De lijsttrekker van de VVD..... De aanvoerder van Bayern.....quote:
Mark Harmon natuurlijk.quote:
Eet ze en drink ze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
En op naar Zandvoort, vissie eten en terrasje pakken...
quote:
Riep er iemand?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Dus er blijven nieuwe seizoenen van NCIS komen?
Als je nog een goede serie wilt zien moet je eens Sons of Anarchy kijken. Gaat over de Outlaw Bikers scene.... Motoren, Mooie meiden en machinegeweren dus.quote:
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je nog een goede serie wilt zien moet je eens Sons of Anarchy kijken. Gaat over de Outlaw Bikers scene.... Motoren, Mooie meiden en machinegeweren dus.
Altijd goed om een second opion te vragen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!
Etcie is en blijft natuurlijk de expert.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Altijd goed om een second opion te vragen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra, je krijgt de groeten van het lieve punkstertje trouwens!
Nina Hagen II. Zaterdag ben ik wezen stappen met 3 ex pupillen waaronder zij.quote:
Nina Hagen II herinner ik me nog wel, hoe kan ik haar vergeten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nina Hagen II. Zaterdag ben ik wezen stappen met 3 ex pupillen waaronder zij.
Ga je nog naar de praatgroep? Ja. Die soldaat ook? Ja. Doe hem maar de groeten dan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nina Hagen II herinner ik me nog wel, hoe kan ik haar vergeten!
Maar hoe kwam ik, tijdens het stappen, ter sprake dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nog naar de praatgroep? Ja. Die soldaat ook? Ja. Doe hem maar de groeten dan.
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lang leve de praatgroepen.
Is ze al vrijgezel?
Theoretisch gezien....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn vriendjes, PS!!
Je staat ook in mijn lijstje.
Eindelijk...
Jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht toch gelezen te hebben dat alleen NCIS LA doorging...
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Maar doe haar toch maar de groeten terug als je haar weer spreekt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht toch gelezen te hebben dat alleen NCIS LA doorging...
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofd
Wie weet ........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....
Ik zal haar de groeten terug doen van je. Als ik het vuurtje blijf aanwakkeren misschien.......
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....quote:
ja ijs is heerlijk nu hahaquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?quote:
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ijs is heerlijk nu haha
Ben alleen een paper aan het schrijven over open beenbreuken. Beeeetje misselijk...
Nou op naar het volgende zakje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt
Het drankje vermengd met grenadinesiroop in een teug naar binnen en meteen daarna een half glas water, voor de zekerheid.
En als groet gebruiken we:quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.
Eyyy!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als groet gebruiken we:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |