Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Afhankelijk van de Realm(s) in de zelfde BG.
Als er gewoon weinig wordt ge PVP'ed op de realm's in de zelfde BG of ze zijn gewoon bijna onbewoond dan kan het HEEL lang duren ja voordat je in een Battleground komt.
bij ons wil je de 61-70 AV al niet meer inenigste wat je tegen komt zijn lvl 70 twinks met full T6 20k+ hp die je oneshotten....
Kwam gewoon een ret pally aan Woesh Woesh 5 mensen om hem heen dood, heeft ie een leuke Healer achterzich met 15k mana op lvl 70
.
Of je krijgt een leuke prot warrior tegen je, Waar je normaal 1k hit, hit je opeens 200.... Block, Block , Block , Parry, Dodge, 300 crit WAUW, Dodge >.<
Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heb je op lvl80 net zo goed. Healers zijn op dit moment echt ziek overpowered. Af en toe doe ik WSG in mijn tank gear, als er dan 1-2 healers meezijn kan ik lekker op mijn gemakje naar onze vlag rennen terwijl er 6-7 man op je aan het inhakken zijn. Echt belachelijk hoe sterk healers zijn, hopelijk kan daar iets in Cataclysm aan gedaan worden. Het team met de meeste healers wint, dat is nu de regel.
Ben ik zo al een beetje met mijn PVE tank gearquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Ga voor de grap maar extra Tank gear halen en dan gewoon Resi erin gemmen, Damn dan ben je een monster zelfs zonder healers
Klopt ook helemaal, helaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja, healer zijn te interrupten te cc'en, net als in PVE niet meer nadenken en in PVP zegt geen mod dat je dat zou moeten doen dus dan maar door dps'en.
Die twinks helaas bij ons in de BG welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
Nou daar zit hij dan dus in.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Nee dan zit je gwoon in een BOUT Battlegroup.
BG waar ik in zit kwam je toch vrij snel in AV van 51-60.
Justice? TBC heroics grinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Dibble het volgende:
Wat is trouwens het snelste manier om aan Badges of Justice te komen?>
Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrindquote:
Haha idem, zit ook op 438quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik daar 500 van heb, had even geen idee hoe, maar komt waarschijnlijk doordat ik de Raven lord en Swift White Hawkstrider heb gegrind
Ben nu toch ook maar cooking aan het lvlen, hunters moeten immers kunnen koken als ze in de wildernis zittenquote:
Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer ik na een week of twee weer in te loggen, moet ik ineens een authenticater nummer invullen.
Zou ik weer m'n account kwijt zijn?
Ja dat dacht ik ook. Niet dat het me veel uit maakt, als het goed is zou m'n account morgen aflopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iemand heeft je gehackt en er een authenticator aan toegevoegd, je bent best wel de laars.
Je moet ook gewoon optiefen als je er niks van kanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is dat typisch AV dan? Bij ons gaat WSG en AB aardig goed namelijk, en je komt er ook redelijk snel in.
Alleen daar heb je wel vaak weer van die nerds die gaan zitten schelden op mensen die het niet zo vaak of goed doen.
Het lukt mij als hunter, dus waarom nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
kan je geen TBC dungeons solo'en als Prot?
Tuurlijk, zelfs al ret. Ik vind het alleen fucking saai. Moet morgen maar eens een groep zoeken om flink te oneshotten die klote isntances.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef Evertjan het volgende:
kan je geen TBC dungeons solo'en als Prot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |