Ja baas.....quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4
Etcetera
Nembrionic
Its-Jojo-4you
Puntenslijpsel
mr_anonimous
Yurithemaster
TradeMarkie
LadyBlack
Soempie
Ofyles2
iamredleader
Whiteguy
MaJo
MadMaster
Diaan73
De_Hertog
B.ertha
Tanjaa
wyccie
Nesle
lubje25
DiabloSam
Neleos
zebaz
qonmann
slaveloos
Harajuku.
ScottTracy
UnderTheWingsOfLove
PhysicsRules
OeJ
Mikkie
peaceman
Heracross
GotC
laffer
Nico_S.
GimmeGore
Cynix ®
Wiebelkont
iggyinthehouse
Mark
erkel
Supersheep
Chielus
AirwiN
MrBadGuy
TheSilentEnigma
Rucebo
Ik bedoelde mezelf natuurlijk... ik heb nog hartstikke veel te doen, maar vandaag echt geen zin en schiet gewoon niet op met 2 besprekingen tussendoor ook nog.quote:
Ah okay. Veel succes dan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde mezelf natuurlijk... ik heb nog hartstikke veel te doen, maar vandaag echt geen zin en schiet gewoon niet op met 2 besprekingen tussendoor ook nog.
Typisch, maar kennelijk niets aan te doen dan...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik drink water zonder dat spul gewoon ja. Dat vind ik zelfs lekker.
* hap *quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik slik niet alles, maar kan op sommige zaken wel flink doorkauwen...
Vind ik niet raar hoor, ik heb ook aanzienlijk meer moeite Aspro Bruis weg te krijgen dan een pil zoals Ibuprofen of paracetamolquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een medicijn gekregen in poedervorm. Dat moet ik oplossen in een glas water en opdrinken. Maar ik kan dat dus niet. Echt nietHet smaakt bijna naar water, maar net iets anders en de structuur is ook net anders.
Het zal wel psychisch zijn, maar ik krijg zoiets niet weg en alleen al de gedachte dat het meermaal daags moet, is vreselijk
Sheep zegt trouwens dat het niet vies is
Zou ze hem zelf op komen halen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Tof, Audrey Hepburn heeft een prijs...![]()
![]()
![]()
En dat nog op die leeftijd...
Vast, mits picsquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou ze hem zelf op komen halen?
en de antibiotica die ik slik is echt heel heel erg vies...quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4
Nembrionic
Yurithemaster
Etcetera
mr_anonimous
Its-Jojo-4you
TradeMarkie
iamredleader
LadyBlack
Ofyles2
Hawaii_Tim
Soempie
MaJo
Whiteguy
MadMaster
Diaan73
Harajuku.
De_Hertog
Tanjaa
UncleErnie
Isdatzo
lubje25
JaniesBrownie
Nesle
B.ertha
zebaz
wyccie
Neleos
timmmmm
jaspah
DiabloSam
UnderTheWingsOfLove
Syb-rund.
ajf
Thrust
BeamofLight
qonmann
Trevland
ScottTracy
Ladidadida
SMutzskii
krioro
Yankee
blessed19
Tegan
CaLeX
PhysicsRules
_Michiel_
Rucebo
Xaryna
Cobra4
qonmann
Ofyles2
Patch
krengetje
Scrutinizer
tomtomaat
Tanjaa
Nembrionic
tombolafan
Etcetera
dyonvbaal
De_Hertog
TradeMarkie
tong80
ScottTracy
Yankee
Soempie
RealZeus
BasOne
wyccie
Cue_
Diaan73
Wickedangel
starla
vencodark
Its-Jojo-4you
MadMaster
tijnbrein
Samzz
Puntenslijpsel
iamredleader
Neleos
Yurithemaster
banaantjeEE
Good.vs.Evil
El_Matador
Terpentin07
FireFox1
MaJo
LadyBlack
Dopekoe
nightcowboy
Burnett
Bos81
Rucebo
Hawaii_Tim
InTrePidIvity
SamuelofSEK
stbabylon
We zijn vriendjes, PS!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en de antibiotica die ik slik is echt heel heel erg vies...
Bij de apotheek gehaald lijkt me.quote:
tomtomaat
mr_anonimous
qonmann
ScottTracy
Ofyles2
Yankee
tong80
nightcowboy
De_Hertog
banaantjeEE
rubbereend
Neleos
lubje25
starla
BasOne
Zapper
Sj0rSz
PhysicsRules
BeamofLight
dndiek
slaveloos
de_boswachter
Mark
DrDentz
Dj_Day-V
Tanjaa
Zero2Nine
Anonymousz
Ambrosius
Beschouw
Stuurloos
Zeroku
Terpentin07
Adelante
-_Guitarist_-
Bos81
Happel
Burnett
Cobra4
borisz
skittelman
HL_Dog43
ganzenherder
GimmeGore
methodmich
BruggiKeane
erkel
Barca
lookinforyou
TheArt
Etcetera
Cobra4
Nembrionic
Soempie
MadMaster
iamredleader
Its-Jojo-4you
mr_anonimous
TradeMarkie
Hawaii_Tim
Whiteguy
Diaan73
Yurithemaster
Puntenslijpsel
LadyBlack
trui
De_Hertog
Ofyles2
Harajuku.
AnitraX
kwakz0r
mijsje
wyccie
Evil-Cherry
Lijnloos
Duimelien
P.F
MaJo
alors
swarmahoer
Ynske
Mikkie
Muck
heaven7
Yachiru
sigme
Troel
styliste
mmascha
Doedezemaar
Inu
lubje25
PhysicsRules
Casparovvv
Eamon
SLP_
Konev
Salt_Seafood
Captain_Fabulous
Memento-Mori
Je post gewoon te veelquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk bij erg veel mensen op #1 of #2 van hun forumvriendjeslijst!?
Je reageert kennelijk veel op postings van anderen c.q. anderen reageren veel op jouw postings...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk bij erg veel mensen op #1 of #2 van hun forumvriendjeslijst!?
Yep! Ik de real world is soms toch te ingewikkeld voor mij....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef Cobra4 het volgende:
Hé Andy, ook weer in het land der levenden!?
Bij mij denk ik omdat we ook in de praatgroep zitten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
En hier heb je veel vrienden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Ik de real world is soms toch te ingewikkeld voor mij....
Ik zal dan maar proberen te minderen.quote:
Is ook een optie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je reageert kennelijk veel op postings van anderen c.q. anderen reageren veel op jouw postings...
Dat zeker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij denk ik omdat we ook in de praatgroep zitten!
Ik raak hier niet zo snel in een conflict betrokken als in real life.....quote:
Niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik raak hier niet zo snel in een conflict betrokken als in real life.....![]()
Dat denk jij, wij durven gewoon niet tegen je in te gaan vanwege je real lifequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zat afgelopen zondagavond toch niet achter me bij Mary Poppins, he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:
Toch wat vaker in de SC komen dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef Rucebo het volgende:
Ik sta bij jullie ergens helemaal onderaan, maar ik kom dan ook veel meer in het Quiz-topic dan in de Slowchat.
Mijn eigen lijstje nog maar eens:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
als ik ze hier heb dan hebben ze minder invloed op mijn leven als in real life.....
Dus nu is het helemaal rond?quote:
Ja dat is dus wel goed maar wel goed met een grote zwarte rand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Als dat namelijk wel zo zou zijn dan klopt er toch iets niet.
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank u
En nu is dan alles echt rond ja
De lijsttrekker van de VVD..... De aanvoerder van Bayern.....quote:
Mark Harmon natuurlijk.quote:
Eet ze en drink ze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
En op naar Zandvoort, vissie eten en terrasje pakken...
quote:
Riep er iemand?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Dus er blijven nieuwe seizoenen van NCIS komen?
Als je nog een goede serie wilt zien moet je eens Sons of Anarchy kijken. Gaat over de Outlaw Bikers scene.... Motoren, Mooie meiden en machinegeweren dus.quote:
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je nog een goede serie wilt zien moet je eens Sons of Anarchy kijken. Gaat over de Outlaw Bikers scene.... Motoren, Mooie meiden en machinegeweren dus.
Altijd goed om een second opion te vragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!
Etcie is en blijft natuurlijk de expert.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Altijd goed om een second opion te vragen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra, je krijgt de groeten van het lieve punkstertje trouwens!
Nina Hagen II. Zaterdag ben ik wezen stappen met 3 ex pupillen waaronder zij.quote:
Nina Hagen II herinner ik me nog wel, hoe kan ik haar vergeten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II. Zaterdag ben ik wezen stappen met 3 ex pupillen waaronder zij.
Ga je nog naar de praatgroep? Ja. Die soldaat ook? Ja. Doe hem maar de groeten dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nina Hagen II herinner ik me nog wel, hoe kan ik haar vergeten!
Maar hoe kwam ik, tijdens het stappen, ter sprake dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nog naar de praatgroep? Ja. Die soldaat ook? Ja. Doe hem maar de groeten dan.
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lang leve de praatgroepen.
Is ze al vrijgezel?
Theoretisch gezien....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn vriendjes, PS!!
Je staat ook in mijn lijstje.
Eindelijk...
Jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht toch gelezen te hebben dat alleen NCIS LA doorging...
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Maar doe haar toch maar de groeten terug als je haar weer spreekt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofd
Wie weet ........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....
Ik zal haar de groeten terug doen van je. Als ik het vuurtje blijf aanwakkeren misschien.......
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....quote:
ja ijs is heerlijk nu hahaquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?quote:
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ijs is heerlijk nu haha
Ben alleen een paper aan het schrijven over open beenbreuken. Beeeetje misselijk...
Nou op naar het volgende zakje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt
Het drankje vermengd met grenadinesiroop in een teug naar binnen en meteen daarna een half glas water, voor de zekerheid.
En als groet gebruiken we:quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.
Eyyy!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als groet gebruiken we:
[ afbeelding ]
JE LAAT HET MAAR MOOI UIT JE HOOFD!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
nee nee nee nee nee nee genoeg gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
In elk geval nog eentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Dus er blijven nieuwe seizoenen van NCIS komen?
Ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
QFT MAAR JE CAPS LOCK IS BLIJVEN HANGEN!quote:
quote:
Nou, ok hoor. Dan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee nee genoeg gezien
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!quote:
Welles, want je volgt NCIS.quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!
Beide classics die je wel gezien moet hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ga je eindelijk Pulp Fiction kijken!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ik zag laatst een foto van iemand die een mislukte zelfmoordpoging had ondernomen met een shotgun..... die heeft nu meer redenen om zelfmoord te willen plegen.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat jullie die foto's niet willen zien. Ik heb nog foto's beschikbaar van iemand die op een anti-personeel mijn stapte en er alleen een open been breuk aan over heeft gehouden.
De mazzelaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ja ja, I knowquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide classics die je wel gezien moet hebben.
Binnenkortquote:
Heb je zo'n oude computer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Pulp Fiction heb ik al tijden op m'n pc staan overigens
quote:
quote:
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebbenquote:
Maar het is niet overal te gelijk zomer.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
[..]
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebben
Dat zal toch wel!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Etcie ik mag toch wel hopen dat je Leon gezien hebt?
Ik ga er wel vanuit maar ze heeft ook Pulp Fiction niet gezien dus........quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel!?
Etcie, ik heb vertrouwen in je. Zeg ja!
Ik vermoed dat ze snel Leon is gaan kijken....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze snel Leon is gaan kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het EK heb ik van usenet ook HD opnames weten te downloaden twee jaar terug. Werkte prima.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doenIk denk dat doktoren dat wel vaker te horen krijgen... 'Ik ben er op gevallen. En ik was toevallig naakt' Huh-uh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erwerk__.html?p=11,2
Sorry, maar ik kan hier eenniet onderdrukken...
Verder:quote:Doctors in Pakistan removed a whole lightbulb from a prisoner's
anus June 28. The man said he awoke with the problem, but
doctors weren't sure.
http://cavemancircus.com/(...)ngs-found-in-x-rays/
[ Bericht 13% gewijzigd door Whiteguy op 19-05-2010 19:07:25 ]
briljante filmquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeker weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!quote:
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor degenen die het alsnog willen weten.Toch veel dezelfde lijstjes hier en in het Quiz-topic ook. Toch vaste kliekjes dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezien...
klopt denk ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Toch veel dezelfde lijstjes hier en in het Quiz-topic ook. Toch vaste kliekjes dus.
OMFG, Etcie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Leon heb ik tot nu nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Leon heb ik tot nu nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Leon heeft wel een duidelijk verband met een tv-serie. Leon is gebaseerd op het personage Victor Nettoyeur in Nikita, waar later de serie La Femme Nikita weer uitvoort is gekomen......quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan het ook niet helpenBen nu eenmaal meer van de series
Ik weet ook van ongeveer alle users in het lijstje wel, van welk topic of welke topics ik ze kenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt denk ik wel
Ik post eigenlijk alleen in MEN, CUL, TRV, WGR en FOT
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezien...
Zijn ook niet meteen mijn soort films denk ik. Maar ik ga ze wel nog eens kijkenquote:
Dan moet je de film Nikita en Leon ook eens kijken. Luc Besson is een geweldige regisseur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
La Femme Nikita keek ik vroeger wel eens
Nee, de 21e eeuw is ook hier doorgedrongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je de film Nikita en Leon ook eens kijken. Luc Besson is een geweldige regisseur.
Dat wist ik alquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Over Avatar: om het verhaal hoef je het niet te doen
Avatar mag eigenlijk niet eens in dezelfde alinea als Leon en Pulp Fiction genoemd worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zijn ook niet meteen mijn soort films denk ik. Maar ik ga ze wel nog eens kijken.
Bijv. Avatar heb ik ook nog niet gezien. Lijkt me ook niet veel, maar omdat iedereen zo enthousiast is, zal ik 'm ooit wel eens kijken.
Nee, dat hoeft niet want die is niet door Luc Besson geregisseerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zo
Over Avatar: om het verhaal hoef je het niet te doen
Nee, Leon kijken is voldoende.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zo
Avatar is 1 x zien wel genoeg. Leon heb ik al zo vaak gezien en elke keer geniet ik weer van die film.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avatar mag eigenlijk niet eens in dezelfde alinea als Leon en Pulp Fiction genoemd worden.
De film Nikita is niet een must see film idd. Leon wel. Luc Besson's beste film. Zelfs Le Grand Bleu en Fifth Element komen niet in de buurt.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Leon ben ik aan het downloaden, The Big Lebowski heb ik gedownload en nu ga ik NCIS LA en NCIS kijken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Leon ben ik aan het downloaden, The Big Lebowski heb ik gedownload en nu ga ik NCIS LA en NCIS kijken
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.quote:
Dat lijkt alleen maar zo omdat je Leon nog nooit gezien hebt......quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.
Nu doen jullie écht engquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo omdat je Leon nog nooit gezien hebt......
quote:
quote:
Ja en ik kom te laat bij een afspraak denk ik.....quote:
Te laat. Het gaat zo donker worden. Dan moet ze weer thuis zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ik kom te laat bij een afspraak denk ik.....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat. Het gaat zo donker worden. Dan moet ze weer thuis zijn.
Sporten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas niet zo'n afspraak.......
Gaat dat, in vergelijking met NCIS, gebeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
Ok, ik ga m'n mening over NCIS LA echt herzien: fijne serieMet Callen als goede lead, alleen aan de verhaallijnen moeten ze nog een beetje werken; ik wil graag meer dan 3 of 4 ijzersterke afleveringen per seizoen
Och, als ze zo doorgaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat, in vergelijking met NCIS, gebeuren?
NCIS had laatst toch een "misser"? Kan NCIS LA nu niet per ongeluk een "treffer" hebben gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, als ze zo doorgaanNCIS is ook gegroeid in de loop der jaren, dat zie ik met LA ook wel gebeuren. Vooral als de laatste paar belangrijke afleveringen een voorbode zijn van het niveau waar ze naar toe werken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.
Da's toch dat kleine vrouwtje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh en C4: Hetty![]()
Alleen al vanwege haar moet je kijken
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord....
dus zeker niet gezien. Nu ben ik eng....
![]()
Nikita was/is mooi.quote:La Femme Nikita, hartstikke leuke serie vond ik dat. Ik vond die vrouw ook een hele mooie vrouw. Net als Xena trouwens.
quote:
Je weet het, jij bent mijn gids mbt series, dus ik zal binnenkort wel een aflevering van NCIS LA gaan kijken.quote:
Heb jij Leon gezien, Diaan?quote:
Oei.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Je moet wel even doorbijten hoorVergelijk het vooral niet met NCIS, dan ben je het vrij snel vrij zat
Een 'Ziva' en een 'Abby' maken voor mij ook veel goed. Zijn die er?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Komt vooral omdat - teminste, dat had ik - er een 'Gibbs' mist en het echt heel erg gemaakt overkomt. Maar het wordt beterI promise
Dan ben jij ook eng.quote:
Als 'Abby' of 'Ziva'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Will this do?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zivaquote:
Lijkt op die gast uit 'Prison Break', maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dit trouwens interessanter - maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
[ afbeelding ]
Dan een nee.quote:
Vertel!quote:Abby heeft wel een gastrol gehad trouwens
quote:
Ga dat lekker zelf kijkenquote:Vertel!
Kom op zeg. In vergelijking met Ziva is zij lelijk.quote:
Het zal wel moeten denk ik.quote:Ga dat lekker zelf kijken
Alleen als je Pulp Fiction ook niet gezien hebt.quote:
Ben ik het niet mee eens. Ziva is mooierquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op zeg. In vergelijking met Ziva is zij lelijk.
Nou vooruit, een promo filmpjequote:Het zal wel moeten denk ik.
heb je geen youtube linkje?
Die heb ik volgens mij wel gezien!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als je Pulp Fiction ook niet gezien hebt.
Dan heeft jouw naam tenminste een blijvende betekenis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tss, de ironie. Lottes-nail wordt gebruikt om open beenbreuken in de been dicht te schroeven.
Dan ben je enkel eng.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Als ik Pulp Fiction gezien heb, zal ik misschien eindelijk een verwijzing uit NCIS naar Pulp Fiction snappen
Gaat Abby dood!?quote:
Ga nou maar kijkenquote:
quote:
ja baas.quote:
Nog meer verrassingen!quote:Verrek dit zijn niet eens de finalesVolgende week nog een LA én een NCIS
Als het net zo goed is als "Exodus"; veel plezier.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga maar even verder in mn enge boek lezen... is bijna uit...
WTF, Gibbs heeft aan zijn blijk niet genoeg!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Holy crap Gibbs ramt bijna iemand door het 1-richtings-glas van de verhoorkamer
Naast de omstanders vraagt ook Gibbs zich af hoe hij die boot naar buiten krijgt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef Etcetera het volgende:
Hij heeft een beetje veel aan z'n hoofd. Finale gaat fan-fucking-tastisch worden, hoe die ook eindigt
Hij sloopt de kelder om de boot naar buiten te krijgen!? Waarom kijk ik daar niet van op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Nah dat is allang bekend'Just breaking the bottle'
Dat kleine jochie of Gibbs?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Heeft hij ooit eens gezegd tegen een klein jochieAbby sluit 'm nu op in haar lab
Maar de knop om de deur te openen zit toch alleen aan de binnenkant?quote:
Ik vond het boek voor deze te ver gaan. Dit boek trouwens Diaan, las ik op weg naar de US in het vliegtuig. Één van de weinige NL'se boeken die ik hier heb. Nadat ik in tranen door de douane was gegaan snel naar de boekenwinkel gerend om het te kopen, samen met een krant voor mijn papa en daarna doorrennen om de vlucht te halen haha.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het net zo goed is als "Exodus"; veel plezier.
Exodus te ver gaan? Meen je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het boek voor deze te ver gaan. Dit boek trouwens Diaan, las ik op weg naar de US in het vliegtuig. Één van de weinige NL'se boeken die ik hier heb. Nadat ik in tranen door de douane was gegaan snel naar de boekenwinkel gerend om het te kopen, samen met een krant voor mijn papa en daarna doorrennen om de vlucht te halen haha.
Iets met afstandsbedieningen enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de knop om de deur te openen zit toch alleen aan de binnenkant?
Ik geloof je.quote:
Dat komt helemaal goed.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat boek heb ik niet gelezen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het net zo goed is als "Exodus"; veel plezier.
7,2 miljard, verdeeld over 25 000 immigranten per jaarquote:Immigratie allochtonen kost samenleving 7,2 miljard
ROTTERDAM - De immigratie van niet-westerse allochtonen kost de Nederlandse samenleving 7,2 miljard euro per jaar. Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerd onderzoek dat economisch onderzoeksbureau Nyfer in opdracht van de PVV-fractie in de Tweede Kamer heeft gedaan.
Nyfer baseert de berekening op een jaarlijkse netto-instroom van 25.000 immigranten en eenzelfde aantal nakomelingen. Volgens de onderzoekers maken deze allochtonen meer gebruik van collectieve voorzieningen en betalen ze minder belastingen en premies dan de gemiddelde Nederlander.
Ook zitten ze vaker in de bijstand en hebben ze vaker een arbeidsongeschiktheids- en werkloosheidsuitkering. Ook zijn ze oververtegenwoordigd in de criminaliteit, wat tot extra kosten leidt.
Schokkend
PVV-leider Geert Wilders noemt de uitkomsten van het onderzoek schokkend. Hij had Nyfer gevraagd de kosten van immigratie te onderzoeken, nadat toenmalig integratieminister Eberhard van der Laan vorig najaar naar het idee van Wilders onvoldoende had geantwoord op de vraag ernaar.
De PVV is blij dat de belastingbetaler nu eindelijk inzicht krijgt in wat er met zijn geld gebeurt, aldus Wilders.
,,Tien jaar ongewijzigd immigratiebeleid betekent het binnenhalen van een rekening die de samenleving op termijn 72 miljard euro kost'', stelt de PVV-leider. ,,Het feit dat de massa-immigratie ook in financieel opzicht rampzalig is, bevestigt de noodzaak van maatregelen die de PVV voor ogen heeft, zoals een immigratiestop voor mensen uit islamitische landen, een beperking van de overige migratie en asielstromen en het voor tien jaar uitsluiten van nieuwe immigranten van uitkeringen.''
Pessimistischer
Nyfer zegt dat het onderzoek de conclusie van een soortgelijk onderzoek van het Centraal Planbureau (CPB) uit 2003 bevestigt. De rekensom van het CPB zou volgens Nyfer nu uitkomen op 6 miljard euro. Volgens de Nyfer-onderzoekers is het verschil met hun bevindingen (7,2 miljard euro) voor een belangrijk deel te verklaren ,,doordat wij pessimistischer zijn over het tempo waarin de tweede generatie de achterstand op de arbeidsmarkt inhaalt''.
Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn niet-westerse allochtonen mensen die zijn geboren in Afrika, Latijns-Amerika en Aziė of Turkije, of van wie (ten minste een van) de ouders in die landen zijn geboren. De meesten komen uit Turkije, Marokko, Suriname en de Nederlandse Antillen en Aruba.
PVV discrimineert
In een reactie noemt de antiracismeorganisatie Nederland Bekent Kleur de ideeėn van de PVV ,,Eigen-Volk-Eerstpolitiek''. Ze vindt dat de PVV discrimineert door de grenzen te willen sluiten uitsluitend voor mensen uit landen met een bepaalde godsdienst.
Deze maatregel uit het verkiezingsprogramma is een van de vele voorstellen die de PVV doet waarmee moslims worden gediscrimineerd.
Ik ga er vanuit dat ik helemaal niks meer krijg, aangezien ik het nu op een andere manier rond heb gekregen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Gaat dat voor jou nog iets veranderen denk je?
Precies. Het zal vast ergens op gebaseerd zijn, maar wie zegt dat de PVV niet stiekeme emailtjes stuurde dat de schattingen best aan de hoge kant mogen zijn? En meer van dat soort grappen. Maargoed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Het onderzoek is wel in de opdracht van de PVV gedaan he. Als CBS ofzo het afhankelijk onderzoekt, komt er een x-bedrag uit. Als CDA het onderzoekt komt er een y-bedrag uit.
Zou waarschijnlijk een beetje te mooi zijn - helaas voor jou.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik helemaal niks meer krijg, aangezien ik het nu op een andere manier rond heb gekregen.
Al mis ik nu wel een deel van m'n bouwdepot, maar ik denk niet dat ze dat voor me aan gaan vullen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef B.ertha het volgende:
Dames en heren, ik heb goed nieuws
Dankzij de random number generator is respondent 98 uitgekozen als winnaar van de waardebon van mijn onderzoek.
Respondent nummer 98 is...... tromgeroffel....Ladyblack [ afbeelding ]
Over deze uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
Neem zo snel mogelijk contact op voor nadere informatie
-edit door bijdehand gedrag
Dank je, jij ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Trademarkie gefeliciteerd!
[..]YAYYY
Willen jullie wel geloven dat dit de eerste keer is dat ik iets win
Representatieve mixquote:Cobra4
Etcetera
Nembrionic
Soempie
TradeMarkie
mr_anonimous
iamredleader
Puntenslijpsel
Its-Jojo-4you
MaJo
P.F
DevilsAndDust
Hawaii_Tim
MariaEtcetera
Yurithemaster
ColdFeet
Viking84
kwakz0r
XcUZ_Me
AKnynke
Ofyles2
Diaan73
motorbloempje
loveli
neen
MadMaster
Whiteguy
conleche
Ewelina
De_Hertog
Syrena
Mini_rulez
uniekhoorn
shinydiscoball
anna82
_Calimero_
Chicolate
Goodbye
Tinkepink
vergeetmewelletje
MevrouwPuff
Rituals
Phaidra
Tanjaa
sigme
Merel
bellelena
huuphuup
Sjaapje
DiabloSam
Ik ga er wel vanuit dat alle cijfers gedekt zijn hoor. Zo'n onderzoeksbureau kan ook moeilijk zijn naam te grabbel gaan gooien. Die weten van te voren dat zo'n 'PVV-onderzoek' breed uitgemeten gaat worden in de media. Als je er dan makkelijk gaten in kan schieten zullen ze nooit meer gevraagd worden onderzoek te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Precies. Het zal vast ergens op gebaseerd zijn, maar wie zegt dat de PVV niet stiekeme emailtjes stuurde dat de schattingen best aan de hoge kant mogen zijn? En meer van dat soort grappen. Maargoed.
Vorige keer:quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens freud willen alle meisjes stiekem een penis
hmm valt me nog mee danquote:Vorige keer:
Landelijk: niet
Gemeentelijk: vvd (aantal jaar geleden, hier was laatst geen stemming)
Komende verkiezingen:
Landelijk: niet of waarschijnlijk d66
het is allemaal erg boeiend...quote:
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?
ongeveer... min de sbs dan... haha rtl 4 is goed genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?
zie je wel, we hebben hier wel smaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik dat ze het een andere naam willen geven. Maakt toch geen hol uit hoe je een allochtoon noemt, als het een kutallochtoon is issie kut, als het een normale allochtoon is, heb je er geen last van.
The Big LebowskiIk ga nu slapen, heb een uur gekeken, geniale film
Bovendien verplaats je het probleem gewoon, want allochtoon is ook ooit geļntroduceerd omdat 'buitenlander' een te negatieve bijklank had. Je kunt je ook eens gaan afvragen waar dat vandaan komt, in plaats van iedere keer een nieuwe naam te kiezen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik dat ze het een andere naam willen geven. Maakt toch geen hol uit hoe je een allochtoon noemt, als het een kutallochtoon is issie kut, als het een normale allochtoon is, heb je er geen last van.
Grappig..ik probeer alle meisjes een penis te geven, maar ze willen nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens freud willen alle meisjes stiekem een penis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..ik probeer alle meisjes een penis te geven, maar ze willen nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ninja's redden student van overvallers
Vet![]()
Maar piraten blijven toffernee, niet die somalische mietjes
Er zijn echt wel "echte" ambtenaren, die zitten ook wel bij ons in het gebouw, maar het is erg persoonafhankelijk. Ik heb hiervoor als niet-ambtenaar gewerkt bij een advocatenkantoor en daarna een architectenbureau en ik denk dat ik als persoon gewoon dezelfde werkinstelling heb, ambtenaar of niet. Door de regelgeving heb je als ambtenaar misschien wel een paar voordelen, maar die verschillen worden steeds kleiner.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we natuurlijk wel opassen hier met dit soort opmerkingen.....
Ambtenaren in de SC:
Diaan
Cobra
MM
Heo moet dat straks verder als Friesland, Groningen en Drenthe 1 provincie moeten vormenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
God wat zijn er toch azijnpissers op het internet zeg'RTV Drenthe heeft een veeeel groter bericht!'
Ja boefuckinghoe, ga daar heen en blijf er
Goed, alles opgemeten en veel foto's gemaakt. Morgen afspraak bij de hypotheekmeneer en dan weten we weer wat meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx. hoe ging het bij jou gister?
Dat wordt een burgeroorlogquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heo moet dat straks verder als Friesland, Groningen en Drenthe 1 provincie moeten vormen
Hoor jij, als vrouw, op dit moment niet al compleet met de inrichting van het huis bezig te zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, alles opgemeten en veel foto's gemaakt. Morgen afspraak bij de hypotheekmeneer en dan weten we weer wat meer.
Eigenlijk gaat het een beetje langs me heen. Sven regelt tot nu toe alles.
Toen wij dit huis gingen kopen, was ik met allebei bezig...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoor jij, als vrouw, op dit moment niet al compleet met de inrichting van het huis bezig te zijn?
Mja, daar kregen we ruzie over in de IKEA.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoor jij, als vrouw, op dit moment niet al compleet met de inrichting van het huis bezig te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |