ARP hardcap is 1400 (ongeveer) NES geeft 678. dus de bedoeling is dat je 722 ARP rating krijgt om softcapped te worden, en dan gewoon volgas str gemmen.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:
Wat is beter voor een arms warrior, +20 ARP of +20 STR ?
M'n char gaat er al beter uit zien in de stats ^^
Niet als hij stealthed is nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef ufopiloot het volgende:
Ja verwarrend zeg, het verschil tussen een boom en een bolle uil valt ook totaal niet op
Jij doet niet aan werk/school?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Blistering het volgende:
Insane in the Membrane status updateje!
- Steamwheedle Cartel: Exalted - DONE
- Bloodsail Buccaneers: Honored - DONE
- Shen'dralar: Exalted - DONE
Up next: Ravenholdt, terwijl ik de AH goed in de gaten houdt voor decks, herbs etc. Best aardig voor 8 dagen grinden!
Nopequote:
Ik kreeg gewoon rep points toen ik exalthed was volgens mij in normale dungeonsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef Junglebeast het volgende:
Ik denk dat je dan de heroics moet doen als je rep boven honoured zit ofzo.
Maar neem een healer mee die het ook nog nodig hebt en het is een makkie..
Heb mnu maar een mix, maar is het niet beter eentje volledig te stacken ?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef BWRaep het volgende:
Wat is beter voor een arms warrior, +20 ARP of +20 STR ?
M'n char gaat er al beter uit zien in de stats ^^
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Sjiznit het volgende:
Soms zijn mensen echt frustrerend. Vraagt iemand mensen voor icc. Dus ik whisp em van heb vids gezien en weet de tacts, ben er alleen nog niet geweest. Krijg je terug: Sorry mate, reading isnt the same as doing. Alsof ik dat niet weet, maar je kan iets alleen maar doen als je een keer mee kan is het niet.
Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan hebquote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
Ben ook bijna zo ver om die ilvl245 128 hit trinket te kopen ipv mijn mirror of truth en mijn ilvl 251 tankhandschoenen en wat pvp gear met hogere ilvls aan te doen om zo een stuk hogere gs te krijgen, achterlijk systeem. Alhoewel het vaak meer de mensen zijn die het zo gebruiken. Maar ach, kom er ooit wel in. Wil voor cata een keer de Lich King dood hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is ook vaak zo dat de gepugde mensen hard falen hoor, maargoed, het achievement systeem heeft inderdaad een nare bijwerking zo. Als ik op een alt naar ICC wil mag ik niet mee zonder achievement terwijl ik alle tactics ken en gedaan heb
aggh, werd laatst gekicked omdat ik toc5 normal deed en had geen 30k health (maar 28k). Mensen willen tegenwoordig een paar keer op een knop klikken en vervolgens instance/raid gehaald hebben om vervolgens de loot te verdelen. Een wipe kost gewoon te veel geld/tijd voor de meeste mensen.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wow , dat is balen man. Maar dan moet je zeggen, u were noob once to. Maar idd, erg achterlijke acties. Ben nu level 77, hoop dat ik dit niet vaak mee ga maken met de juiste GS op lvl 80.
Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 Heroicquote:Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, 28k voor ToC normal niet genoegKutkneuzen in het spel altijd.
hahaha, dat zei ik dus ook. Zijn reactie "as a level 70 yes..". Toen werd ik dus gekicked.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Laatst wilden ze in mijn groep een 35k hp tank kicken uit ToC5 HeroicDat zijn van die mensen die raar opkijken als je opmerkt dat mensen vroeger met 22k hp tankten in naxxramas
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef Hathor het volgende:
Word echt tijd voor die expansion nu, ik begin zo langzamerhand doodiek te worden van elke keer maar weer die dailies in Icecrown, en dat dan op meerdere chars. Tot overmaat van ramp is mijn ouwe guild ook nog es helemaal uit elkaar geknalt, zodat het enige vermakelijke, het raiden, ook op een laag pitje staat, omdat puggen niet mijn favoriete bezigheid is.
Ik ren dan vaak zelf met de vlag naar de andere base, dan willen ze ineens wél moeite doen om hem terug te krijgenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef GooseFM het volgende:
[..]
ga PvP!, heb ik ook gedaan, was zat van HC's en raiden heb ik de tijd niet voor, dus dan maar BG's gaan runnen met een alt, best leuk.... winnen best wat, verliezen helaas ook nog al eens omdat er mensen niet samenwerken en in WSG met 6 de FC op het dak gaan defenden terwijl de horde onze flag ook heeft en op het andere dak zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |