Dan moet je de film Nikita en Leon ook eens kijken. Luc Besson is een geweldige regisseur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef Etcetera het volgende:
La Femme Nikita keek ik vroeger wel eens
Nee, de 21e eeuw is ook hier doorgedrongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan moet je de film Nikita en Leon ook eens kijken. Luc Besson is een geweldige regisseur.
Dat wist ik alquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Over Avatar: om het verhaal hoef je het niet te doen
Avatar mag eigenlijk niet eens in dezelfde alinea als Leon en Pulp Fiction genoemd worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zijn ook niet meteen mijn soort films denk ik. Maar ik ga ze wel nog eens kijken.
Bijv. Avatar heb ik ook nog niet gezien. Lijkt me ook niet veel, maar omdat iedereen zo enthousiast is, zal ik 'm ooit wel eens kijken.
Nee, dat hoeft niet want die is niet door Luc Besson geregisseerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zo
Over Avatar: om het verhaal hoef je het niet te doen
Nee, Leon kijken is voldoende.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik de serie La Femme Nikita dan ook zien? Heb niet erg veel tijd over zo
Avatar is 1 x zien wel genoeg. Leon heb ik al zo vaak gezien en elke keer geniet ik weer van die film.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avatar mag eigenlijk niet eens in dezelfde alinea als Leon en Pulp Fiction genoemd worden.
De film Nikita is niet een must see film idd. Leon wel. Luc Besson's beste film. Zelfs Le Grand Bleu en Fifth Element komen niet in de buurt.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Leon ben ik aan het downloaden, The Big Lebowski heb ik gedownload en nu ga ik NCIS LA en NCIS kijken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Leon ben ik aan het downloaden, The Big Lebowski heb ik gedownload en nu ga ik NCIS LA en NCIS kijken
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.quote:
Dat lijkt alleen maar zo omdat je Leon nog nooit gezien hebt......quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.
Nu doen jullie écht engquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo omdat je Leon nog nooit gezien hebt......
quote:
quote:
Ja en ik kom te laat bij een afspraak denk ik.....quote:
Te laat. Het gaat zo donker worden. Dan moet ze weer thuis zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en ik kom te laat bij een afspraak denk ik.....
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat. Het gaat zo donker worden. Dan moet ze weer thuis zijn.
Sporten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helaas niet zo'n afspraak.......
Gaat dat, in vergelijking met NCIS, gebeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Etcetera het volgende:
Ok, ik ga m'n mening over NCIS LA echt herzien: fijne serieMet Callen als goede lead, alleen aan de verhaallijnen moeten ze nog een beetje werken; ik wil graag meer dan 3 of 4 ijzersterke afleveringen per seizoen
Och, als ze zo doorgaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat, in vergelijking met NCIS, gebeuren?
NCIS had laatst toch een "misser"? Kan NCIS LA nu niet per ongeluk een "treffer" hebben gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, als ze zo doorgaanNCIS is ook gegroeid in de loop der jaren, dat zie ik met LA ook wel gebeuren. Vooral als de laatste paar belangrijke afleveringen een voorbode zijn van het niveau waar ze naar toe werken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mensen die Leon nooit gezien hebben zijn eng.
Da's toch dat kleine vrouwtje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh en C4: Hetty![]()
Alleen al vanwege haar moet je kijken
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord....
dus zeker niet gezien. Nu ben ik eng....
![]()
Nikita was/is mooi.quote:La Femme Nikita, hartstikke leuke serie vond ik dat. Ik vond die vrouw ook een hele mooie vrouw. Net als Xena trouwens.
quote:
Je weet het, jij bent mijn gids mbt series, dus ik zal binnenkort wel een aflevering van NCIS LA gaan kijken.quote:
Heb jij Leon gezien, Diaan?quote:
Oei.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Etcetera het volgende:
Je moet wel even doorbijten hoorVergelijk het vooral niet met NCIS, dan ben je het vrij snel vrij zat
Een 'Ziva' en een 'Abby' maken voor mij ook veel goed. Zijn die er?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef Etcetera het volgende:
Komt vooral omdat - teminste, dat had ik - er een 'Gibbs' mist en het echt heel erg gemaakt overkomt. Maar het wordt beterI promise
Dan ben jij ook eng.quote:
Als 'Abby' of 'Ziva'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Will this do?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zivaquote:
Lijkt op die gast uit 'Prison Break', maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind dit trouwens interessanter - maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |