Vorig jaar oktober/november in de USA kon je alles x 66% rekenen, dat waren gouden tijden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed
Maar op iedere 1000 dollar die ik verdien lever ik op dit moment tenminste niet de helft in
Oeh, dan had je nog even goedkoop euro's in moeten slaan op het wisselkantoor daarquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober/november in de USA kon je alles x 66% rekenen, dat waren gouden tijden...
Volgens mij hebben ze dat hier vorige keer gekeken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Kijkt er hier iemand de serie 'De wortel van het kwaad', de serie over religie t.o.v. wetenschap die nu op NL3 uitgezonden wordt?
Vorige week toevallig gezien, wist toen nog niet dat het een serie was, en ik vind het het verdomde interessant. Een professor uit Engeland bezoekt religieuzen van allerlei religie's en voelt ze aan de tand over hun geloof en onderbouwd zijn atheïstische mening m.b.v. wetenschappelijke bewijzen.
Ook voor religieuzen (misschien kan ik ook eens iemand bekeren...), zeg ik: Doen!!
![]()
Heb de aflevering van vanavond nu echter al half gemist, dus ik kijk hem later in z'n geheel...
Dat was het enige dat daar niet goedkoop was toen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh, dan had je nog even goedkoop euro's in moeten slaan op het wisselkantoor daar![]()
* Whiteguy is overigens van licht snotterend naar zwaar verkouden gegaan in de afgelopen 4 uur.![]()
Waar is hier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat hier vorige keer gekeken.
Daarop kan je mooi naar huis fietsen als je een avondje naar de halalkroeg, halalclub, halalhoeren en halal afhaal shoarma ben geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Een halalfiets?
http://pers.ncrv.nl/ncrv?nav=nbntkHsHtGACRJasjX
Halalbordeel Aicha?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarop kan je mooi naar huis fietsen als je een avondje naar de halalkroeg, halalclub, halalhoeren en halal afhaal shoarma ben geweest.
Zou wel een mooi bedrijfsnaam zijn...quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben de reddertjes aan het kijken. Dat is nou jeugdsentiment
Lekker, doe maar.quote:
Klaar met de Reddertjes?quote:Op woensdag 19 mei 2010 06:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
4 juli zou best cool zijn
nee maar ga wel slapen. nog altijd ziekquote:
Even je kuurtje afmaken en je bent weer beter joh.quote:Op woensdag 19 mei 2010 07:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar ga wel slapen. nog altijd ziek
Beide zijn nu nog onbevlekt in onze agenda...quote:Op woensdag 19 mei 2010 06:51 schreef iamredleader het volgende:
En ik begrijp dat 4 juli best wat mensen niet uitkomt, is een week eerder of juist later dan beter? Graag zsm reageren!
De week ervoor kan ik, de week daarna nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 06:51 schreef iamredleader het volgende:
En ik begrijp dat 4 juli best wat mensen niet uitkomt, is een week eerder of juist later dan beter? Graag zsm reageren!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig. Zal de mijne hier niet posten, maar je staat op 8
Die zit ook in Enschede toch?quote:
Soemp, je staat niet op 1 maar onze top 3 (elkaar geswitched dan) lijkt wel erg op elkaarquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4
Nembrionic
Soempie
mr_anonimous
TradeMarkie
iamredleader
Its-Jojo-4you
LadyBlack
MadMaster
Hawaii_Tim
Bravebart
Puntenslijpsel
Ofyles2
Whiteguy
-Hans-
Diaan73
Yurithemaster
Roel_Jewel
Piles
The_Dean
jna
De_Hertog
MaJo
L.no
Bootje84
Qunix
Luctor.et.Emergo
morpheus_at_work
DjRex89
Isdatzo
alors
PieterBas
naatje_1
B.ertha
Susi
Captain_Slow
ScottTracy
djkoelkast
Broekpaling
Harajuku.
Noortje.
Sjowhan
SlariBot
3FMaster
Godtje
Sirolf
themauster
TAV74
iBenny
Tanjaa
#1 bij Etciequote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, je staat gewoon op de 2e plaats, nog boven Peaceman
Join the clubquote:
Dank voor de overmatige aandachtquote:
quote:
Ik had Pitt hoger ingeschatquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doen
Heb je gewoon even een huis gekocht en krijg je nu de sleutel of ga je eerst maar eens even kijken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik ga zo de sleutel van een koophuis halen.
Als ik er niet uitkom dan schuif ik het door natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga zo de sleutel van een koophuis halen.
Zoiets.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je gewoon even een huis gekocht en krijg je nu de sleutel of ga je eerst maar eens even kijken?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Nembrionic
Cobra4
Etcetera
mr_anonimous
Diaan73
iamredleader
Its-Jojo-4you
ranja
Soempie
TradeMarkie
schaap001
De_Hertog
Ofyles2
cafca
Whiteguy
Burnett
Puntenslijpsel
lubje25
peaceman
tomtomaat
bukgeit
D.
Yankee
belsen
ScottTracy
Yurithemaster
Dirkh
LadyBlack
Mark
bartrid
Greys
Hawaii_Tim
tombolafan
Ml-etje
n00biedoobiedoo
Cat22
tong80
Tha_Erik
slaveloos
iggyinthehouse
JJH
B.ertha
banaantjeEE
Ingetje79
Gitaarmat
WeezerButler
PhysicsRules
Bart
nightcowboy
Neleos
Bij jou is het goedgekomen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Uit ervaring weet ik dat je idd maar het beste zo lang mogelijk je mond kan houden over dat soort zaken
Binnenkort zie ik iedereen hier vertrekken naar Klussen & Wonen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets.![]()
Nee, vrijdag een afspraak over de hypotheek, maar voor die tijd moeten we nog wat dingen opmeten en bekijken. En dan dinsdag het verder bespreken. Ligt er dus nog aan of we de hypotheek rond krijgen. Ik durf dan ook nog niet blij te zijn, maar dit kon ik niet meer voor me houden. Het loopt al een paar weken namelijk en heb zo'n idee dat het ongeluk brengt als ik het aan mensen vertel.
Ja, doe nog maar heel terughoudend hoor. Volgens mij kan er nog vanalles mis gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort zie ik iedereen hier vertrekken naar Klussen & Wonen...![]()
Maar Soempie, toch al, met de nodige terughoudendheid en de mitsen en maren, gefeliciteerd!!
Nee hoor, wij gan niet verhuizen, alleen maar de keuken oppimpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort zie ik iedereen hier vertrekken naar Klussen & Wonen...![]()
Maar Soempie, toch al, met de nodige terughoudendheid en de mitsen en maren, gefeliciteerd!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg net een smsje dat ik even moet uitzoeken welke dvd's onze dvd recorder gebruikt, want wij gaan blijkbaar de WK wedstrijden van Oranje opnemen.
Vertaling: ik mag gaan uitzoeken hoe dat moet en ik ben ook degene die het moet doen
Wel de gewone toch hoop ik? Niet die in Kangaroeland?quote:Op woensdag 19 mei 2010 05:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben de reddertjes aan het kijken. Dat is nou jeugdsentiment
Gaat nog leuk worden want bij de groepswedstrijden ben ik of op stage of onderweg naar huis geloof ikquote:
Ik weet niet wat het criterium is?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Cobra4
Etcetera
mr_anonimous
MadMaster
Soempie
Puntenslijpsel
iamredleader
TradeMarkie
LadyBlack
Its-Jojo-4you
MaJo
Whiteguy
Hawaii_Tim
Diaan73
Ofyles2
Yurithemaster
De_Hertog
B.ertha
Tanjaa
Dennis101
lubje25
Stanley_Climbfall
Gitaarmat
rubbereend
julian6
DiabloSam
Pietverdriet
PhysicsRules
zebaz
wyccie
frame-saw
onderjas
BBQ-kip
kreuk050
bloodymary
ScottTracy
PiRANiA
Mirjam
Qwea
Fortitude
stbabylon
Felixa
Mexicaantje.
Beaudelaire
Maisnon
stevenmac26
Bayswater
Krullehoofd
donroyco
tong80
Dan staan er mensen in de lijst die er echt niet thuis horen denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik denk dat ze voor die lijst kijken naar het aantal keren dat je iemand hebt gequote en/of hoevaak je door diegene bent gequote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |