quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je nog naar de praatgroep? Ja. Die soldaat ook? Ja. Doe hem maar de groeten dan.
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lang leve de praatgroepen.
Is ze al vrijgezel?
Theoretisch gezien....quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn vriendjes, PS!!
Je staat ook in mijn lijstje.
Eindelijk...
Jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Ze is nog steeds met die kunstenaar. Ze hebben vaak ruzie maar maken het dan ook vol passie goed.....
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik dacht toch gelezen te hebben dat alleen NCIS LA doorging...
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Maar doe haar toch maar de groeten terug als je haar weer spreekt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
keel- en oorontsteking. feestje in mijn hoofd
Wie weet ........quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want ik vind hem een wazige gast. Een enorme zwerfkei....
Ik zal haar de groeten terug doen van je. Als ik het vuurtje blijf aanwakkeren misschien.......
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Praatgroepsleden moeten elkaar helpen!
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....quote:
ja ijs is heerlijk nu hahaquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We vormen hier eigenlijk een outlaw praatgroep....
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?quote:
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ijs is heerlijk nu haha
Ben alleen een paper aan het schrijven over open beenbreuken. Beeeetje misselijk...
Nou op naar het volgende zakje!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef B.ertha het volgende:
Het is gelukt
Het drankje vermengd met grenadinesiroop in een teug naar binnen en meteen daarna een half glas water, voor de zekerheid.
En als groet gebruiken we:quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zullen we ook van die leren jacks gaan dragen met AKQ SC erop?
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat zijn de lekkerste beenbreuken! Die waar het bot uit steekt.
Eyyy!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als groet gebruiken we:
[ afbeelding ]
JE LAAT HET MAAR MOOI UIT JE HOOFD!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
nee nee nee nee nee nee genoeg gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog wel wat foto's van. Even zoeken........
In elk geval nog eentjequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Dus er blijven nieuwe seizoenen van NCIS komen?
Ken ik niet, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over series wil ik graag een second opinion. Etcie!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
QFT MAAR JE CAPS LOCK IS BLIJVEN HANGEN!quote:
quote:
Nou, ok hoor. Dan niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee nee genoeg gezien
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!quote:
Welles, want je volgt NCIS.quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom zit je bij de Outlaw Praatgroep!
Beide classics die je wel gezien moet hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ga je eindelijk Pulp Fiction kijken!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens beloofd dat ik binnenkort én Pulp Fiction zou kijken én The Big Lebowski want die heb ik allebei nog nooit gezien
Ik zag laatst een foto van iemand die een mislukte zelfmoordpoging had ondernomen met een shotgun..... die heeft nu meer redenen om zelfmoord te willen plegen.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
Wel jammer dat jullie die foto's niet willen zien. Ik heb nog foto's beschikbaar van iemand die op een anti-personeel mijn stapte en er alleen een open been breuk aan over heeft gehouden.
De mazzelaar.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Ja ja, I knowquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beide classics die je wel gezien moet hebben.
Binnenkortquote:
Heb je zo'n oude computer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Etcetera het volgende:
Pulp Fiction heb ik al tijden op m'n pc staan overigens
quote:
quote:
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebbenquote:
Maar het is niet overal te gelijk zomer.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
[..]
Het scheelt dat een hoop series zomerstop hebben
Dat zal toch wel!?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Etcie ik mag toch wel hopen dat je Leon gezien hebt?
Ik ga er wel vanuit maar ze heeft ook Pulp Fiction niet gezien dus........quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel!?
Etcie, ik heb vertrouwen in je. Zeg ja!
Ik vermoed dat ze snel Leon is gaan kijken....quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze snel Leon is gaan kijken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het EK heb ik van usenet ook HD opnames weten te downloaden twee jaar terug. Werkte prima.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doenIk denk dat doktoren dat wel vaker te horen krijgen... 'Ik ben er op gevallen. En ik was toevallig naakt' Huh-uh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erwerk__.html?p=11,2
Sorry, maar ik kan hier eenniet onderdrukken...
Verder:quote:Doctors in Pakistan removed a whole lightbulb from a prisoner's
anus June 28. The man said he awoke with the problem, but
doctors weren't sure.
http://cavemancircus.com/(...)ngs-found-in-x-rays/
[ Bericht 13% gewijzigd door Whiteguy op 19-05-2010 19:07:25 ]
briljante filmquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeker weten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad!quote:
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor degenen die het alsnog willen weten.Toch veel dezelfde lijstjes hier en in het Quiz-topic ook. Toch vaste kliekjes dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezien...
klopt denk ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Toch veel dezelfde lijstjes hier en in het Quiz-topic ook. Toch vaste kliekjes dus.
OMFG, Etcie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Leon heb ik tot nu nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Leon heb ik tot nu nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Leon heeft wel een duidelijk verband met een tv-serie. Leon is gebaseerd op het personage Victor Nettoyeur in Nikita, waar later de serie La Femme Nikita weer uitvoort is gekomen......quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan het ook niet helpenBen nu eenmaal meer van de series
Ik weet ook van ongeveer alle users in het lijstje wel, van welk topic of welke topics ik ze kenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt denk ik wel
Ik post eigenlijk alleen in MEN, CUL, TRV, WGR en FOT
Misschien ligt het aan je woonplaats? In Oost-Europese landen denken ze dat The A-team het nieuwste van het nieuwste is.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Pulp Fiction en Big Lebowski moet ik zelf ook beide nog kijken. Leon heb ik pas enkele weken geleden voor het eerst gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |