Ik had Pitt hoger ingeschatquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doen
Heb je gewoon even een huis gekocht en krijg je nu de sleutel of ga je eerst maar eens even kijken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik ga zo de sleutel van een koophuis halen.
Als ik er niet uitkom dan schuif ik het door natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga zo de sleutel van een koophuis halen.
Zoiets.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je gewoon even een huis gekocht en krijg je nu de sleutel of ga je eerst maar eens even kijken?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Nembrionic
Cobra4
Etcetera
mr_anonimous
Diaan73
iamredleader
Its-Jojo-4you
ranja
Soempie
TradeMarkie
schaap001
De_Hertog
Ofyles2
cafca
Whiteguy
Burnett
Puntenslijpsel
lubje25
peaceman
tomtomaat
bukgeit
D.
Yankee
belsen
ScottTracy
Yurithemaster
Dirkh
LadyBlack
Mark
bartrid
Greys
Hawaii_Tim
tombolafan
Ml-etje
n00biedoobiedoo
Cat22
tong80
Tha_Erik
slaveloos
iggyinthehouse
JJH
B.ertha
banaantjeEE
Ingetje79
Gitaarmat
WeezerButler
PhysicsRules
Bart
nightcowboy
Neleos
Bij jou is het goedgekomen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Uit ervaring weet ik dat je idd maar het beste zo lang mogelijk je mond kan houden over dat soort zaken
Binnenkort zie ik iedereen hier vertrekken naar Klussen & Wonen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Nee, vrijdag een afspraak over de hypotheek, maar voor die tijd moeten we nog wat dingen opmeten en bekijken. En dan dinsdag het verder bespreken. Ligt er dus nog aan of we de hypotheek rond krijgen. Ik durf dan ook nog niet blij te zijn, maar dit kon ik niet meer voor me houden. Het loopt al een paar weken namelijk en heb zo'n idee dat het ongeluk brengt als ik het aan mensen vertel.
Ja, doe nog maar heel terughoudend hoor. Volgens mij kan er nog vanalles mis gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort zie ik iedereen hier vertrekken naar Klussen & Wonen...![]()
Maar Soempie, toch al, met de nodige terughoudendheid en de mitsen en maren, gefeliciteerd!!
Nee hoor, wij gan niet verhuizen, alleen maar de keuken oppimpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar Soempie, toch al, met de nodige terughoudendheid en de mitsen en maren, gefeliciteerd!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doen
Wel de gewone toch hoop ik? Niet die in Kangaroeland?quote:Op woensdag 19 mei 2010 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben de reddertjes aan het kijken. Dat is nou jeugdsentiment
Gaat nog leuk worden want bij de groepswedstrijden ben ik of op stage of onderweg naar huis geloof ikquote:
Ik weet niet wat het criterium is?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4
Etcetera
mr_anonimous
MadMaster
Soempie
Puntenslijpsel
iamredleader
TradeMarkie
LadyBlack
Its-Jojo-4you
MaJo
Whiteguy
Hawaii_Tim
Diaan73
Ofyles2
Yurithemaster
De_Hertog
B.ertha
Tanjaa
Dennis101
lubje25
Stanley_Climbfall
Gitaarmat
rubbereend
julian6
DiabloSam
Pietverdriet
PhysicsRules
zebaz
wyccie
frame-saw
onderjas
BBQ-kip
kreuk050
bloodymary
ScottTracy
PiRANiA
Mirjam
Qwea
Fortitude
stbabylon
Felixa
Mexicaantje.
Beaudelaire
Maisnon
stevenmac26
Bayswater
Krullehoofd
donroyco
tong80
Dan staan er mensen in de lijst die er echt niet thuis horen denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ze voor die lijst kijken naar het aantal keren dat je iemand hebt gequote en/of hoevaak je door diegene bent gequote
Dat verklaart sommige mensen dan welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Het heeft te maken met mensen met wie je in dezelfde topic(s) post, en ook hoe dicht de posts op elkaar zitten
quote:
Engquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Gewiko het volgende:
Al enige tijd ben ik gek op een bekend Nederlands meisje van 25 jaar (ik ben 29) dat een rol heeft gespeeld in een tv-serie en hier jaren erg bekend door was, realist dat ik heb ik het nooit in mijn hoofd gehaald maar contact te zoeken met haar. Het meisje is nu niet meer te zien in de serie en lijkt volledig terug te gaan naar haar 'normale' leven. In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen. Jammer zou ik het vinden als haar niet de kans gegeven wordt om haar 'showbizz' carrière voort te zetten.
Ik weet dat ze een jeugdvriend gehad heeft en dat dit een jaar of twee geleden uit gegaan. Omdat het nu allemaal rustiger is, wilde ik er een gooi naar doen om in contact te komen. In een wilde bui heb ik toen in een mail naar postadres gevraagd omdat ik haar graag iets wilde sturen. Als antwoord heb ik het adres gehad, maar enkele dagen later kreeg ik het bericht dat ze daar al niet meer woonde. Nadien heb ik geen antwoord meer gehad op de inmiddels twee mailtjes die ik gestuurd heb waarin ik meer over mijzelf vertelde en waarom ik haar leuk vindt.
Fokkers, wat moet ik? Leest ze de mail niet? Wordt ik genegeerd? Zal ik opnieuw een mail sturen? Zal ik mijn eigen adres en telefoonnummer sturen en afwachten? Of moet ik dit gewoon nu uit hoofd zetten? Ik heb geen afwijzing gehad of ze nu wel of geen contact wil. Het is frustrerend dat er ineens geen dialoog is.
Wat een waus.quote:
omgquote:
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, liefde laat zich niet sturen.
De één valt op de postbode, de ander op een TV-ster, waarbij niet gezegd is of dat belangrijk is voor die persoon.
Ehm, hij kent 'r niet eens. Ja, alleen van TV. Okay, dan kun je een crush hebben. Maar om dan JAREN later nog steeds zo'n obsessie te hebben(dat lees je tussen de regels door) is best een beetje eng. Hij mailt haar als totaal vreemde of 'ie haar postadres mag, heeft in haar verleden zitten spitten. Verder:quote:Ik zie niet wat er eng of waus aan is.
Gewoon een liefde voor iemand die (nog) niet beantwoordt wordt...
Nou, als ik zulke mailtjes zou krijgen van een totaal vreemde, dan zou ik ook even achter mijn oren krabben.quote:Nadien heb ik geen antwoord meer gehad op de inmiddels twee mailtjes die ik gestuurd heb waarin ik meer over mijzelf vertelde en waarom ik haar leuk vindt
Je kunt ook voorprogrammeren hoor, zoiets heet timer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden want bij de groepswedstrijden ben ik of op stage of onderweg naar huis geloof ik
Misschien is hij wat geobsedeerd door de TV-verschijning en draaft 'ie wat te ver door.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ehm, hij kent 'r niet eens. Ja, alleen van TV. Okay, dan kun je een crush hebben. Maar om dan JAREN later nog steeds zo'n obsessie te hebben(dat lees je tussen de regels door) is best een beetje eng. Hij mailt haar als totaal vreemde of 'ie haar postadres mag, heeft in haar verleden zitten spitten. Verder:
[..]
Nou, als ik zulke mailtjes zou krijgen van een totaal vreemde, dan zou ik ook even achter mijn oren krabben.
Daarbij denk ik niet dat hij haar emailadres "per ongeluk" heeft gekregen.
En: "Jammer zou ik het vinden als haar niet de kans gegeven wordt om haar 'showbizz' carrière voort te zetten."
Dat komt over alsof hij haar die kans moet gaan geven ofzo
Bij voetbalwedstrijden moet je dan wel rekening houden met de niet aangegeven eventuele verlengingen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ook voorprogrammeren hoor, zoiets heet timer.
Ik bedacht me net dat die wedstrijden misschien wel op internet worden gezet (zou me echt niet verbazen dat dat gebeurd) en dan is het een stuk eenvoudiger om te regelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ook voorprogrammeren hoor, zoiets heet timer.
De poulewedstrijden niet...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij voetbalwedstrijden moet je dan wel rekening houden met de niet aangegeven eventuele verlengingen...
De laatste poulewedstrijden zouden theoretisch op een verlenging kunnen uitlopen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De poulewedstrijden niet...Maar met alles wat ik opneem laat ik ong. 10 minuten beginnen en ong. 15 minuten later beëindigen.
Een wedstrijd opnemen is trouwens vaak niet leuk omdat je de uitslag vaak al weet als je wilt gaan kijken, tenminste dat vind ik.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat die wedstrijden misschien wel op internet worden gezet (zou me echt niet verbazen dat dat gebeurd) en dan is het een stuk eenvoudiger om te regelen
wat is het nou?quote:Rellen na beëindiging protest roodhemden
Als je een second opinion nodig hebt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Soempie het volgende:
Nee, vrijdag een afspraak over de hypotheek, maar voor die tijd moeten we nog wat dingen opmeten en bekijken. En dan dinsdag het verder bespreken. Ligt er dus nog aan of we de hypotheek rond krijgen.
Of OUDquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4 - AKQSC
Etcetera - AKQSC
Nembrionic - AKQSC
Its-Jojo-4you - AKQSC
mr_anonimous - AKQSC
Soempie - AKQSC
TradeMarkie - AKQSC
Puntenslijpsel - AKQSC
MadMaster - AKQSC
LadyBlack - AKQSC
Yurithemaster - AKQSC
Ofyles2 - AKQSC
Diaan73 - AKQSC
Whiteguy - AKQSC
Hawaii_Tim - AKQSC
MaJo - AKQSC
De_Hertog - AKQSC
8108139dpths - ONZ Goedemorgen
Ezechielk - ONZ Goedemorgen
tong80 - ONZ
Huppelmuts - ONZ Goedemorgen
Trevland - ONZ Goedemorgen
B.ertha - AKQSC
Tanjaa - AKQ
PhysicsRules - AKQ
quote:Hazes-imitator
JoJo de Limburgse Hazes 06-40872884 Ook te boeken als zingende DJ!
www.jojozingthazes.nl
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef MadMaster het volgende:
We hebben een schnabbelaar in ons midden:
[..]
Neuh, heb ik zelf ff snel erbij gezetquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Krijg je er bij een basic-abonnement de sub-forums bij vermeld
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste poulewedstrijden zouden theoretisch op een verlenging kunnen uitlopen.
Wanneer alle wedstrijden in de poule eindigen in bijv. 1-1 is er dan namelijk niet te bepalen wie er door gaat naar de volgende ronde. En met 15 minuten uitloop in het geval van verlenging, red je het niet...
Dat is ook de minst inspannende manier en zo snijdt het mes weer aan 2 kanten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat hier de snelste tactiek de volgende is: Bij het begin van het programma op de recordknop drukken, en als het is afgelopen, er weer op drukken
Of digitale TV met terugkijk-optie in huis halen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Of een hardeschijf recorder aanschaffen
M'n ouders hebben al genoeg overbodige electronicaquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Of een hardeschijf recorder aanschaffen
Digitale TV van Ziggo werkt primaquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of digitale TV met terugkijk-optie in huis halen...
Tijd om in opstand te komen! Laat hem het zelf maar doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Vergeet dan geen voorrijkosten te berekenen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Hem? Ze bedoel je denk ikMijn ouders vinden het wel makkelijk om dingen aan mij te vragen.
Gaat nog leuk worden als ik het huis uit ben
Op z'n minst een bakkie koffie en een koekje.quote:
Tof spelletje...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik wilde 'm net hier posten: het als wat dan spel!!!
Oplossen in Melk mag niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef B.ertha het volgende:
:w
Ik heb een medicijn gekregen in poedervorm. Dat moet ik oplossen in een glas water en opdrinken. Maar ik kan dat dus niet. Echt nietHet smaakt bijna naar water, maar net iets anders en de structuur is ook net anders.
Het zal wel psychisch zijn, maar ik krijg zoiets niet weg en alleen al de gedachte dat het meermaal daags moet, is vreselijk
Sheep zegt trouwens dat het niet vies is
Metamucil zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een medicijn gekregen in poedervorm. Dat moet ik oplossen in een glas water en opdrinken. Maar ik kan dat dus niet. Echt nietHet smaakt bijna naar water, maar net iets anders en de structuur is ook net anders.
Het zal wel psychisch zijn, maar ik krijg zoiets niet weg en alleen al de gedachte dat het meermaal daags moet, is vreselijk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erwerk__.html?p=11,2
Sorry, maar ik kan hier eenniet onderdrukken...
Drink je wel gewoon water zonder iets er in?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erwerk__.html?p=11,2
Sorry, maar ik kan hier eenniet onderdrukken...
Als het zo makkelijk was, dan kwam ik hier niet klagen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drink je wel gewoon water zonder iets er in?
Zo ja, welke kronkel weerhoud je dan van een poedertje in je water?
Ogen dicht, hoofd achterover en kiepen maar...
Ik kauw op yoghurt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drink je wel gewoon water zonder iets er in?
Zo ja, welke kronkel weerhoud je dan van een poedertje in je water?
Ogen dicht, hoofd achterover en kiepen maar...
Uw stuitje is wel wat groot mevrouw maar verder zie ik niets vreemds.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Het is toch raar dat ze een pleeborstel missen om een rontgenfoto?
Als je hier al niet meer mag klagen, waar dan welquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, dan kwam ik hier niet klagen...
Ik stelde mijn vragen serieus...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was, dan kwam ik hier niet klagen...
--> KLBquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Als je hier al niet meer mag klagen, waar dan wel
Maar het antwoord stond er ook al vind ikquote:
Als het vruchtenyoghurt is met stukjes er in, dan kan ik me dat nog wel voorstellen.quote:
--> VBLquote:
Dat was een suggestie...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het antwoord stond er ook al vind ik
Magere yoghurt, volle yoghurt, yoghurt met fruit, yoghurt met stukjes, yoghurt zonder stukjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het vruchtenyoghurt is met stukjes er in, dan kan ik me dat nog wel voorstellen.
Anders niet echt, geloof ik...
Doe ik ook hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Magere yoghurt, volle yoghurt, yoghurt met fruit, yoghurt met stukjes, yoghurt zonder stukjes.
Vla hetzelfde
Ik kan er echt niks aan doen, ik moet het kauwen. Niet echt kauwen-kauwen alsof het een stuk vlees is, maar ik maak automatisch die beweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |