Weekend daarvoor AV, van 58 naar 60 in 1 rondequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Dit weekend had ik op level 49 een half level per gewonnen bg(was wel warsong gulch in warsong gulch-weekend)
AQ questchain gedaan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef synchrowise het volgende:
Iemand nog tips voor Loremaster? Mis nog 25 quests in Kalimdor, denk dat ik de armor quests in Silithus moet doen dan
Niet nodig.quote:
Kan ook niet ik ging AQ in, ik pull 1 mob gelijk komen er 2 andere mobs bij, en ze zien er nog gaar uit ookquote:
Zo DPS ik daar altijd, gaat veel snellerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dat was grappig. Net heroic oculus gedaan, alleen de priest was bij de laatste boss z'n mount aan het vernieuwen en de tank pullde al. Vervolgens vlogen we in range en heeft hij het met normale spells gehealed. Ik ging op een gegeven moment dood, viel op het platform en kon vanaf daar gewoon spells casten
.
Wat je terugkrijgt is het volgende : "Betalen".quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef synchrowise het volgende:
Ik had eerst een mage tot 80 gelvled en toen was ik gefaction en realm changed. Maar het bleek dus dat ik niet genoeg geld had en mijn character is nu al heel lang gelocked. Ik heb al eens een mail gestuurd naar Bliz of ze het kunnen terugdraaien zodat ik weer kan spelen op mij mage, maar kreeg zo'n e-mail dat ik moest betalen. Nu weer gemaild, hoop dat het lukt.
Wildhammer, daar heb ik ook even gezeten, goden wat een trieste server is dat zeg (horde kant)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah als je wint wel
Lang leve wildhammer, naar horen zeggen de grootste collectie noobs in de historie van WoW
loop er heen WW BT doodquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een armswarrior lvlen is trouwens heerlijk als je vroegere warriors alleen fury hebt gedaan, en de laatste tijd alleen maar prot
Charge > enorme 'witte' beuk, dikke heroic strike, rend, een eventuele hamstring en een execute om het af te maken. Nog geen 15 sec per gevecht
Mijn char nu (lvl 32): Naschrakh
Helemaal win met impr. overpower icm taste for blood procsquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een armswarrior lvlen is trouwens heerlijk als je vroegere warriors alleen fury hebt gedaan, en de laatste tijd alleen maar prot
Charge > enorme 'witte' beuk, dikke heroic strike, rend, een eventuele hamstring en een execute om het af te maken. Nog geen 15 sec per gevecht
Mijn char nu (lvl 32): Naschrakh
Improved Overpower heb ik niet, Taste for Blood wel maxedquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helemaal win met impr. overpower icm taste for blood procs.
/questhelper incomplete ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef synchrowise het volgende:
Iemand nog tips voor Loremaster? Mis nog 25 quests in Kalimdor, denk dat ik de armor quests in Silithus moet doen dan
Lol hun vielen jou ook gezamenlijk aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef jagga het volgende:
Ben ik lekker aan het questen gisteren in dragonblight.
wtf, waarom gaat er ineens zoveel hp af?en waarom ben ik slowed?
*kijkt om*
human priest + mage. > dood. MEH
corpserunnen en me het uur daarop vermaakt met het "hunten"op de 2 gankers.
Pet op de mage afgestuurd en zelf achter de priest aan.
Kreeg ik ineens whispers dat ik een dikke noob was en triest was omdat ik hun 2en zat te vervelen
Bij mij net andersom gisteren. Zat in Silithus (?) om cooking te levelen, was er een lvl 60 undead. Eerst /wave enzo, mocht ie gek doen issie binnen 1 klap dood. Hij deed vrolijk terug voor zover dat kan en hij ging weer verder met waar die gebleven was. Als hij een beestje aanviel maakte ik die af voor m. Toen logte die ineens uit en kreeg ik een wisper van een pala. Was hij en of ik hem asjeblieft niet af wilde makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef jagga het volgende:
*kijkt om*
Kreeg ik ineens whispers dat ik een dikke noob was en triest was omdat ik hun 2en zat te vervelen
Ik zat van de week een of andere Lazorpistol gnome te ganken uit verveling, word ik ineens gewhisperd door een paladin genaamd Lazorhearth dat ik ge-report ben ''under clausule 27442A of the EULA for harrassment and trying to hamper another player's PvE progress''quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef jagga het volgende:
*kijkt om*
Jij leest dus geen MMO merk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:21 schreef BattleCow het volgende:
En weer gehacked...
*zucht*
ik begin toch wel ernstige vragen te zetten bij de veiligheid van een authenticator als ze gewoon met een keylogger, en wat andere gegevens zomaar je wachtwoord kunnen veranderen.
Zo jij bent stoerquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat van de week een of andere Lazorpistol gnome te ganken uit verveling, word ik ineens gewhisperd door een paladin genaamd Lazorhearth dat ik ge-report ben ''under clausule 27442A of the EULA for harrassment and trying to hamper another player's PvE progress''
Het is een PvP realm, sukkel!!!
En gisteren een of andere 80 paladin die stoer zat te doen dat hij zo goed was, vraag ik of hij de LK al dood had, nee dus. Zegt hij dat ik dat zelf ook niet kan, dus ik moest mijn mond houden. Dus ik link frozen throne achi, hij roept LOL ITS FAKE REPORTED en ignored me![]()
Ook vaak genoeg gehad dat ik een mede-horde in de STV arena gank en dat ze dan gaan zeuren. Gast, je komt daar zelf naar beneden en je valt me zelf aan terwijl ik die kist sta te looten, wat verwacht je nou helemaal.
Sommige mensen echt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |