerst /wave enzo, mocht ie gek doen issie binnen 1 klap dood. Hij deed vrolijk terug voor zover dat kan en hij ging weer verder met waar die gebleven was. Als hij een beestje aanviel maakte ik die af voor m. Toen logte die ineens uit en kreeg ik een wisper van een pala. Was hij en of ik hem asjeblieft niet af wilde maken

Toen ik vroeg offie wel doorhad dat ik m hielp wist ie dat niet Maargoed, daarna niet meer gezien en ik heb binnen 2 uurtjes cooking van 196 tot 412 geleveld.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:14:16 #271
265154 Ezio
Koekert
pi_81613518
quote:

*kijkt om*

Ik zat van de week een of andere Lazorpistol gnome te ganken uit verveling, word ik ineens gewhisperd door een paladin genaamd Lazorhearth dat ik ge-report ben ''under clausule 27442A of the EULA for harrassment and trying to hamper another player's PvE progress''

Het is een PvP realm, sukkel !!!

En gisteren een of andere 80 paladin die stoer zat te doen dat hij zo goed was, vraag ik of hij de LK al dood had, nee dus. Zegt hij dat ik dat zelf ook niet kan, dus ik moest mijn mond houden. Dus ik link frozen throne achi, hij roept LOL ITS FAKE REPORTED en ignored me

Ook vaak genoeg gehad dat ik een mede-horde in de STV arena gank en dat ze dan gaan zeuren. Gast, je komt daar zelf naar beneden en je valt me zelf aan terwijl ik die kist sta te looten, wat verwacht je nou helemaal.

Sommige mensen echt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:38:37 #272
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81614421
Het is echt jammer dat je als lvltje 74 gewoon bijna altijd mist op een lvl 80er TEnzij debiele hitrating maar dat heb je dan toch niet.

Voor de grap een guildie geprobeerd te duelen.. Duurde fucking voor eeuwig aangezien: miss miss miss dodge miss.

En als je em dan raakt doe je nog maar 100 dmg ofzo >_<
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81614848
gisteren icc10 gedaan en 2 nieuwe achievements erbij voor de mount. portal jockey en die van Festergut. jammer genoeg was de groep die we hadden zwaar klote. 2 mensen in die gewoon zaten te rotzooien en een aantal mensen me offspec's.

erg jammer. als we een goeie groep hadden konden we veel meer achievements halen.
pi_81616684
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef BattleCow het volgende:
En weer gehacked...

*zucht*

ik begin toch wel ernstige vragen te zetten bij de veiligheid van een authenticator als ze gewoon met een keylogger, en wat andere gegevens zomaar je wachtwoord kunnen veranderen.
Jij leest dus geen MMO merk ik.
Zoals al gemeld is geworden, kan een authenticator omzeild worden. Er blijkt een soort virus te zijn gemaakt, die de code van blizzard naar jou onderschept, Ondertussen jou een verkeerde door geeft, wat de maker van het virus ondertussen de tijd geeft om jou originele code te gebruiken die je eigenlijk had gekregen.

Wat Blizzard trouwens ook zelf aangeeft als je gehacked bent is:
Log niet in voordat je 100% zeker bent dat je pc clean is.
Verander niet alleen je normale wachtwoord, maar eventueel ook je E-mail adres of je wachtwoord van je E-mail adres.

Ben zelf een tijd terug ook gehacked geworden, na lang zoeken en verschillende virusscanners te gebruiken vond ik met A-Squared free (anti-malware) maarliefts 12 Trojan Horse(s) + trackers in Ventrilo Mix. Vond het verdacht veel maar naar verder onderzoek bleken het geen False-positives te zijn ( Look-A-Like). Sinds dien scan ik iedere dag zowat met al me stuff me pc. ( AV-anti virus, A-squared free, Ad-aware) En om de zoveel tijd dll ik eens ventrilomix weer om er een scan doorheen te halen, maar vind er standaard nog steeds 4 in .
Jeweet!
pi_81618411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zat van de week een of andere Lazorpistol gnome te ganken uit verveling, word ik ineens gewhisperd door een paladin genaamd Lazorhearth dat ik ge-report ben ''under clausule 27442A of the EULA for harrassment and trying to hamper another player's PvE progress''

Het is een PvP realm, sukkel !!!

En gisteren een of andere 80 paladin die stoer zat te doen dat hij zo goed was, vraag ik of hij de LK al dood had, nee dus. Zegt hij dat ik dat zelf ook niet kan, dus ik moest mijn mond houden. Dus ik link frozen throne achi, hij roept LOL ITS FAKE REPORTED en ignored me

Ook vaak genoeg gehad dat ik een mede-horde in de STV arena gank en dat ze dan gaan zeuren. Gast, je komt daar zelf naar beneden en je valt me zelf aan terwijl ik die kist sta te looten, wat verwacht je nou helemaal.

Sommige mensen echt
Zo jij bent stoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')