JE LAAT HET MAAR MOOI UIT JE HOOFD!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
nee nee nee nee nee nee genoeg gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
In elk geval nog eentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Dus er blijven nieuwe seizoenen van NCIS komen?
Ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht toch gelezen te hebben dat alleen NCIS LA doorging...
QFT MAAR JE CAPS LOCK IS BLIJVEN HANGEN!quote:
quote:
Nou, ok hoor. Dan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee nee genoeg gezien
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!quote:
Welles, want je volgt NCIS.quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!
Beide classics die je wel gezien moet hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ga je eindelijk Pulp Fiction kijken!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ik zag laatst een foto van iemand die een mislukte zelfmoordpoging had ondernomen met een shotgun..... die heeft nu meer redenen om zelfmoord te willen plegen.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat jullie die foto's niet willen zien. Ik heb nog foto's beschikbaar van iemand die op een anti-personeel mijn stapte en er alleen een open been breuk aan over heeft gehouden.
De mazzelaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ja ja, I knowquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide classics die je wel gezien moet hebben.
Binnenkortquote:
Heb je zo'n oude computer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Pulp Fiction heb ik al tijden op m'n pc staan overigens
quote:
quote:
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebbenquote:
Maar het is niet overal te gelijk zomer.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
[..]
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebben
Dat zal toch wel!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Etcie ik mag toch wel hopen dat je Leon gezien hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |