Ik ga er wel vanuit dat alle cijfers gedekt zijn hoor. Zo'n onderzoeksbureau kan ook moeilijk zijn naam te grabbel gaan gooien. Die weten van te voren dat zo'n 'PVV-onderzoek' breed uitgemeten gaat worden in de media. Als je er dan makkelijk gaten in kan schieten zullen ze nooit meer gevraagd worden onderzoek te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Precies. Het zal vast ergens op gebaseerd zijn, maar wie zegt dat de PVV niet stiekeme emailtjes stuurde dat de schattingen best aan de hoge kant mogen zijn? En meer van dat soort grappen. Maargoed.
Vorige keer:quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens freud willen alle meisjes stiekem een penis
hmm valt me nog mee danquote:Vorige keer:
Landelijk: niet
Gemeentelijk: vvd (aantal jaar geleden, hier was laatst geen stemming)
Komende verkiezingen:
Landelijk: niet of waarschijnlijk d66
het is allemaal erg boeiend...quote:
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?
ongeveer... min de sbs dan... haha rtl 4 is goed genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je dacht dat ik met een blik schultenbrau op de bank zit met sbs6 op de tv aan schreeuwend naar heilige geert op hart van Nederland ?
zie je wel, we hebben hier wel smaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik dat ze het een andere naam willen geven. Maakt toch geen hol uit hoe je een allochtoon noemt, als het een kutallochtoon is issie kut, als het een normale allochtoon is, heb je er geen last van.
The Big LebowskiIk ga nu slapen, heb een uur gekeken, geniale film
Bovendien verplaats je het probleem gewoon, want allochtoon is ook ooit geïntroduceerd omdat 'buitenlander' een te negatieve bijklank had. Je kunt je ook eens gaan afvragen waar dat vandaan komt, in plaats van iedere keer een nieuwe naam te kiezen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik dat ze het een andere naam willen geven. Maakt toch geen hol uit hoe je een allochtoon noemt, als het een kutallochtoon is issie kut, als het een normale allochtoon is, heb je er geen last van.
Grappig..ik probeer alle meisjes een penis te geven, maar ze willen nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
volgens freud willen alle meisjes stiekem een penis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig..ik probeer alle meisjes een penis te geven, maar ze willen nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Eensquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ninja's redden student van overvallers
Vet![]()
Maar piraten blijven toffernee, niet die somalische mietjes
Er zijn echt wel "echte" ambtenaren, die zitten ook wel bij ons in het gebouw, maar het is erg persoonafhankelijk. Ik heb hiervoor als niet-ambtenaar gewerkt bij een advocatenkantoor en daarna een architectenbureau en ik denk dat ik als persoon gewoon dezelfde werkinstelling heb, ambtenaar of niet. Door de regelgeving heb je als ambtenaar misschien wel een paar voordelen, maar die verschillen worden steeds kleiner.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moeten we natuurlijk wel opassen hier met dit soort opmerkingen.....
Ambtenaren in de SC:
Diaan
Cobra
MM
Heo moet dat straks verder als Friesland, Groningen en Drenthe 1 provincie moeten vormenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
God wat zijn er toch azijnpissers op het internet zeg'RTV Drenthe heeft een veeeel groter bericht!'
Ja boefuckinghoe, ga daar heen en blijf er
Goed, alles opgemeten en veel foto's gemaakt. Morgen afspraak bij de hypotheekmeneer en dan weten we weer wat meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Tnx. hoe ging het bij jou gister?
Dat wordt een burgeroorlogquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heo moet dat straks verder als Friesland, Groningen en Drenthe 1 provincie moeten vormen
Hoor jij, als vrouw, op dit moment niet al compleet met de inrichting van het huis bezig te zijn?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, alles opgemeten en veel foto's gemaakt. Morgen afspraak bij de hypotheekmeneer en dan weten we weer wat meer.
Eigenlijk gaat het een beetje langs me heen. Sven regelt tot nu toe alles.
Toen wij dit huis gingen kopen, was ik met allebei bezig...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoor jij, als vrouw, op dit moment niet al compleet met de inrichting van het huis bezig te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |